Pitkitin avioeroani monta vuotta, koska pelkäsin seksinnälän kasvavan voittamattomaksi ja johtavan huonoon seuraan.
Sitten aloin kokeilla dildoa ja siitä löytyi apu. Sillä saa seksintarpeen tyydytettyä halumallaan tavalla eikä tarvitse olla miehestä riippuvainen ja alistua hänen fantasioilleen.
Miehistä haen vain läheisyyttä.
dildo korvaa miehen
15
1675
Vastaukset
- niin mullakin
Ihan sama juttu mulla. Nyt valitsen miehen yläpäällä enkä alapäällä
- Anonyymi
Joo,lelut korvaa miehen. Sinkkuna on mukavampaa!
- Anonyymi
Nykypäivän dildot on vielä aidon tuntuisia.Saa myös valita sopivan ison.
- Anonyymi
Dildo on monesti himokkaan naisen pelastus, mutta omiin leikkeihinkin voi välillä kyllästyä. Dildo ei kuitenkaan ota mua kuten mies... sitä tunnetta ei korvaa mikään.
- Anonyymi
Yksi ei estä toista, molemmille on tilausta. Joka aikuinen nainen tarvitsee seksiinsä ja myös hyvää masturbointi selkeyttää mieltä. Hieman lämmitettynä ja hyvin liukastettuna oikea tekokulli on yllättävän aidon tuntuinen ....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi ei estä toista, molemmille on tilausta. Joka aikuinen nainen tarvitsee seksiinsä ja myös hyvää masturbointi selkeyttää mieltä. Hieman lämmitettynä ja hyvin liukastettuna oikea tekokulli on yllättävän aidon tuntuinen ....
Niinhän ne vanhatpiiat tekee
- Anonyymi
Mut määrä haluun nuolla naista. Miten sitten jos tekee sellaista mieli. Mielestäni olen kohtuu hyvä ja naiset tykkää.
- Anonyymi
Buuaahaa mikä vitsiniekka 🤣😂
- Anonyymi
Meillä leikitään kolmenkimppaa siten, että dildotan ja nuolen samanaikaisesti. Aivan huippua!
- Anonyymi
Dildo pilluun ja kyrpä yhtä aikaa perseeseen. Uuh.
- Anonyymi
Kyllä tuhkaluukku tane tietää
- Anonyymi
Dildo on myös vanhemman naisen pelastus, jos nyt vanhempi nainen täällä ihmiseksi tai naiseksi lasketaan:)
- Anonyymi
Iällä ei ole merkitystä nainen olet oli ikäsi mikä hyvänsä, mutta nuolennan antamaa nautintoa ei diblo korvaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iällä ei ole merkitystä nainen olet oli ikäsi mikä hyvänsä, mutta nuolennan antamaa nautintoa ei diblo korvaa.
Saan tulehduksia miehestä, emätintulehdusoireet ja hiiva. Dildosta en niitä saa! Kallista oli ostaa lääkkeitä!
- Anonyymi
Dildo ei vittuile,sitä ei tarvitse elättää jne. Hyvä kaveri . Mukava elämä sinkkuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1505148Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv832742Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?861735Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91206- 49956
- 66902
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122883- 21883
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23828