Mitä tarkoittaa javascript-virhe ja saako sen itse korjattua?
Ja kuinka voisin asentaa uuden nettiselaimen, minulla on IE, mutta haluaisin Operan?
Voisiko joku ystävällisesti vastata..huomasin juuri, että taisi toinen asia lipsahtaa väärälle palstalle, sorry!
Vastauksista kiitos jo etukäteen!
Javascript-virhe
äiskä
1
694
Vastaukset 1
- Punikki & 7 hyypiötä
>Mitä tarkoittaa javascript-virhe
JS: www-sivuun ympätty pieni, selaimessa tulkattava ohjelmanpätkä. JS:llä tehdää usein pop-uppeja ja muuta pientä toiminnallisuutta. Ja JS-virhe on tilanne, jossa selain ei osaa suorittaa em. koodia. Ehkä toimii selaimessa X muttei selaimessa Y.
>saako sen itse korjattua?
Saa, mutta korjattua versiota EI saa www-palvelimelle ellei tiedä käyttäjätunnusta ja salasanaa.
>Ja kuinka voisin asentaa uuden nettiselaimen
Lataa asennusohjelma, käynnistä se ja seuraa ohjeita.
http://www.opera.com/download/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571480Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46675
- 52670
- 76576
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568