Mitä tarkoittaa javascript-virhe ja saako sen itse korjattua?
Ja kuinka voisin asentaa uuden nettiselaimen, minulla on IE, mutta haluaisin Operan?
Voisiko joku ystävällisesti vastata..huomasin juuri, että taisi toinen asia lipsahtaa väärälle palstalle, sorry!
Vastauksista kiitos jo etukäteen!
Javascript-virhe
äiskä
1
591
Vastaukset
- Punikki & 7 hyypiötä
>Mitä tarkoittaa javascript-virhe
JS: www-sivuun ympätty pieni, selaimessa tulkattava ohjelmanpätkä. JS:llä tehdää usein pop-uppeja ja muuta pientä toiminnallisuutta. Ja JS-virhe on tilanne, jossa selain ei osaa suorittaa em. koodia. Ehkä toimii selaimessa X muttei selaimessa Y.
>saako sen itse korjattua?
Saa, mutta korjattua versiota EI saa www-palvelimelle ellei tiedä käyttäjätunnusta ja salasanaa.
>Ja kuinka voisin asentaa uuden nettiselaimen
Lataa asennusohjelma, käynnistä se ja seuraa ohjeita.
http://www.opera.com/download/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316149- 345663
- 293184
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191717