Lähes joka päivä mietin, miten tylsä ja harmaa elämä minulla on, vaikka minulla pitäisi olla kaikki hyvin. Ja onkin. Minulla on pieni lapsi ja hyvä mies.
Mikään ei oikein tunnu miltään. Haluaisin vain syödä herkkuja ja katsoa hyviä tv-sarjoja tai elokuvia, koska voin uppoutua siihen maailmaan.
En ole mihinkään tyytyväinen. Näen kaikesta vain huonot puolet. En osaa ajatella positiivisesti juuri mistään, vaikka yritän.
Kaikki muut ihmiset tuntuu usein rasittavilta. En tykkää liikkua oikein missään kun en löydä kaltaistani seuraa, vaikka olen aina ollut sellainen, että tulen lähes kaikkien kanssa toimeen. Nykyään esitän ja ajattelen samalla, että pääsisinpä omaan rauhaan.
En tykkää toisten lapsista. En tykkää isosta kiljuvasta lapsilaumasta. Sekin on ongelma.
Olen melkoinen kontrollifriikki. Haluan tehdä asiat omalla tavallani ja ahdistun, jos joudun tekemään jotain eri tavalla esimerkiksi kylässä ollessa.
Elämä tuntuu pääosin kurjalta ja ahdistavalta.
Miksi kerroin tämän tänne, en tiedä. Ehkä siksi että en osaa puhua kellekään. Tai oikeastaan en halua, koska kukaan ei ymmärrä.
Harmaa elämä
Hukassa"""
2
278
Vastaukset
- jospa ohimenevää
Onko sinulla pitkään jatkunut tuollainen tilanne vai tullut pikkuhiljaa. Oletkohan hieman masentunut ja haet lohtua syömisestä. Juttelu auttais. Ei kannata mökkiytyä ja erakoitua: sitten saataakin olla ongelmana yskinäisyys.
- Anonyymi
Vain askartelijoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?293548- 963246
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim863093- 773068
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m642969Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862708- 352520
- 612384
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432265- 882032