mikä on kivointa elämässäsi

valvoja

mikä on ollut kaikista hauskinta elämässäsi vastaa ja elä

7

137

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mäkkäri

Hmm enpä oikee tiiä www.viel.jo.fi :D

• Jaettua iloa?

Muistan ainanin yhden tilanteen, jolloin olin hyvin, hyvin onnellinen. Todella iloinen ja onnellinen. Itkin ilosta ja onnesta. Etsimme mieheni kanssa taloa. Sattumalta sain kuulla talosta, joka oli tulossa myyntiin iäkkään omistajan kuoltua. Lähdin siltä istumalta katsomaan taloa, se oli ajomatkani varrella.

Sattumalta naapuri oli paikalla, hän esitteli minulle talon sisältä. Hänellä oli avain taloon, ja lupa näyttää taloa. Tunsin tulleeni kotiin. Tiesin heti, että tässä se on. Puutarha oli ihana. Olin liikuttunut. En ole koskaan tuntenut tällä tavoin. En tätä taloa ennen enkä sen jälkeen.

Mieheni ei ollut kovin kiinnostunut talosta. Ei siksi ettei talo olisi ollut hyvä. Hän ei koskaan halua samaa, mitä minä haluan. Hän ei kykene osallistumaan ilon tunteeseeni.

Hän suostui kuitenkin että teemme tarjouksen talosta. Tarjous oli liian alakanttiin niin hyvästä talosta. Hp ei ollut kallis. Mieheni ei halunnut tätä taloa. Eikä mitään muutakaan taloa. Hänellä on kotitalo aivan toisella seudulla muualla Suomessa, joka ehkä piankin tulee hänelle.

Unelmieni talo meni välittömästi kaupaksi. Mieheni ei ollut moksiskaan. Tästä on nyt muutama vuosi.

• ilo lomalla

Sain moksis vanhan talon remonttihintojen kalleudesta. Tänään kaiken kallella kypärin. Remonttiammattilaiset näkivät notkahduksen. Kuukausi vielä, ja näet talosi jo hyvässä kuosissa. Onneksi lainaa saa nyt kohtuullisella korkomenoilla.

• + moksis
        ilo lomalla kirjoitti:

Sain moksis vanhan talon remonttihintojen kalleudesta. Tänään kaiken kallella kypärin. Remonttiammattilaiset näkivät notkahduksen. Kuukausi vielä, ja näet talosi jo hyvässä kuosissa. Onneksi lainaa saa nyt kohtuullisella korkomenoilla.

Mutta miten jatkossa pärjää jos vaikkapa sairauskulut jakavat pottia niin että lainamaksueriä joutuu järjestelemään pankin kanssa yhä useammin. Mutta mitäpä noita ennakoimaan, jos nämäkin asiat kuuluvat ns. järjesteltävien asioiden kansioon.

• ....................

Siskon kanssa jaettu huumori. Ikäeroa meillä on puolitoista vuotta. Kukaan muu ei ole vielä saanut nauramaan samalla tavalla.

• NewGenerationOf80s

Parasta elämässäni on ollut se, kun "löysin" musiikin! Siis sen ihan oikean, vanhan kunnon rockin ja popin, ei mitään Robinia tai Katy Perryä...
      Jotkut kappaleet saavat posket kyyneliin. Toiset saavat sydämen pamppailemaan nopeammin, onnesta että on löytänyt sillä hetkellä maailman parhaimman biisin, joka sopii tunnelmaan ja kertoo syvimmät fiilikset paremmin kuin itse osaa selittääkään.
      Noorat ja Elinat popittavat Isac Elliotia; minä työnnän kuulokkeet syvemmälle korviin hymyillen omalle pienelle salaisuudelleni.

• ...niistä pääse irti

Unenaikaiset seikkailut ovat parasta elämässäni. Oho! Päivätajunta on sen verran osa ankeata, että unet kompensoivat päässäni kehitettyjä uhkia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3620
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      70
      1915
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1588
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      64
      1027
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      978
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      843
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      834
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe