Pitäisi saada jotenkin newsit pelittämään, mieluiten thunderbirdsissä. Ja mielellään e-mailitkin. Olen yrittänyt useamman kerran saada news-ryhmiä toimimaan, mutta aina tulee samaa herjaa vääristä asetuksista. Ja useamman kerran olen saanut ystävällisen neuvon hakea asetukset palveluntarjoajan nettisivuilta. Tämä menee jo yli hilseen, eli mitä sieltä pitäisi hakea ja miten, ja mihin laittaa, ja missä muodossa? Mulla on dna:n mokkula ja käytän tämän suomi24:n sekä gmaiin sähköpsoteja. Kenen sivuilta pitäisi yrittää etsiä. Sorry, en ole kovin "iso käsi" näissä. Voisiko joku jeesata, ihan silleen tarpeeksi yksinkertaisesti neuvois?
-Pena
news -keskusteluryhmien asetukset...?
1
117
Vastaukset
- etsi itse loput
"Ei ylläpitänyt, vaan DNA/Welho on ostanut sen palveluna Elisalta, eli news-server.welho.com on ollut täysin sama serveri, kuin...
Nimi: news.kolumbus.fi
Address: 195.197.54.114
Aliases: news-server.welho.com
news.elisa.net
uutiset.elisa.fi
news.saunalahti.fi
Ja juuri sen vuoksi ihmettelin, että miksi news-server.welho.com ei enään toimisi, jos kerran varsinainen serveri on hengissä ja toisaalta Tammikuun lopulta on myös Elisan/Saunalahden asiakkaiden keskuudessa ihmettelyä news palveluiden toimimattomuudesta... "
kuukkelistahan noita tietoja saa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433444Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182678Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3882624Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821787- 861425
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541210SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711026- 75995
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28819- 68811