Kun meette kotiin niin älköö vilkuttako mutkassa, liikenneympyrän jälkeen ei ole risteys vaan mutka!!! Näin et jopa poliisi vilkuttaa, no senyt on odotettavissa..Jos meette Seafrontiin pitää vilkutta vasemmalle , ei oikealle vilkuttamista kun tuutte mutkaan.
Österbyn asukkaat
2
232
Vastaukset
- Minä kylläkin
Ai jaa....jos ei käytä vilkkua, niin menee ymmärtääkseni suoraan. Vitsippaan päin, eikös? Ja onhan se vilkun käyttämättä jättäminen pahempi, kuin ns turha vilkun käyttö. Minä ainakin käytän siinä vilkkua ja piste.
- viellä vuosi raaseporis
En jaksa ymmärtää tuosta mutkasta avautumista kun ei siitä vilkusta siinä kohtaa haittaakaan ole, enemmänkin olen huolissani noin yleisesti kun sitä vilkkua ei osata käyttää edes keskusta alueella, myös oikealta tulevan kunnioitus tasa-arvoisissa risteyksissä unohtuu valitettavan usein... Oman kokemukseni mukaan täkäläinen ajokulttuuri asettuu hieman venäläisten yläpuolelle mikä ei ole ollenkaan hyvä asia, toivottavasti asenteet muuttuvat tulevaisuudessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291300
- 1181137
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97944- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa275826- 48715
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19711- 52699
- 28637
- 49599