Lähes joka päivä mietin, miten tylsä ja harmaa elämä minulla on, vaikka minulla pitäisi olla kaikki hyvin. Ja onkin. Minulla on pieni lapsi ja hyvä mies.
Mikään ei oikein tunnu miltään. Haluaisin vain syödä herkkuja ja katsoa hyviä tv-sarjoja tai elokuvia, koska voin uppoutua siihen maailmaan.
En ole mihinkään tyytyväinen. Näen kaikesta vain huonot puolet. En osaa ajatella positiivisesti juuri mistään, vaikka yritän.
Kaikki muut ihmiset tuntuu usein rasittavilta. En tykkää liikkua oikein missään kun en löydä kaltaistani seuraa, vaikka olen aina ollut sellainen, että tulen lähes kaikkien kanssa toimeen. Nykyään esitän ja ajattelen samalla, että pääsisinpä omaan rauhaan.
En tykkää toisten lapsista. En tykkää isosta kiljuvasta lapsilaumasta. Sekin on ongelma.
Olen melkoinen kontrollifriikki. Haluan tehdä asiat omalla tavallani ja ahdistun, jos joudun tekemään jotain eri tavalla esimerkiksi kylässä ollessa.
Elämä tuntuu pääosin kurjalta ja ahdistavalta.
Miksi kerroin tämän tänne, en tiedä. Ehkä siksi että en osaa puhua kellekään. Tai oikeastaan en halua, koska kukaan ei ymmärrä.
Harmaa elämä
Hukassa"""
2
509
Vastaukset
- jospa ohimenevää
Onko sinulla pitkään jatkunut tuollainen tilanne vai tullut pikkuhiljaa. Oletkohan hieman masentunut ja haet lohtua syömisestä. Juttelu auttais. Ei kannata mökkiytyä ja erakoitua: sitten saataakin olla ongelmana yskinäisyys.
- Anonyymi
Vain askartelijoille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1942615Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki412500Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from592164- 1092141
Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276712065Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen402050Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la681464- 1351305
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei241147- 621046