Sinne tarkoitus muuttaa ja ostaa omistusasunto 50-84m2 mahdollisimman korkealta eli voitteko kertoa häirtseekö junarata Palokujalla tai Palopellonkadulla? Ajattelin että olisi uudehkoja saunallisia asuntoja ja neliöhinnat ihan toista kuin HKI tai Espoo tai vaikkapa Keravan keskustan uudistuotanto tai Paasikivenkatu, silti lyhyt matka paikallisjunalla Helsinkiin, Tuusulassa on aivan loistava uimahalli ja olisivat satama ja lentokenttäkin lähempänä kun Pohjanmaalta olen kotoisin. Perheen perustaminenkin voi olla sinkkumiehelle pian ajankohtaista joten ottakaa sekin mukaan puntarointiin.
Kertokaa rehellisesti risut ja ruusut.
Kiitos etukäteen!
Pete
Keravan Jaakkola asuinalueena?
Pete Keravallekko?
0
547
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 5011482
- 827739
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon555838- 785782
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella784942Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334283- 483116
- 363084
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412575- 402500