Apua

Onks se ihan normaalia kysyä joltain toiselta lupaa syödä? Kun nykyään joudun aina kysymään luvan ennenkun voin laittaa mitään suuhuni. Millon tästä tuli tällästä? Joudun varmaa kohta takas sairaalaan koska ei normaalin ihmisen tarvi kysyy lupaa syödä jos sillä on nälkä.

2

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sekoboltsi

Olet ihan oikeassa, "normaalin ihmisen tarvi kysyy lupaa syödä jos sillä on nälkä". Entäpä jos olet yksin ja tulee nälkä? Onko sinulla muita syömishäiriöisiä ajatuksia? Mitä pelkäät tapahtuvan jos syöt "ilman lupaa"?

Koita syödä ilman lupaa toiselta ihmiseltä, jos pystyt. Tai vaikka yksin, ilman sitä lupaa.

• Pelkään että lihon. Tai että oon jo lihava ja kysyn lupaa muilta ihmisiltä et onhan se varmaa että saan syödä vaikka lihon vaan lisää. Eikä yksin syöminen onnistu enää. En saa enää ees syödä jätskiä mikä on mun suurta herkkua ilman että oon saanut kysyttyä joltain luvan että saanhan varmasti syödä tän jätskin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3854
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2458
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1879
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1809
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1766
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1497
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe