Kun meette kotiin niin älköö vilkuttako mutkassa, liikenneympyrän jälkeen ei ole risteys vaan mutka!!! Näin et jopa poliisi vilkuttaa, no senyt on odotettavissa..Jos meette Seafrontiin pitää vilkutta vasemmalle , ei oikealle vilkuttamista kun tuutte mutkaan.
Österbyn asukkaat
2
155
Vastaukset
- Minä kylläkin
Ai jaa....jos ei käytä vilkkua, niin menee ymmärtääkseni suoraan. Vitsippaan päin, eikös? Ja onhan se vilkun käyttämättä jättäminen pahempi, kuin ns turha vilkun käyttö. Minä ainakin käytän siinä vilkkua ja piste.
- viellä vuosi raaseporis
En jaksa ymmärtää tuosta mutkasta avautumista kun ei siitä vilkusta siinä kohtaa haittaakaan ole, enemmänkin olen huolissani noin yleisesti kun sitä vilkkua ei osata käyttää edes keskusta alueella, myös oikealta tulevan kunnioitus tasa-arvoisissa risteyksissä unohtuu valitettavan usein... Oman kokemukseni mukaan täkäläinen ajokulttuuri asettuu hieman venäläisten yläpuolelle mikä ei ole ollenkaan hyvä asia, toivottavasti asenteet muuttuvat tulevaisuudessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1351043- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774