Vain yksi toimiva kives ja lapsen teko

Palli huolia

Mulla on leikattu 8 vuotiaana piilokives eli kives joka ei ollut laskeutunut laskettiin paikalleen kivespussiin. Toinen harmi on suurentunut kivessyövän riski. Olen lukenut että laskeutumaton kives ei tule kuitenkaan koskaan tuottamaan siittiötiä. Lapsen teko pitäisi kyllä onnistua jos toinen kives tuottaa siittiöitä mutta joillakin miehillä joilla on ollut piilokives on ollut ongelmia. Toinen juttu on että miten kertoisin tyttöystävälle että miehinen varustukseni ei ole kaikilta osin ihan kunnossa kun hän on kertonut haluavansa joskus saada lapsia. Asia on kuitenkin sellainen ettei sitä oikein voi salatakaan sillä se tulisi joka tapauksessa ilmi jos tulee ongelmia.

116

12213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä huolehdi

      Kyllä yhdelläkin pitäisi pärjätä. Et voi tietää etukäteen pystytkö saamaan lapsia vai et. Ei kannata murehtia ennen kuin tulee ajankohtaiseksi.
      Ei tuosta ensitreffeillä kannatta tyttöystävälle puhua. Sitten vasta kun suhde muuttuu vakavammaksi. En usko että nainen tuon takia miestä jättää pelkästään.

      • 14+3

        Ei mitään hätää, kun tyttöystäväsi on raskaana, tunnustat vain olevasi isä.


      • iem1
        14+3 kirjoitti:

        Ei mitään hätää, kun tyttöystäväsi on raskaana, tunnustat vain olevasi isä.

        14 3 ei muistanut kirjoittaa, että hän voi tulla panemaan muijan paksuksi, niin kuin useilla aikuisilla, jotka on henkisesti lapsen tasolla, on tapana sanoa, kun parille ei ole tullut jälkeläistä. Ymmärtämättömät pöljät eivät tajua, kuinka raskasta lapsettomuus voi jollekkin olla.


      • ei huolia

      • ex sex

        mullapa lesi siemenneste eräiden kivesten, joita toinen riippuu ja toinen kohoo, en tiedä, tietääkö naiset, joita oli/ei ollut tarkoitus ... siis, ei neuvoa Herraa vastaan ... kysymys intelectii - intellekti uu alli


      • Hullu ukko
        iem1 kirjoitti:

        14 3 ei muistanut kirjoittaa, että hän voi tulla panemaan muijan paksuksi, niin kuin useilla aikuisilla, jotka on henkisesti lapsen tasolla, on tapana sanoa, kun parille ei ole tullut jälkeläistä. Ymmärtämättömät pöljät eivät tajua, kuinka raskasta lapsettomuus voi jollekkin olla.

        Ennenvanhaan oli Pohjoissuomessa niinsanottuja kylänmiehiä. Kylänmiehen tehtäviin kuului muunmuassa panna paksuksi nainen jonka mies vaikutti hedelmättömältä. Tämä ei tietenkään ollut kylnmiehen ainoa tehtävä vaan hän toimi myös riitaantuneiden aviopuolisoiden välillä välittäjänä ja jonkinlaisen parisuhdeterapeuttina.


      • ahsrhrsfhrs
        iem1 kirjoitti:

        14 3 ei muistanut kirjoittaa, että hän voi tulla panemaan muijan paksuksi, niin kuin useilla aikuisilla, jotka on henkisesti lapsen tasolla, on tapana sanoa, kun parille ei ole tullut jälkeläistä. Ymmärtämättömät pöljät eivät tajua, kuinka raskasta lapsettomuus voi jollekkin olla.

        On olemassa myös yksirintaisia naisia, ja naisia jotka eivät pysty saamaan lapsia. Yksikiveksisyys ei ole siis mitenkään hävettävä asia.


      • kzlzkzzllz
        14+3 kirjoitti:

        Ei mitään hätää, kun tyttöystäväsi on raskaana, tunnustat vain olevasi isä.

        käytä koiraa astuttamaan muijas


      • provoo - trollii
        14+3 kirjoitti:

        Ei mitään hätää, kun tyttöystäväsi on raskaana, tunnustat vain olevasi isä.

        niin ja naimisen suhteen sanoisin suoralta kädeltä ettei pidä vähätellä olemassa olevia tilanteita verokirja harmaa talous veroparatiisi armeija arvot verokirjaton ... vaikutusmahdollisuudet ... nurinkurisuutta myös naimisessa, naittamisessa naitattamisessa. lääketiede todistaa myös natsit mustalaiset juutalaiset uskovaiset uskonnottomat palkkaa vastaan rekrytointi ... kyllä kivekset, kives kivekseltä mitataan, punnitaan köykäiseksi, sanon valtakunnan puolesta ... Jumala naimistiedossa jo ...


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltää.


    • tupla-isi

      Minulla on yksi ainoa kives. Toinen leikattiin aikoinaan, sanoivat että en voi saada lapsia. -Tein kaksoset. Uskon että sulla vastaava tilanne

      • Mies ei synnytä

        No jopas! Teit kaksi lasta kerralla ihan itse/yksin... Niinkö? Mitäs vaimo tykkäsi, kun teit kaksi kerralla?

        Kyllä mä olen edelleen sitä mieltä, että sä et voi saada lapsia. Sun vaimosi onneksi sai, kun yhdessä (!) ne panitte alulle.


      • tupla-iskä myös

        Mulla on sama homma, yksi kives ja kaksoset tein ja todistetusti omia ;) Lasten syntymän jälkeen kerroin avokille, et ei oo kun yks toimiva kives :) tuumas vaan, että näyttää noita tulevan yhdelläkin =)


      • Oletkos varma???
        Mies ei synnytä kirjoitti:

        No jopas! Teit kaksi lasta kerralla ihan itse/yksin... Niinkö? Mitäs vaimo tykkäsi, kun teit kaksi kerralla?

        Kyllä mä olen edelleen sitä mieltä, että sä et voi saada lapsia. Sun vaimosi onneksi sai, kun yhdessä (!) ne panitte alulle.

        No voi nyt hevonvittu tota sun pilkunviilaamistasi...! Pidät varmaan itseäsi todella älykkäänä ihmisenä?!?
        Kyllä nyt idioottikin tajuaa ettei mies synnytä, mutta idiootti myöskin tajuaa tupla-isin kirjoituksesta että hän teki hänen rouvansa kanssa ne kaksoset.
        Jos sulla "Mies ei synnytä" ole mitään sisältöä elämässäsi, niin jätä nuo tuon tasoisetkin kommenttisi kommentoimatta.


      • tarkennus

        Monikkoraskaudet johtuvat naisten munasoluista. Isä siis vain hedelmöittää useamman kypsyneen munasolun tai hedelmöittynyt munasolu jakaantuu useammaksi alkioksi. Vastauksestasi saa kuvan, että omaisit jotain erityisiä siittiöitä, joilla saa aikaiseksi kaksosia, vaikka vaimosi on se syy kaksosiin.

        Aloittajalle: Seurustelin nuorena miehen kanssa, jolla yksi kives. En kokenut sitä ongelmaksi. Suhde kaatui ihan muihin asioihin. Kannattaa olla rehellinen heti alusta asti.


      • Hyppää jokeen
        Mies ei synnytä kirjoitti:

        No jopas! Teit kaksi lasta kerralla ihan itse/yksin... Niinkö? Mitäs vaimo tykkäsi, kun teit kaksi kerralla?

        Kyllä mä olen edelleen sitä mieltä, että sä et voi saada lapsia. Sun vaimosi onneksi sai, kun yhdessä (!) ne panitte alulle.

        No jos nyt katsot olevasi "mies" niin et sä ainakaan mitään järkevää juttua synnytä.

        Vajakki.


      • znkzzk
        Mies ei synnytä kirjoitti:

        No jopas! Teit kaksi lasta kerralla ihan itse/yksin... Niinkö? Mitäs vaimo tykkäsi, kun teit kaksi kerralla?

        Kyllä mä olen edelleen sitä mieltä, että sä et voi saada lapsia. Sun vaimosi onneksi sai, kun yhdessä (!) ne panitte alulle.

        tarkottAA EATtä Pani Kaksosia


    • toivoonvielä

      Mulla on käsitykseni mukaan ainakin yksi toimiva kives kun kerta olen kehittynyt normaalisti pojasta mieheksi. En tiedä liittyykö karvankasvu mieshormonien määrään mutta mulla on karvoja selässäkin:D Toivon että tuo normaalisti laskeutunut kives tuottaisi myös siittiöitä:) Olen kai vain tullut siihen ikään kun tällaiset jutut rupeavat tuntumaan tärkeiltä:D

      • tyhmyys ärsyttää

        Tiedoksenne, että lapsia voi saada, joko tyttöjä
        tai poikia, ei molempaa sukupuolta.
        Teille, jotka kommentoitte tyhmiä, jos osaatte lukea
        niin netistäkin löytyyy tietoa myös tästä asiasta.
        Miehelläni on sama, eli laskeutumaton kives ja
        meillä on KAKSI poikaa.
        Ja todellakin lukekaa, ettei tarvitse irviä muille


      • Joops76
        tyhmyys ärsyttää kirjoitti:

        Tiedoksenne, että lapsia voi saada, joko tyttöjä
        tai poikia, ei molempaa sukupuolta.
        Teille, jotka kommentoitte tyhmiä, jos osaatte lukea
        niin netistäkin löytyyy tietoa myös tästä asiasta.
        Miehelläni on sama, eli laskeutumaton kives ja
        meillä on KAKSI poikaa.
        Ja todellakin lukekaa, ettei tarvitse irviä muille

        Ai jaa.
        Mullakin vain yksi kives ja sillä tehty tyttö ja poika...


      • Euro ja viiskyt sent
        tyhmyys ärsyttää kirjoitti:

        Tiedoksenne, että lapsia voi saada, joko tyttöjä
        tai poikia, ei molempaa sukupuolta.
        Teille, jotka kommentoitte tyhmiä, jos osaatte lukea
        niin netistäkin löytyyy tietoa myös tästä asiasta.
        Miehelläni on sama, eli laskeutumaton kives ja
        meillä on KAKSI poikaa.
        Ja todellakin lukekaa, ettei tarvitse irviä muille

        Hi,hi mä varmaan olen sellainen jälkipuhallettu kun minusta tuli tyttö ja kaksospuolestani poika.


    • (ösäaäaäöqöaöq

      Kerro rehellisesti että olet tuhkamuna

    • 2 kullia

      Adolf Hitlerilläkin olisi käsittääkseni vain yksi kulli, mutta ei se miehisyyteen mitenkään vaikuttanut.

    • Neuvvojeesus

      Kannattaisioko konsultoida lääkäriä hedelmällisyysasioissa suomikaksnelosen sijaan? Spermatesteistä varmasti näkee onko mällissä siittiöitä ja kuinka paljon.

      • Terve ja fiksukin ;)

        Ei. Jos on terveydellisiä ongelmia (vaikkapa masennusta, itsemurha-ajatuksia tai ahdistusta), juridisia ongelmia tai raha-asiat persiillään niin täältä saa taatusti tasapainoisten suomalaisten harkittuja neuvoja. Avohoitopotilaat loistavat poissaolollaan.

        Tämä on kansakunnan aarrearkku.


    • tjaaa

      Sittenhän sen vasta näkee saatteko lapsia vai ette, kun ja jos yritätte.
      Jollet ole viimeistä tuomiota lapsettomuudesta vielä saanut, niin en lähtisi spekuloimaan asiaa sen enempää etukäteen.
      Sitten jos ja kun päätätte yrittää laittaa lapsen alulle, niin sitä ennen asiasta kannattaa puhua tai ainkin mainita.

    • spermatestiin

      Exmiehelläni oli sama vika saimme lapsen sillä tavalla että siittiö vietiin sisälle munasoluun.Siittiöt olivat huonolaatuisia.Spermatesti niin tiedät mikä on tilanteesi.
      Minulla on nyt 10 vuotias lapsi muita lapsia exälläni ei ole on kyllä nyt uusissa naimisissa.Luulen että sama operaatio olisi edessä jos lapsia hän juuri haluaisi.Koska yksikään vapaa siitiiö ei hedelmöittänyt sillä kertaa munasolua.

      • oijdopdxj

        mä olen kuullut että yksi kiveksisille (ainakin yhdelle sellaiselle) annetaan terv.kesk. hoitajan toimesta testo-piikki kannikkaan 2vkon välein.joutuu itse hakemaan ja maksamaan ampullin apteekkiin...???


      • älytön provo
        oijdopdxj kirjoitti:

        mä olen kuullut että yksi kiveksisille (ainakin yhdelle sellaiselle) annetaan terv.kesk. hoitajan toimesta testo-piikki kannikkaan 2vkon välein.joutuu itse hakemaan ja maksamaan ampullin apteekkiin...???

        Älä nyt valehtele, joku jolla kyseinen ongelma on voi uskoa sinua ja pelästyä. Yhdellä terveellä kiveksellä pärjää täysin.


      • No kannattiko

        nuo keinotekoiset hedelmöittämistavat ? Paraniko parisuhde tuosta johtuen? Tuli vaan taas maalimaan yksi "isätön" lapsi lisää..


      • Rosencreutz
        älytön provo kirjoitti:

        Älä nyt valehtele, joku jolla kyseinen ongelma on voi uskoa sinua ja pelästyä. Yhdellä terveellä kiveksellä pärjää täysin.

        Ihmisten on pakko tulla joskus toimeen yhdellä jalalla, kädellä, silmällä tai korvalla. Aika moni kirjoittaja tulee toimeen myös puolella aivokapasiteetilla.

        Kyllä yhden pallinkin kanssa pärjää. Ei sitä nyt tarvitse morsiamelle heti kättelyssä möläyttää - moi olen matti ja mulla on vain yksi palli - mutta kannattaa pyrkiä sellaiseen normaaliin parisuhteeseen, jossa vaikeistakin asioita ja nimenomaan juuri niistä voi kertoa sille kumppanille - parhaalle kaverille ja "liittolaiselle muuta maailmaa vastaan". Tällaisena näkisin parisuhteen eikä vähempi kelpaa; jos nainen jättäisi minut vaikkapa kaljuuntumisen takia niin nauraisin perään ja levittäisin sanaa hänen keskenkasvuisuudestaan. Onneksi normaalit naiset erittäin hyvin ymmärtävät ihmisten epätäydellisyyttä ja vajavaisuuksia.


    • naisen mielipide

      Nasena minä arvostin suuresti, että poikaystävini ketoi minulle ettei voi saada ollenkaan lapsia. Kertoin, kun näimme viidennen kerran. Olisi halunnut jo aikaisemmin kertoa, mutta ei ollut osaanut.Ymmärrettävästi, koska arka asia kyseessä. Halusi kertoa ennen kuin menee vakavammaksi, eikä vasta siinä vaiheessa, kun mietittäisiin perheen perustamista. Tietenkin minua harmittaa asia, mutta enhän voi olla varma voinko itse saada lapsia.

      Eli mielestäni erro rohkeasti vaikka vaikeaa onkin. Jos tyttöystäväsi sinusta välittää ja kanssasi haluaa olla hän hyväksyy asian vaikka vaikeaa se olisikin.

      • minnamariajuu

        Heh, minun mies taas väitti että ei voi saada lapsia koska toinen kives surkastunut sikotaudin ja kivestulehduksen takia. No, sepä ei ollutkaan totta :( Ekana rimuitsin tuosta tiedosta - ei pelkoa lapsista ja seksii voi olla vaikka joka päivä, ei tarvi ehkäisyä. Ajattelin että tässähän mies josta olen unelmoinut. Mut riemu tosiaan hyyty sit muutaman kuukauden jälkeen.


    • kenguru.

      Kuka sulle niin on sanonu ettei se tuota testosteronia taikka siitiöitä?
      Jos se on normaalin kokoinen, niin tottakait se pelaa ihan normaalisti.
      Sehän on hoidettu sulla ennen buberteetia, joten ei siinä pitäisi olla ongelmia.
      Sitten jos se olisi hoidettu vasta murrosiän jälkeen, niin se olisi kenties kehittynyt vajavaiseksi. Jutteleppa vielä lääkärin kanssa.

    • Membrane_man

      Kannattaa varmastikin keskustella asiasta tyttöystäväsi kanssa suhteellisen aikaisessa vaiheessa mutta vasta sen jälkeen kun olet ensin konsultoinut lääkäriä ja tosiaankin siittiöiden määrä ja laatu on arvioitu luotettavasti. Vaikka toinen ei toimisikaan niin yhdellä pitäisi pärjätä jos laatu on riittävä. Ei siis syytä masentua ollenkaan :)! Hieno asia, että olet löytänyt naisen.

    • jojo9

      yhdellä saatu 9muksua...

    • itseni on tehty yhdellä joten hyvin pitäs pärjätä :P

    • miranda!

      jos ey kerro niin aika tyhmä oot vaikkei sen pitäs tahtias haitata

    • testing

      tee kotona testi,, tarvitset kyllä mikroskoopin. ja testi on helppo. laita spermaa ja katso mikroskoopilla, toivottavasti näet uivia siimahäntiä. lääkäripoikaystävä näytti mulle niitä:). ja jos ei mitään liikettä näy, sitten aika lääkäriin...

    • Hyvin pelittää

      Minun toinen kivekseni ei ollut laskeutunut kivespussiin. Noin 9 - 10 vuoden iässä se siirrettiin leikkauksella sinne. Tämä myöhemmin paikoilleen siirretty on huomattavasti toista kivestä pienempi. En tiedä onko se toimiva, mutta lapsia olen tehnyt. Nyt leskenä ja 64-vuotiaana ole seksuaalisesti hyvin viriili ja naisiin menevää sorttia.

    • Mollugga

      No mulla itselläni on toinen munasarja pois pelistä (myoomien mukana poistettu) ja miehellä kiveksen kiertymä nuoruudessaan koettu. Ei ehtinyt kuolioon ja ei siis tarvinut kivestä poistaa, mutta ei osanneet lääkärit sanoa, voisiko ko. tapauksesta jäädä miehellekin jotain häikkää lapsia hankittaessa.

      Ei ollut odotukset kovin korkealla, kun perhettä alettiin perustaa. Mutta niin vain kävi, että reilun neljän viikon päästä oltiinkin jo raskaana..

      Neuvoisin sua ensiksi käymään antamassa näytteen, josta selviää onko siittiöitä olemassa ja jos on, niin minkälaisia. Ja rehellinenhän kannattaa olla aina.

    • hamiltoninkiveksettt

      mee puree ukkis munnaa

    • nainen49,

      Avauksen kuvan tyyppi näyttää ihan työkaverilta. Pitääpä mennä kysymään siltä naista joka viikonloppu vaihtavalta ukolta tiimipalaverissa, miksi - onko näin.

      TIetysti hänen kuvallisen avauksensa kera. Kyllä Avaaja Kalle mahtaa masentaa kun kohta koko Vantaa tietää hänen ongelmastaan. Ei sairaala-alalla suvaita Vantaalla yksipallsia..

    • Dr. Dead

      Ihme ettei jotkut idiootit ymmärrä näitä terveyteen liittyviä asiallisia postauksia. Mutta ei tänne kannata kirjoitella minkään tiedon haluisena, vaan hankkia se tieto varmammista lähteistä. Tämä on ajanhaaskaamista!

    • 1 iso

      EI HAITTAA!! Pnet kaksi kertaa peräkkäin, voi tulla vaikka kaksoset tai kolmoset vaikka toinen kives puuttuu

    • sexman2

      moikka

      Mä olen sitä mieltä,jos nainen todella rakastaa sinua ja haluaa lapsen.
      Niin asioista pitää pystyä puhumaan ihan rtehellisesti.
      kerrot asia hänelle ja sillä selvä,
      kokeilette onnistuuko lapsenteko. ja voihan siittiöt ja niiden määrän tutkia
      joten ei kun .sopiva hetki ja kerrot huolesi
      nauttikaa hyvästä sexistä : )

    • 100000000000000000

      Anna osoite.Käyn panemassa tyttö kaveris alulle!!!

    • 13+10

      Et sitten poika ole kysynyt lääkäriltä neuvoja????????? Testejä ???????

      • Palli huolia

        Joo tossa: Taipiaisenpuistonkatu10 A, Kotka


    • Autan jos tarvit

      Tähän menessä mennyt niin mukavasti tämä elämä että tekisin jollekkin lapsen jos tietäisin että menee varmasti hyvään kotiin.

    • ei se määrä...

      Mieheltäni on myös lapsena leikattu piilokives alas, ja meillä on kaksi tervettä lasta,ei kyllä pitäisi olla mahdotonta tuo lasten hankinta.

    • dgbsfdbfdb

      Laita kotitesteri tilaukseen. 45e.

    • tuplamunasankari

      Ei tuollaisia "miehenpuolikkaita" kannata hankkia. Jos haluaa lapsia niin tuplamunasankari rinnalle niin ei tule vanhana katumapäälle. Jälkipolvi on elämän suurin lahja! Turha sitä on kaksin kärsiä jos toisella ei onnistu.

      • Jee...

        mun sisko kans otti tuhkamunamiehen ukokseen. Nyt on jo lapsentekoikä ohi ja maailma siinä mielessä pelastunut omalta osaltaan ylikansoittumiselta.

        Kissat on niille lapsen korvikkeet. Suosittelen toisillekin tuhkamunien kanssa "parisuhteeseen" meneville.

        Terveisiä vaan sinne eteläsuomeen ja espooseen


    • antti rokka

      Sinulla ei ole mitään toivoa enää. Valitettavasti.
      Me kaikki isopalliset annamme sulle tukemme elämän viimeisille jaksoille.
      Mutta mistä ihmeestä toimituksen pösilöt keksii aina jotain uutta näin hölmöä ja total idiootit vielä vaivautuvat ottamaan osaa keskusteluun?
      TEHDÄÄN "ÄLÄ VASTAA TÄNÄPÄIVÄNÄ" vastaisku toimitukselle!
      Eli kuukauden viimeisenä päivänä ja ekana ei oteta osaa keskusteluun ollenkaan?
      Ok idiootit?
      Näytetään että ollaan kehityskelpoisia :)

      • Kova Kanki

        Ei toisen silmänsä kään menettänyt ole sokea, eikä toisen munuaisen luovuttanut kuollut.


    • miljardi/ 2miljardia

      Varmaan saat vain puolikkaan lapsen. Mutta älä sure. Jos se on yläpuoli, niin se voi saada vaikka Nobelin, ja jos se on alapuoli, niin se voi tulla suomi24:ään töihin.

      • Niinpä444

        Niinpä, ihmisiä on valtava määrä ja joku korisee siitä että pitäisi voida lisääntyä, hohhoijaa, mistä te saatte ruokaa niille kaikille, saati puhdasta luontoa?


      • -Antipersu-

        Tai kysellä hommia persujen puoluetoimistosta.


    • Kokemusta löytyy

      Ole vain rehellinen! Silloin sen näet miten tyttö reagoi. EI kaikki kaksikiveksisetkään lapsia saa, joten rauhoitu itsekin. Kyllä se onnistuu!

    • mlä

      Kerro. Jos rakkautta riittää, se ei kaada maailmaa. Hedelmätön et ole kuitenkaan. Voitte saada lapsen. Jos ei onnistu, haette apua. Tsemiä!

      • Miksikö...

        pitäisis saada lapsi.? Ollakseen ITSE itsekkäästi täydellinen vai?


    • ....

      Sulla on toinen kives vielä jäljellä. Nyt vaan tervettä elämää ja ei viinaa taikka muita heikentäviä asioita elämään. Kyllä sieltä suurella todennäköisyydellä vauva alkunsa saa. Onnea matkaan. Voit ihan hyvin kertoa tyttöystävälle tuon asian, koska rehellisyys on kaiken perusta jos meinaat saman naisen kanssa olla.

    • iloinen eläkeläinn

      Minulta leikattiin kives pois vuonna 2007 syövän takia. Olin sitten itkään ilman seksiä. Totesin, että 30 kymppinen nainen osaa suu sekin. Nyt harjoitamme sitä joka päivä.

    • no ropleema

      Yhdellä kiveksellä pärjää hyvin ja samalla tavalla toimii kuin kahdellakin. Ongelma ei tule puuttuvasta kiveksestä vaan muusta.
      Yhden puuttumista ei tietämättä huomaa, eikä siihen kiinnitä huomiota kuin itse vain..
      Jollain puuttuu hiuksia jollain ei ole hartioita ja kukaan ei ole täydellinen.

      • a woman and a man

        naiset etsikää sitä oikeaa ... yes .... olen kiihottunut, aina kun näille sivuille palaan ... yes yksi mies ei kesää tee toinen kannattaa naitattaa talvella kolmannella alkaa seisoo keväällä syksyllä on jo kiirettä ... "mutta jos minulta on kielletty" - olisiko se sinulta kielletty, nainen ... joten kirjoitellaan, osoitteeni esillä eri mailman yhteyksissä, kysy NSA - Hän tietä, mitä tietä .... Tiettäkö Hän?


    • Kokemusta on

      "miten kertoisin tyttöystävälle että miehinen varustukseni ei ole kaikilta osin ihan kunnossa kun hän on kertonut haluavansa joskus saada lapsia."

      Lapsia haluava nainen on erittäin paljon pahempi ongelma kuin jokin viallinen kives. Kallista lystiä tulee kuule olemaan.

    • jyp....

      Älä kerro. Jyystä paljaalla vaan. Ei ole riksiä, että tulee raskaaksi.

    • Eikiinnostafarmakolo

      Sinulla sentän seisoo ilman "superainetta" viagraa tai cialista. Pallit ei särje. Eturauhastakin on varmaan ronkittu peräsuolen puolelta. Ja kaikki kunnossa.

      Tota noin. Asiaahan voi salata toki, mutta onko se järkevää, on toinen juttu. Minulla ei voi olla pallisyöpää, vatsasyöpääkään kai. On otettu ultraäänet palleista ja alavatsasta, ihan tarkkaan sieltä mistä kipu on tuntunut..

      Tosin minun "tyttöni" on siinä iässä, ettei mahdollisesti enää saa lapsia. Se on siinä ja siinä. Minä pitäisin turpani kiinni piilokiveksestä - ihan turhan hälyn välttämisen vuoksi.

      Älä lue liikaa satuja vaan mene ääkäriin, jos huolestuttaa.

      Kenestäkään ei tule kuin "osapäivälääkäri" lukemalla nettiä. Muutenhan lääkäriksi tulisi ilman anatomian opintoja! Netissä!

      Lääketieteen opiskelu on realistisen yököttävää.

    • ???

      Pitääköhän PalstaKyylä(T) koskaan vapaapäiviä ?

    • puberteetti-ikäinen

      "--Sehän on hoidettu sulla ennen buberteetia--"

      Se on PUBERTEETTI.

    • Asiallinen

      Yksikiveksisyys ei haittaa mitään. Ex-miehelläni on vain yksi kives, ja silti hänen siemennesteensä laatu oli tutkimuksissa erinomainen ja saimme kaksi ihanaa lasta, eikä tarvinnut montaa kuukautta yrittää. Eron jälkeen hän perusti uusperheen ja sai vielä kolmannen lapsen melkoisen pian. Eron syyt olivat ihan muualla kuin kiveksien ja seksin lukumäärässä ;-) :).

    • Siitä vaan tekemään

      Ei se mikään huoli ole. Älä anna menneiden vaivata jos ja kun joskus lasta yritätte.

      Henkiset esteet ovat pahempia eikä ongelmia kannata pelätä ennen kuin niitä todella on.

    • mukulat 1

      älä murehdi moista asiaa,jos kiveksesi ei tuota siittiöitä nykyaikana.siittiön luovuttajia on suomessa että siitä ei kannata paljon murheita kantaa.on paljon isompia asioita joista kannattaa murehtia.ja onhan noita isättömiä kodittomia joten otto lapsikin on mahdollinen.ja voihan olla että tyttöystäväsi ei saa lapsia,ja kohdun vuokrauskin on mahdollinen.ja onhan pariskuntia jotka ei halua lapsia ollenkaan,koska mitä järkeä on vääntää lapsia kortiston täytteeksi kun entisilläkään ei ole töitä.suomeen pitäisi saada laki että yksi lapsi perheeseen ja toisesta joutuu maksamaan valtiolle haittamaksun olisko 30000-50000 euroa sellainen kohtuu sakko.ja lisälapsille ei anneta tukiaisia eikä koulu avustuksia.jos säännöstely olisi tullut jo 80 luvulla suomessa olisi miljoona työtöntä vähemmä.ihmiset lisääntyy kuin sammakot keväällä.menisivät ja ostaisivat kortsuja niin mukuloita olisi vähemmän kunnan luukulla

    • huikkaa

      naapurin aikamies poikaa siittämään

    • Hupakkko

      Täälläkin yksi yhdellä kiveksellä aikaansaatu lapsi, ihan luomuna ja erityisemmin yrittämättä olen saanut alkuni, samoin pikkuveljeni.

    • Tyttölapsen isä

      Onnistuu yhdelläkään. Voin kokemuksesta sanoa.

      • Alä nyt itsestäs

        kuitenkaan liikoja kuvittele.


    • heilurit1

      Eikös niitä just tätä tarvetta varten ole kaksi?! Eikun hommiin vaan :)

    • 2+11

      Joo ei kannata ihan aluks alkaa omista palleistaan paasaamaan sehän säikyttää naisparan tiehensä. Ei sota yhtä kivestä kaipaa koska jäljellä on vielä toinen joka pystyy tuottamaan jo kerta laakin niin monta siittiötä että niitä riittää yksi per nenä kaikille maailman naisille ja tuskinpa nyt villeimmissä haaveissasikaan kuvittelet kaikkia maailman naisia tiineiksi saattavasi. Eli ei muuta kun pää pystyn ja matoa koukkuun ja sillee.

    • parempi varmistaa

      Voithan teustauttaa spermasi. Menet lääkäriin, ja kerrot pelkosi. Voit sitten varmalla tiedolla kertoa tyttöystävällesi miten asianlaita on, että ei mututuntumalta tule annettua väärää tietoa.

    • Harkitse

      Ei kannattaisi tehdä lapsia ollenkaan jos on vain yksi kivespussi. On hyvin suuri mahdollisuus saada vajaaälyinen tai vammainen lapsi. On totta ettei kaikille ole niin käynyt, mutta riskin mahdollisuus kasvaa kun siittiöitä on vähemmän liikkeellä...

      • Välimallipalli

        Kerro lisää itsestäsi.


    • ole rehellinen

      Kyllä naisesi ymmärtää "virheesi" jos sinua rakastaa. Älä salaa sitä ainakaan.

    • Tästä sais hyvän laulun:

      "Mitä yhdestä,
      toimimattomasta kiveksestä.
      Mitä se on väliä..."

    • Tohtori Ei

      Älä kerro mitään etukäteen, vaan ryhdy suoraan toimintaan ja työnnä hupimutterisi kysymättä suoraan tyttiksesi poskeen ja laske satsi suuhun. Jos hän alkaa kurlaamaan, niin mönjä on riittävän sakeaa perillisiä ajatellen. Jos hän alkaa yskimään, niin sieltä on tullut kuumaa ilmaa, joka nieltynä alkaa tyttistäsi vaan pierettämään. Onnea matkaan ja munaa huuleen!

    • Ethän ui meressä?

      Suomalaiset miehet ja heidän puolisonsa voivat huokaista helpotuksesta.

      Etelä-Ruotsin rannikolla havaittu piraijoille sukua oleva pacu-niminen kala ei voi saavuttaa Suomen rannikkoa.

      - Tämä kaveri on makeanveden laji, se ei elä kauaa suolavedessä, lupaa erikoistutkija Riistan- ja kalantutkimuslaitokselta.

      - Se niin sanotusti pamahtaa, räjähtää, kun se yrittää laimentaa ympärillään olevaa suolapitoisuutta omilla kudosnesteillään.

      Tanskan luonnonhistoriallinen museo on kehottanut uimareita pitämään uimahousut jalassa uidessaan Tanskan ja Ruotsin erottavassa Juutinrauman salmessa.

      Varoitus annettiin, kun paikallinen kalastaja oli Local-lehden mukaan saanut saaliiksi 25-senttisen pacun.

      Laji sai pahaenteisen lempinimensä purressaan papua-uusiguinealaisilta uimareilta sukukalleuksia irti.

    • kfku

      pallit oo kun tiellä kun kunnolla naiaan..kunnon rytke päälle nin jospa sieltä toisesta pollerosta joku siimähäntä pääsee vauhtii

    • Audi munattomille

      Osta Audi ja ajele sillä leuhkasti, se kertoo homman puolestasi.

    • jfkasjio212

      Minulle on lapsuudessa tehty sama toimenpide ja olen siitäkin huolimatta saanut jälkeläisiä, eli ei se mikään automaatio ole.

      Käy testauttamassa spermasi jos se sinua huolettaa, turha nyt ainakaan ilman testiä on lähteä kylvämään epäilystä suhteeseen..

    • Urho.

      Kyllä se onnistuu yhdelläkin tuo lasten teko. Kiveksiä on kaksi siksi, että olisi varaa menettää toinen.

    • ...........

      Yksi toimiva kives=mahdollisuus saada lapsia.

      8 vuotiaana todettiin että laskeutumaton kives on leikattava... Eihän 8 vuotiailla kivekset vielä laskeudu normaalisti, vaan n. 13-15 vuotiailla. Tarkoitus oli varmaankin sanoa, että toista kivestä ei ollut todettavissa ulkoisella tarkastelulla?

      • Hullu ukko

        Kuule kyllä ne kivekset laskeutvat jo ennen teini-ikää. Voin sen näin kivesten omistajana kertoa.


    • pallivahalainen

      Siihen kivespussiin voisi tatuoida tekstin "pois käytöstä", niin tyttöystävä kyllä huomaa sen samalla kun ottaa hepistä suihin.

    • herravertaus

      On hyvä olla kaksi patruunapesää mukana,mutta yhdelläkin pärjää. Eikun vain "one shot and one bullet". Siitä se alulle lähtee.

    • hellurei2

      Hei! ON vaan parempi olla rehellinen hänelle, et voittaa mitään jos et ole siitä!

    • Niiin.....

      No kerrot ihan heti ja välittömästi...
      Kuten tossa joku jo totesikin, on melkoisen varmaa, että sä pärjäät sillä yhdelläkin...

      Kerron tässä ihan omakohtaisen kokemuksen, nimittäin mun entinen avomiehen jätti seurustelu yms. vaiheessa kokonaan kertomatta että sitä on hoidettu leukemian vuoksi lapsena.
      Muutettiin aika nopeasti yhteen ja oltiin ihan kamalan rakastuneita..
      Asian sattumalta kuulin eräältä tutultani siinä vaiheessa kun olimme olleet yhdessä jo jonkin aikaa: ja siihen sai kundi jäädä. Oli kuulemma pelännyt kertoa,kun pelkäsi tulevansa jätetyksi kun ei voi saada lapsia. No, mulle asia oli täysin selvä: tuli jätetyksi,koska jos voi valehdella/jättää kertomatta noin ison asian, voi valehdella mistä vaan. Ja tommoset asiat pitää kertoa siinä vaiheessa, jos yhteistä tulevaisuutta aletaan yhtään miettiä.

      Joten... Kannattaa kertoa....

    • ajomies ei kiirehdi

      ja kakat lasket vain korvat luimussa mälliä sisään ja jos nalli pamahtaa niin nostat kytkintä.

      mistäs tiedät esim tyttöystävän koneremontit joskoon on jo pari kertaa koneremppa tehty

    • Kopasija

      Yleensä piilokives leikataan jo vuoden ikäiseltä pojalta, jolloin mitään vaurioita ei ehdi syntyä ja kives toimii normaalisti. Voi olla, että vielä 8 vuoden ikäisen pojan kives toimii normaalisti ja tuottaa siittiöitä aivan kuten sen tehtävä onkin.

      Syöpäriski koskee ainoastaa sitä tilannetta, jos kivestä ei leikata ja se jää vatsaontelon puolelle.

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Piilokiveksisyys

      Vaikka kivekset eivät toimisikaan, niin myös miehen eturauhanen tuottaa vähäisessä määrin siittiöitä ja tällöinkin on pieni mahdollisuus saattaa nainen raskaaksi.

      Voit käydä puhumassa urologille ongelmistasi, ja hän voi määrätä sinut laboratoriokokeeseen, jolla mitataan kiveksiesi tuottama siemennesteessä olevien siittiöiden määrä. Jos se on normaali, niin sinulla ei ole mitään ongelmia ja voit elää normaalia elämää vailla huolia.

      Jos sinua pelottaa syöpä, niin puhu siitäkin urologin kanssa, niin veriarvojasi voidaan seurata tarkemmin sekä tehdä mahdollisesti myös ultraäänitutkimuksia kiveksille.

      Tärkeintä on se, että jäykistyt muusta syystä kuin kauhusta syöpävaaran vuoksi!!!

      Kaikkea hyvää ja ennen kaikkea naisonnea elämääsi!

    • helmiina5

      Kerro rehellisesti asia naiselle. Hyvää lapsionnea teille!

    • perse-erkki

      Ilmoita asiasta julkisesti facebookissa, niin kyllä tyttöystäväsi sen sieltä lukee ja älyää tosiasian.

    • Mitä kahdella

      Hei... miehellä on niitä pusseja kaksi... ihan varmuuden vuoksi.
      Yksi riittää.
      Toinen on varalla.
      Yksi munuainen riittää.
      Yhdellä keuhkolla tulee toimeen.
      Yksi rinta riittää yhden lapsen ruokkimiseen.
      Yhdellä silmälläkin tulee toimeen.
      Ja kahdella sormella (kunhan toinen on peukalo).

      Sitten kun pulla on uunissa... tokaise joskus... "mun toinen palli ei toimi- tuleeko lapsesta vain puolikas?"

    • uusavuttomat

      Ootko noin uusavuton että,pitää tulla täältä kyselemään miten kertoa? Mietippä uudestaan niitä pentuja,tuolla ÄO lla se ei olisi oikein heille.

    • Celcius

      Perusbiologiaa:
      luontokappaleissa, ihmisissäkin siis, on pelivaraa! Monet elimet voivat vammautua suht paljonkin, mutta toimintakykyä riittää edelleen täysin normaaliin elämään.
      Vähän kuin elimissä ja systeemeissä olisi 200 % kapasiteetti, josta on varaa menettää toimintakykä ilman, että se rajoittaisi mitään.

      Piilokives, joka on siis edelleen siellä laskeutumattomana, on kykenemätön tuottamaan siittiöitä, koska se on kehon sisällä, kehon lämmössä.
      .
      Kives, joka on luonnollisesti laskeutunut kivespussiin tai leikattu sinne, on siinä lämpötilassa, missä siittiöitä pääsee muodostumaan. Pointti on lämpötilassa, missä kivekset sijaitsevat.
      Aloittajalla ei ole tämän puolesta mitään hätää.
      Ja vaikka toinen kives poistettaisiin ja jäljelle jäisi yksi, mutta toimiva kives, se tuottaa kaiken tarpeellisen.

      • 20×1

        Toisissa artikkeleissa lääkärit ovat taas sillä kannalla että piilokives pitäisi laskea jo paikalleen jo vuoden ikäisenä. Myöhemmin kives on jo vahingoittunut. Yhdelläkin todistettavasti pärjää:) Mutta miehelle on varmasti superherkkä juttu jos sukukalleuksissa on puutteita.


    • jos on niin ettei klitoris pelaa, niin ei mikään, pieni huoli näiden siemenheittimien huoli ... no tytöt ja avioliittoon kelpaavat

    • joosef-31

      soita lääkärille ja tilaa aika ja pyyhdä ystäväsi mukaan niin lääkäri kertoo hänelle että mistä mennää

    • vikavikalisävika

      Voi riesus.. ei kaikki pikkuvaivat kuulu partnerille, tuskin kaikki muijatkaan kertoo sulle kaikista kasvaimista siellä kohdussa.. meinaan niitä siellä on monella ja paljon.

    • omia kokemuksia

      Älä huoli ei siitä tarvitse erikseen kertoa, kumppanisi huomaa sen aikanaan. Se on lähinnä kosmeettinen haitta ja kenellä niitä ei olisi. Sinulla se on puuttuva kives jollakin toisella puuttuva käsi, jalka tai korva..Lapsentekoon se ei vaikuta sen kummemmin kuin mikään muukaan mahdollinen asia.
      Minulta on lapsen leikattu toine kives, eikä se ole haitannut elämääni eikä sen menoa kaksi lastakin olen siittänyt vaimoni kanssa.

    • Tuplapatukka

      imaskaa kaikki paskaanne tosi tyhmä palsta tää tappakaa ittenne!!!!!

      • Hassu palsta vain

        Parempi kait se on lähteä pois tältä palstalta, ku tappaa itsensä. Höpö höpö kun tuommosia kirjoittelet. Ei siis mitään itua.


    • OLENENNENKINHEITTÄNY

      OLI OIKEIN MUUTEN TODELLA OSUVA JA RAVITSEVA KOMMENTTI VARSINKIN TOLLAISELTA YLIMIELISELTÄ TUPLAPATUKKAPYLLYLTÄ SYÖ HEI NIITÄ PATUKOITAS SIELÄ LAIVAN HYTISSÄ EI TARVITSE TULLA TIETSIKOILLE AUKOMAAN SUOMI24 PÄÄTÄÄN IMASE ITTE UKKIS KAKKAA JOS SE TEKEE SUN MIELEN HYVÄLLÄ TAI PAHLLA TAVALLA HYVÄKSI!KORVAATKO KENTIES TUPLAN PASKALLA ETTÄ TIPPUISI EDES SE YKSI PIKKURUINEN KILONEN POIS SUN LIHAPULLAISENKERMAKASTIKKEISESTA PIKKU RUUMIISTASI TURHA HUOLI EI NE KILOT KARISE SOITA UKILLES JA KYSY SEN MUNAA PATUKAKSI SUUHUSI ON RAVITSEVIA AINAKIN NE VERISUONET SIELÄ SAAT LISÄÄ KEENEJÄ VATSAASI LIHAVALTA UKILTASI JA UKKI TARKOITTAA VAARIA ISOISÄÄ ISÄSI TAI ÄITISI ISÄÄ ELI EI TARVITSE MENNÄ KOULUSSA KYSYMÄÄN ETTÄ MITÄ SE TARKOITTAA, ONKO SE UKKO?????HAAHAHAHAHAH MIKS MÄ OLIN MUUTEN SILLOIN KOUKUSSA VUONNA 87 TUPLAPASKAAN MUN ORAVA SÖISITÄ TUOTTI KUULEMA UKKIGEENISIÄ PILLUNKARVA ATOMEJA JOTKA SUPISTAA HENKILÖIDEN VAGINAA 1 SADASOSAST G 45 JA SITTEN 8 VAIKEAA MATIKKAA JOTA TÄMÄKÄÄN VARSINAISESTI OMAITSENSÄ-HOMOPERSE EI TULE TIETÄMÄÄN VUONNA 2050 KÄÄN HERRA ON HYVÄ JA TULEE PURASEMAAN MUN PYLLYÄ JOSKO SE SITTEN JOLLAIN METOODILLA AUTTAISI LÄSKISIINVIEROITUSOIREISIIN.OIKEASTI TERSKAJUTUT ON AIKUISILLE EI SINUNLAISELLESI HOMPPELISEKSUAALIN PUOLIKASMUNAKASRULLAHAISEVALLE TERSKAPERSEELLE JOTEN TUU PANEMAAN MUN VARVASTA NIIN OIKEESTI SAAT IMASTA MUN KYNTTÄ NIIN VEDÄN SUA DUNKKIIN JOSSAIN PÄIN ITÄSUOMEA EN TEIDÄ VIELÄ AIKAA JA PAIKKAA MUT KATTOO KUINKA PALJON MUN UKILLA ON TÖOWERUFIUORTGTOIPTRIFKO...TÖITÄKODSFFKOIJFJJF OLSISNSIIN MUANATON PRINSIEEEIIEKOILLI.AINIIN AOASOKS OHO AOAISOS IMASKAA UKKKIII!!!!!!!!!!T.JOSSE SEDÄN KULLI IRANISTA!

      • Trolli taas täällä

        Jaaha, on siinä taas tekstiä. Tuo sama pelleily jos jatkuu niin, varmasti tulee estoa.


      • Anonyymi

        toi on totta


    • OLENENNENKINHEITTÄNY

      IMASE UKKIIS VITUN PELLE!!!!! EI KUULU SULLE! PASKAPÄÄ!

    • Sinnemeniboolssi

      Paljon tekstiä, enkä jaksanut lukea puoliakaan roskan takia.

      Minulle todettiin pahalaatuinen syöpä reilu 1,5 vuotta sitten, joka piakkoin sitten leikattiin. Minulle eräs vakuutteli, että mies pärjää aivan normaalisti yhdelläkin kiveksellä, sillä toinen kives on vain varalla ei kummempaa. En ol stressannut asiasta muuten, kun että jos syöpä ilmestyisi vasempaankin kivekseen, mutta käsittääkseni se yleisin on oikealla.

      Huomasin eräs ilta nukkumaan mennessä, että kiveksessäni oli outo paise, joka muutti muotoaan ajan kanssa. Olin myöhemmin reissussa ja kotiin päästyäni alkoi tuntumaan ihmeellistä painetta kiveksessäni ja vessassa virtsaillessani ihmettelin, kun kiveksen koko oli tuplaantunut. Olin toki huolestunut ja seuraavana päivänä terveyskeskukseen vilauttelemaan säkkejä.
      Sama, jossa raskaana olevan naisen vatsassa olevaa sikiöö katsotaan röntgen kuvalla, kuvattiin kiveksenikin. Kun oli varattu aikani sanoi hoitaja mies "ei muuta kun säkit esiin" tai vastaavaa yhtä hauskaa :D
      Leikkauspäivänä sain nukutuksen vaikka hoitaja pelotteli selkäydin puudutuksella vain ,mutta helpolla pääsin, hhuh..

      Lääkäri sanoi selvinneeni säikähdyksellä, kun ei ollut levinnyt mihinkään eli MIEHET menkää heti lääkäriin, kun alkaa tuntumaan kiveksissä muutosta älkääkä jääkö vetelehtimään asian kanssa!!
      Jos NAISET teillä tuntuu rinnoissa outoa vastaavaa, heti lääkäriin!!

      Kiitos ja rauhaa..

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe