Miten saisin poikaystäväni nuolemaan itseäni?

4+10

Ensi kertaa seksiä harrastaessamme hän kyllä nuoli pitkään ja hartaasti, mutta sittemmin suuseksi on loppunut. Missä voisi olla syy? Olen kyllä ajellut alapääni, mutta välillä se haisee hieman epämiellyttävälle, enkä tiedä missä syy voisi olla sillä hygieniani ei ole huono (käyn suihkussa päivittäin ja pesen pimpsani intiimialueelle tarkoitetulla saippualla). Poikaystäväni on sanonut syyksi juuri tämän hajun.

40

1873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • C.L.

      Käy nyt kuitenkin googlettamassa vaginoosi tai bakteerivaginoosi. Se ei ole suoranaisesti epähygieniaa vaan vain tietynlainen bakteerikanta. Lactasydit sun muut ovat hyviä, mutta eihän niillä oikein sisäisesti asioita hoideta. Siihen tarvitaan mitä lie tabletteja tai puikkoja.

      Älä huoli. Tarkista asia, hoida tarvittaessa.

      Todennäköisin syy on kuitenkin totaali-idiootti poikaystävä, joka ei sinua ansaitse.

      • siinä syy

        yksikin kerta hajupommin kanssa jää ikuinen kammo


      • lick it up

        Jos haju ei miellytä, niin se ei miellytä. Ei se idiootiksi tee. Jos haju yltää puolen metrin päähän, niin mietippä upottaa nenä siihen.

        Haukutko C.L. myös totaali-idiooteiksi tyttöystävät, jotka eivät suostu ottamaan suihin, jos miehen vehkeet haisevat?


      • C.L.
        lick it up kirjoitti:

        Jos haju ei miellytä, niin se ei miellytä. Ei se idiootiksi tee. Jos haju yltää puolen metrin päähän, niin mietippä upottaa nenä siihen.

        Haukutko C.L. myös totaali-idiooteiksi tyttöystävät, jotka eivät suostu ottamaan suihin, jos miehen vehkeet haisevat?

        Niin, minun mielestäni fellaatio ei ole edes tarpeellista eikä edes luonnollista, mutta cuninlingus on. Jos mies pelkää naisen makua tai tuoksua, niin totaali-idioottihomorunkkaripelkuriraukkarunkkaripelle sellainen minun mielestäni on.

        Satoja olen maistanut ja muistaakseni vain kerran pahanmakuiseen törmännyt!

        Oikea mies tykkää ja kiihottuu naisen mausta! Muut ovat poikia eikä ansaitse naista!


      • hömppispömppis
        siinä syy kirjoitti:

        yksikin kerta hajupommin kanssa jää ikuinen kammo

        no eipä miehetkään aina pese kaluaan, ja silti odotetaan että nainen käy ahneesti kimppuun! ja se nyt on itsestäänselvä asia, että kilit hautuu housuissa, ja saa vähän vielä haju-ja makubonusta päivän kuseskeluista. naisilla voi olla bakteeritulehdus, joka vaikuttaa, ja aina sitä hajua ei itse huomaa. asiallinen ja kohtelias huomautus auttaa asiaan, ei me mitään ajatusten lukijoita olla kuitenkaan.

        kyllä minä ainakin odotan että mun mies sanoo, jos alkaa haju tyrmäämään, eikä vain lopeta suuseksin antamista ja kuvittele että tajuan vihjeen. meillä on kyllä tapana kohteliaasti pestä alapäät jos on edes aavistus, että ohjelmassa olisi rakastelua, en haluaisi pesemätöntä sisällenikään, ja oma peseytyminen antaa itselle varmuutta eikä tarvitse miettiä.

        monesti se bakteeritulehdus on vieläpä miehen kantama, eli myös mies täytyy hoitaa, muutoin vaiva jatkuu naisen saamasta hoitokuurista huolimatta.


      • Anonyymi
        C.L. kirjoitti:

        Niin, minun mielestäni fellaatio ei ole edes tarpeellista eikä edes luonnollista, mutta cuninlingus on. Jos mies pelkää naisen makua tai tuoksua, niin totaali-idioottihomorunkkaripelkuriraukkarunkkaripelle sellainen minun mielestäni on.

        Satoja olen maistanut ja muistaakseni vain kerran pahanmakuiseen törmännyt!

        Oikea mies tykkää ja kiihottuu naisen mausta! Muut ovat poikia eikä ansaitse naista!

        Kyllä sinä itse olet idioottihomorunkkaripelkuriraukkarunkkaripelle, et osaa edes käyttää pilkkua.
        Niin tyhmään älyllisesti ei naiset koske, et ole maistanut satoja tai edes kymmeniä naisia.
        Lukemasi on pyöreä nolla, sellaisena se myös tulee kysymään.

        Sinua ei voi kutsua myöskään mieheksi, olet pelkkä epätoivoinen runkkari.
        Siksi sinä oletkin neitsyt koska et ansaitse naista.


    • Mie vaan

      Sanot suoraan, että seuraavan kerran pääsee kaluinensa sisällesi kun on ensin kunnolla nuollut sinua. Tai hieman miedompi konsti on luvata suihinottoa vastalahjaksi ja jos tekee sen orgasmiisi asti, lupaa tehdä sama hänelle.

      Suuseksiä heti suihkun jälkeen tai suihkussa, niin varmasti on raikkaat ja hajuttomat paikat. Molemmilla.

      Mitään saippuoita, edes pimsaan tarkoitettuja ei kannata käyttää, ne kun tuhoaa ne ystävällisetkin bakteerit, tehden samalla tilaa vähemmän ystävällisille. Vesipesu riittää ja sekin niin, ettei hierrä yhtään limakalvoja. Jos on jotain tulehdusta, gynegologi ottaa näytteet ja kertoo tarvitaanko jotain hoitoa. Emätinpuikkoja tai voiteita vasta jos gyne toteaa ne tarpeellisiksi. Jos ei arista yhtään ja vain tuoksu on välillä vahvempi, ei yleensä mitään hoitoa tarvita.

      Avoimuus seksiasioissa johtaa yleensä parempaan lopputulemaan, kuin jättää tarpeitaan toisen arvailujen varaan, harva meistä edes kuvittelee olevansa ajatustenlukija, vielä harvempi on!

      • Anonyymi

        Miten saisin pojan nuolemaan pimppiä
        Ja haluan häntä paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten saisin pojan nuolemaan pimppiä
        Ja haluan häntä paljon

        Haluan että poikakaverini nuolee pilluani kauttaaltaan ja hivelee klitorista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten saisin pojan nuolemaan pimppiä
        Ja haluan häntä paljon

        Miten saisin pojan nuolemaan pimppiä ja haluan häntä paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten saisin pojan nuolemaan pimppiä
        Ja haluan häntä paljon

        Miten viettelen poikakaverini


    • t_ki

      Itse toivoisin myös että mieheni nuolisi minua enemmän. Minä annan hänelle kuitenkin suuseksiä ja yritän olla yllätyksellinen ja aloitteellinen. Meidän tapauksessa epähygieenisyys tai hajut eivät ole syynä suuseksin antamiseen, vaan luulen että se johtuu miehen hätäisyydestä. Yhdyntä missä asennossa tahansa on aina hätäistä rynkyttämistä ja tuntuu siltä että tähtäimessä on aina miehen tuleminen.

      Hätäisyys vaikuttaa myös omaan tulemiseeni, sillä kolmen vuoden yhteiselon aikana olen saanut orgasmin vain kerran miehen kanssa. Silloin sain itse ohjata tahdin ja miehen etumus hieroi ihanasti klitoristani ja tulin oikeastaan aika helposti. Toivon ettei seuraavaan kertaan mene taas montaa vuotta. Olenkin alkanut tyytdyttämään itseäni kun kerran miestä ei tunnu kiinnostavan kuin oma tyydytyksensä.

      Asiasta on kyllä puhuttu ja mies on sanonut että haluaa kyllä nuolla mutta ei nyt, huomenna. Olen jopa kysynyt suoraan että ällöttääkö häntä siinä jokin, ei ainakaan myöntänyt. Nuolee kyllä kerran puolessa vuodessa kaksi minuuttia kun olen ensin pyytänyt että voisitko, kun kielesi tuntuu niin hyvältä. Joskus vain haaveilen että mies itse haluaisi osana sessiota nuolla ja tuottaa myös minulle nautintoa, kerran tietää että siitä pitäisin.

      • Minkä ikäinen miehesi on? Jos olette kovin nuoria, niin sitten aika hoitaa asian kyllä hänen puolellaan. Hätäisyys tasoittuu.

        Oletko kiinnittänyt huomiota, miten hän syö herkullista ruokaa? Ahmiiko hän vaiko nautiskelee? Onko hätäisyys hänen luonteessaan? Pitääkö asioiden tapahtua nyt ja just ja heti vaiko onko hänellä kärsivällisyyttä?

        Kuinka hän ajaa autoa? Ajaako töksähdellen ja vain siirtyäkseen paikasta A paikkaan B vaiko nautiskeleeko hän vauhdista, kaarteista, pidosta, moottorin äänestä?

        Jos kyse on hänen luonteestaan, niin voi olla, ettei asialle voi mitään. Ehkä ikä auttaa, mutta perusluonnetta on vaikea muuttaa. Itse olen sitä mieltä, että uskollisuus pitää ansaita. Jos puoliso ei pysty tyydyttämään, niin sitten on oikeus etsiä nautinto ja tyydytys muualta ja se, joka huomaa olevansa "petetty" saa kyllä katsoa peiliin.

        Olen itse saanut lahjan rakastaa naisen häpyä, tuoksua ja makua niin paljon, että menen täydellisen sekaisin. Voin syyhyvitellä naista loputtomasti. En kyllästy koskaan. Syön hedonistisesti, ajan autoa hedonistisesti ja viettelen hedonistisesti – maksimoiden nautintoa. Mutta miehet ovat erilaisia. Toiset haluavat naida eläimellisen äkkiä kuin sperma sisällä olisi laitonta ainetta, josta pitää päästä äkkiä eroon. Toiset ovat niin käytännöllisiä, että syövät minuutissa ja esileikit ovat tyyliin: "Viännähän kylkeä..." Ja sitten on meitä, jotka voivat unohtua katsomaan jotain kaunista niin, että ajankulu unohtuu.


      • tänäänkö taas??
        c.linguist kirjoitti:

        Minkä ikäinen miehesi on? Jos olette kovin nuoria, niin sitten aika hoitaa asian kyllä hänen puolellaan. Hätäisyys tasoittuu.

        Oletko kiinnittänyt huomiota, miten hän syö herkullista ruokaa? Ahmiiko hän vaiko nautiskelee? Onko hätäisyys hänen luonteessaan? Pitääkö asioiden tapahtua nyt ja just ja heti vaiko onko hänellä kärsivällisyyttä?

        Kuinka hän ajaa autoa? Ajaako töksähdellen ja vain siirtyäkseen paikasta A paikkaan B vaiko nautiskeleeko hän vauhdista, kaarteista, pidosta, moottorin äänestä?

        Jos kyse on hänen luonteestaan, niin voi olla, ettei asialle voi mitään. Ehkä ikä auttaa, mutta perusluonnetta on vaikea muuttaa. Itse olen sitä mieltä, että uskollisuus pitää ansaita. Jos puoliso ei pysty tyydyttämään, niin sitten on oikeus etsiä nautinto ja tyydytys muualta ja se, joka huomaa olevansa "petetty" saa kyllä katsoa peiliin.

        Olen itse saanut lahjan rakastaa naisen häpyä, tuoksua ja makua niin paljon, että menen täydellisen sekaisin. Voin syyhyvitellä naista loputtomasti. En kyllästy koskaan. Syön hedonistisesti, ajan autoa hedonistisesti ja viettelen hedonistisesti – maksimoiden nautintoa. Mutta miehet ovat erilaisia. Toiset haluavat naida eläimellisen äkkiä kuin sperma sisällä olisi laitonta ainetta, josta pitää päästä äkkiä eroon. Toiset ovat niin käytännöllisiä, että syövät minuutissa ja esileikit ovat tyyliin: "Viännähän kylkeä..." Ja sitten on meitä, jotka voivat unohtua katsomaan jotain kaunista niin, että ajankulu unohtuu.

        Itse nautin naiseni nuolemisesta yli kaiken! Se tunne, että itse voi antaa toiselle niin suuren nautinnon, on minusta ärettömän kiihottavaa ja seksikästä! Yleensä nuolen pari-kolme orgasmia, joista yleensä viimeisin on se suurin ;)Ja se oma palkinto jälkeenpäin, ihanuutta!!!


      • Anonyymi

        Opeta ukkoos käyttämään seksileluja ja liukkaria, jos ei siitä tokene, niin anna korville!


      • Anonyymi
        tänäänkö taas?? kirjoitti:

        Itse nautin naiseni nuolemisesta yli kaiken! Se tunne, että itse voi antaa toiselle niin suuren nautinnon, on minusta ärettömän kiihottavaa ja seksikästä! Yleensä nuolen pari-kolme orgasmia, joista yleensä viimeisin on se suurin ;)Ja se oma palkinto jälkeenpäin, ihanuutta!!!

        Haluan että nuolet minun märkäistä ja litisevää pimppiä nyt heti 😍😍


    • oisi olla syy?

      ajelu pahentaa hajua. Vaihda pesuainetta, kokeile vaikka hiustenpesuainetta.
      Ovuloivassa pimpissä on ylivoimaisesti paras haju.

      • Doc Pussy

        "Ajelu pahentaa hajua"

        :))))))))))))))))))))))

        Ihan täyttä bullshittia. Kun karvat leikataan pois jää bakteereille vähemmän pinta-alaa elää. Karvattomuus vähentää tuoksuja. Tietysti jos ei huolehdi hygieniastaan niin silloin voi tapahtua mitä vain.

        Toiseksi hiustenpesuaineita EI saa käyttää sukuelimillä. Ainoa oikea pesuaine on lievästi hapan pesuaine kuten Lactasyd tai Lactoline.


    • sirherren

      Sidot poikaystäväsi kiinni ja hieman rankemman puoleista facesitting'iä siihen päälle niin varmasti nuolee :P Useamman kerran tuollaisen kokeneena voin todeta, että kummallakin on sen jälkeen tajuton panokiima päällä. Siitä on hyvä jatkaa...

    • wstsr g

      13 vuotta oltu yhdessä eikä vaimoni ole antanut kertaakaan nuolla..repikää siitä

      • 4+7

        Vieraisiin siitä heti! Nyt! Hyvä mies, sulla on vain yksi elämä! Kuolinvuoteella kadut, ettet saanut elää. Akka vaihtoon samantien!


    • Lindiiii

      Mulla ihana mies, joka tyydyttää myös minut. Olen vihdoin löytänyt aarteen.

    • tussunpesijä87

      pilluu on kiva nuolla mut en kyl mihinkään haisevaan tussuun koskis, peskää naiset pillunne!

    • jep5

      Onhan pimpit eri näköisiä.. eri tuoksu.. eri maku.. ja aina kun vaan on tilaisuus päästä kielen kanssa tyydyttämään,niin totta ihmeessä..

    • hömppispömppis

      ei saippuaa alapäähän, ei edes mitään intiimisaippuaa. ne tuhoavat vain kehosi ja alapääsi oman bakteerikannan ja horjuttavat pH tasapainoa. vesi riittää vallan hyvin. ennen seksin harrastamista on kummankin kohteliasta pesaista omat "tavaransa", jotta suuseksin antaminen ja saaminen tuntuu molemmista mukavalta.

      kalaa ei kannata syödä jos on rakastelut mielessä, karu totuus on että kalan syönti lisää alapään kalamaista hajua, jos sellaista on jo valmiiksi. epämiellyttävä haju voi viitata bakteeritulehdukseen, joka useimmiten on vaaraton ja ns. krooninen vaiva, paha haju saattaa lisääntyä seksin harrastamisen jälkeen tai esim. ennen menkkoja. Mies saattaa tietämättään kantaa bakteeria, ja saat sen häneltä kerta toisensa jälkeen, joten olisi ihan fiksua jos mies kävisi testeissä ja ainakin lääkärissä asian tiimoilta, mikäli lääkäri tulehduksen alapäästäsi löytää. tai miksette menisi yhdessä, kun vaivakin koskee teitä molempia?
      apteekista saa erilaisia maitohappovalmisteita ja ihan suoraan alapäähän laitettavia,mm. lactal, sen kun vain menet rohkeasti kysymään.

      voit ihan reippaasti kysyä poikaystävältäkin tuoksahtaako alapääsi. parisuhteeseen kuuluu avoimuus myös tällaisissa asioissa. sinäkin voit mainita jos hänen kalunsa vaatisi pesua, ethän halua mitään pahanhajuista ottaa suuhusi.

      69 asento on ainakin yksi vaihtoehto, millä saat toisen nuolemaan itseäsi, jos hienovarainen ehdottelu ei ota tulta alleen.

      • Huh huh

        Uskomatonta asiantuntematonta potaskaa alusta loppuun!


      • 3e355
        Huh huh kirjoitti:

        Uskomatonta asiantuntematonta potaskaa alusta loppuun!

        niin mikä oli potaskaa? ja että ihan alusta loppuun? huono päivä sulla tai jotain...


    • jjjjjjjjjjjjjy

      Poikaystäväsi jauhaa skeidaa. Anna monoa, voin tulla hoitamaan homman. Ei tomoinen asia tod voi olla syy, ellei se ole dille.

    • Anonyymi

      Miten viettelen poikakaverini

    • Anonyymi

      Miten saisin pojan nuolemaan pimppiä

    • Anonyymi

      Miten viettelen poikakaverini kanssa hän on 20-vuotias mies lappeenrannasta

    • Anonyymi

      Miten viettelen poikakaverini kanssa hän 20-vuotias nuori mies lappeenrannasta

      • Anonyymi

        Ja sinä olet?


    • Anonyymi

      Miten saada poika kaveri sänkyyn ja rakastella minua

    • Anonyymi

      Vaihda saippuaa

    • Anonyymi

      Miten saada poika kaveri sänkyyn

    • Anonyymi

      Etsi musta mies. Hän nuolee ja antaa isoa mustaa

    • Anonyymi

      Laitappas pojan pippeli siveysvyöhön. Viikon jälkeen ihan pyytää että saisi edes nuolla.

    • Anonyymi

      Haluan harrastaa suuseksiä poikien kanssa onko halukkaita

    • Anonyymi

      Haluan harrastaa suuseksiä poikakaverini kanssa nyt heti

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      135
      3693
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      112
      1440
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1330
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1269
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1154
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1091
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1048
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1029
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1026
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      958
    Aihe