mikä on kivointa elämässäsi

valvoja

mikä on ollut kaikista hauskinta elämässäsi vastaa ja elä

7

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mäkkäri

Hmm enpä oikee tiiä www.viel.jo.fi :D

• Jaettua iloa?

Muistan ainanin yhden tilanteen, jolloin olin hyvin, hyvin onnellinen. Todella iloinen ja onnellinen. Itkin ilosta ja onnesta. Etsimme mieheni kanssa taloa. Sattumalta sain kuulla talosta, joka oli tulossa myyntiin iäkkään omistajan kuoltua. Lähdin siltä istumalta katsomaan taloa, se oli ajomatkani varrella.

Sattumalta naapuri oli paikalla, hän esitteli minulle talon sisältä. Hänellä oli avain taloon, ja lupa näyttää taloa. Tunsin tulleeni kotiin. Tiesin heti, että tässä se on. Puutarha oli ihana. Olin liikuttunut. En ole koskaan tuntenut tällä tavoin. En tätä taloa ennen enkä sen jälkeen.

Mieheni ei ollut kovin kiinnostunut talosta. Ei siksi ettei talo olisi ollut hyvä. Hän ei koskaan halua samaa, mitä minä haluan. Hän ei kykene osallistumaan ilon tunteeseeni.

Hän suostui kuitenkin että teemme tarjouksen talosta. Tarjous oli liian alakanttiin niin hyvästä talosta. Hp ei ollut kallis. Mieheni ei halunnut tätä taloa. Eikä mitään muutakaan taloa. Hänellä on kotitalo aivan toisella seudulla muualla Suomessa, joka ehkä piankin tulee hänelle.

Unelmieni talo meni välittömästi kaupaksi. Mieheni ei ollut moksiskaan. Tästä on nyt muutama vuosi.

• ilo lomalla

Sain moksis vanhan talon remonttihintojen kalleudesta. Tänään kaiken kallella kypärin. Remonttiammattilaiset näkivät notkahduksen. Kuukausi vielä, ja näet talosi jo hyvässä kuosissa. Onneksi lainaa saa nyt kohtuullisella korkomenoilla.

• + moksis
        ilo lomalla kirjoitti:

Sain moksis vanhan talon remonttihintojen kalleudesta. Tänään kaiken kallella kypärin. Remonttiammattilaiset näkivät notkahduksen. Kuukausi vielä, ja näet talosi jo hyvässä kuosissa. Onneksi lainaa saa nyt kohtuullisella korkomenoilla.

Mutta miten jatkossa pärjää jos vaikkapa sairauskulut jakavat pottia niin että lainamaksueriä joutuu järjestelemään pankin kanssa yhä useammin. Mutta mitäpä noita ennakoimaan, jos nämäkin asiat kuuluvat ns. järjesteltävien asioiden kansioon.

• ....................

Siskon kanssa jaettu huumori. Ikäeroa meillä on puolitoista vuotta. Kukaan muu ei ole vielä saanut nauramaan samalla tavalla.

• NewGenerationOf80s

Parasta elämässäni on ollut se, kun "löysin" musiikin! Siis sen ihan oikean, vanhan kunnon rockin ja popin, ei mitään Robinia tai Katy Perryä...
      Jotkut kappaleet saavat posket kyyneliin. Toiset saavat sydämen pamppailemaan nopeammin, onnesta että on löytänyt sillä hetkellä maailman parhaimman biisin, joka sopii tunnelmaan ja kertoo syvimmät fiilikset paremmin kuin itse osaa selittääkään.
      Noorat ja Elinat popittavat Isac Elliotia; minä työnnän kuulokkeet syvemmälle korviin hymyillen omalle pienelle salaisuudelleni.

• ...niistä pääse irti

Unenaikaiset seikkailut ovat parasta elämässäni. Oho! Päivätajunta on sen verran osa ankeata, että unet kompensoivat päässäni kehitettyjä uhkia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      87
      4653
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      203
      4578
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      104
      3049
    4. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      21
      3045
    5. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      96
      2980
    6. Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!

Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu
      Lieksa
      138
      2248
    7. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      33
      2167
    8. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      89
      2143
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      20
      2102
    10. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      37
      1899
    Aihe