Kyllä tämä vantaan meno on kummaa. Ajelen päivittäin ylästöntien ja valimotien nurkilla, ihmetellä täytyy ko. teiden risteyksessä olevia katutöitä. Ne on joskus keväällä aloitettu ja se tammiston suunnan lisäkaistakin on ollu jo kotvan valmiina, kuitenkin tolpilla eristettynä. Kanttarikiviä ladotaan niin laiskasti että hirvittää, puhumattakaan valojen asentamisesta, toiminevatko joulunakaan... Maarakennusalasta jotain tietävänä en näe mitään syytä miksi tämä ei olisi ollut valmis jo viimeistään juhannuksena. Jos homma on kaupungin johtama niin sitten sen jotenkin ymmärtää. Makoileehan vantaan vesilaitoksenkin miehet kuulemma päivät pitkät plyyshisohvilla taukotuvassa...
katutyöt
4
410
Vastaukset
- vesku
Itse olen ihmetellyt tätä, mitä ei tapahdu pelkästään vantaalla, kun tie päällystetään niin eiköhän noin viikon kuluessa upouusi päällyste revitä kokonaan tai osittain auki, kun tien alle asennetaan putkia tai johtoja tms. Mitä järkeä tässä on? Noita hommia ei varmaan voisi tehdä ennen tien päällystämistä...
- kummastuttaa
Se katujen jatkuva aukirepiminen johtuu puolitutun inssin mielestä siit että eri yhtiöt vetävät omat piuhansa kadun alle omina töinään. Kuulemma tällä tavalla ei tarvi paljastaa omia järjestelmiä muille, uskokaa jos tahdotte.
- Duunari
Työpaikka on Pitäjänmäessä Helsingissä ja Valimoite 10 ja Valimotie 21 välinen jalkakäytävä on jatkuvasti remontissa. Kaivetaan päällyste pois, pistetään pari putkea, päällystetään, kaivetaan uudelleen jne.
En tiedä kuka lystin maksaa, mutta ei siinä mitään järkeä tunnu olevan. Onhan sillä tosintyöllistävä vaikutus - örppö
Nythän ne jo vilkuttaa keltaisella, aina on toivoo, ehkä ensi VAPPUNA...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk782666Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911626Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll721411Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641375- 1291305
- 1451193
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1571184- 741087
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901069Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur761068