Tulin eilen junalla kotipaikkakunnalle ja tapasin kivan tyypin. Menimme yhdessä invavessaan, joka menee sähkölukolla kiinni. Vetelimme jonkin aikaa käteen ja sitten joku sanoi oven läpi onko siellä nyt sitten joku. Olimme ihan hiljaa kun emme halunneet paljastua. Mut APUA! Kysyjä oli ollu konduktööri joka avasi oven. Joku oli valittanu et vessa on epäkunnossa. Sähköovi siis liukui auki kun kaverilla oli housut nilkoissa ja jäykkä kädessä. Minulla vain sepaluksesta kädessä. Saatiin aika mielettömät haukut siltä konduktööriltä ja väitti tällaisen muka olevan laitonta. Ei ottanu kuitenkaan meidän nimiä ylös. Olisko tästä voinu tulla jotain seuraamuksia?
Onko laitonta runk junassa
28
4029
Vastaukset
- Voi olla kivaakin
Riippuu kenelle runkkailee !
http://xhamster.com/movies/1578062/flashing_a_hot_black_girl_flostylez.html- iuhiuhu
Imaameille voisi ehdottaa muuttoa Ruotsiin tai Britanniaan.
Tässä vinkkejä sopivista kohteista:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Anas_Hajjar
http://www.psiy.org/hallitus.html
http://hki-islamkeskus.fi/suomi/?page_id=43
http://www.salam.fi/yhteystiedot.html
https://www.suojeluskunta.com/forum/showthread.php?tid=693&pid=4714
Postiluukusta vaan sianverta, niin jynssäämisessä menee melko pitkään. Käytännössä pitää ehkä parkettikin vaihtaa sillä mitään minkä kanssa sianveri on ollut tekemisissä, on ikuisesti saastainen.
Pari litraa sianverta aiheuttaa aikamoisen remontin, ja todennäköisesti muutonkin, sillä paikkahan ON saastunut.
- ei olisi avannut sit
Heh heh, miksi ei jompi kumpi teistä vastannut olevansa siellä?
Mutta ei tietenkään pidä varata invavessaa sen oikeilta tarvitsijoilta pitkäksi aikaa. - iso_antti
Mutta tiedätkö miten pieniä InterCity-junien tavalliset vessat ovat? Noin puolet Pendolinojen vessojen koosta. Hyvä että sinne yksin mahtuu. Invavessa on valtavan iso. Mutta ei siinä hermostuksissa tajuttu että toinen olis sanonu jotain. Sit jäätiin vaan kiinni. Oli ihan helevetin noloa!!!!!
- Runggaa menemään
No ei todellakaan ole laitonta. Lukitussa vessassa saa runkata ihan niin paljon kuin haluaa, myös muiden seurassa. Konnari puhui häkellyksissään täyttä palturia. Itse asiassa te olisitte voineet ottaa konnarin nimen ylös ja tehdä hänestä valituksen, jos hän kerran yltyi haukkumaan teitä asiattomasti.
- iso_antti
Niin tai sitten pyytää mukaan - oli tosi virtaviivainen nuori jäbä.
- Eipä ole
Seksin harrastaminen (runkkaaminenkin katsotaan seksiksi) ei ole lukituissa vessoissa laitonta, mutta on kylläkin sääntöjen vastaista.
Mitään rangaistusta siitä ei tule kuin korkeintaan häätö ja/tai porttikielto.
Seksin harrastaminen julkisella ja näkyvällä paikalla (kuten keskellä katua tai eduskuntatalon portailla) on laitonta.- Runggaa menemään
Kerropas, "Eipä ole", missä säännöissä seksin harrastaminen vessassa kielletään? Linkitätkö siihen säännöstöön?
Eikä sekään ole yksiselitteistä, että seksin harrastaminen julkisella paikalla olisi laitonta. Rikoslaissa todetaan seuraavaa: "Joka tekee julkisesti sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan teon siten, että se aiheuttaa pahennusta, on tuomittava, jollei teosta muualla laissa säädetä rangaistusta, sukupuolisiveellisyyden julkisesta loukkaamisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi."
Ja olennainen kohta on _siten, että se aiheuttaa pahennusta_. Jos kukaan ei ole näkemässä ja paheksumassa, seksi julkisella paikalla on täysin laillista. Asia muuttuu, jos joku näkee ja paheksuu. Aloittajan tapauksessa konduktööri tietenkin paheksui, mutta toisaalta hän työntyi lukittuun vessaan, joten tuollainen tapaus voi olla melko sotkuinen noin juridisesti. Periaatteessa yleinen vessa voitaneen laskea kuuluvaksi kotirauhan piiriin, eikä taida pahemmin ulkopuolisille kuulua, käykö siellä paskomassa, pesemässä kuukuppinsa vai runkkaamassa.
Tuntisiko joku lainkohdan, joka selventäisi asian, ettei tämä mene kaikkien osalta sellaiseksi mutuhutuksi?
- iso_antti
Kiitos sinulle 'eipä ole' asian valaisusta. Mitä sääntöä tarkoitat? VR:n?
- vessasääntö
iso_antti, kai vessassa on tarkoitus ulostaa. Se se sääntö lienee. Sinne ei esimerkiksi mennä piiloon lipuntarkastusta.
- Runggaa menemään
vessasääntö kirjoitti:
iso_antti, kai vessassa on tarkoitus ulostaa. Se se sääntö lienee. Sinne ei esimerkiksi mennä piiloon lipuntarkastusta.
Vain ulostaminenko on sallittua wc:ssä? Entä virtsaaminen, vaipan vaihtaminen tai lapsen imettäminen? Saako vessassa oksentaa? Miksi sperman ruikkiminen vessanpyttyyn olisi yhtään erilaista kuin ripulikakan tai oksennuksen roiskiminen sinne?
Ei kai aloittaja väittänytkään piilotelleensa lipuntarkastajaa. - piilottelivathan ne
Runggaa menemään kirjoitti:
Vain ulostaminenko on sallittua wc:ssä? Entä virtsaaminen, vaipan vaihtaminen tai lapsen imettäminen? Saako vessassa oksentaa? Miksi sperman ruikkiminen vessanpyttyyn olisi yhtään erilaista kuin ripulikakan tai oksennuksen roiskiminen sinne?
Ei kai aloittaja väittänytkään piilotelleensa lipuntarkastajaa.Saahan siellä, mutta olivat ilmeisesti aika pitkään invavessassa kun joku jo hätääntyi.
ja vaikka se nyt ei ollutkaan lipuntarkastus, niin iso_antti poikakavereineen piilottelivat kuitenkin, kun eivät vastanneet. :)
- MrrP
Ojoi. Tuli ihan nuoruus mieleen. Parikymppisenä istuskelin junassa ja lähellä oleva kundi julkeasti esitteli suuria lättäjalkojaan. Aivan varmasti huomasi, että se muka vaivihkainen jalkojen hieroskelu ja kenkien sovittelu minua kuumotti. Eihän siinä mikään auttanut, piti käydä vetämässä vessassa hurjat runkut siinä Hyvinkään kohdalla.
- iso_antti
Mutta sinä jouduit menemään sinne yksin, vai? :)
- MrrP
No eihän sitä nyt muuta voinut kuvitellakaan - silloin. Hyvää kuitenkin teki.
- Eipä ole
Mikä tahansa sopimaton käytös julkisella paikalla tai kulkuvälineessä on järjestyssääntöjen vastaista, pitäisi jokaisen tämän jo tietää.
- tyhmyysonrikos
Tyhmyys on laitonta. Ainakin jos minä saan päättää.
- Riku1984
Junan vessassa runkkaaminen ei ole laitonta.
- iso_antti
Tuo on hyvä kuulla. Mihin tietosi perustuu?
- NopeaPetteri
Tämä on nyt sitten selvitetty VR:ltä. Junan vessassa ei ole laitonta tyydyttää itseään, mutta huomaavaisuudesta muita matkustajia kohtaan vessaa ei saisi varata pidemmäksi kuin normaalin pissa-kakka toimituksen ajaksi. Pöh. Mistä he tietävät miten kauan laukeamiseen menee?
- iso_antti
Hyvä kuulla. Onko muilla junakokemuksii?
- häpeä " antti "
100e sille joka paljastaa iso_antin henkilöllisyyden laitan hänen kotikaupunkinsa kuvan nimen ja tämän ketjun hänen kirjoituksensa kaikkien luettaviksi hänen mahdolliseen opiskelu/työpaikkaan ja hänen asuntonsa seinille.
- rinssioolpertti
Miksi "antin" pitäisi hävetä. Napakoine uteluineen hän rikastuttaa tätä seksipalstaketjua. Mahtavaa, että mies/poika jaksaa hepeltää kivan kullinsa kanssa milloin missäkin tilanteessa ja osa hänen teksteistään ovat vain suoria kysymyksiä siitä mitä joku toinen on tehnyt.
EI OLE MITÄÄN UUTTA AURINGON ALLA (paitsi nettipalstat). - runkkukokemus
Itse oon tyydyttänyt ihan vaunussa. Tyhjä vaunu jossa ei ollut muita matkustajia. Naama siihen suuntaan josta kondari tulee, ettei jäisi kiinni. Ensiksi hieroin penistäni ihan vain käsi housuissa, kunnes panetus oli niin kova, että oli kova halu laueta. Niinpä vedin penikseni housuista ja vetelin ihan reippaasti käteen. Olin jo laueta kunnes kondari tulikin jolloin muna takaisin housuihin. En ehtinyt vetää vetoketjua kiinni. En tiedä huomasiko kondari. Olisi niin tehnyt mieli laueta kun olin niin lähellä tulemista.
- iso_antti
Pelkäsitkö, että siitä tulee sanomista - vai onko sellainen penis ettei sitä kehtaa näyttää?
- Felix
Itse olin junassa pari päivää sitten mwnossa turkuun. Yksin vaunussa. Panetus oli kova joten molo käteen ja runkkailua vaunussa. En huomannut kondyyttorin tulevan vaan siinä vetelin käteen. Hänpä kysyi: "Saisikos auttaa herraa?" Minä nyökkäsin ja siinä sitten kondyyttori poskiin otti. Hämmästyneenä olin kyllä...
- iso_antti
Etkö ole huomannut, että tähdellä (*) merkityissä vuoroissa se kuuluu lipun hintaan?
- lohisarriot
Se on tuhmaa. Konnarin kuuluu ottaa niskasta kiinni ja tehdä temput. Tietysti jos konnarilla on liian iso niin sehän on epäinhimillistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002881
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss632660Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa222021- 681683
- 1431473
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1711404Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1111385- 901304
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1171304Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2281138