mikä on kivointa elämässäsi

valvoja

mikä on ollut kaikista hauskinta elämässäsi vastaa ja elä

7

131

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mäkkäri

      Hmm enpä oikee tiiä www.viel.jo.fi :D

    • Jaettua iloa?

      Muistan ainanin yhden tilanteen, jolloin olin hyvin, hyvin onnellinen. Todella iloinen ja onnellinen. Itkin ilosta ja onnesta. Etsimme mieheni kanssa taloa. Sattumalta sain kuulla talosta, joka oli tulossa myyntiin iäkkään omistajan kuoltua. Lähdin siltä istumalta katsomaan taloa, se oli ajomatkani varrella.

      Sattumalta naapuri oli paikalla, hän esitteli minulle talon sisältä. Hänellä oli avain taloon, ja lupa näyttää taloa. Tunsin tulleeni kotiin. Tiesin heti, että tässä se on. Puutarha oli ihana. Olin liikuttunut. En ole koskaan tuntenut tällä tavoin. En tätä taloa ennen enkä sen jälkeen.

      Mieheni ei ollut kovin kiinnostunut talosta. Ei siksi ettei talo olisi ollut hyvä. Hän ei koskaan halua samaa, mitä minä haluan. Hän ei kykene osallistumaan ilon tunteeseeni.

      Hän suostui kuitenkin että teemme tarjouksen talosta. Tarjous oli liian alakanttiin niin hyvästä talosta. Hp ei ollut kallis. Mieheni ei halunnut tätä taloa. Eikä mitään muutakaan taloa. Hänellä on kotitalo aivan toisella seudulla muualla Suomessa, joka ehkä piankin tulee hänelle.

      Unelmieni talo meni välittömästi kaupaksi. Mieheni ei ollut moksiskaan. Tästä on nyt muutama vuosi.

      • ilo lomalla

        Sain moksis vanhan talon remonttihintojen kalleudesta. Tänään kaiken kallella kypärin. Remonttiammattilaiset näkivät notkahduksen. Kuukausi vielä, ja näet talosi jo hyvässä kuosissa. Onneksi lainaa saa nyt kohtuullisella korkomenoilla.


      • + moksis
        ilo lomalla kirjoitti:

        Sain moksis vanhan talon remonttihintojen kalleudesta. Tänään kaiken kallella kypärin. Remonttiammattilaiset näkivät notkahduksen. Kuukausi vielä, ja näet talosi jo hyvässä kuosissa. Onneksi lainaa saa nyt kohtuullisella korkomenoilla.

        Mutta miten jatkossa pärjää jos vaikkapa sairauskulut jakavat pottia niin että lainamaksueriä joutuu järjestelemään pankin kanssa yhä useammin. Mutta mitäpä noita ennakoimaan, jos nämäkin asiat kuuluvat ns. järjesteltävien asioiden kansioon.


    • ....................

      Siskon kanssa jaettu huumori. Ikäeroa meillä on puolitoista vuotta. Kukaan muu ei ole vielä saanut nauramaan samalla tavalla.

    • NewGenerationOf80s

      Parasta elämässäni on ollut se, kun "löysin" musiikin! Siis sen ihan oikean, vanhan kunnon rockin ja popin, ei mitään Robinia tai Katy Perryä...
      Jotkut kappaleet saavat posket kyyneliin. Toiset saavat sydämen pamppailemaan nopeammin, onnesta että on löytänyt sillä hetkellä maailman parhaimman biisin, joka sopii tunnelmaan ja kertoo syvimmät fiilikset paremmin kuin itse osaa selittääkään.
      Noorat ja Elinat popittavat Isac Elliotia; minä työnnän kuulokkeet syvemmälle korviin hymyillen omalle pienelle salaisuudelleni.

      • ...niistä pääse irti

        Unenaikaiset seikkailut ovat parasta elämässäni. Oho! Päivätajunta on sen verran osa ankeata, että unet kompensoivat päässäni kehitettyjä uhkia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe