Mitä tarkoittaa javascript-virhe ja saako sen itse korjattua?
Ja kuinka voisin asentaa uuden nettiselaimen, minulla on IE, mutta haluaisin Operan?
Voisiko joku ystävällisesti vastata..huomasin juuri, että taisi toinen asia lipsahtaa väärälle palstalle, sorry!
Vastauksista kiitos jo etukäteen!
Javascript-virhe
äiskä
1
697
Vastaukset 1
- Punikki & 7 hyypiötä
>Mitä tarkoittaa javascript-virhe
JS: www-sivuun ympätty pieni, selaimessa tulkattava ohjelmanpätkä. JS:llä tehdää usein pop-uppeja ja muuta pientä toiminnallisuutta. Ja JS-virhe on tilanne, jossa selain ei osaa suorittaa em. koodia. Ehkä toimii selaimessa X muttei selaimessa Y.
>saako sen itse korjattua?
Saa, mutta korjattua versiota EI saa www-palvelimelle ellei tiedä käyttäjätunnusta ja salasanaa.
>Ja kuinka voisin asentaa uuden nettiselaimen
Lataa asennusohjelma, käynnistä se ja seuraa ohjeita.
http://www.opera.com/download/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j921423Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga881019- 42854
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden297768Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️84666- 50654
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35631- 44630
- 47627
- 28584