Koira, tämä ihmisen paras ja luottettavin ystävä.
Mitä Jumala sanoo koirista ja kissoista ??
kissoista, tiedän sen vähäisen että ovat Jumalan lemmikkejä.
miten on Jumala määritellyt koiran ???
Tässä ketjussa olisi tarkoitus keskustella foorumin sääntöjä, opillista linjaa ja toisia kirjoittajia kunnioittaen uskovan suhteesta saastaisuusteen, ja sen oelmukseen.
Niinkuin on KIRJOITETTU
Uskovan paras ystävä, koira ??
32
265
Vastaukset
- Vastis 888
Miten on JOS Jumalan Sanan perusteella, koira on saastainen ja saastuttaa, niin saippua sitten tekee saastaisen puhtaaksi ??
Koskeeko tämä puhtaus rituaali sitten myös homojen peräsuolta ja sen "ideaa" ??
Nyt Jos sitten koira on edelleen saastainen, miten se vaikuttaa Pyhää Henkeen joka on meille annettu, Puolustamaan ??
Pyhä Henki iloitsee kun uskova rukoilee ja saastainen koira on samassa tilassa eli esim, makuuhuoneessa kun harras uskova on polvillaan sängyn vieressä !
EI niin veljeni ja sisareni.
Poistakaa se mikä on paha ??- Vastis 888
Poistakaa se mikä on paha, ei tarkoita että homot tulee poistaa, vaan saastaisuus, Jumalan kasvojen edestä ja edessä.
homot homoilkoon omissa oloissaan, siihen en ota kantaa, mutta jos he mainostavat homouden iloja julkisesti, saatan ottaa siihen kantaa, mutta se ei ole minun tehtäväni, kuten ei ole monet muuttakaan nyt uskovia kiusaavat asiat.
En koe eikä Jumala ole puhunut minulle, että tulee ottaa kantaa eli vastustaa esim islamia ja sen harhoja, tai sitten uskovien turhiin ja jopa jumalattomiin harrastuksiin.
Ei jos jotain puhdistusta tulee ahkeroida niin se on MORSIAMEN puhdistus.
Mutta, valitettavasti, valtakirjaa ei ole vielä vahvistettu !
eli ei kiihoita kansaa homoja vastaan enkä puolesta, vaan kaikkea saastaa ja saastaisutta joka tekee uskovan heikoksi.
hmmmm.
ja koirat ovat eräs suurin yksittäinen saastaisuuden lähde uskovilla !
ja jopa raahaavat näitä saastaisia elukoita seurakuntaa !
Ei niin, vaan, Kun Jumala vahvistaa valtakirjansa minulle, saa koirat ja heidän omistajat, kovaa kyytiä, eikä itkua ja parkua voi sanoilla kuva !
eli te saatte vielä paljon itkeä ja parkua, kurjat saastaiset uskovat ! - ~~tähkäpää~~
Vastis 888 kirjoitti:
Poistakaa se mikä on paha, ei tarkoita että homot tulee poistaa, vaan saastaisuus, Jumalan kasvojen edestä ja edessä.
homot homoilkoon omissa oloissaan, siihen en ota kantaa, mutta jos he mainostavat homouden iloja julkisesti, saatan ottaa siihen kantaa, mutta se ei ole minun tehtäväni, kuten ei ole monet muuttakaan nyt uskovia kiusaavat asiat.
En koe eikä Jumala ole puhunut minulle, että tulee ottaa kantaa eli vastustaa esim islamia ja sen harhoja, tai sitten uskovien turhiin ja jopa jumalattomiin harrastuksiin.
Ei jos jotain puhdistusta tulee ahkeroida niin se on MORSIAMEN puhdistus.
Mutta, valitettavasti, valtakirjaa ei ole vielä vahvistettu !
eli ei kiihoita kansaa homoja vastaan enkä puolesta, vaan kaikkea saastaa ja saastaisutta joka tekee uskovan heikoksi.
hmmmm.
ja koirat ovat eräs suurin yksittäinen saastaisuuden lähde uskovilla !
ja jopa raahaavat näitä saastaisia elukoita seurakuntaa !
Ei niin, vaan, Kun Jumala vahvistaa valtakirjansa minulle, saa koirat ja heidän omistajat, kovaa kyytiä, eikä itkua ja parkua voi sanoilla kuva !
eli te saatte vielä paljon itkeä ja parkua, kurjat saastaiset uskovat !Kirjoitat muuten hyviä asioita, mutta mielestäni tuossa koira-asiassakin tulee ottaa huomioon se, mikä on meidän suhteemme ja asenteemme koiriin tai koiraamme.
Meneekö se elämässämme tärkeämmän edelle?
Olisiko Jumalalla meille esim. annettavaksi jotain sellaista tehtävää, josta joudumme luopumaan koiramme vuoksi?
Onko oikein, että suomen lastenkodit ovat täynnä rakkautta ja hoivaa tarvitsevia lapsia ja voisimme antaa heille edes muutaman viikonlopun elämästämme ja arjestamme, mutta annamme sen mieluummin laumalle koiriamme, jakaen jopa oman vuoteemme niiden kanssa?
Eli, sama asia, kuin materian ja mammonankin kanssa, mikä on meidän suhteemme ja asenteemme siihen! - turha jumala
~~tähkäpää~~ kirjoitti:
Kirjoitat muuten hyviä asioita, mutta mielestäni tuossa koira-asiassakin tulee ottaa huomioon se, mikä on meidän suhteemme ja asenteemme koiriin tai koiraamme.
Olisiko Jumalalla meille esim. annettavaksi jotain sellaista tehtävää, josta joudumme luopumaan koiramme vuoksi?
Onko oikein, että suomen lastenkodit ovat täynnä rakkautta ja hoivaa tarvitsevia lapsia ja voisimme antaa heille edes muutaman viikonlopun elämästämme ja arjestamme, mutta annamme sen mieluummin laumalle koiriamme, jakaen jopa oman vuoteemme niiden kanssa?
Eli, sama asia, kuin materian ja mammonankin kanssa, mikä on meidän suhteemme ja asenteemme siihen!Ihminen loi koiran, sudesta.
Jumalalla ei ole siis mitään sanottavaa siihen. - Vastis 888
~~tähkäpää~~ kirjoitti:
Kirjoitat muuten hyviä asioita, mutta mielestäni tuossa koira-asiassakin tulee ottaa huomioon se, mikä on meidän suhteemme ja asenteemme koiriin tai koiraamme.
Eli, sama asia, kuin materian ja mammonankin kanssa, mikä on meidän suhteemme ja asenteemme siihen!Pietari oli sitä mieltä, juutalaisena, ettei pakanoita voi ottaa seurakuntaa eli "taivaseen", koska he olivat Pietarin mukaan saastaisia.
Ap-10:13 Ja tuli ääni, joka sanoi hänelle: "Nouse, Pietari, teurasta ja syö".
14 Mutta Pietari sanoi: "En suinkaan, Herra; sillä en minä ole ikinä syönyt mitään epäpyhää enkä saastaista".
15 Ja taas ääni sanoi hänelle toistamiseen: "Minkä Jumala on puhdistanut, sitä älä sinä sano epäpyhäksi".
16 Tämä tapahtui kolme kertaa; sitten astia otettiin kohta ylös taivaaseen.
Nyt Jeesus osoittaa, ettei ihminen ole saastainen.
Tämä Pietarin ASENNE ja MIELI oli juutalaista perua.
ja myös tästä Herra NUHTELI Pietaria usein ja kovaa.
Eli etsit aivoituksia jotka sitten tekevät saastaisen puhtaaksi, jos on inhimillistä kärsimystä, eli koira voi helpottaa jotain, ja siksi se on sitten myös puhdasta ja hyvää ??
Toki tiedän ja kuten sanoin, jollain on koira AINOA ystävä tahi "lapsi".
no en ota kovaa kantaa tähän sillä, tarkoitus on keskustella, eikä sitten liian suorilla "iskuilla" lannistaa keskustelua.
Nyt jos haluat, henki.koht. kysymys, ONKO sinulla koiraa ? - Vastis 888
turha jumala kirjoitti:
Ihminen loi koiran, sudesta.
Jumalalla ei ole siis mitään sanottavaa siihen.Saattaa olla että intialaiset ovat koiraa jalostaneet, sudesta tahi muista olennoista.
Kirjoituksista, joihin kirjoitukseni perustuu, on sitten oman aivoitukseni innoittaja ja lähde.
Totta on ettei kaikkea ole kerrottu, esim koirista, mutta se tarpeellinen ja mikä on meille hyväksi.
Kaikki tieto ei ole hyväksi vaan on myös pahaa tietoa, eli ihmisiä jotka käyttävät tietoa pahaan.
Kuten leipä veitsi, ei ole paha mutta sillä voi tehdä hyvää tahi pahaa - ~~tähkäpää~~
Vastis 888 kirjoitti:
Pietari oli sitä mieltä, juutalaisena, ettei pakanoita voi ottaa seurakuntaa eli "taivaseen", koska he olivat Pietarin mukaan saastaisia.
Ap-10:13 Ja tuli ääni, joka sanoi hänelle: "Nouse, Pietari, teurasta ja syö".
14 Mutta Pietari sanoi: "En suinkaan, Herra; sillä en minä ole ikinä syönyt mitään epäpyhää enkä saastaista".
15 Ja taas ääni sanoi hänelle toistamiseen: "Minkä Jumala on puhdistanut, sitä älä sinä sano epäpyhäksi".
16 Tämä tapahtui kolme kertaa; sitten astia otettiin kohta ylös taivaaseen.
Nyt Jeesus osoittaa, ettei ihminen ole saastainen.
Tämä Pietarin ASENNE ja MIELI oli juutalaista perua.
ja myös tästä Herra NUHTELI Pietaria usein ja kovaa.
Eli etsit aivoituksia jotka sitten tekevät saastaisen puhtaaksi, jos on inhimillistä kärsimystä, eli koira voi helpottaa jotain, ja siksi se on sitten myös puhdasta ja hyvää ??
Toki tiedän ja kuten sanoin, jollain on koira AINOA ystävä tahi "lapsi".
no en ota kovaa kantaa tähän sillä, tarkoitus on keskustella, eikä sitten liian suorilla "iskuilla" lannistaa keskustelua.
Nyt jos haluat, henki.koht. kysymys, ONKO sinulla koiraa ?Niin, asenteeni on siinä suhteessa homoon sama, sillä olen sitä mieltä, että Jumala rakasta homoutta harjoittavaa IHMISTÄ niin paljon, että haluaa Hänetkin pelastaa, mutta Jumala vihaa sitä syntiä, mitä tämä ihminen harjoittaa.
Toki koiraa en nyt halua rinnastaa ihmiseen ja Jumalan pelastussuunnitelmaan, mutta halusin tällä avata ja tarkentaa sitä, mitä tuossa edellä yritin ilmaista.
En omista koiraa, mutta en pidä sitä myöskään sillä tavoin saastaisena, ettenkö
huolehtisi läheisteni koirista, jos se huolehdittavakseni annetaan.
Kysyn nyt myöskin tarkentavan kysymyksen Sinulta:
Tarkoitatko, että koira on sillä tavoin saastainen otus, että kenenkään uskovaisen ei pitäisi ottaa "markilleen" koiraa ollenkaan ja rinnastatko
homon tähän samalla tavoin, eli ihminen joka harjoittaa homoutta, on niin saastainen, että meidän tulee jopa varoa olemasta missään tekemisissä tuollaisen ihmisen kanssa? - Vastis 888
~~tähkäpää~~ kirjoitti:
Niin, asenteeni on siinä suhteessa homoon sama, sillä olen sitä mieltä, että Jumala rakasta homoutta harjoittavaa IHMISTÄ niin paljon, että haluaa Hänetkin pelastaa, mutta Jumala vihaa sitä syntiä, mitä tämä ihminen harjoittaa.
Toki koiraa en nyt halua rinnastaa ihmiseen ja Jumalan pelastussuunnitelmaan, mutta halusin tällä avata ja tarkentaa sitä, mitä tuossa edellä yritin ilmaista.
En omista koiraa, mutta en pidä sitä myöskään sillä tavoin saastaisena, ettenkö
huolehtisi läheisteni koirista, jos se huolehdittavakseni annetaan.
Kysyn nyt myöskin tarkentavan kysymyksen Sinulta:
Tarkoitatko, että koira on sillä tavoin saastainen otus, että kenenkään uskovaisen ei pitäisi ottaa "markilleen" koiraa ollenkaan ja rinnastatko
homon tähän samalla tavoin, eli ihminen joka harjoittaa homoutta, on niin saastainen, että meidän tulee jopa varoa olemasta missään tekemisissä tuollaisen ihmisen kanssa?Kysyn nyt myöskin tarkentavan kysymyksen Sinulta:
homon tähän samalla tavoin, eli ihminen joka harjoittaa homoutta, on niin saastainen, että meidän tulee jopa varoa olemasta missään tekemisissä tuollaisen ihmisen kanssa?
Nyt, kun uskovalla on koira on hän jatkuvasti saastainen iltaan asti, ja puhtaalla raikaalla vedellä saa saastanpois.
Kuten on monissa paikoin Mooses kertonut miten, eli puhtaus lait.
Nyt jos sitten on puhdistautunut, niin heti ottaa koiran eli saastan lähteen syliinsä ja antaa saastaisen nuolla ja "pussailla" lapsia ! ! !
ELi koirat ovat ovat Jumalan ilmoituksen perusteella saastasia.
Eli jos uskova haluaa olla puhdas, ei koiraa tule suvaita, varsinkaan talon sisällä saati sylissä!
Homoja jotka eivät ole uskovia, meidän tulee kohdella kuten ulkopuolella olevia, eli Kuten Rakkauden käskyt edellyttävät.
jos homo ei tee parannusta, on hän saastainen joka hetki ja aina.
jos uskova ei tee parannusta on hän saastainen joka hetki ja aina.
he eivät pääse taivaseen !
Nyt siis jos homo on uskova, se on Jumalan EI MEIDÄN ongelma.
jos sitten uskovat eivät suvaitse homoa joka tahtoo olla Jumalan pelastuksessa sisällä, ovat itse mahdollisesti, ulkona sillä jokaisessa uskovassa on itse Jeesus, eli kun homo uskova tulee meidän kohdalle, siinä on itse Jeesus.
Meidän tehtävä ei ole puhdistaa uskovaa, mutta kurittomia on nuhdeltava.
Mutta siihen ei ole, (tämä on mutua) kaikilla oikeutta eikä velvollisuutta, vaan paimenen tehtävä on tehdä tiliä jokaisesta lampaasta.
Lampailta ei vaadita eikä odoteta että he puhdistavat toisen lampaan, vaan se on paimen tehtävä.
no tämä on laaj juttu, joten katson miten keskustelu jatkuu jos on jatkuakseen.
Kuka sitten tutkki ihmisen sydämmen ja sen tahdon ??
jos me tutkimme, oli Pietari harhaopettaja sekä julisti toista ilosanomaa ! ! !
mutta Jeesus odotti, ja Apostoli odotti, kunnes menetti hermot ja laittoi kirouksen leijumaan Pietarin päänpäälle. Siis ei kironnut mutta laittoi sen ehdollisesti päänpäälle.
kuten usein VT:ssä, JOS, Mutta, kunnes, senjälkeen, jne jne.
ehdollisia tapahtumia.
Nyt Jeesus ilmoittaa kuka karsii puuta ja kuka ei.
Johannes 15:1 "Minä olen totinen viinipuu, ja minun Isäni on viinitarhuri.
2 Jokaisen oksan minussa, joka ei kanna hedelmää, hän karsii pois; ja jokaisen, joka kantaa hedelmää, hän puhdistaa, että se kantaisi runsaamman hedelmän.
"hän karsii pois".
Nyt edes Poika ei katko oksia tahi karsi sitä vaan ISÄ.
ei Apostoli tahi Pietari tahi paimen.
vaan yksin Isä joka tietää ihmisen sydämen.
ja ihminen ei tiedä!
paitsi tietysti mössön modet joilla on yltisevertainen ymmärrys, kaikkien uskovien kohdalla, kaikissa asioissa.
jatketaan.... - >Tilduli<
turha jumala kirjoitti:
Ihminen loi koiran, sudesta.
Jumalalla ei ole siis mitään sanottavaa siihen.Tämä on totta, että koira on ihmisen kesyttämä susi. Tämä kesyttäminen alkoi jo yli 10000 vuotta sitten, joten koira on muotoutunut tänä aikana omaksi lajikseen. Jumala ei sinällään "luonut" koiraa, mutta Jumala loi suden.
- koiruus
>Tilduli< kirjoitti:
Tämä on totta, että koira on ihmisen kesyttämä susi. Tämä kesyttäminen alkoi jo yli 10000 vuotta sitten, joten koira on muotoutunut tänä aikana omaksi lajikseen. Jumala ei sinällään "luonut" koiraa, mutta Jumala loi suden.
" Jumala ei sinällään "luonut" koiraa, mutta Jumala loi suden. "
Taisipa luoda, koska Raamattukin puhuu koirista. Itse en ymmärrä miksi koiraa pidetään jtk. arvottomana ? Jotain olen jsk. lukenut, että se oli johonkin juutalaiseen kultuuriin liittyvä .
Kyllä minä haluaisin nähdä koirani taivaassa ..
Evankeliumi Matteuksen mukaan 7
Älkää antako pyhää koirille, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, ...
PSALMIT 59
He tulevat ehtoolla, ulvovat kuin koirat ja kiertävät kaupunkia.
Johanneksen ilmestys 22 luku
15 Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä. - >Tildu<
koiruus kirjoitti:
" Jumala ei sinällään "luonut" koiraa, mutta Jumala loi suden. "
Taisipa luoda, koska Raamattukin puhuu koirista. Itse en ymmärrä miksi koiraa pidetään jtk. arvottomana ? Jotain olen jsk. lukenut, että se oli johonkin juutalaiseen kultuuriin liittyvä .
Kyllä minä haluaisin nähdä koirani taivaassa ..
Evankeliumi Matteuksen mukaan 7
Älkää antako pyhää koirille, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, ...
PSALMIT 59
He tulevat ehtoolla, ulvovat kuin koirat ja kiertävät kaupunkia.
Johanneksen ilmestys 22 luku
15 Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä.Nuo lainauksesi lausuttiin 2000 vuotta sitten. Silloin oli jo koiria. Koiria alettiin jalostaa sudesta ihmisen työtoveriksi n. 10000 vuotta sitten.
- Vastis 888
Olisiko Jumalalla meille esim. annettavaksi jotain sellaista tehtävää, josta joudumme luopumaan homoilun, insestin, pedofilia, koiramme vuoksi ??
havaisetko oman puolueellisuutesi ??
Toki olen sanunut ja sanon edelleen ettei, uskovilla, juutalaiselle tahi pakanalla ole kuin kolme lakia.
Nyt kuitenkin, meillä on mahdollisuus katsoa mitä MIELTÄ ja mikä ASENNE Jumalalla on esim. koiriin tahi homoihin. (Matt 10:32-33)
Hyvä on tarkistaa, oma asenne ja mieli Jumalan mielen ja asenteen mukaiseksi.
no jatketaan-
Eli joku saattaa ihan hyvällä omallatunnolla jättää laittamatta käytäntöön jotain sellaista, jota Jumala on häntä kehoittanut tekemään, perustellen sitä sillä, että kun minulla on tuo koira / koirani ja se tarvitsee sitä ja tätä.
Ok, joka eläimen on ottanut, siitä huolehtikoon, mutta yritin tuolla vain kuvata sitä, mikä ero on - koiralla - ja - koiralla - ja meidän motiiveillamme niihin nähden.
Eli ilmaista ja tuoda esille juuri tätä samaa:
>>
Jumalan ilmoitettu TAHTO, Jumalan Sana, on kaiken edellä ja yläpuolella ??
- Vastis 888
Nyt ketjun pää idea, POISTAAKO saippua saastan ihmisestä ??
ja heti tarkennus ettei tule väärin käsityksiä.
eli ihmisen teot ja tieteen ihmeet, saippua, voi puhdistaa syntisen ihmisen taivas kelpoiseksi ??
eli korvata Jeesuksen työn ja sovituksen ??
Jos ei korvaa eli ei puhdista, miten tulee suhtautua saastaiseen, esim koiraan ?
ja tässä koirat ja homot eivät ole pääasia vaan sen eräs ilmetymä.
SAASTAISUUS, mikä on Jumalan edessä iljetys ja kauhistus on pääidea. - Vastis 888
Ok, joka eläimen on ottanut, siitä huolehtikoon, mutta yritin tuolla vain kuvata sitä, mikä ero on - koiralla - ja - koiralla - ja meidän motiiveillamme niihin nähden.
Eli ilmaista ja tuoda esille juuri tätä samaa:
>>
Jumalan ilmoitettu TAHTO, Jumalan Sana, on kaiken edellä ja yläpuolella ??- saastunut - mistä?
Raamattua täytyy selittää ja tulkita Raamatulla.
Ilm.14:4 "Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa, sillä he ovat niinkuin neitsyet. Nämä ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, mihin ikinä Hän menee..."
Raamatussa SEURAKUNTAA kuvataan mm. neitsyeksi (=puhdas seurakunta), morsiameksi, naiseksi, tyttäreksi, vaimoksi jne, ja Jeesus on Ylkä. Seurakuntaa kuvataan Raamatussa myös kaupungiksi, vuoreksi, siioniksi, Jerusalemiksi jne.
"Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa täynnä seitsemän viimeistä vitsausta, ja puhui minun kanssani sanoen: "Tule tänne, minä näytän sinulle MORSIAMEN, KARITSAN VAIMON". Ja hän vei minut hengessä suurelle ja korkealle vuorelle ja näytti minulle PYHÄN KAUPUNGIN, JERUSALEMIN, joka laskeutui alas taivaasta Jumalan tyköä" Ilm.21:9,10
Tästä voidaan tehdä se johtopäätös, että nainen tässä yhteydessä tarkoittaa langennutta seurakuntaa eli porttoa eli se on osa "Suurta Babylonia", joka on maan porttojen ja kauhistuksien äiti, ja jolla on myös "tyttäriä" Ilm.17:1-6
Nämä 144000 tässä yhteydessä ovat niitä, jotka eivät ole saastuttaneet itseään suuren Babylonin harhaopeilla, vaan he ovat niin kuin neitsyet, ja seuraavat Karitsaa, mihin ikinä Hän menee, jopa kuolemaan asti luopumatta uskostaan ja totuudesta. "Naiset" eli harhaoppeja ja luopumusta opettavat seurakunnat eivät saa heitä missään tilanteessa eksytettyä ja luopumaan totuudesta. Suuri Babylon eli maan porttojen ja kauhistuksien ÄITI ei ole heidän seurakuntansa, eikä sen tulisi olla kenenkään kristityn äitiseurakunta:
"sillä Haagar on Siinain vuori Arabiassa ja vastaa nykyistä Jerusalemia, joka elää orjuudessa lapsineen.
Mutta se Jerusalem, joka YLHÄÄLLÄ on, on VAPAA, ja SE on meidän ÄITIMME". Gal.4:26. - Vastis 888
saastunut - mistä? kirjoitti:
Raamattua täytyy selittää ja tulkita Raamatulla.
Ilm.14:4 "Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa, sillä he ovat niinkuin neitsyet. Nämä ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, mihin ikinä Hän menee..."
Raamatussa SEURAKUNTAA kuvataan mm. neitsyeksi (=puhdas seurakunta), morsiameksi, naiseksi, tyttäreksi, vaimoksi jne, ja Jeesus on Ylkä. Seurakuntaa kuvataan Raamatussa myös kaupungiksi, vuoreksi, siioniksi, Jerusalemiksi jne.
"Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa täynnä seitsemän viimeistä vitsausta, ja puhui minun kanssani sanoen: "Tule tänne, minä näytän sinulle MORSIAMEN, KARITSAN VAIMON". Ja hän vei minut hengessä suurelle ja korkealle vuorelle ja näytti minulle PYHÄN KAUPUNGIN, JERUSALEMIN, joka laskeutui alas taivaasta Jumalan tyköä" Ilm.21:9,10
Tästä voidaan tehdä se johtopäätös, että nainen tässä yhteydessä tarkoittaa langennutta seurakuntaa eli porttoa eli se on osa "Suurta Babylonia", joka on maan porttojen ja kauhistuksien äiti, ja jolla on myös "tyttäriä" Ilm.17:1-6
Nämä 144000 tässä yhteydessä ovat niitä, jotka eivät ole saastuttaneet itseään suuren Babylonin harhaopeilla, vaan he ovat niin kuin neitsyet, ja seuraavat Karitsaa, mihin ikinä Hän menee, jopa kuolemaan asti luopumatta uskostaan ja totuudesta. "Naiset" eli harhaoppeja ja luopumusta opettavat seurakunnat eivät saa heitä missään tilanteessa eksytettyä ja luopumaan totuudesta. Suuri Babylon eli maan porttojen ja kauhistuksien ÄITI ei ole heidän seurakuntansa, eikä sen tulisi olla kenenkään kristityn äitiseurakunta:
"sillä Haagar on Siinain vuori Arabiassa ja vastaa nykyistä Jerusalemia, joka elää orjuudessa lapsineen.
Mutta se Jerusalem, joka YLHÄÄLLÄ on, on VAPAA, ja SE on meidän ÄITIMME". Gal.4:26.Joo, Raamatun paikat ovat oikeita, TOTTA.
Tosin vertuaskuvat, eli Äiti, Morsian ja seurakunta, on tässä asia yhteydessä toinen.
Tokihan Äiti, eli Jerusalem on vielä pahempi portto kuin sisarensa ??
Eli en sano, mutta saattaa olla että, kuten Pietarin suulla niin, minun tahi sinun suulla paha puhuu !?
Saattaa olla että, tunnet Kirjoitukset tahi sitten vai, kopio ja pastaat, mutta sekin on sama ja se.
Nyt on tilanteita, että Jumalan Sotaväessä, sotaan lähtiessä, ei saannut koskea OMAA VAIMOA, kolmeen päivään ENNEN sotaa. voitko etsiä sen ja tarkentaa miksi ??
Jos haluat keskustella, saastaisuudesta ja sen ilmenemismuodoista, ilolla keskustelen, jos tarkoitus on heittää puukenkiä rattaisiin, sabotoida, en vastaile kuin lyhytkäisesti.
joten jatketaa kunhan selvität, miksi miehet eivät sotaa lähtiessä saanneet koskea vaimoja./vaimoa.
- >Tilduliina<
Koira on Raamatussa vertauskuva, kuvakielinen ilmaisu saastaisesta ihmisestä.
Raamatun oppiin kun kuuluu, että vain vanhurskaat perivät Taivasten Valtakunnan. Vanhurskas on oikeamielinen, hengeltään puhdas. Tällaisen vastakohta on kaikintavoin henkisessä ja hengellisessä liassa rypevä ihminen. Koska kulkukoirat ovat lähi-idässä raadonsyöjiä, on koira vertauskuva sisäisesti likaiselle ihmiselle.
Ihmisen parhaana ystävänä, hyvin hoidettuna, koira on kaveri, ystävä, metsämiehen työtoveri, siisti ja sydämellinen toveri, lapsenkorvike yksinäisille, ym. Jo kivikautisissa luolamaalauksissa esiintyy kuvia lapsensa menettäneistä naisista, imettämässä suden- / koiranpentua!
.- Vastis 888
kuten on oikein ja totta, maailman mielestä.
eli maailma arvojen ja moraalin mukaan, myös koira ja muut saastaiset elukat ovat hyvin hoidettuina puhtaita.
--------------------------------
mielenkiitoinen seikka jota olen havainnut, juuri uskoviksi itseään kutsuttujen kohdalla.
Kuten Jeesus, kun kertoi jostain totuuden oli kaikki Häntä ja sanomaa vastaa.
eli Totuus ei kelvanut silloin eikä se kelpaa vieläkään.
Mutta on kuitenkin piskuinen joukko, jolle totuus kelpaa, heille Jeesus sanoo:
'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti."
Tätä ennen koirat kuten siat olivat puhtaita.
jatkuu, jos te olette valmiit kuulemaan.
- kantani
Vastis 888
"Koirat ovat saastaisia KOSKA Jumala on sen sallinut, eli ALUSSA kaikki oli hyvää tahi sangen hyvää.
Nooan aikana oli sitten jostain tullut saastaisia elukoita.
Jumala tuhosi maailman silloisen pahuuden tähden ja mahdollinen pää syy oli että ihmisen liha, eli geenit olivat sekoittuneet, mihin lie.
Tätä ennen koirat kuten siat olivat puhtaita."
Pyydän, ettette loukkaisi Jumalan luomakuntaa, johon kaikki eläimetkin kuuluvat.
Jo eläimen nimittäminen elukaksi on mielestäni halpamaista.
Koira ei ole sen saastaisempi kuin mikään muukaan eläin.
Vain eräiden uskontojen edustajille jotkut eläimet ovat saastaisia.
Kieltämättä eräät luomakunnan edustajat ovat miellyttävämpiä kuin toiset - ihmisen maun mukaan - mutta se ei tee toisista saastaisempia.
Venäläisillä oli Neukkulan aikana tapana puhua eräistä suomalaisista nelijalkaisina ystäväninään. Taisi siinäkin pata soimata kattilaa. En tunne sen kummemmin asiaa, joten jääköön. Pidän kaikkia ihmisiä ihmisinä samanarvoisina.
Koirat ovat erittäin hyviä seuralaisia ja ne palvelevat koulutettuina monenlaisissa tehtävissä ihmisen apuna. Sokeain opaskoirat, tullin huumekoirat, jäljitystehtävissä ja viestikoirina toimivat jne. ovat tehneet ja tekevät edelleen tärkeää työtä. Jopa vanhusten hoitokodeissa, lasten parissa ja muissa vastaavissa olevat koirat tuottavat mielihyvää laitosten asukkaille.
Terveluonteinen koira palkitsee sille osoitetun arvonannon uskollisella ystävyydellä.
Eräissä maissa kuljeskelevat paariakoirat eivät nekään ole syyllisiä osaansa.
Likaisia ne varmasti ovat, mutta sekin on ihmisten syytä. Eläinten kohtelu ei kaikkialla täytä juuri minkäänlaisia niitä koskevia eettisiä normeja.
Mihin viittaat viestissäsi olevalla lauseella:
"Jumala tuhosi maailman silloisen pahuuden tähden ja mahdollinen pää syy oli että ihmisen liha, eli geenit olivat sekoittuneet, mihin lie?- Vastis 888
Japanissa tehdään metallista ja kangaasta "koiria" vanhusten iloksi ja turvaksi ja seuraksi.
Totta on että koirilla on hyviä ominaisuuksia mutta se ei tee niistä muuta mitä Jumala on tehnyt tahi sallinut.
Nyt ei kuitenkaa ole kyse koirista vaan saastaisuudesta, eli hyvä on jatkaa tästä, jos kiinnostaa....
Suomenkielessä on normaalia, kutsua joitakin olentoja joita Jumala on tehnyt koiriksi, elukoiksi tahi muuksi.
Raamatussa on käyttetty ainakin 8 kertaa sanaa elukka.
1 Kun ihmiset alkoivat lisääntyä maan päällä ja heille syntyi tyttäriä,
2 huomasivat Jumalan pojat ihmisten tyttäret ihaniksi ja ottivat vaimoikseen kaikki, jotka he parhaiksi katsoivat.
3 Silloin Herra sanoi: "Minun henkeni ei ole vallitseva ihmisessä iankaikkisesti, koska hän on liha. Niin olkoon hänen aikansa sata kaksikymmentä vuotta."
4 Siihen aikaan eli maan päällä jättiläisiä, ja myöhemminkin, kun Jumalan pojat yhtyivät ihmisten tyttäriin ja nämä synnyttivät heille lapsia; nämä olivat noita muinaisajan kuuluisia sankareita.
5 Mutta kun Herra näki, että ihmisten pahuus oli suuri maan päällä ja että kaikki heidän sydämensä aivoitukset ja ajatukset olivat kaiken aikaa ainoastaan pahat,
6 niin Herra katui tehneensä ihmiset maan päälle, ja hän tuli murheelliseksi sydämessänsä.
7 Ja Herra sanoi: "Minä hävitän maan päältä ihmiset, jotka minä loin, sekä ihmiset että karjan, matelijat ja taivaan linnut; sillä minä kadun ne tehneeni".
8 Mutta Nooa sai armon Herran silmien edessä.
Nyt siis vieraat geenit naisessa saivat Jumalan vihan ilmestmään, joten koko ihmissuku, paitsi Nooan ja 7 muuta tuhottiin.
Jumalan
miehen
naisen
pahan.
pahalla ja naisella on taistelu kesken.....
- Vastis 888
Voiko saastaisuus olla este tahi hidaste Jumalan edessä, ilosanoman ja tuomion sekä rangaistuksen julistutsta esille tuomisessa ??
no, jatketaan sitten, jos edes joku on kiinnostunut, Jumalan Sodasta ja sen "taktiikasta".
1. Sam. 21:5 Daavid sanoi papille: "Varmasti ovat. Aina kun lähdemme sotaan, on naisiin koskeminen meiltä kielletty, jotta mieheni pysyisivät pyhinä ja puhtaina. Vaikka tämä ei olekaan sotaretki, he ovat tänäänkin täysin puhtaat."
ver -92
3 Anna nyt minulle, mitä sinulla on, viisi leipää, tahi mitä muuta löytyy."
4 Pappi vastasi Daavidille ja sanoi: "Tavallista leipää minulla ei ole; ainoastaan pyhää leipää on, jos vain palvelijat ovat karttaneet naisia".
5 Daavid vastasi papille ja sanoi hänelle: "Totisesti olivat naiset eristettyinä meistä niinkuin ennenkin, milloin minä olen retkelle lähtenyt; ovatpa palvelijain reputkin aina olleet pyhät, vaikka retki on ollutkin tavallinen retki. Sitä enemmän leipä repuissa nyt pysyy pyhänä."
6 Niin pappi antoi hänelle pyhää leipää; sillä siellä ei ollut muuta leipää kuin näkyleipiä, jotka oli siirretty pois Herran edestä, että sinne samana päivänä, jona ne oli otettu pois, pantaisiin tuoreet leivät.
"Totisesti olivat naiset eristettyinä meistä niinkuin ennenkin"
- niinkuin ennenkin
eli oli tapa, ja Jumalan ilmoitus että sotaan lähtiessä ei saanut koskea naiseen. (vaimoon tahi ...)
ver-92
2. Moos. 19:15 Sitten Mooses sanoi kansalle: "Olkaa valmiina ylihuomiseksi. Kukaan älköön koskeko naiseen."
9 Niin Herra sanoi Moosekselle: "Katso, minä tulen sinun tykösi paksussa pilvessä, että kansa kuulisi, kun minä puhun sinun kanssasi, ja uskoisi myös sinua ainiaan". Ja Mooses ilmoitti Herralle kansan vastauksen.
10 Niin Herra sanoi Moosekselle: "Mene kansan luo ja pyhitä heidät tänä päivänä ja huomenna, ja peskööt he vaatteensa.
11 Ja olkoot valmiit kolmanneksi päiväksi; sillä kolmantena päivänä Herra astuu koko kansan nähden alas Siinain vuorelle.
12 Ja merkitse raja kansalle yltympäri ja sano: 'Varokaa nousemasta vuorelle tahi koskettamasta sen juureen. Jokainen, joka vuoreen koskee, rangaistakoon kuolemalla.
13 Älköön kenenkään käsi häneen koskeko, vaan hänet kivitettäköön tahi ammuttakoon kuoliaaksi. Olipa eläin tai ihminen, ei se saa jäädä eloon.' Vasta kun pitkä torven puhallus kuuluu, he nouskoot vuorelle."
14 Ja Mooses astui alas vuorelta kansan luo; ja hän pyhitti kansan, ja he pesivät vaatteensa.
15 Ja hän sanoi kansalle: "Olkaa kolmanneksi päiväksi valmiit; älköön kukaan ryhtykö naiseen".
16 Ja kolmantena päivänä, kun aamu oli tullut, alkoi jylistä ja salamoida, ja paksu pilvi laskeutui vuoren ylle, ja kuului ylen kova pasunan ääni, niin että koko kansa, joka oli leirissä, vapisi pelosta.
17 Silloin Mooses vei kansan leiristä Jumalaa vastaan, ja he asettuivat vuoren juurelle.
Tässä, kaksi asiayhteydessä olevaa kohtaa, missä käy ilmi mitä ja miten Jumala suhtautuu saastaiseen.
Täällä on keskusteltu miten herätys tulee tahi tuleeko, kyllä se tulee, mutta ei kuten te olette hahmotelleet.
Tässä on sekä hengellistä että "normaalia" ilmoitusta, joten esikuvia tahi mitä lie, on myös syytä tarkastella ? :)
Eli Pyhä Leipä, (erotettu leipä, kuten esim, ehtoollinen)
Nyt, rohkeneeko kukaan miettiä, mitä tässä sanotaan ??
eli et sen jälkeen kun sanoin, mitä aivoittelen, enään havainnut mitään hyvää tekstissäni ?
Onko aihe, niin pelottava ettei uskalleta katsoa mitä Jumala sanoo ???
Pelkäätte Jumalan ilmoitusta ??
voi voi, Jumala on ja Hänellä on Hyvä mielessä, meitä kohtaan.
Joten jatkan yksin puhelua, ellei pelkurit uskalla katsoa Jumalaa, "kasvoista kasvoihin".- Vastis 888
Ettekö te havaitse mistä puhun ja olen "aina" puhunut ! ???
En minä puhu leivästä vaan Jumalan Sotaväestä !
Matt. 16:11 Kuinka te ette käsitä, etten minä puhunut teille leivästä? Vaan kavahtakaa fariseusten ja saddukeusten hapatusta."
12 Silloin he ymmärsivät, ettei hän käskenyt kavahtamaan leivän hapatusta, vaan fariseusten ja saddukeusten oppia.
Eli, nyt jos meillä on sota ??
Ef 6:12
11 Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
13 Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.
Meillä ON SOTA !
ja jos olemme sodassa ja jos olemme tappiolla, niin on syytä katsoa mikä saattaa olla syy tappiolliseen taisteluun !
Jos, Jumala ei muutu eikä Hänen ilmoitus, omasta tahdostaa sotatilanteessa ole muuttunut, on sitten etsittävä ne tekijät mitkä estävät taistelua, eli voittoa.
Nyt, kuka lie pelkuri, tuli heittämään kapuloita rattaisiin ja pakeni paikalta ! Pelkurit !
Todella harmittaa kun en kykene laittamaan selvästi esille mitä Jumala haluaa :(
Mutta se on Jumalan Ongelma, ei minun, itse olisin paljon mieluumin vaikka ... no sama se.
Oi Jospa kuolisin, nyt ja heti ! Oi Jumalani, miksi kiusaat minua !
En tahdo, puhua näille kurjille, sillä he ovat kuuroja ja sokeita !
Oi jospa kuolisin ja pääsisin pakoon se Sinua että näitä kurjia syntisiä.
_______________-
joopa joo.
ja sitten jatkuu-
Nyt kuka on sitä mieltä, että saastaisuus, olkoon se missä ja kenessä tahansa, ei ole hidaste tahi este taistelussa ??
Jos olet samaa mieltä, että näin saattaa olla, miksi lyöt minua ??
Tämä ei ole kirjoitettelua naisia tahi naismaisia miehiä vastaan, vaan ilmoitus missä on vika.
Miten on, Jumala sanoo että, lapset ja naiset hallitsevat, onko tämä hyvien tekojen palkka vai kuritus tahi kirous syntisille ??
Jes. 3:12 Minun kansani käskijät ovat lapsia, ja naiset sitä hallitsevat. Kansani, sinun johtajasi ovat eksyttäjiä, he ovat hämmentäneet sinun polkujesi suunnan.
Lue KOKO luku, ei ole pitkä !
1 Sillä katso, Herra, Herra Sebaot ottaa pois Jerusalemilta ja Juudalta varan ja turvan, kaiken leivänvaran ja kaiken vedenvaran,
OTTAA POIS, leivän ja veden ! ! !
ja kaduilla olevat lapset ja miehet ja naiset itkevät nälkäänsä ja menehtyvät ! ! !
Valit. 2:21 Maassa, kaduilla, makaa nuorta ja vanhaa; minun neitsyeni ja nuorukaiseni ovat kaatuneet miekkaan. Sinä olet surmannut vihasi päivänä, olet teurastanut säälimättä.
4 Ja minä panen nuorukaiset heille päämiehiksi, ja pahankuriset hallitsevat heitä.
12 Minun kansani käskijät ovat lapsia, ja naiset sitä hallitsevat. Kansani, sinun johtajasi ovat eksyttäjiä, he ovat hämmentäneet sinun polkujesi suunnan.
13 Herra asettuu käymään oikeutta, nousee kansoja tuomitsemaan.
Ei siis uusia ja isoja halleluja kukkuloita vaan OIKEUTTA JA RANGAISTUSTA ! ! !
Eli, JOS lapset ja naiset ovat hallitsijoina SE ON RANGAISTUS ei siunaus !
ja kuka on "yleensä" syyllinen tähän, Väärät ja kierot profeetat (vaikka he eivät ole mitään Jumalan Näkijöitä) ja paimenet ja opettajat sekä MIEHET:
Sen vähän olen lapsista ja naisista oppinut että kun tulee totinen paikka he tottelevat miehiä.
Nyt, Jumalan Kiitos Suomessa on rauha, mutta jos rauha otetaan pois, niin 120% varmuudella, naiset ja lapset huutavat miehistä apua.
no se on osa rangaistusta joka teille on tuleva ! ja pakoon ette pääse !
Mutta kuten Jumalani, teillä on NYT aikaa ja mahdollisuus kääntyä, eli tehdä parannus ja sen hyviä tekoja.
- ~~tähkäpä~~
>>
Huvittuneena katselin, kun te ette havainneet, mitä ajan takaa ja kun sen sanoin, kaikki, jopa pilkaajat kaikkosivat :)
No ei se mitään, samoin tekivät he Herralleni, kun Hän totuutta julisti.
Erikois-"nuhteen" saa Tähkäpää :)
eli et sen jälkeen kun sanoin, mitä aivoittelen, enään havainnut mitään hyvää tekstissäni ?
>
enään havainnut mitään hyvää tekstissäni ?- Vastis 888
Minusta taas tuntui siltä, että Sinä ymmärsit viestini väärin ja siksi katsoin parhaimmaksi poistua ja jäädä odottamaan lisäselvitystä Sinulta itseltäsi,
etten turhaan sekoita ketjuasi.
Tiitus 1:
9 hänen tulee pysyä kiinni opinmukaisessa, luotettavassa sanassa, että olisi kykenevä sekä neuvomaan terveellä opilla että kumoamaan vastaansanojain väitteet.
mutta jatketaa...
- Vastis 888
Onko sitten naisilta kieletty olemassa missään, ei ole, sillä Apostoli sanoo että pietarilla ja muilla on vaimot tahi uskon siraret mukana, missä he sitten liikuivat.
Mutta ei sota tilanteessa eikä siinä mikä on osa tahi koko, Jumalan ilmestysmajan palveluksessa.
Naisilla tahi lapsilla ei ole osaa taistelussa eturintamalla, mutta salaisessa kammiossa saavat ja tulee sitten rukoilla.
Tähänkin suuri varaus, sillä Rukous on suitsutusta ja se on osa ilmestysmajan palvelusta.
Jumala, eli me olemme jatkuvasti tappiolla, ja niin kauan kun me sodimme väärin !
VT-ssä on mallit kuinka tulee sotia ja missä.
Naisten sota.tanner, on ensisijaisesti kotona, eli lasten kasvatus ja opetus.
ja syvä huokaus...
Kuka sitten haluaa kuulla selvästi, mitä sanon, niin Pyydä Jumalalta, että pian ja heti saan sen mitä Jumala on luvannut !
eli esirukousta kuten Vanha Paavali pyysi.
Missä on totuus, eli ENSINKSI risti ja sitten Kruunu !
Ensiksi työ ja sitten palkka !
Jumalan aivoitus on että tulee ahkeroida ja oikein.
ja tässä kohden ahkerointi on se että mies ottaa takaisin sen mitä on luovuttanut pois.
Miksi te ette KUULE ! ! !
Miehet, olkaa lujia ja rohkeita.
vanhan mallin mukaan, mikä on Jumalan tarkoitus miehen ja naisen kohdalla, TOIMII ja naiset eivät lakkaa antamasta vaikka sanot missä kaappi seisoo !
Älä pelkää, miksi ??
Sillä naisen HALU mieheen on "miljoona" kertaa vahvempi kuin miehen halu naiseen !
Yhtä vähän kuin mies ei voi vanhalle aatulle antaa vastusta, se on mahdollomuus, sillä tämä liha ei taivu eikä alistu hengen alle.
Niin yhtä vähän naisilla on mahdollisuus, "vältellä" miestä eli pihdata sitä mitä te kaipaatte ja haluatte.
siinä on sekä lihan että hengen puolelta, miehille "etuoikeus".
Mieti, älä vain hetkeksi ihmettele, mitä on ALUSSA sanottu:
Naisella ja pahalla, ei miehellä ja pahalla on taistelu kesken ja se ei lopu ennenkuin maailma loppuun.
Tämä ei ole MINUN vaan Jumalan todistus mitä maailmassa tapahtuu.
Jumala ei käytä vääriä aseita taistelussa, ja jos me käytämme, on tappio varma.
Nyt sitten meidän tulee tietää, miten ja missä paha taistelee ja miten.
eli:
Ef. 6:11 Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
Nämä juonet ovat osa taistelu taktiikkaa.
Nyt meidän tulee purkaa ja poistaa järjen päätelmät ja totella Jumalaa.
Jos Jumala on meidän kanssa, me varmasti voitamme. sanoo Joosua eli Jeshua ja Kaaleb (hhmmmm)
Nyt Jos on Jumalan ramgaistus, että lapset ja naiset hallitsevat, on asialle tehtävä jotain.
ja nyt annan teille vielä aikaa, joten ottakaa hyvällä vastaa mitä teille tarjotaan sillä tokihan luit koko luvun ? :)
ja taas syvä huokkaus. - Vastis 888
Alussa, 1 Moos 1-3 luku, on mainittu ja ilmoitettu, 4:ää eri siemen lajia:
Jumalan
miehen
naisen
pahan.
Miten eri siemenet toimivat ja onko Kirjoituksissa niistä ESIMERKKEJÄ ??
jos on mikä tulee sinulle mieleen, laita toki esille.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Perinnöllisyystiede
Omenapuun siemen tekee omena puita ??
Kissat tekevät kissan pentuja ??
ja mies ja nainen yhdessä tekevät ihmisiä, joko poikia tahi tyttöjä.
Tässä on tärkeä huomioida ,se että molemilla on omat siemenet, eli miehellä ja naisella.
Jumalan säätämyksen ja luonnonlakien, mukaan sitten jokainen siemen tekee omaa lajia.
Nyt onko miehen ja naisen siemenet yhtä ja yksi, vai molemmilla on omat geenit tahi osa geeneistä, mitä ovat vain joko pojilla tahi sitten vain tytöillä.
Perinnöllisyystiede väittä ja on sen toteen näyttänyt eli todistanut.
eli on.
Miehellä ja naisella on yksi geeni eli osa perintö-ainesta, joka ei missään tilanteessa mene "rajan" toiselle puolelle.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ihmisen_geenit
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sukupuolikromosomi
Näistä tietopaketeista, sen viimeinen, eli järjestysluku, 23 on Sukupuolikromosomit, mitkä sitten sanovat on kyseessä poika tahi tyttö.
Voiko perintötekijät vaikuttaa ihmisen kehoon eli ruumiiseen ??
Voiko perintötekijät vaikuttaa ihmisen sieluun, (mikä lie) ??
Voiko perintötekijät vaikuttaa ihmisen hengeen (mikä lie) ??
jatkan jos teille on Jumalan aivoitukset tärkeitä eli hyvää tutkia, ellei puhelen yksinäni. - Vastis 888
Nyt jos tiede on tutkinut ja on sitten selvinyt että osa perintötekijöistä on samat ja osa eri, niin ne osat mitkä eivät ole samoja, on sitten tarkemman pohdinnan arvoisia.
Sukupuoli-geenit ovat tässä se mikä ei siirry toiselta toiselle.
Isä antaa pojalle munat !
ja äiti antaa tytölle sitten omat erityis-alueet.
Tässä on poikkeuksia joten, joku poika saattaa saada rinnat tahi tyttö sitten muita lisiä.
Sitten on tietopaketin alueella osia mitä eivät mene toiselle.
Jos tiede on oikeassa, on isällä ja äidillä jotain mikä on vain miehillä ja jotain mikä on vain naisilla.
Nyt Jumala sanoo, että miehellä ja naisella on oma siemen, ei niin että heillä on yhteinen siemen, vaan lapsessa on sitten molemista puolet, pois lukien 23 osa-alue.
Nyt jos geenit ovat puhtaita, on mies tahi nainen kuten Nooan.
Ei turmellusta vaan kaikki tyyni puhdas.
Nyt, kieli keskellä suuta.
Jumalan pojat, mitä lie, teki naisten kanssa lapsia !
Mikä osa saattaa nyt kulkea naisen perintötekijöissä, joka on ei miehestä vaan pahasta ???
Onko tällä yhteyttä ilmestyskirjan omituisiin ilmoituksiin ??
Tiede sanoo että noin 10% on "hyödyllistä" tieto perimässä, 90% on sitten roskaa eli turhaa.
jos Jumala on järjestyksen Jumala, niin tiede mies, olkoon kuinka viisas tahansa ei ole läytänyt tahi ymmärtänyt kaikkea.
eli suurin osa tietopaketin sisällöstä on salattu eli ei tiedossa ?? - Vastis 888
Ihmeteltävää on seuraavat seikat Alussa.
Jumala ei syytä naista mistään eikä rangaise.
Jos olet toista mieltä osoita paikka jossa Jumala syyttää tahi tuomitsee eli rangaisee naista.
tässä on eräs kohta joka oli Alussa esillä:
14 Ja Herra Jumala sanoi käärmeelle: "Koska tämän teit, kirottu ole sinä kaikkien karjaeläinten ja kaikkien metsän eläinten joukossa. Vatsallasi sinun pitää käymän ja tomua syömän koko elinaikasi.
15 Ja minä panen vainon sinun ja vaimon välille ja sinun siemenesi ja hänen siemenensä välille; se on polkeva rikki sinun pääsi, ja sinä olet pistävä sitä kantapäähän."
Nyt tarkkana, kenelle Jumala puhuu ??
Miksi ?
ja mikä on sitten seuraus ??
Eli Jeesuksessa ei ole naiselle ominaista siementä, vaan jos jotain on miehen.
Nyt jos on totta että Jeesus ei saanut alkua, Joosefista eikä roomalaisesta sotilaasta, on Hänellä kuitenkin miehen siemenen osa alue joka kulkee vain miehen mukana ja mieheltä pojalla.
kuten Jumala sanoi Abramille.
Sinun siemenesi, sinun ruumistasi.
1 Moos 15:4 Mutta katso, hänelle tuli tämä Herran sana: "Hän ei ole sinua perivä, vaan joka lähtee sinun omasta ruumiistasi, hän on sinut perivä".
18 Sinä päivänä Herra teki Abramin kanssa liiton, sanoen: "Sinun jälkeläisillesi minä annan tämän maan,
1 Moos 17:7 Ja minä teen liiton sinun kanssasi ja sinun jälkeläistesi kanssa, sukupolvesta sukupolveen, iankaikkisen liiton, ollakseni sinun ja sinun jälkeläistesi Jumala,
nyt hyvä on että tarkistat että kyseessä on miehen siemen, eli jälkeläiset.
Jumala ei sanonut että Saarain kehosta tulee Abramin jälkeläiset, kuten Saarai tulkitsi, ja sitten petoksen kaltaisella pakottamisella pakotti, Haagarin tekemään itselle lapsen, joka ei kuitekaan ollut kuten Saarain väitti, hänen omansa.
Vaan lapsi oli, Abramin ja Haagarin siementä.
ja sitten Saarain, omat sanat tekevät sen todeksi.
orjattaren poika, ei siis enää minun poikani, vaan orjattaren poika.
eni wei, tästä on eräs ajatus, kuka ja kenestä Jumalan aivoituksen mukaan oli Jumalan suunnitelma A.
Saarai saattoi olla suunnitelma B.
Onko mahdollista että siemen voi tarkoittaa myös muuta kuin nyt ymmärrämme siemenellä.
eli Siemen saattaa olla myös, sen lisäksi että on normaali siemen, miehen tahi naisen tahi pahan.
hyvä on tutkia, sitä Jumalan Siemen kohdalla, sillä se on varmasti puhdas :)
jatkuu jos jaksan yksin puhella. - Vastis 888
Jos jollain nousee hiukset pystyy,
Älä pelkää !
Jumala on edelleen kaikessa mukana eli hallitsee !
Taivas on täynnä naisia ja naiset eivät ole saatana/saatanoita.
Kunhan pääsen edes lähellä "loppua", niin asiat ovat kaikkien silmien ja tarkastelun kohteena.
sitä toivon mutta en voi pakottaa.
Nyt ketju kulminoituu, ef 6:12
Meillä on sota ja sitä tulee käydä voittoisasti.
ja me voitamme, tekee perkele mitä tahansa.
Eli ole rauhassa, tässä on eräs pahan katala juoni joka on hyvä pitää mielessä.
varsinkin, jos tahi kun tiede löyttää uusia geenejä, kenties jään.alta tahi mistä lie.
Tällä hetkellä, naiset, ainakin jenkeissä tekevät mitä ikinä on mahdollista että saavuttavat omasta mielestä kauneuden "täydellisyyden".
ja tässä kauneudessa on samaa ymmärrystä ja suloinen.
ja sitten paikka joka ei ole "hyväksi" tulevaisuutta tarkasteltaessa.
Hes 28:12 "Ihmislapsi, viritä itkuvirsi Tyyron kuninkaasta ja sano hänelle: Näin sanoo Herra, Herra: Sinä olet sopusuhtaisuuden sinetti, täynnä viisautta, täydellinen kauneudessa.
täydellinen kauneudessa !
ja jos tulee uusi geenipankki joka tarjoaa edullisesti, täydellistä kauneutta, kuka voi vastustaa ??? - Vastis 888
Joopa joo.
laitetaan vähän lihaa luiden ympäri jotta saadaa ravintoa, kuka sitten haluaa kasvaa täyteen miehuuteen.
Nyt tiivistys monesta. Jos naisella ja miehellä on jokin alue missä on heille ominaiset geenit-paketit ja ne eivät sekoitu toisiinsa,
Niin, jos naisella on pahan siementä, niin nainen on jatkuvasti saastainen ??
Mikä oli Syy miksi Jumala kaatoi vettä ihmisten niskaa, Nooaan aikana ?
eli miten on ??
onko naisilla pahasta siemeniä eli osia siitä ??
Kuten sanoin: Jumalan Siemen on Varmasti puhdas, joten tarkastellaa sitä.
Gala 5:22 Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
23 Sellaista vastaan ei ole laki.
Kuka on nähnyt Rakkauden siemenen ??
Tahi Ilon ??
et havaitse iloa tahi hyvyyttä(siemen), normaalilla silmillä, vaan sen vaikutuksen.
Jos annat rakkauden siemenen se kasvaa lajille ominaiselle siemenen laeille.
samoin on muilla hedelmillä. Hyvillä ja pahoilla.
jos teet pahaa saat pahaa takaisin.
jos teet hyvää saat hyvää takaisin.
Jos ihmisen sydämen tauluu tulee kirjottaa jotain ja sen voi juostessa lukea, miten se on mahdollista.
Mitä muita siemenen kaltaisia on esillä Jumalan puolelta ?
Hengelliset lait ??
Antakaa niin teille annetaan ??
Jeesus oli ensimmäinen Jumalan Sanan Siemen.
Jumala haluaa että Jeesus on KAIKESSA ensimmäinen eli esikoinen.
Kol. 1:15 ja hän on näkymättömän Jumalan kuva, esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa.
Kol. 1:18 Ja hän on ruumiin, se on: seurakunnan, pää; hän, joka on alku, esikoinen kuolleista nousseitten joukossa, että hän olisi kaikessa ensimmäinen.
Jos Jeesus oli jo ennen kaikkea luoma kuntaa jonka Hän myös teki tahi oli vieressä, niin Kaikki alut ovat jo Hänessä !?
Eli alku siemen on ja oli Jeesus.
Jos Siemen ei kuole se jää yksin ! ja siemenen tulee myös murtua eli hajota että se pääsee elämä pääsee sieltä ulos.
Siemenen joka ei kuole eli hajoa ei tuota lisää siemeniä. (saatan olla väärässä mutta tähän asti ei ole eteen tullut muuta)
Nyt Jumala ei ole idea tahi jokin aate tahi, hhmmm, mikä leviää, kuten esim, erijutut.
en löydä nyt oikeaa sanaa. :(
No, jos on jokin aate se leviää ja sen on alulle laittanut joku.
esim kommunismi tahi tasa-arvo.
Nyt jos jokin aate on siemen joka leviää on sillä sisällä siemenen lajin mukainen kasvu ja suunta.
Kuten Rakkaus, se leviää kun sitä levittää. ja viha.
ja sen sisäinen laki sitten tekee sen mitä sen on tarkoitettu tekemän.
Uskonnot, ei usko, on myös aate ja leviävät, mutta jos se ei ole Jumalasta on se jostain muualta.
ja sitten takaisin Alkuun.
Mikä oli se mieheen kohdistuva rikkomus mitä Eeva teki. ja miten paha sen Kirjoituksten perusteella teki.
EPÄUSKO.
nyt jos aivoitteluni on oikein, epäusko kasvaa ja leviää !
Kuten Joosua alias Jeshua, ja Kaaleb.
Mooseksen aikana oli usein kapinaa ja napinaa joka levisi.
eli joku laittoin "aateen siemenen" kasvamaan.
Huonoin esimerkki on tästä Adam ja Eeva ja sitten Abram ja Saarai.
Miten on te Jumalan Totuutta rakastavat, mitä muita siemeniä tulee mieleen ??
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251588- 371449
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊621288Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731280- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883