PARAS?

Jennie

Kuka oli teist paras entäpä huonoin, must oli se Britneytä matkinu vaalee muija paras ja se ruma tumma Inka huonoin.

10

2975

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kazu

shuudifonia oli paras ja ronnie oli hyvä, huonoja oli muut

• virginia

Kuka tahansa, joka matkii Britneytä, EI voi olla hyvä. Mutta siinä olette kyllä oikeassa, etteivät muutkaan tytöt hyviä olleet.

Pojista se Shuudifonia (vai mikä se nyt olikaan se tumma poika) lauloi aivan karseasti nenäänsä. Jos se olis laulanu enää yhtään korkeemmalta, sen nenä olis varmaan lähteny irti. Ronnie oli hyvä, mutta Rene oli paras!

Osallistujien määrään olin todella pettynyt. Noin vähän?!

• eiiiiiiiiii

Rene on kamalin mitä tiedän.
        Hyi helevetti.
        Itserakkaampaa ja kusipäisempää jätkää saa muuten hakee kissojen ja koirien kanssa.
        "Pappa batalar" - tuumaa Rene.
        Että sillä lailla, itserakas paskiainen voittooon helei!

• Tyby
        eiiiiiiiiii kirjoitti:

Rene on kamalin mitä tiedän.
        Hyi helevetti.
        Itserakkaampaa ja kusipäisempää jätkää saa muuten hakee kissojen ja koirien kanssa.
        "Pappa batalar" - tuumaa Rene.
        Että sillä lailla, itserakas paskiainen voittooon helei!

Se on yxinkertasesti PARAS !!! Jos se ei pääse siihen pändiin NIIN Mä kyllä SUUTUN!!!!!!! 8/
        Rene= C(: xD

• virginia
        Tyby kirjoitti:

Se on yxinkertasesti PARAS !!! Jos se ei pääse siihen pändiin NIIN Mä kyllä SUUTUN!!!!!!! 8/
        Rene= C(: xD

Ei Rene kyllä minusta ole itserakas. Omakohtaisella kokemuksella voin sanoa, että noin 60-70% Renen sanomisista on huumoria ;)
        Ja kyllä mäkin suutun, jos Renestä ei tule poptähteä, koska se poika on syntynyt sellaiseksi!!!

• just

Kuka se oli se "junttipoika Huittisista" (Ronnie, Rene vai kuka, meni nimet sekasin), se oli ihan jees. Jackson Shuudifonia ei tod. säväyttänyt, lauloi liian hiljaa ja se "sametti" jäi jonnekin nenään eli Jackson kuulosti ihan lampaalta! Sille beatbox-jätkälle pisteet, kun veti jotain erilaista, ei sillä kyllä jatkoon päästy.

Muijista se silmälasipäinen ponnaripää oli ehkä paras. Se Britu-kopio oli jotenkin ärsyttävä, ei mitään omaa imagossa! Törkeen nätin kasvot Britu 2:lla kyllä oli, laulo ihan ok, mutta ei tosiaan mitään omaa imagossa. Se Psykedeliaa-ryhmä oli ihan hyvä, koreografia pisti nauraa parissa kohtaa, mutta ihan hyvähän se puolessatoista tunnissa väsätyksi oli.. :)

• minä

Boitsukolmikko oli paras, lähes valmis bändi! En muista nimiä... Oliko se nyt Jackson, 17-v. tosi söpö kundi ja kolmas punapää. Kuten Asikainen sanoi: "tumma, vaalee ja punainen".

• asiaa...

Jeah..
        Ne oli kyl sikahyvii!!!
        Varsinki Jackson ja Ronnie...!!!

• piosara_89

mustakin oli se Jessika joka lauloi sitä britneytä! Se on paras tähän mennessä!
      olis kivaa jos se pääsis siihen bändiin!""""

• paras mun mielest on rene ja parhaimman näkönen :) ja sit tulee peräs ari ja ronnie :)

se blondi joka matki britneytä oli mun mielest muijist paras

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5177
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4066
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2179
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1887
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1795
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1250
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1036
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe