Yli 50v naisten kostumisongelma

Kostumisongelma

Miten te miehet olette kokeneet kun vaimonne on tullut vaihdevuosien jälkeiseen ikään? Silloinhan tulee naiselle kostumisongelmaa ja haluttomuutta.

Itse vapaana olen tavannut tuon ikäisiä naisia ja kaikilla sama juttu. Kyllä tuo vaikuttaa miehenkin haluihin. Naisen kuiva tavara vie halut.

282

18437

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+7
      • Kuivapimppi

        Todellakin, ei vaihdevuodet vie sexhaluja, mutta liukuvoide on sitä varten, että kostutetaan alkuun sillä, tai nuolemalla.
        Vaimoni on innokas sextaaja eikä se onnistuisi ilman liukkaria.
        Ko. tuotetta saa vaikka citymarketista, sexkaupassa se on kallista.
        Yleensä tommosella naiselle on liukkari mukana, leivittää sen itse, joten puhun kokemuksesta ;-)


      • diippis
        Kuivapimppi kirjoitti:

        Todellakin, ei vaihdevuodet vie sexhaluja, mutta liukuvoide on sitä varten, että kostutetaan alkuun sillä, tai nuolemalla.
        Vaimoni on innokas sextaaja eikä se onnistuisi ilman liukkaria.
        Ko. tuotetta saa vaikka citymarketista, sexkaupassa se on kallista.
        Yleensä tommosella naiselle on liukkari mukana, leivittää sen itse, joten puhun kokemuksesta ;-)

        Kyllä kostuu ja hyvin jos on asian omaava mies. Itse noin parikymppisenä olen mieltynyt vanhoihin rouviin eli noin 50-vuotiaisiin ja olen kyllä melko monta puumapanoa etsinyt www.seksiseuraa.biz sivustolta. Kosteat paikat on ollu!


      • neiti-ihminen
        diippis kirjoitti:

        Kyllä kostuu ja hyvin jos on asian omaava mies. Itse noin parikymppisenä olen mieltynyt vanhoihin rouviin eli noin 50-vuotiaisiin ja olen kyllä melko monta puumapanoa etsinyt www.seksiseuraa.biz sivustolta. Kosteat paikat on ollu!

        Rouviin? Onpa minuakin vikitellyt useampikin parikymppinen poikeliini mutta ei todellakaan kiinnosta yli kymmenen vuotta omia lapsiani nuorempi poika. Jos itsestäsi puhut miehenä niin voit siirtää "mies" sanan käyttöä reilusti tulevaisuuteen.
        Viisikymppinen muuten ei voi olla vanha koska työvuosia on edessä vielä melkein oman ikäsi verran.


    • liukastaja

      Kyllä se on miehen taitamattomuutta ja malttamattomuutta jollei malta/ pysty saamaan tuon ikäistä naistä tuoreeksi..

      • yritä niin tiedät

        Höpö, höpö - vanha kuivapillu kostuu ainoastaan voiteella ja tosi hyvin!


      • nopsa1957
        yritä niin tiedät kirjoitti:

        Höpö, höpö - vanha kuivapillu kostuu ainoastaan voiteella ja tosi hyvin!

        KYLLÄ ON KUIVA JOS SAARASEN EINO YLEISMUNA, KUMIRENKKUMUNALLAAN, JOKA RIIPPUU KUIN HEVOSELLA LAITUMELLA EI TODELLA KIINNOSTA. SAMALLA KUN HÄN VALEHTELEE NAISILLE JA TYÖNTÄÄ RIIPPUMUNAANSA JOKA VITTUUN:


      • olen samaa mieltä, polen itse aatellu että miten sais niin ettei ihan noin liukasta ole, en oo kuiviinn kohdannut


      • Jussi 5712

        Totta! Pitää vain osata "lämmittää" niin kyllä liukastuu..


      • epäilevä
        yritä niin tiedät kirjoitti:

        Höpö, höpö - vanha kuivapillu kostuu ainoastaan voiteella ja tosi hyvin!

        onko oikea reikä? Paljon ajettujen kanssa tarkkana!


      • arvuuttaja
        nopsa1957 kirjoitti:

        KYLLÄ ON KUIVA JOS SAARASEN EINO YLEISMUNA, KUMIRENKKUMUNALLAAN, JOKA RIIPPUU KUIN HEVOSELLA LAITUMELLA EI TODELLA KIINNOSTA. SAMALLA KUN HÄN VALEHTELEE NAISILLE JA TYÖNTÄÄ RIIPPUMUNAANSA JOKA VITTUUN:

        ootsie höpöheikki vai mikälie munakokkeli?


      • preistaaja
        epäilevä kirjoitti:

        onko oikea reikä? Paljon ajettujen kanssa tarkkana!

        kyllä kuselta haisi en muuta tiiä?


      • HE-VON ****
        nopsa1957 kirjoitti:

        KYLLÄ ON KUIVA JOS SAARASEN EINO YLEISMUNA, KUMIRENKKUMUNALLAAN, JOKA RIIPPUU KUIN HEVOSELLA LAITUMELLA EI TODELLA KIINNOSTA. SAMALLA KUN HÄN VALEHTELEE NAISILLE JA TYÖNTÄÄ RIIPPUMUNAANSA JOKA VITTUUN:

        Brouhhaahaahaahhhha


    • jeesjees1

      Voi, voi hyvät miehet, kielikursseille ja äkkiä, kyllä kosteutta löytyy

      • Ei kostu?

        Vanha totuus sanoo ett' "se on miehestä kii huutaako nainen hii"

        Kyllähän nainen 50 täytettyään toimii vähän hitaammin, mutta en ole havainnut sitä ongelmana. Eikä ne naisetkaan... ;-)

        Liukkaria käytetään sitten kun on "kiire" tai jokin muu hyvä syy.


      • urpourputtaja

        Voi hyvät toverit! Ei se kuulkaa kostu jos nainen ei haluu. Esim kohdunpoiston jälkenn naiset on haluttomia ja ovat vaan velvollisuudesta naimahommissa.
        Ja kyllä naisenkin pitäs ottaa osaa ja kiihottua ja olla kiinnostunut!
        Saa hehkutella puoli päivää ja tulos on nolla. Ja jos nainen ei haluu suuseksiä niin minkäs teet eikä hyväksy liukkaria.


      • urpourputtaja kirjoitti:

        Voi hyvät toverit! Ei se kuulkaa kostu jos nainen ei haluu. Esim kohdunpoiston jälkenn naiset on haluttomia ja ovat vaan velvollisuudesta naimahommissa.
        Ja kyllä naisenkin pitäs ottaa osaa ja kiihottua ja olla kiinnostunut!
        Saa hehkutella puoli päivää ja tulos on nolla. Ja jos nainen ei haluu suuseksiä niin minkäs teet eikä hyväksy liukkaria.

        vaik kohtu leikattu ni kyl onneks torttu kostuu ja yliki :) vaik sitä hiema jännitinki ni ei ongelmia kostumise kaa


      • mieskin hidastuu
        Ei kostu? kirjoitti:

        Vanha totuus sanoo ett' "se on miehestä kii huutaako nainen hii"

        Kyllähän nainen 50 täytettyään toimii vähän hitaammin, mutta en ole havainnut sitä ongelmana. Eikä ne naisetkaan... ;-)

        Liukkaria käytetään sitten kun on "kiire" tai jokin muu hyvä syy.

        Toimii varmaan samaa tahtia viisikymppisen miehen kanssa. Kestää aikansa kun lerpan saa terhakaksi.


    • KOHTA53

      Ei pidä paikkaansa. Exän kanssa oli 5 v seksitöntä elämää. Omaa puuhastelua silloin tällöin, kun ei hirveästi kiinnostanut. Kostutuksesta tuli ohutta litkua. Kun vihdoin erosimme ja säännöllinen seksi tuli uuden miehen mukana kuvioihin, kostuminen on muuttunut vuosi vuodelta runsaammaksi ja paksummaksi ja liukkaammaksi. Voinee olla jotain apua siitäkin, että treenaan ilolihaksiani aktiivisesti.
      Haluttomuutta? Jos välit ovat huonot tai minua ei oteta tarpeeksi huomioon, ei huvita. Muuten varsin hurjat halut ja seksistäkin nauttii aivan eri tavalla. Jostain syystä kaamosaikaan jatkuvasti haluttaa. Ei osannut terkkari sanoa syytä, naureskeli vain, että nauti.

      • violetta64

        Olen 59 v ja kyllä totisesti on kosteutta ja seksihaluja !! Rakkaus välillämme lisää intohimoa ja haluan miestäni tosi usein ja hän minua... Tuntuu, että seksi on ihan parhaimmillaan elämässä juuri tässä iässä. Tunnen itseni tosi seksikkääksi, koska mieheni ihailee ja ylistää minua suuresti. Hän saa minut totisesti syttymään ja haluamaan meidän ihanaa seksiä.


      • jaahas jaahas
        violetta64 kirjoitti:

        Olen 59 v ja kyllä totisesti on kosteutta ja seksihaluja !! Rakkaus välillämme lisää intohimoa ja haluan miestäni tosi usein ja hän minua... Tuntuu, että seksi on ihan parhaimmillaan elämässä juuri tässä iässä. Tunnen itseni tosi seksikkääksi, koska mieheni ihailee ja ylistää minua suuresti. Hän saa minut totisesti syttymään ja haluamaan meidän ihanaa seksiä.

        Olet 59v, mutta miksi väität profiilissasi olevasi vain 49v?
        Näköjään naisetkin siis huijaavat nettiprofiileissa ikäänsä 10 vuotta alaspäin.


      • Wet wet wet
        jaahas jaahas kirjoitti:

        Olet 59v, mutta miksi väität profiilissasi olevasi vain 49v?
        Näköjään naisetkin siis huijaavat nettiprofiileissa ikäänsä 10 vuotta alaspäin.

        No minä olen iha oikeesti 63 vee ja voin vakuuttaa että kostun edelleen yhtä hyvin kuin 20 vuotta sitten. Jos joskus tulee oikein pitkä sessio niin saatan tarvita lisäkostuketta mutta normaaliloissa, kunhan vain on itse samalla aaltopituudella (ja yleensä olen) niin no prob!
        Seksikin tuntuu plajon paremmalta kuin nuorempana kun turhat estot ja hössötykset on poissa.

        Joten älkääpäs yleistäkö!!! Eivät kaikki vanhene samaan tahtiin. Ainakin meikäläinen on edelleen täydessä iskussa!


    • Touhutippa1

      Johan sitä mieheltäkin tulee kunnolla kiihottuessaan kiimalimaa sen verran, että paikat saa sillä voideltua.

      Kuivana seisovat kullit ovat vähän saamattomia pelejä. Vai kuinka?

    • Liu Kas

      Meillä on n. 5v käytetty yhteisymmärryksessä erotiikkaliikkeestä ostettua vesiliukoista liukkaria ja molemmat ovat tyytyväisiä. Varsinkin esileikeissä liukkari on tosi mukavaa käyttää. Tuntuu, että pimperokin lämpiäisi lisää pari astetta jo olleesta lämmöstään jasitä on tosi kiva pidellä. Siinä klitoris ja emätin saavat tosi herkullista manipulatiota. Mrs Ventreskin tykkää aivan himona!
      P.S. olemme just´60v.

    • Voi, hyvää päivää!
      16.08. 2013 tämä sama kysymys oli aihealuella: seksi.
      Vastasin silloin aika pitkän selvityksen aiheeseen.
      Ainakaan alaikäinen vastaaja en ole; kohta 62 v mittarissa.
      En ollut ainoa vastaaja,meitä tais olla 18.
      Nyt on poimittu ne vastaukset jotka sopii "netti apteekin" liukuvoide mainokseen!
      Mielenkiinnolla katson julkaistaanko tämä huomautukseni!
      Ja olenko taas viikon vai kaksi karanteerissa?

      • 5+9

        Liukuvoiteita myydään apteekeissa ja marketeissakin. Onko sinulla tiedossa jokin tietty "netti apteekki" joka täällä etsii asiakkaita?


      • 5+9 kirjoitti:

        Liukuvoiteita myydään apteekeissa ja marketeissakin. Onko sinulla tiedossa jokin tietty "netti apteekki" joka täällä etsii asiakkaita?

        Katsohan toisena olevaa kannanottoa: Siinä 6 7 kysyy viattomasti et:
        Onko LIUKUVOIDE aivan tuntematon asia?

        Perässä on nettiapteekin http://www. ,,,,,,,osoite.

        Riippuu siitä miten sen tulkitsee.....
        Uskoisin aikuisen ihmisen löytävän kyseisen tuotteen helposti marketista tai lähimmästä apteekista.

        Ei kai täällä mainostaminenkaan varsinaisesti ole kielletty,mut...


      • mirja-maija kirjoitti:

        Katsohan toisena olevaa kannanottoa: Siinä 6 7 kysyy viattomasti et:
        Onko LIUKUVOIDE aivan tuntematon asia?

        Perässä on nettiapteekin http://www. ,,,,,,,osoite.

        Riippuu siitä miten sen tulkitsee.....
        Uskoisin aikuisen ihmisen löytävän kyseisen tuotteen helposti marketista tai lähimmästä apteekista.

        Ei kai täällä mainostaminenkaan varsinaisesti ole kielletty,mut...

        Näyttää et soot tos oikees eikä ihmiset täällä kauppiaita kaipaa.


      • ompeliatar
        5+9 kirjoitti:

        Liukuvoiteita myydään apteekeissa ja marketeissakin. Onko sinulla tiedossa jokin tietty "netti apteekki" joka täällä etsii asiakkaita?

        käykö ompelukoneöljy sitä meillä olis.vois pistää persläppee samalla?


    • hehhehhehehheh

      Aloittaja ihan hakoteillä, ei sellasia vaihdevuosia ole edes olemassa, kyse vaan liukkarin hankinnasta. Liukkarilla saa lahnan ku lahnan yhtestyöhön HHAHAHA!

    • 654065406540654

      Minustakin vaikutti että onpas kysyjä pihalla kuin lumiukko. Kuiviin käsiin käytetään käsivoidetta, kuiviin huulii huulirasvaa. Kuivaan pilluun liukuvoidetta.

      Mutta mistäs joku ummikko tätä voisi tietää.

      • No mitä sitä käytetäisiin osaamattomiin ja malttamattomiin miehiin?
        Itse naisena haluan kertoa teille; et naisessa on muitakin erogeenisia paikkoja kuin tussu!
        Aloita se lämmittely ylempää tai paljon alempaa!
        Äläkä ensimmäisenä hyökkää alakertaan,jos kerta on niitä ongelmia siellä suunnassa.
        Saunan lämmityksessä te pojat pärjäätte!
        Ette kiipeä lauteille ennen kuin kiuas on kuuma;koska löylyä ei tule ja kylpeminen ei oikein onnistu!
        Pikku vinkkinä!
        Saman voisitte sisäistää rakasteluun: ensin lämmitetään nainen kuumaks, sit kiivetään pukille ja silloin huomaisit et on kosteat kiihkeät "löylyt" tiedossa.
        Puhun kokemuksesta: olen kohta 62 ja homma etenee juuri noin!
        Mä tosin olen itsekäs eukko, eikä mun ukolleni tulis mieleenkään kokeilla onneaan ns. suoraan asiaan!
        Ei enää tässä iässä kiihdytä yhtä nopeesti kuin ferrari,pelkästä oman miehen näkemisestä.
        Sillä nythän puhuttiin vaihdevuodet ylittäneistä naisista!


      • mirja-maija kirjoitti:

        No mitä sitä käytetäisiin osaamattomiin ja malttamattomiin miehiin?
        Itse naisena haluan kertoa teille; et naisessa on muitakin erogeenisia paikkoja kuin tussu!
        Aloita se lämmittely ylempää tai paljon alempaa!
        Äläkä ensimmäisenä hyökkää alakertaan,jos kerta on niitä ongelmia siellä suunnassa.
        Saunan lämmityksessä te pojat pärjäätte!
        Ette kiipeä lauteille ennen kuin kiuas on kuuma;koska löylyä ei tule ja kylpeminen ei oikein onnistu!
        Pikku vinkkinä!
        Saman voisitte sisäistää rakasteluun: ensin lämmitetään nainen kuumaks, sit kiivetään pukille ja silloin huomaisit et on kosteat kiihkeät "löylyt" tiedossa.
        Puhun kokemuksesta: olen kohta 62 ja homma etenee juuri noin!
        Mä tosin olen itsekäs eukko, eikä mun ukolleni tulis mieleenkään kokeilla onneaan ns. suoraan asiaan!
        Ei enää tässä iässä kiihdytä yhtä nopeesti kuin ferrari,pelkästä oman miehen näkemisestä.
        Sillä nythän puhuttiin vaihdevuodet ylittäneistä naisista!

        puhut asiaa


      • Anonyymi
        mirja-maija kirjoitti:

        No mitä sitä käytetäisiin osaamattomiin ja malttamattomiin miehiin?
        Itse naisena haluan kertoa teille; et naisessa on muitakin erogeenisia paikkoja kuin tussu!
        Aloita se lämmittely ylempää tai paljon alempaa!
        Äläkä ensimmäisenä hyökkää alakertaan,jos kerta on niitä ongelmia siellä suunnassa.
        Saunan lämmityksessä te pojat pärjäätte!
        Ette kiipeä lauteille ennen kuin kiuas on kuuma;koska löylyä ei tule ja kylpeminen ei oikein onnistu!
        Pikku vinkkinä!
        Saman voisitte sisäistää rakasteluun: ensin lämmitetään nainen kuumaks, sit kiivetään pukille ja silloin huomaisit et on kosteat kiihkeät "löylyt" tiedossa.
        Puhun kokemuksesta: olen kohta 62 ja homma etenee juuri noin!
        Mä tosin olen itsekäs eukko, eikä mun ukolleni tulis mieleenkään kokeilla onneaan ns. suoraan asiaan!
        Ei enää tässä iässä kiihdytä yhtä nopeesti kuin ferrari,pelkästä oman miehen näkemisestä.
        Sillä nythän puhuttiin vaihdevuodet ylittäneistä naisista!

        Empä tiiä. Ei oo koskaa ollu naista. 50 vuotta oon tuuppinu vain lehmiä. Kuumaa liukkautta on piisannu. Viiden minuutin päästä on taas mun jättimolo kuumassa kolossa, nii että litinä käy.


    • etsä tiedä

      aivonesteet eivät kierrä enää alapäässä taitaa olla parasta suunnata tossujen,esiinan ostoihin ja jättää ne touhut30v. nuoremmille

      • etsä tiedä;
        Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa!
        Äläkä hermostu, en mä "kakarien markkinoille" ole tunkemassakaan.
        Mulla on tuo oma ukko vaan aina mielessä, hyvin koulutettuna omaan käyttööni! ;)
        Kaikki kun riippuu miehen maltista ja taidoista!
        Noi ajatukses on kai siks aika omituisia, jos sulla samat nesteet kiertää niin ylä- kuin alapäässäkin.

        ps. Vai tossujen ostoon! Mulla on ainakin 7 cm korot kengissäni ja myös pakkassaappaissa!


      • Aika surkeeta on jos kolmekyppisenä jo on vaihdevuosissa!

        Niin mä olin lukevinani aloittajan viestistä,et kysyi yli 50-kymppisten naisten oletetusta vaihdevuosien jälkeisestä kuivuudesta!

        Etsä tiedä; mihin vastasit?
        Minkälaisen essun mä tekisin? Suunnittelen ja teen esim. kaikenlaisia vaatteita, vaikka yleensä modistia luullaan vain hatuntekijäksi!
        Niin et olen omavarainen, myös essujen suhteen!


      • hellänkarhea mies
        mirja-maija kirjoitti:

        Aika surkeeta on jos kolmekyppisenä jo on vaihdevuosissa!

        Niin mä olin lukevinani aloittajan viestistä,et kysyi yli 50-kymppisten naisten oletetusta vaihdevuosien jälkeisestä kuivuudesta!

        Etsä tiedä; mihin vastasit?
        Minkälaisen essun mä tekisin? Suunnittelen ja teen esim. kaikenlaisia vaatteita, vaikka yleensä modistia luullaan vain hatuntekijäksi!
        Niin et olen omavarainen, myös essujen suhteen!

        Jos panosta vaihtaisi nuoremmatkin oikeaan rakasteluun, johon kuuluu piiitkä esileikkikin, niin kuivaa autiomaata ei olekaan. Meillä nainen on oikea "tulva-vulva" edelleen, vaikka vaihdevuosi-ikä on kaukana takana.

        Aloitetaan vaikka kaulasta, huulista, siitä vähitellen alaspäin. Hyväillään käsillä, suulla, iholla. Kunnon kielikylpy viimeistään irrottaa kosteutta ja ääntä melkoiseen erämaahankin.
        Ehkä se "liikaliukkaus" on joskus jopa kuntoiluasia miehelle. Kun kitka on pieni, on toistoja oltava paljon, jotta lopputulos saavutetaan.


      • tahtoisin1
        hellänkarhea mies kirjoitti:

        Jos panosta vaihtaisi nuoremmatkin oikeaan rakasteluun, johon kuuluu piiitkä esileikkikin, niin kuivaa autiomaata ei olekaan. Meillä nainen on oikea "tulva-vulva" edelleen, vaikka vaihdevuosi-ikä on kaukana takana.

        Aloitetaan vaikka kaulasta, huulista, siitä vähitellen alaspäin. Hyväillään käsillä, suulla, iholla. Kunnon kielikylpy viimeistään irrottaa kosteutta ja ääntä melkoiseen erämaahankin.
        Ehkä se "liikaliukkaus" on joskus jopa kuntoiluasia miehelle. Kun kitka on pieni, on toistoja oltava paljon, jotta lopputulos saavutetaan.

        tämmönen mies mullekkin kiitos


      • liukastaja
        tahtoisin1 kirjoitti:

        tämmönen mies mullekkin kiitos

        Mistä päin olet,olis kiva testata..


      • muistelija 60
        mirja-maija kirjoitti:

        etsä tiedä;
        Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa!
        Äläkä hermostu, en mä "kakarien markkinoille" ole tunkemassakaan.
        Mulla on tuo oma ukko vaan aina mielessä, hyvin koulutettuna omaan käyttööni! ;)
        Kaikki kun riippuu miehen maltista ja taidoista!
        Noi ajatukses on kai siks aika omituisia, jos sulla samat nesteet kiertää niin ylä- kuin alapäässäkin.

        ps. Vai tossujen ostoon! Mulla on ainakin 7 cm korot kengissäni ja myös pakkassaappaissa!

        minkä nuorena oppii sen vanhana unohtaa, näin päin.


      • hellänkarhea mies kirjoitti:

        Jos panosta vaihtaisi nuoremmatkin oikeaan rakasteluun, johon kuuluu piiitkä esileikkikin, niin kuivaa autiomaata ei olekaan. Meillä nainen on oikea "tulva-vulva" edelleen, vaikka vaihdevuosi-ikä on kaukana takana.

        Aloitetaan vaikka kaulasta, huulista, siitä vähitellen alaspäin. Hyväillään käsillä, suulla, iholla. Kunnon kielikylpy viimeistään irrottaa kosteutta ja ääntä melkoiseen erämaahankin.
        Ehkä se "liikaliukkaus" on joskus jopa kuntoiluasia miehelle. Kun kitka on pieni, on toistoja oltava paljon, jotta lopputulos saavutetaan.

        Totta jos kitka puuttuu niin se kestää ,kestää,kestää ja ainavain kestää


    • Kokemusta on

      Kyllä sitä kosteutta löytyy jos mies on hyvä. Voiteet antavat usein liikaa kosteutta.

      • kaikki ei kostu

        Jos nainen ei kostu, se on fyysinen vika, koska iän mukana kosteus vähenee.


      • pitoa myös

        Mutta aina ei ole aikaa lämmittelyyn, vaan joutuu heittään pikapanon.silloin auttaa parhaiten erikoisvoitelu,eli mutterin juureen valkovaseliinia ja molempiin välineisiin vesiohenteista luikkaria hieroen.AVOT..jopa rupes pelit pelaan, on pitoa ja on liukua.Paras kokemus.... mielihyvää nam.Pelkkä luikkari vie helposti tunnon.MUT,mut seksi on paljon muutakin kuin tekniikkaa.


    • noin-näin-noin

      Viimeisen runsaan vuoden aikana olen ollut 6-7 naisen kanssa, jokaisen useampaan kertaan. Naiset ovat olleet iältään 55-60 ikäisiä. Ainoastaan yksi näistä kostui ihan oikeasti ja yhdyntä oli paitsi mahdollista niin nautinnollista. Kolmen kanssa oli aikamoista kitkutusta, kulli oli melko hellä tuon tuostakin. Kahden kanssa ymmärrettiin käyttää ihan oikeaa liukuvoidetta (lähionnä minun aloitteesta) - naisillakin syntyi uusia elämyksiä, ja liukuvoide taitaa nykyään kuulua rouvien vakiovarustukseen, Yhden kanssa hommasta ei yksinkertaisesti tullut mitään, nainen vielä ylpeilu pystyvänsä puristamaan (lue hirttämään) kalun elimellään... että kaikenlaista osaamista suomitytöillä. Itse olen 57 ja erektiossa ei ole vikaa, kiitos lantiopohjan lihasten harjoittelulle.

    • Aloittaja....

      Kait sitä voi p.a.n.n.a vaikka oksanreikään, kun vaan kaataa ensin öljyä sinne.
      Mutta haluavalla naisella turpoaa myös vaginan seinämät kostuessaan. Siten pelkkä rasvan käyttö ei tee muuta kuin vaan sen, että mies pääsee sisään, mutta välttämättä nainen ei tunne mitään.

      Olen huomannut että 50 naiset eivät oikeasti enää kiihotu juuri seksistä ja silloin ei liukkari tee ihmeitä. Siksi sen ikäiset ja vanhemmat naiset tyytyvät kissaansa hoitamaan, kukkia kastelemaan ja nypläyskerhossa istumaan.
      Tämä on yksi syy miksei enää sen enempää uuden kuin vanhatkaan parisuhteet vanhemmalla iällä tyydytä miestä.

      • KIPINÖI

        Voi herran jestas!
        Missä vanhainkodissa herra asustelee?
        Mä kyllä kiihotun siinä määrin nyt, et epäilen sulla itselläs olevan ongelmia! Et taida itse olla oikein terässä siis.
        Meitä naisia on erilaisia ja kaikissa ikäluokissa.
        Jos herralla itsellään vaan ei ole kykyä nähdä ja tunnistaa erilaisia naistyyppejä? Siis olet ehkä itse pikkaisen "juntti" siinä suhteessa?

        Et ilmeisesti tunne erotiikkaa siinä suhteessa, et pystyisit tunnistamaan aktiiviset sekä viel sit ne; ehkä sulle suosiolliset naiset.

        Katsos kun osa niistä aktiivisista: elää kukoistavas parisuhteessa.
        Eikä ehkä suo sulle mitään mahdollisuutta!

        Pikku vinkkinä, vaatetus ehkä antais sulle vihiä! Emme yleensä näytä kovin hompsuisilta. Vaikka ei sekään mikään tae ole.
        Yleensä kyllä panostetaan ulkonäköömme ja vaatetukseen. Hoidettuihin hiuksiin, kynsiin ja ihoon, esimerkiksi.
        Osataan puhua ja hymyillä, jopa ventovieraille.
        Ja lopuksi: en ole markkinoimassa täällä itseäni.
        Ottaa vaan luonnolle tuollainen yleistys ja jatkuva kitinä: mitä naiset ovat tai mitä eivät ole!
        Lisäksi ihmettelen et olet vielä vapailla markkinoilla?
        Meillä tyttölapsilla, kun on tapana varata ne parhaat pois päältä!
        Fiksuna tyttönä; minäkin varasin oman ukkoni jo 40 vuotta sitten,enkä aio hänestä hevillä luopua! Vieläkin kipinöi välillämme!!


      • Grantsukka

        Ihan tiedoksi sinulle: eivät kissan hoito, kukkien kastelu taikka pitsien tekeminen ole mitenkään vasta-aiheisia hyvälle seksille.


      • KIPINÖI kirjoitti:

        Voi herran jestas!
        Missä vanhainkodissa herra asustelee?
        Mä kyllä kiihotun siinä määrin nyt, et epäilen sulla itselläs olevan ongelmia! Et taida itse olla oikein terässä siis.
        Meitä naisia on erilaisia ja kaikissa ikäluokissa.
        Jos herralla itsellään vaan ei ole kykyä nähdä ja tunnistaa erilaisia naistyyppejä? Siis olet ehkä itse pikkaisen "juntti" siinä suhteessa?

        Et ilmeisesti tunne erotiikkaa siinä suhteessa, et pystyisit tunnistamaan aktiiviset sekä viel sit ne; ehkä sulle suosiolliset naiset.

        Katsos kun osa niistä aktiivisista: elää kukoistavas parisuhteessa.
        Eikä ehkä suo sulle mitään mahdollisuutta!

        Pikku vinkkinä, vaatetus ehkä antais sulle vihiä! Emme yleensä näytä kovin hompsuisilta. Vaikka ei sekään mikään tae ole.
        Yleensä kyllä panostetaan ulkonäköömme ja vaatetukseen. Hoidettuihin hiuksiin, kynsiin ja ihoon, esimerkiksi.
        Osataan puhua ja hymyillä, jopa ventovieraille.
        Ja lopuksi: en ole markkinoimassa täällä itseäni.
        Ottaa vaan luonnolle tuollainen yleistys ja jatkuva kitinä: mitä naiset ovat tai mitä eivät ole!
        Lisäksi ihmettelen et olet vielä vapailla markkinoilla?
        Meillä tyttölapsilla, kun on tapana varata ne parhaat pois päältä!
        Fiksuna tyttönä; minäkin varasin oman ukkoni jo 40 vuotta sitten,enkä aio hänestä hevillä luopua! Vieläkin kipinöi välillämme!!

        Sä kyl ite tos julistuksessa gategorioit itses. Vaikkakin positiivisella tavalla ni silti. Noin epätasa-arvon tms muunkaanlaisena julistuksena kuin ukkos kehuna on tota vaikee pitaa! GZ ! ( GZ = GongratulationZ )!


    • Vain ei kiihotu

      kyllä ainakin ne naiset jotten kanssa olen raskastellut kyllä on ollut kiihotusta ja himoa aivan tarpeeksi

      • luu tappi

        ookko tuupannu aina täyteen ,vai miksi termi RASKASTELLU...?


    • Ei ne enää

      viiskympiset ole yhtäkosteita,kun kakskympiset jotta nestee valui pitkinreisijä.
      Kaikesta huolimatta hyvijä rakastelemaan.

      • onlysixtyplus

        Tämä on totta, pitäisi jo fanaattisemmankin myöntää!


    • Manta X

      No olipa juttuja :) Olen 57-vuotias ja vaihdevuodet on jo kaukana takana, mutta seksi luistaa. Jos mies on hyvä niin kyllä kostuu paikat ja seksi kelpaa päivittäin montakin kertaa. Ei ole mitään uutta että vietetään sängyssä vähintään 3h :) Huonon miehen kanssa kertakin on liikaa.

      • Kylä lähtee

        Kyllä se on naisessa vika, jos ei saa miestä haluamaan itseään. Eli voi asian ajatela toisinkinn päin, eikä vain syyllistää miehiä.


      • seisota sitten siinä

        Suominaisella on opeteltavaa. yleensä se on vaan pimeessä, peiton alla ja nopeasti.


      • ben2
        seisota sitten siinä kirjoitti:

        Suominaisella on opeteltavaa. yleensä se on vaan pimeessä, peiton alla ja nopeasti.

        Joo,

        Ja ei missään nimessä takaapäin. Hyväksikäyttöä nääs.


      • uljas orhi
        ben2 kirjoitti:

        Joo,

        Ja ei missään nimessä takaapäin. Hyväksikäyttöä nääs.

        takaapäin tottakai,sieltä parhaat kyydit saa. helpommin käy vaihtokin rusinasta ryppyyn.


    • ennen käteen

      kuin haluttoman naisen kaa

    • 11+12

      Niinkauan kun saan nuorempia en tiedä moisesta ongelmasta.

    • nainenisoN

      Voi voi tätä tietämäattömyyttä.

      Nainen voi kiihottua ja kostua vaikka 100-vuotiaana, jos mies häntä viehättää.

      Sinä et yksinkertaisesti osaa sytyttää naisia!

      • onlysixtyplus

        Turha tapella fysiikkaa vastaan, häviölle jäät!


      • märkä ruoho ei syty

        Nuori normaali nainen on kuin kuiva ruoho joka syttyy helposti. Vaikka vanhempi nainen syttyisikin, mutta sytyttäminen saattaa olla tosi työn takana. Mieheltä loppuu se halu kovan työn takia. Luulempa, että se on yksi tekijä.


    • Vanhempi rakastaja

      sehän on aivain höpö puhetta ettei yli 50kympinen kostu, nyt ei ole enää sitä raskaaksi tulemisen pelkoakaan antautudaan seksiin estoitta ja paljaalla.

      • morebox

        Yli viiskymppinen pihtaa... antaa vaan pakon edessä ja kuivaa tavaraa!


    • mies+-50

      Älä yleistä, kuivuus on yleinen ongelma myönnettiin sitä tai ei! Pelkkä halu ei riitä.

      • sakari441

        Kuinka saisin takaisin sen 3cm kyrvän kun omani on sen 2,5 cm jäykkänä 7cm ?


    • Askivm58

      Olen naimisissa naisen kanssa, jolle yhdyntä ja kiihottaminen tekee niin kipeää, että ainakaan viiteen vuoteen emme ole rakastelleet. Hän ei halua edes kokeilla liukuvoidetta. Tympii kovasti. Masturboin kaksi, jopa neljä kertaa päivässä.

      • Ettet ole vaan jäänyt kiinni uskottomuudesta!
        Mun yks ystävättäreni, kun joutui kaks kertaa puolen vuoden sisällä syömään lääkkeet; sukupuolitautiin!
        Taudin kun sai lahjaksi, uskottomalta aviomieheltään!
        Toisen lääkekuurin jälkeen, on valittanut miehelleen et limakalvot on niin ohkaiset ja hauraat et lääkäri on kieltänyt yhdynnän!

        Todellisuudessa ei kehtais yli kuuskymppisenä enää mennä kolmatta kertaa lääkäriin; sukupuolitaudin takia!

        Vaimo totes et kotielämä muuten on OK. Mies ei ole pahapäinen, mut tykkää baariruusuista ja kastaa matoaan lintulammikoissa! Yksinkertaisesti hän ei ota riskiä saada taas tautia!


      • Blow job

        Kait se silti voi ottaa vaikka suihin tai hoidella kädellä.... ei luulisi sattuvan


    • joogaaja

      Tähän on kyllä pakko vastata, ettet yleistä asioita. Olen 52 v urheilullinen nainen, kroppa kunnossa ja kostun täysin. ei ole liukuvoidetta tarvinnut vielä koskaan, seksi kiinnostaa ja innostaa, mutta jospa miettisit omaa toimintatapaasi , mahtaisiko sillä olla merkitystä?? Jos kuiva tavara vie halut,niin taitaa se olla niinkin että jos tarjolla ei ole riittävän kovaa, niin eihän sekään innosta. Silloin pitää keksiä uudet leikit:)

    • Tulee ne

      mieheltäkin touhutipat ikään katsomatta.Eikös me jokainen olla vähän yksilöitä näissä seksi jutuissa käytännössä.

    • mies+-50

      Jotenkin jää sellainen kuva, että muutamat naiset kostuvat oikein hyvin, mutta vain omalta kohdaltaan. Ovatko edes tietoisia, että toiset ikätoverit eivät vain enää kostu? "Muutaman rivin miehet" taas tuntuvat olevan niin urosta, niin urosta... "minäpoika kun polkasen" niin kosteus ei lopukkaan ihan heti. Ihan tyypillistä ja ihan naurettavaa. Jos "minulla" ei ole ongelmaa, ei voi muillakaan olla. Annetaanpa olla siinä uskossa, annetaan.

      • mies+-50

        On se vaan liukkarin kanssa aikamoista menoa, älkää ihmeessä kokeilko!


      • mustamakkara1
        mies+-50 kirjoitti:

        On se vaan liukkarin kanssa aikamoista menoa, älkää ihmeessä kokeilko!

        multa meni tunto,mieluummin n....in vaikka tervan avulla


    • Lohkolämmitin.

      Mulla kokemusta siitä, kun naistani liika lämmitän, niin se on kuin tyhjään kaivoon huutelis. On myös kokemusta kuivasta pillusta, sitä kun tarpeeksi kauan nylkyttää, niin on kullissa hiertymä, jonka kestää kauan parantua. Semmoset puolen tunnin-tunnin lämmittelyt eivät ole outoja, tärkeää on yllätyksellisyys.

    • jytdmtyduyumjmh

      Naisen kostumisessa on kyse siitä, että mies osaa herättää halun. Kuulostaa siltä, että ap on tyyppiä vaatteet pois ja suoraan jyystämään. Pitäisi opetella kiihottamaan naista ja nuolemaan naiselle pari orkkua ennen yhdyntää. PS. Niin ne muut miehet tekevät nykyään.

      • fgjguöyi56356ety

        Eivät muuten tee, naiset ovat yksilöitä


    • avuton2

      Kerrotko nyt itsestäsi vai unelmistasi?

    • mies38vxxxx

      Suomalaisista en sanoa, kun ei ole kokemusta,enkä haluakkaan, mutta tänä viikonloppuna sain kahta(tosin eri aikaan) thaimaalaista yli viisikymppistä naista, toista kumilla, toista ilman ja täytyy sanoa, että molempien pimpat oli tosi liukkaita ja vieläpä kireitä. Tiukemmat kuin kolmekymppisten suomalaisten naisten.

      • onni täällä vaihtele

        oiskohan naiset muutenkin pienempiä? Niin kuin keskenkasvuset länsimaiset?


    • Kyllä meillä nuorillakin kostumisongelmia monilla on, esimerkiksi ehkäisyn vuoksi tai ihan vain luonnostaan. Liukkaria vain niin kyllä se siitä, naisesta näkee kiiman kyllä muutenkin kuin kosteasta pillusta.

    • kkkk3

      Vaimolla ei todellakaan ole kostumisongelmia, mutta ostimme liukkaria samalla kun ostimme ekan sauvan. Liukkaria tulee käytettyä todella usein ja sopii mukavasti esileikkeihin. Tuntuu mukavalta kun vaimo runkkaa liukkain käsin tai toistepäin.
      Nykyään peppuseksikin useammin mukana kuvioissa.

    • barr7

      Minä tykkään naisista, ihan missä ikäluokassa vaan.
      kostumiseks voi kulua hiukan enemmän aikaa ja joskus ei tarvis esileikkiä ollenkaan

      itse tykkään erittäin kosteasta seksistä ja miltei aina olen myös saanut sitä

      Rouvat, kirjoittakaa ja vaihdetaan ajatuksia
      [email protected]

    • Sinkku 47-v

      Olen tavannut tässä muutaman vuoden aikana,
      7 yli 53-v vanhin 62-v ja kyllä kaikki ovat kostuneet,
      mutta vanhemmat naiset kaipaavat enemmän
      huomiota ja hellyyttä aamusta alkaen ja
      kyllä se illalla sitten palkitsee!
      On varmaankin miehen omahyväisyyttä,
      jos homma ei toimi.
      Monet tykkäävät suusexistä ja
      hoppu ei ole hyväksi!

    • missä ne herran

      touhutipat ovat?

    • mlukku

      Aloittaja IHAN väärässä.........50v nainen ei tarvitse muuta kuin kunnon osaavaa käsittelyä ja jo alkaa liisteriä valumaan vaikka seinät tapetoisi.....
      ..miehistä mahlaa ei kannata tuhlata liukastukseen....siihen riittää ihan muujin jos todella tarvetta...

    • M 45

      Yli 50-vuotiaat leidit ovat parhaammasta päästä. Riittävä kitka tuottaa molemmille enemmän tyydytystä, liukkautta täytyy kaikin tavoin säädellä sopivaksi. Lisäksi varttunut rouva tietää mitä haluaa eikä pidä turhaa kiirettä, antaa tilaa romanttiselle nautiskelulla tai joskus jopa rajulle rynkytykselle. Yli 50-vuotiaat leidit ei ravaa leggingseissä kaupungilla vaan kantavat itsensä tyylillä sängyn ulkopuolella ja sisällä. Samaa ei voi sanoa nuoremmista nartuista.

    • Lapinakka1

      Höpö höpö.. se on tainnut olla sinun omaa taitamattomuutta. Olen 53v eikä mitään ongelmia kostumisen kanssa.

      • lapin rusina etenkin

        Noin monet naiset luulee itsestään, mutta todellisuus on kaukana siitä. Yhtään todella kosteana pysyvää varhaiseläkeläistä en ole tavannut! Liukkari on paras pitää mukana, jos hommasta haluaa tulevan jotain. Ikävää eikö, mutta niin totta!


      • ¨Gordelia
        lapin rusina etenkin kirjoitti:

        Noin monet naiset luulee itsestään, mutta todellisuus on kaukana siitä. Yhtään todella kosteana pysyvää varhaiseläkeläistä en ole tavannut! Liukkari on paras pitää mukana, jos hommasta haluaa tulevan jotain. Ikävää eikö, mutta niin totta!

        Olen 55 vuotias nainen ja kostuminen kiihottavan miehen kanssa ei todellakaan ole ongelma. Itsekin joskus hämmästelee, että mistä sitä kosteutta oikein riittii. Yleistäminen on turhaa näissä asioissa. Niin moni asia vaikuttaa kaikkeen.


    • 43vnainen

      naisen saa haluamaan ja kostumaan ihan koska vaan kunhan mies osaa asiansa - jos pidät naista vain oman tyydytyksen välineenä niin homma ei toimi

      • 44vmies

        Oletko kokeillut muitten naisten kosteutta? Jos et älä yleistä... lepakot erikseen


    • borje Å jönsson

      Minulla on ollut nainen alus kuiva, mutta kun kutittaa ja juttelee kunnoittavasti, johan kostuu.
      hormonijutut vaikuttaa hidastavasti muttei 50v ole vielä todellakaan kuiva.
      poikkeuksia on? ja kostuttaja:) kans

    • squirt lady

      joo, ei aikuinen nainen ole mikään panopuu. Kun mies osaa asiansa, niin siinä herää aikuisen naisen halu ja kyllä silloin miestä viedään

      • saastaa saastaa

        Kunhan luulet, Kuivapillu-Kerttuja riittää. Mielummin katselen nuorempia


      • Anonyymi

        eksän kanssa halailtiin ,suudeltiin,taputeltiin toisiamme pepuille ja tätä oli parhaina aikoina harva se päivä joka ilta hyvänyön suukot läheisyyttä minusta nainen on sex aamulla lämmin tuoksuu hyvälle silmät aamuuniset siristävät hiukset pörrössä tälläistä oli joskus liian kauan sitten hyvät muistot


    • naikkonen43

      No hyvä kun varoititte, täytyy ruveta antaan miehelle useammin kuin viidesti viikossa jos vaikka kuiva kausi koittaa sit 10 vuoden kuluttua

      • ...

        teilläkin siis nainen antaa ja mies saa,

        voi kuinka surullista


        Ja tuo on hyvä että sitä pillua käytetään, niin se pysyy kunnossa!


    • Namusetä

      Vai oikein yli 50 vuotiailla. Itsellä ei tulisi mieleenkään koskea yli 25 vuotiaisiin pilluihin. Sanomattakin selvää, että mitä nuorempi niin sen parempi.

    • Kosteusvinkki

      Emännille voisitte vinkata kokeilemaan apteekin reseptivapaita estrogeenivalmisteita. Alakautta "nautittu" estrogeenivalmiste vahvistaa limakalvoja ja auttaa kuivuuteen. Valmisteita on olemassa voiteena ja puikkona, ja niitä pitää käyttää suht säännöllisesti parhaan lopputuloksen saavuttamiseksi.

      Te ihanat nuorukaiset, jotka kammoksutte vaihdevuosi-ikäisten naisten tilaa, kyllä se suloinen lapsenusko ja kuvitelmat täydellisyydestä teiltäkin vielä haihtuu.

    • mitrahon

      jos se sulle on 'tavaraa' niin lienee turha seksiltä odottaa suuria muutenkaan...

    • ikä antaa sexyn

      Yö Moita!
      Naiset on parhaita, kun lapset on tehty ja saa taas olla "tyttönainen".Yli 50 ja 60 on tosi sexyikä, koska on kokemusta ja näkemystä. Riippuu tietty omasta kunnosta; ei liikaa läskiä, jotta jaksaa ja on haluttava visuaalisesti. Uroshan kattoo ja tekee,,,
      Näillä palstoilla yleensä puheleepi nuoret, joilla ei oo kokemusta. Ikä tuo viisautta jopa Sexiin. Ei tiedä, jos ei ooo eläny. Simply clever!
      Naisten mies toivottaapi ÖTYJÄ!

    • Keke50v

      Et taida kiihottaa naista tarpeeksi, että he kastuisivat....
      Minulla monta yli 60v naista joiden kanssa harrastan seksiä ja voin taata, että voiteita ei ole koskaan käytetty....
      Jos mies ei saa naista kosteeksi niin sit pitää tyytyä omaan vasempaan käteen;=)

      • Toisin kuin minua..

        Sanon samaa yli 40 ja 50v naisista monella ihan kostea alakerta..Ei mitään ongelmaa,jos sua ei koeta kiihottavaksi..??


    • osvald2

      Moi! Olen todella pettynyt. Olemme molemmat täyttäneet 52 vuotta. Vaimoa ei seksi enää kiinnostaa lainkaan. Minullakin on vaikea olla "aktiivinen" ja "mukava" kun hänen syttymiseen menee ainakin puoli tuntia ja se seksi on hänen osaltaan kyllä sitten tekemällä tehty. Minä olen omasta mielestä tod. komea, ja hyvässä fyysisessä kunnossa. Muut naiset kyllä vilkuilevat. Pitääkö lähteä vieraisiin? Eilen ja tänään vaimo taas meni nukkumaan sanomatta mitään... kiva olis saada kutse, ehdotus. Ehdotan kyllä itse mutta se aiheuttaa riitaa. Joo, on mulla yksi ovi laittamatta ja sitä nyt siis kostetaan kai. Mutta ennen sitä oli samoin. On kyllä hirveän paska olo kun tietää miten kivasti voisi olla... Kun ehdotan jotain sukkahousuja ym. tulee täysi tyrmäys. Olen kyllä äärimmäisen taitava sormihommassa ja muussa, ja osan olla hellä ja huomavainen. Mikään nyt vaan ei auta. Voi paska.
      Kohta allekirjoittanut on vapailla markkinoilla.

      • onlysixtyplus

        Myy televisio, hävitä kutimet ja langat, säännöstele ruokaostoksia. Kuvauksen perusteella vaimosi on ylipainoinen sohvaperuna. Puhu vaan reippaasti asunnon myynnistä, ostele uusia vaatteita ja katsele ympärillesi. Mukavia ja vapaita naisia on maisema täynnä. Jos noilla ei kiinnostus lisäänny, tehkää loppulitviikki!


      • onnellinen villikko
        onlysixtyplus kirjoitti:

        Myy televisio, hävitä kutimet ja langat, säännöstele ruokaostoksia. Kuvauksen perusteella vaimosi on ylipainoinen sohvaperuna. Puhu vaan reippaasti asunnon myynnistä, ostele uusia vaatteita ja katsele ympärillesi. Mukavia ja vapaita naisia on maisema täynnä. Jos noilla ei kiinnostus lisäänny, tehkää loppulitviikki!

        Jos OMAA vaimoasi koetat noilla vinkeillä kiihottaa ja saada seksuaalisesti haluamaan sinua, niin PAHASTI menee pieleen! Tuollaiset vinkit osoittavat naisellesi, että petät jo häntä, vaikka niin ei olisikaan tapahtunut ... vielä. Nuo itsensä liippaaminen ja ympärilleen vilkuilu ovat jo sellaisia asioita, että nainen vetää viimeisetkin taaksepäin ja perääntyy.
        Kokeile sen sijaan mieluummin tällaista:
        osta hänen lempiruusujaan ja vie yllätyksenä ja kuiskaa antaessasin hänen korvaansa, että rakastat häntä, ja vain häntä, mutta äk´lä vaadi muuta.
        kysy, haluaisiko vaimosi lähteä kanssasi pikku matkalle ja vaikka johonkin romanttiseen hotelliin yöksi
        lähesty vaimoasi painautumalla hänen viereensä istuessa ja kiepauttamalla kätesi hartioilleen, hyväile kevyesti, lähes huomaamattomasti häntä, ja jos välttelee, älä jatka, mutta jos ei, nin liu'uta kättä hieman alemmas ja vahvista hiukan otetta, vedä itseesi päin, mutta ÄLÄ syöksy kimppuun tai vaadi seksiä
        vältä suoraa seksin ehdottelua, anna hänelle aika ja taivuttele muuten: hellyydellä, hyväilyillä (ei seksuaalisilta alueilta, vaan muualta, kuiskauksilla, keksimällä lempinimiä hänelle, hassuttelemalla, ...)
        kerro, MISTÄ hänessä pidät (tykkään sun huulen kaaresta, söpöstä nenästä, korvannipukoista, ihanasta ryhdistä, ...)
        kerro hellästi, että toivoisit, että vaimosi voisi täyttää oman osuutensa avioliiton seksuaalisessa kanssakäymisessä ja kerro, että sinulle se olisi tärkeää saada olla vaimosi lähellä sillä tavoin, koska koet, että se yhdistää teitä kahta erityisesti
        kysy, oletko jotenkin pahoittanut hänen seksuaaliset halunsa tai sattuuko häneen ja siksikö hän ei halua
        kerro, että tahdot täyttää vaimosi seksitarpeet ja toiveet ja kysy, mitä hän tahtoisi, että tekisit hänelle, pyydä kertomaan ihan yksityiskohtaisesti
        jos juotte viiniä, osta pullo ja valmista illallinen (vaikka yksinkertainenkin) ja laita kynttilöihin valo ja pyydä vaimoasi hempeän hellästi tulemaan syömään, katsele silmiin ja kerro, että rakastat omaa vaimoasi!
        Jatka tällaisia, mutta älä suoraan pyri seksiin, varsinkaan suoraan käymään käsiksi. Jos ei ala vaimo taipua ja tajuta, että sinullakin on tarpeita ja hänen velvollisuutensa on ne tyydyttää (sitä älä sano hänelle, se on melkoinen takapakki silloin!!!), niin sitten en enää tiedä, mikä auttaisi.
        Omaansa VOI ja SAA rakastua aina vain uudelleen. Vieraita kannattaa vältellä, katselemasta, ajattelemasta, pyrkimästä seuraan tai tilanteisiin, joissa voi langeta, jos oma suhde ei toimi kunnolla. Vaara lähteä vieraisiin on suuri ja se vie kyllä vimeisekin mahdollisuudet saavuttaa se oma ja lämmin läheinen suhde häneen!
        Itse naisena tajusin mieheni tarpeet ja sen jälkeen en kyllä ole seksistä kieltäytynyt, koska tein päätöksen, että vaikka tunteita ei aina alussa olisikaan, niin eikun mukaan vaan, ja koska koen, että mies rakastaa minua ja haluaa läheisyyttä juuri oman vaimonsa kanssa, koska haluaa säilyttää meidän parisuhteemme, niin aina alkuhankaluuksien jälkeen on ollut mitä ihanin hetki yhdessä, villi ja onnellinen, molemmin puolin tyydyttävä, ja se, jos mikä LÄHENTÄÄ PUOLISOITA TOISIINSA! Siis se, että näkee hetken vaivaa ja TAHTOO tehdä oman osansa, sillä tekoja seuraa tunteet perästä! Näin se vaan menee. - Ikävä kyllä vieraisiinkin haksahtaneilla :( -


      • höpöhöpö...

        miehet luulevat olevansa komeita. itserakkaita osa kun ovat jo syntyessään.
        nimimerkki osvaldin takaakin löytyy 99,9 % varmuudella avioliiton aikana itsensä
        turvottanut ja aina samalla tavalla seksissä etenevä itsestään liikoja luuleva
        hölmö.


      • Anonyymi
        onnellinen villikko kirjoitti:

        Jos OMAA vaimoasi koetat noilla vinkeillä kiihottaa ja saada seksuaalisesti haluamaan sinua, niin PAHASTI menee pieleen! Tuollaiset vinkit osoittavat naisellesi, että petät jo häntä, vaikka niin ei olisikaan tapahtunut ... vielä. Nuo itsensä liippaaminen ja ympärilleen vilkuilu ovat jo sellaisia asioita, että nainen vetää viimeisetkin taaksepäin ja perääntyy.
        Kokeile sen sijaan mieluummin tällaista:
        osta hänen lempiruusujaan ja vie yllätyksenä ja kuiskaa antaessasin hänen korvaansa, että rakastat häntä, ja vain häntä, mutta äk´lä vaadi muuta.
        kysy, haluaisiko vaimosi lähteä kanssasi pikku matkalle ja vaikka johonkin romanttiseen hotelliin yöksi
        lähesty vaimoasi painautumalla hänen viereensä istuessa ja kiepauttamalla kätesi hartioilleen, hyväile kevyesti, lähes huomaamattomasti häntä, ja jos välttelee, älä jatka, mutta jos ei, nin liu'uta kättä hieman alemmas ja vahvista hiukan otetta, vedä itseesi päin, mutta ÄLÄ syöksy kimppuun tai vaadi seksiä
        vältä suoraa seksin ehdottelua, anna hänelle aika ja taivuttele muuten: hellyydellä, hyväilyillä (ei seksuaalisilta alueilta, vaan muualta, kuiskauksilla, keksimällä lempinimiä hänelle, hassuttelemalla, ...)
        kerro, MISTÄ hänessä pidät (tykkään sun huulen kaaresta, söpöstä nenästä, korvannipukoista, ihanasta ryhdistä, ...)
        kerro hellästi, että toivoisit, että vaimosi voisi täyttää oman osuutensa avioliiton seksuaalisessa kanssakäymisessä ja kerro, että sinulle se olisi tärkeää saada olla vaimosi lähellä sillä tavoin, koska koet, että se yhdistää teitä kahta erityisesti
        kysy, oletko jotenkin pahoittanut hänen seksuaaliset halunsa tai sattuuko häneen ja siksikö hän ei halua
        kerro, että tahdot täyttää vaimosi seksitarpeet ja toiveet ja kysy, mitä hän tahtoisi, että tekisit hänelle, pyydä kertomaan ihan yksityiskohtaisesti
        jos juotte viiniä, osta pullo ja valmista illallinen (vaikka yksinkertainenkin) ja laita kynttilöihin valo ja pyydä vaimoasi hempeän hellästi tulemaan syömään, katsele silmiin ja kerro, että rakastat omaa vaimoasi!
        Jatka tällaisia, mutta älä suoraan pyri seksiin, varsinkaan suoraan käymään käsiksi. Jos ei ala vaimo taipua ja tajuta, että sinullakin on tarpeita ja hänen velvollisuutensa on ne tyydyttää (sitä älä sano hänelle, se on melkoinen takapakki silloin!!!), niin sitten en enää tiedä, mikä auttaisi.
        Omaansa VOI ja SAA rakastua aina vain uudelleen. Vieraita kannattaa vältellä, katselemasta, ajattelemasta, pyrkimästä seuraan tai tilanteisiin, joissa voi langeta, jos oma suhde ei toimi kunnolla. Vaara lähteä vieraisiin on suuri ja se vie kyllä vimeisekin mahdollisuudet saavuttaa se oma ja lämmin läheinen suhde häneen!
        Itse naisena tajusin mieheni tarpeet ja sen jälkeen en kyllä ole seksistä kieltäytynyt, koska tein päätöksen, että vaikka tunteita ei aina alussa olisikaan, niin eikun mukaan vaan, ja koska koen, että mies rakastaa minua ja haluaa läheisyyttä juuri oman vaimonsa kanssa, koska haluaa säilyttää meidän parisuhteemme, niin aina alkuhankaluuksien jälkeen on ollut mitä ihanin hetki yhdessä, villi ja onnellinen, molemmin puolin tyydyttävä, ja se, jos mikä LÄHENTÄÄ PUOLISOITA TOISIINSA! Siis se, että näkee hetken vaivaa ja TAHTOO tehdä oman osansa, sillä tekoja seuraa tunteet perästä! Näin se vaan menee. - Ikävä kyllä vieraisiinkin haksahtaneilla :( -

        Ja lopuksi vielä kysyt voisiko hän myös allekirjoittaa yhteisen avioerohakemuksen


    • Mustan kiiltoa

      mitäs Osvald2, jos sä kiilaatkin liikaa sun vaimoa?
      Monesti on niin, että mies yrittää samoilla vanhoilla konsteilla, jotka on toiminut koko suhteen ajan. Ei se niin mene, vaan nainenkin tarvii vaihtelua. Ootko kehunt sanoin vaimoasi? Ei ne pelkät sukkahousut tai muut vermeet aina sytytä, jos vaikka vaimostasi tuntuu siltä, että ei ole itse sopiva niihin sukkiksiin.
      Vaihtelua ja yllätyksellisyyttä kehiin. jos joka päivä tarjoaa samaa ruokaa niin kyllästyy siihen, vaikka olis miten gourmet´a.
      Meillä on tilanne vähän toisinpäin. Mies ei aina ole niin innokas, mutta kun tarpeeksi odotan ja odotan jotain vinkkiä eikä mitään kuulu, yllätän hänet pukemalla vaatteiden alle jotain tosi rietasta ja käyn kimppuun: riisun ja otan sen mitä haluan. ja piste. Tämä viimeistään pistää häneenkin vauhtia niin että swuraavaak kertaa ei tarvi niin kinuta.

      • villi vaimo

        Just noin sitä pitää!
        Vaimon pitää heittää normaali siveä käytöksensä, heittäytyä villiksi ja toimia vastoin normijärkeänsä ja tapojaan ja vetää seksyä kampetta päälleen ja käydä hommiin. Mies tulee ja vikisee! Ja muistaa loppuelämänsä OMAN vaimonsa ihanan seksynä!!!
        Tätä tarvitsee MIES!
        Miehen taas on vastoin luonnettaan kannettava ruusuja, leperreltävä helliä, halattava ja pusuteltava pitkin päivää ja hyväiltävä muualta kuin intiimialueilta, vietävä ulos romanttiseen paikkaan syömään ja sytyteltävä kynttilöitä kotiin ja välteltävä suoraa seksin ehdottelua.
        Tätä tarvitsee VAIMO!
        Kummallakin otettava huomioon se VASTAPUOLI, ei oma itsensä!
        Sillä tavoin molemmille tulee valtavan ihanaa, kun toinen huomioi nimenomaan häntä ja itse saa juuri sitä, mitä eniten kaipaa! Ja kysyä voi, mitä tahtoisit, että sinulle tekisin!


      • Mies plus 50
        villi vaimo kirjoitti:

        Just noin sitä pitää!
        Vaimon pitää heittää normaali siveä käytöksensä, heittäytyä villiksi ja toimia vastoin normijärkeänsä ja tapojaan ja vetää seksyä kampetta päälleen ja käydä hommiin. Mies tulee ja vikisee! Ja muistaa loppuelämänsä OMAN vaimonsa ihanan seksynä!!!
        Tätä tarvitsee MIES!
        Miehen taas on vastoin luonnettaan kannettava ruusuja, leperreltävä helliä, halattava ja pusuteltava pitkin päivää ja hyväiltävä muualta kuin intiimialueilta, vietävä ulos romanttiseen paikkaan syömään ja sytyteltävä kynttilöitä kotiin ja välteltävä suoraa seksin ehdottelua.
        Tätä tarvitsee VAIMO!
        Kummallakin otettava huomioon se VASTAPUOLI, ei oma itsensä!
        Sillä tavoin molemmille tulee valtavan ihanaa, kun toinen huomioi nimenomaan häntä ja itse saa juuri sitä, mitä eniten kaipaa! Ja kysyä voi, mitä tahtoisit, että sinulle tekisin!

        Just näin. Tää toimii.


    • suihkio

      eksän kanssa yhdessä yli 20v, itsekästä yksipuolista seksiä, ensaanut orkkuja kun omin käsin ja en myöskään kostunut. On miehestä kiinni miten nainen kiihottuu, eron jälkeen saanut mahtavaa seksiä kunnon esileikkeineen suuseksiä puolin ja toisin, rakastelua, ja ejakuloin kunnolla-voisi kuulemma laittaa kupin alle ja kerätä nesteet. Mies nuolemassa ja saa suihkun naamalle. sänky märkänä.
      Täytän ensi vuonna 50 ja en usko että ihan äkkiä kuivun.....

      • muuten ihan kiva

        Kuseksä sen naamalle, vai miten toi on selitettävissä?
        En mä vaan kuseksi, vaikka kuinka raju orkku tulis ...
        Kantsii käydä pissalla ennenku aloittaa ...


      • rakastelun ihanuus
        muuten ihan kiva kirjoitti:

        Kuseksä sen naamalle, vai miten toi on selitettävissä?
        En mä vaan kuseksi, vaikka kuinka raju orkku tulis ...
        Kantsii käydä pissalla ennenku aloittaa ...

        Voi si,ua ressukkaa, joka et tiedä naisen fysiologiasta yhtikäs mitään. LUE ENEMMÄN - avartaa kummasti ja voit saada todellisen aivo-orgasmin saatuasi naisesi ejakuloimaan! Pelkkä tyhjennys ei anna mitään kummallekaan.


    • onlysixtyplus

      Yhteenvetona keskustelusta voi todeta, että suomalaiset naiset vuotavat yli 50 -vuotiana mahlaa kuin Niagaran putokset ja tosimiehillä, joita on 99 % kaikista miehistä, aisa seisoo kuin Eiffelin torni. Taidolla naiset hurmataan, eikä kukaan maassa kärsi puutetta. On se vaan merkillistä, varmaan mielikuvitusjuttuja palstat täynnä, ongelmia muka...

    • Kehräävä mirri

      Jaa-a, enpä oikein tuohon aloittajan kommenttiin osaa mitään kantaa ottaa, kun itsellä ei ole kostumisen kanssa mitään ongelmaa. Ikää on kuitenkin mittarissa jo 54. Seksiä harrastetaan useampi kerta viikossa. Olen lukenut jostain, että nimenomaan säännöllinen seksielämä pitää vanhemman naisenkin limakalvot kunnossa ja uskon siihen täysin.

      • oh-jaa

        Mistä löytyy miehellä kipinä säännölliseen jyystämiseen... tuon mysteerin kun ratkaisette, alkaa olla Nobelin palkinto lähellä. Ajattelin lähinnä sellaista varanainen -palvelua, joka olisi jokaisen saatavissa esim. terveyskeskuksen kautta. Kyllästyminen on pahin seksielämän peikko, usein se seksi siihen loppuukin!


      • Mustan kiiltoa
        oh-jaa kirjoitti:

        Mistä löytyy miehellä kipinä säännölliseen jyystämiseen... tuon mysteerin kun ratkaisette, alkaa olla Nobelin palkinto lähellä. Ajattelin lähinnä sellaista varanainen -palvelua, joka olisi jokaisen saatavissa esim. terveyskeskuksen kautta. Kyllästyminen on pahin seksielämän peikko, usein se seksi siihen loppuukin!

        kyllästymisessä on syytä molemmisa: Ei kannata aina samalla lailla jauhaa. tottakai silloin kyllästyy. Uusia juttuja kehiin. Maailma on ihmeitä täynnä.


      • vaihtoehtoja
        oh-jaa kirjoitti:

        Mistä löytyy miehellä kipinä säännölliseen jyystämiseen... tuon mysteerin kun ratkaisette, alkaa olla Nobelin palkinto lähellä. Ajattelin lähinnä sellaista varanainen -palvelua, joka olisi jokaisen saatavissa esim. terveyskeskuksen kautta. Kyllästyminen on pahin seksielämän peikko, usein se seksi siihen loppuukin!

        Vakionainen tappaa seksin nopeasti. Vaihtopalvelu olisikin hyvä: tuo tullessasi ja vie mennessäsi. Kirjastossakin on sellainen hylly, miksi ei muuten?


      • pustan kiiltoa
        vaihtoehtoja kirjoitti:

        Vakionainen tappaa seksin nopeasti. Vaihtopalvelu olisikin hyvä: tuo tullessasi ja vie mennessäsi. Kirjastossakin on sellainen hylly, miksi ei muuten?

        luuletko että vakiomies sitten sytyttää. aina samaa jyystämistä ja saman kaavan mukaan mennään vuodesta toiseen. Vakiokuviot kok elämässä kuivettavat suhteen kuin suhteen. Tämä se on vanhenemisessa yleensäkin ongelma. Ihmiset jumiutuvat johonkin tiettyyn ikäkauteen, eivätkä pääse siitä mihinkään.
        Mut jos sulla on noin kurja vakiosuhde, niin miksi ihmeessä roikut siinä?
        no, tässä syitä:
        pelkäät irrottautua ja jäädä omillesi
        teillä on taloudellisisa sitoumuksia yhdessä niin, ettei irti pääse maksamatta
        et pärjää ilman vakionaistasi, eli et osaa tehdä mitään arkijuttuja(pyykätä siivota ja huolehtia kodista)
        et saisi ketään ns parempaa naista, koska itsekin olet jo parhaat päiväsi nähnyt

        On kyllä monesti nähty, että nää 5-kymppiset miehet ne vasta suurentelee asioitaan (ja kykyjään). Jos miehen kyvyt hiipuu ja toidot ruostuu jumiutumisen seurauksena, ei ole ihmekään, että vaimoa ei sytytä samat vanhat jorinat.

        Muutosta kehiin, niin kyllä siinäherää nainen kuin nainen. Etsikääpä vaikka se toinen pari, joka myös haluaa vaihtelua.


      • Mustan kiiltoa
        pustan kiiltoa kirjoitti:

        luuletko että vakiomies sitten sytyttää. aina samaa jyystämistä ja saman kaavan mukaan mennään vuodesta toiseen. Vakiokuviot kok elämässä kuivettavat suhteen kuin suhteen. Tämä se on vanhenemisessa yleensäkin ongelma. Ihmiset jumiutuvat johonkin tiettyyn ikäkauteen, eivätkä pääse siitä mihinkään.
        Mut jos sulla on noin kurja vakiosuhde, niin miksi ihmeessä roikut siinä?
        no, tässä syitä:
        pelkäät irrottautua ja jäädä omillesi
        teillä on taloudellisisa sitoumuksia yhdessä niin, ettei irti pääse maksamatta
        et pärjää ilman vakionaistasi, eli et osaa tehdä mitään arkijuttuja(pyykätä siivota ja huolehtia kodista)
        et saisi ketään ns parempaa naista, koska itsekin olet jo parhaat päiväsi nähnyt

        On kyllä monesti nähty, että nää 5-kymppiset miehet ne vasta suurentelee asioitaan (ja kykyjään). Jos miehen kyvyt hiipuu ja toidot ruostuu jumiutumisen seurauksena, ei ole ihmekään, että vaimoa ei sytytä samat vanhat jorinat.

        Muutosta kehiin, niin kyllä siinäherää nainen kuin nainen. Etsikääpä vaikka se toinen pari, joka myös haluaa vaihtelua.

        oho, tuli nimierkikin väärin, kun pikaistuksissani kirjoitin. Alkoi vain niin todella tympiä noitten vanhojen ukkojen jatinat. Ollaan tosiaan itse olevinaan niin päteviä ja kyvykkäitä ja meneviä ja tulevia että... ei katsota iseään, että kyllä se aika kuluttaa teidätkin, eikä vain sitä vaimoa. Uskotellaan että on muka edelleen se sama nuori kolli, joka on ollut joskus vuonna nakki ja muusi.


    • master of sex

      Kyllä sitä naisen saa märäksi. Jos ei muuten niin ainakin paloletkulla.

      • Ei tarvita paloletkua. Eikä ole iästä kiinni. Olen kohdannut alta komekymppisiä naisia, joita ei saa liukkaiksi muulla, kuin pitkällä ja hartaalla kielityöllä. Ja olen kohdannut lähes seitsemänkymppisiä naisia, jotka valuvat jo ennen pöksyjen riisumista pelkästään uittamalla kieltä syvällä kokeneessa suussa.
        Taitaa olla fiilisjuttu. Ja varmaa on sekin, että löytyy sellainenkin, joka ei kastu, vaikka tekisit mitä. Mutta sellainen varmaan välttelee joutumasta tilanteeseen joka haiskahtaakaan seksiltä.
        Ja vielä olen kuullut naisilta juttuja kaikenikäisistä äijistä joita ei seksi kiinnosta ollenkaan. On se vaan kummallista.
        Tsekatkaas muuten tämä:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10255326


      • 10 w 30
        rojones kirjoitti:

        Ei tarvita paloletkua. Eikä ole iästä kiinni. Olen kohdannut alta komekymppisiä naisia, joita ei saa liukkaiksi muulla, kuin pitkällä ja hartaalla kielityöllä. Ja olen kohdannut lähes seitsemänkymppisiä naisia, jotka valuvat jo ennen pöksyjen riisumista pelkästään uittamalla kieltä syvällä kokeneessa suussa.
        Taitaa olla fiilisjuttu. Ja varmaa on sekin, että löytyy sellainenkin, joka ei kastu, vaikka tekisit mitä. Mutta sellainen varmaan välttelee joutumasta tilanteeseen joka haiskahtaakaan seksiltä.
        Ja vielä olen kuullut naisilta juttuja kaikenikäisistä äijistä joita ei seksi kiinnosta ollenkaan. On se vaan kummallista.
        Tsekatkaas muuten tämä:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10255326

        kanisteri viereen on niin fanaattinen luisto että!


    • erkki liikanen

      Kookosöljyä vaan tattiin ja sisään, no problemos.

    • Mars itään

      Ei ole kokemusta 50 naisista vaikka olen itse 65 v. Olin aikoinaan nuorena miehenä naimisissa suomalaisen kanssa, mikä avioliitto sittemmin päätyi eroon. Ihan hyvä ja innokas oli nainen ja ikä 25.
      Sen jälkeen olen paahtanut itänaapurin tyttöjen kanssa 30 vuotta eikä heillä ole kostumisongelmia ollut, tosin heidän ikänsäkään ei ole ollut lähelläkään 50: tä.
      Olen lukenut näitä kommentteja ja näyttää lähes aina olevan vika miehessä ellei nainen kostu. Jos näin on, niin menkääpä miehet Venäjän tyttärien luokse ja tuokaa nuori hehkeä vaimo sieltä. Hommat alkaa pelata, takaan sen ja sinä olet kunkku heille. Olen sen ansiosta pysynyt nuorekkaana ja urheilullisena ilman kaljamahaa.

      • häviäjäthakeemuualta

        Voi raukkoja! Luulevat, että maailma pyyörii vain miesten ympärillä ja naisella on vaan oltava mietä varten märkä p***** ja että nainen on vain miehen tyydyttäjä ilman omaa tahtoa ja omaa elämää ja omia haluja! Siksi miehet menevät itänaapuriin ja vieläkin etemmäs hakemaan itselleen seksiorjan, että saavat olla olevinaan kunkkuja, kun nainen ei voi lähteä, kun ei ehkä osaa kieltä, ei ole työtä, ei rahaa... Mies luulee olevansa silloin elämänsä sankari, mutta eipä pärjää tasaveroisen suomalaisen naisen kanssa, tämä kun osaa kieltä, ymmärtää, mitä sanot, sanoo OMAN mielipiteensä ja kenties ei halua sinua ihan joka hetki, varsinkaan, kun mies ei osaa kuin alistaa naista ja olla itsekeskeinen törppö.


      • Hiv-äijälle

        Tottahan käyt säännöllisesti sukupuolitautiklinikalla vai missä vaiheessa hiv sinulla onkaan jo tällä hetkellä! Tiedätkö edes?
        Idässä käyneeseen äijään ei suomalainen nainen koske edes rautakangella. Yäk!


      • 0-ukolle
        häviäjäthakeemuualta kirjoitti:

        Voi raukkoja! Luulevat, että maailma pyyörii vain miesten ympärillä ja naisella on vaan oltava mietä varten märkä p***** ja että nainen on vain miehen tyydyttäjä ilman omaa tahtoa ja omaa elämää ja omia haluja! Siksi miehet menevät itänaapuriin ja vieläkin etemmäs hakemaan itselleen seksiorjan, että saavat olla olevinaan kunkkuja, kun nainen ei voi lähteä, kun ei ehkä osaa kieltä, ei ole työtä, ei rahaa... Mies luulee olevansa silloin elämänsä sankari, mutta eipä pärjää tasaveroisen suomalaisen naisen kanssa, tämä kun osaa kieltä, ymmärtää, mitä sanot, sanoo OMAN mielipiteensä ja kenties ei halua sinua ihan joka hetki, varsinkaan, kun mies ei osaa kuin alistaa naista ja olla itsekeskeinen törppö.

        Aivan ja juuri nämä vanhat lerppumunat hakevat idästä myös viagrat, jotta edes johonkin kykenisivät.


    • tuon

      ikäisillä ei löydy enää kosteutta kuin kielen alta josko sieltäkään joutavat jo poikasten harjoittelukoneeksi

    • sexyboy x

      ei ei naisen kuivuus ei ole minkäänlainen ongelma. liukkaria vaan reilusti niin aina sujuu lemmenleikit mukavasti olkoonpa nainen miten kuiva tahansa..
      sitä kannatta laittaa aina reilusti. se on nykyään halpaa.
      niin ja tavallissa kaupassa voiteet on paljon halvempia kuin sexyliikkeessä.

    • mies+-50

      Heikosti kostuvan naisen tuntee pienestä estelystä seksiin ryhtyessä ja arkuudesta. Ei ole tietenkään pitkään aikaan saanut omaa sormea kummempaa, joten ei ihme. Tällaisen naisen kesyttämiseen tuhrautuu niin helvetisti aikaa, ettei oikein kannata. Ja lopputuloksesta ei voi olla koskaan varma.

      Yhden miehen naisissa, jotka täälläkin kuorossa huutavat: miehen vika, ei ole parempi vara. Ei kannata tuhlata paukkuja, siinä ne saman urpon kanssa jyystävät perjantaiseksiä saunan jälkeen peiton alla pimeässä ja nopeasti... aivan mahtavaa, aivan mahtavaa!

      Paras etsiä sopivan tuore eromirkku, sillä pääsee kuin nuoruuden kiitoradalle ja vauhtia riittää, ainakin muutamaksi viikoksi. Mutta on se sen arvoistakin!!!
      Kokeilkaa!

      • vanhassa vara paremp

        Tuolla mentaliteetilla eromirkkuja juuri tuleekin, jos mies ei välitä kuin omasta suuresta egostaan ja omista himoistaan! Inhimillinen ihmisyys on vierasta eromirkkujen kyttääjille, jotka ovat kuin pahaisia haaskalintuja kärkkymässä herkkupalaa, joka joltakin toiselta välinpitämättömältä perhepinnarilta on pudonnut. Eikä edes se hidasta haaskalintujen tahtia, että kotona saattaa olla oma vaimo, sillä tällaistakin olen kuullut juuri eronneilta naisilta, joiden ympärille nämä haaskalinnut kerääntyvät makupalan toivossa, siis jopa aviossa olevat!
        Sääliksi käy eromirkkuja, jotka haaskalinnun kynsiin joutuvat, ei ole heille sellaisista muuta kuin vahvistamaan näkemystä, että jotkut miehet ovat sikoja ...


      • mies+-50
        vanhassa vara paremp kirjoitti:

        Tuolla mentaliteetilla eromirkkuja juuri tuleekin, jos mies ei välitä kuin omasta suuresta egostaan ja omista himoistaan! Inhimillinen ihmisyys on vierasta eromirkkujen kyttääjille, jotka ovat kuin pahaisia haaskalintuja kärkkymässä herkkupalaa, joka joltakin toiselta välinpitämättömältä perhepinnarilta on pudonnut. Eikä edes se hidasta haaskalintujen tahtia, että kotona saattaa olla oma vaimo, sillä tällaistakin olen kuullut juuri eronneilta naisilta, joiden ympärille nämä haaskalinnut kerääntyvät makupalan toivossa, siis jopa aviossa olevat!
        Sääliksi käy eromirkkuja, jotka haaskalinnun kynsiin joutuvat, ei ole heille sellaisista muuta kuin vahvistamaan näkemystä, että jotkut miehet ovat sikoja ...

        Sinähän pyrit omistamaan miehen niinkuin jonkin tavaran, viisas ei tuohon sorru!


    • ???????????????

      mies -50v, mitä tällä tarkoitat
      "Paras etsiä sopivan tuore eromirkku, sillä pääsee kuin nuoruuden kiitoradalle ja vauhtia riittää, ainakin muutamaksi viikoksi"

      Onko tosiaan niin ettei uuden löydön kanssa se intohimo kauaa jatku, vaan on aina etsittävä uutta?

    • mies+-50

      Nimenomaan, olet asian tiukassa ytimessä. Eromirkkuja tulee nimenomaan näiden puurtajaurpojen yksitotisen jyystämisen seurauksena, Hyvä tavara menee hukkaan, jos ei sitä jaeta laajemmalle, eikö?

    • Vielä ehdit

      Ihan pakkohan "toteamukseesi" on ottaa kantaa, ja yli 50:nen nainen olen.
      Jo tuo sanavalintasi kertoo asenteestasi naisia kohtaan. Naisen seksuaalisuus ja halu - kuten parhaimpien/fiksujen miestenkin, syntyy aivoissa. Tätä sinä et todellakaan ole ymmärtänyt. Olet siis todella huono rakastaja - anteeksi vain. Sinun kannattaisi ehdottomasti lukea alan kirjallisuutta, koska kukaan naisistasi ei tätä asiaa ole saanut sinulle selvitettyä tai olet niitä miehiä, jotka eivät osaa asioista keskustella.
      Onnea opiskeluihin!

    • Mirkunkassa

      jo 30 vuotta avioliitossa kyllä Mirkku vielä kostuu kunnolla ja antaa kunnon kyytiä vaikka ikääkin on 57.Tahtoo vain olla, että naisetkin ovat yksilöllisiä niinkun me miehetkin jollakin ottaa eteen vielä ikäihmisenäkin.

    • sellaista se on..

      Viimeaikoina on puhut lehdissä paljon kuinka 50-60 v naiset matkustavat paljon Gambiaan maksullisen sexin perässä, ja nuorimmat kollit jopa reippaasti alle 20v. Jopa joissakin jutuissa sanottu n 16v koska ei ole oltu varmoja iästä. Naiset väittävät tätä "rakkaudeksi!, kun ostavat ruokaa ym jopa koko perheelle palkkiona sexistä.
      Herää kysymys siitä, että nykyisin ei enää ole tanssiravintoloita, ja varsinkaan ns naistenhaku paikkoja. On monille eronneille ja iäkkäämpien naisten vaikea iskeä nuoria miehiä ym.
      Mitä omakohtaisia kokemuksia on ollut kuten joissakin kylpylöissä, niin vanhemmat naiset ovat kyllä hanakkoja menemään sänkyyn jopa 30v nuoremman miehen kanssa. Ja aviossa ovat!

      • höpöhöpö...

        dokumentin Gambian matkailusta katsoneena voin sinulle kertoa, että naisten seksimatkailu on n. 1 % ja naiset ovat leskiä ja sinkkuja.

        Varatut miehet puolestaan ovat suurin prostujen käyttäjäryhmä.
        Ja vieraissa juoksijoita.

        Ei pidä höpötellä palstoilla vastoin parempaa tietoa.


    • ei höpöö...

      Niin ei Gambia ole ainut etelän maa josta suomalaiset naiset ostavat sexiä. Kreikka, Turkki, Espanja jopa Italia on maita joissa naiset käyvät maksullisella sexillä. Näistä vain kummallisesti vaietaan.. Eli tuollaiset 1 % jutut on täyttä soopaa. Mitä tulee kylpylöihin Suomessa niin siellä aviossa olevia naisia käy paljon ja vieraissa. Kokemusta on !

    • rva -1960

      Kuulostaa pelottavalta...täytän just 53 ja minulla ei taida olla vaihdevuodet vielä sitten alkaneet. Kyllä kehtaan väittää että kostuminen on partnerista kiinni. Ja tosiaan, voiteet on hyviä jos mikään ei auta.

    • miee69

      Taas nuori kaveri joka ei ymmärrä naisten päälle. Heti sisään ja homma oli siinä parissa minuutissa. Voisit vähän edes lämmitellä naista.

    • Tässä tehdään

      lähtöä sitten hoitamaan velvollisuutta itseään 18 vuotta vanhemman naisen kanssa.

    • juudaspriest2

      voi vittu,varmaan kostuvat ja kokemusta on vaik ite 33v,myös peppuu yleens saa laitella mukisematta,ah taivas valkenee taidan lähtiä lenkille :)

      • juudaspriest2

        ja puumat mul meiliosotetta kiitos ja turku 100km,teen myös kotitöitä tarpeiden mukaan ;)


      • ei tipu tipua
        juudaspriest2 kirjoitti:

        ja puumat mul meiliosotetta kiitos ja turku 100km,teen myös kotitöitä tarpeiden mukaan ;)

        Vonkaaja sattunu väärään ketjuun!


    • SKOOPuuma

      Minulla tai miesystävälläni on toisenlainen ongelma. Minä saatan kostua liikaakiin niin, että mies ei aina pääse erektion huipulle. Puuttuu sitä kutkuttavaa kitkaa. Ikääntyminenkään ei juuri auta asiaa, sillä olemme jo 60-vuotiaita. Vaihdevuodet ovat uskoakseni jo takana, tosin en juuri kummemmin niitä huomannut. Nykyisessä suhteessa onneksi valtaosa yhdynnöistä onnistuu ja mieskin saa tyydytyksen. Olemme muutenkin lähes joka päivä yhdessä sängyssä silloin kun tapaamme.

      • yäääkyöök

        HYII YÄÄK! Mummoseksi tästä vielä puuttuikin.


      • kostean tussun fani
        yäääkyöök kirjoitti:

        HYII YÄÄK! Mummoseksi tästä vielä puuttuikin.

        Höh,mitä se mummoseksi muka on,jos nainen haluaa ja antaa hyvät kyydit ei siinä iällä ole mitään merkitystä..


    • Tytärtar

      Heh-heh, eiköhän se ole samanlaista kuin milloin tahansa aikuisiän aikana. Jos seksiin suhtautuu luontevasti, kuten nykyään varmaan kaikkien nuorten odottaisi suhtautuvan, asia tuskin on ongelma myöskään heidän ollessa iäkkäämpiä;) Yksi asia kun on varma, kaikki vanhenevat.

      • voi tääl

        on 50 pariskunta ja voi jees miten suuseksi sujuukin paremmin kuin silloin 20v. pystymme pitää niin karmeet orgiat et pois tieltä"spermat lentää,huuto kuuluu"


    • yksi nurin toinen oo

      Epätoivoista mummoikään tulleiden kehumista omalla kosteudellaan. Tosielämässä kuivaa naista riittää kuin laarissa pottuja. Moloa ei saa sisään edes kohtuullisella väkivallallakaan ilman liukkaria. Pojat liukkari mukaan jos mummojen kyytiin lähdette! Uskokaa kokenutta kyntäjää!

      • kuivempaankin!

        saa voimalla menee mut entäs kun aiot vetää sisältä pois kääntyy tavara nurinpäin


      • Jerrina

        Voi olla, että molosi on jo liian pehmeä ikääntymisesi vuoksi...Syy löytyykin lähempää kuin aavistatkaan.


    • Sumpsan Sulttaani

      Nainen on juuri yhtä kuiva kuin sinäkin. 65v

      • tsadista

        Ja siinä toinen lemuava omakehu, todistaako tuo 65v jotain?


    • kyl mää

      joitten senikäisten kaa oon ollu niin kyl ovat olleet niin mehukkaita et kiimanesteet valuu ihana imee sellaisii

    • LIUKASTETTA

      käytetään, mutta on ihanaa rakastella vanhemman ja kokeneen naisen kanssa siitä on estot poissa.

      • silitä tukkaa

        Mitä pahaa siinä on jos käyttää liukastetta ? Limakalvot ohenee vanhemmiten
        ja liukaste auttaa ettei käy kipeää. Nuoremmatkin naiset saattavat tarvita.
        Ja mummoseksi tai vaariseksi. Kattokaapa miehetkin välillä peiliin ja kuunnelkaa
        humiseeko korvien väli (tyhjyyttä). Älkääkä mollatko naisia, jokainen joka saa elää vanhenee ja tulee mummoksi tai vaariksi (ei välttämättä biologiseksi)!


    • että silleen

      Nainen yli 70 ja alapää on paremmassa kunnossa kuin 50-vuotiaana. On käyttänyt estrogeenia vaihdevuosista lähtien. Ei juurikaan saa orgasmia, mutta tosiaan nuorempana alapää oli huonompi.

    • ljgggj

      Et siis olekaan oikeasti mikään rakastaja. Miten sun kullisi laita? Pillereillä taitaa pystyyn nousta ja naimisen kesto n. 20 sekkaa max. ja oikeesti et oo ikinä orgasmia emännällesi antanut., Jos antaisit et tarviis täällä itkee!

    • pysyttäskö aiheessa?

      Tiedot miehen ja naisen fysiikasta ovay melko alkeellisella tasolla, enemmänkin tämä näyttää olevan kyvyillään retostelevien keskusteluketju. Mitä ne todellisuudessa ovat ne kyvyt onkin sitten toinen juttu. Kun ihmisen hormonitaso laskee ja ikä rappeuttaa lihaksia, jotain on tehtävä.

      Aloittajahan halusi keskustella tästä:

      "Miten te miehet olette kokeneet kun vaimonne on tullut vaihdevuosien jälkeiseen ikään? Silloinhan tulee naiselle kostumisongelmaa ja haluttomuutta.
      Itse vapaana olen tavannut tuon ikäisiä naisia ja kaikilla sama juttu. Kyllä tuo vaikuttaa miehenkin haluihin. Naisen kuiva tavara vie halut."

    • haluan haluan mutta.

      jos nainen on kuiva kun on seksiä tarjolla, niin silloin hänellä ei haluta seksiä. Kyllä, jos haluaa, niin kostuu iästä riippumatta. Toki lisäliukkaria tarvii, ettei tule vaurioita.
      Sitten on naisia, jotka ei jostain syystä halua tai voi pitää huolta alapään limakalvoistaan esim lisäestrogeenin avulla. Naiset, jotka elää tällä hetkellä vaihtari-iän jälkeistä aikaa, ovat eläneet sitä aikaa, kun seksitä ja varsinkaan ikäihmisten seksistä ei ole saanut edes puhua. Onko sitten ihme, ettei hommat onnistu.
      Tällaista yleistämistä 5-kymppisten naisten kuivuudesta ei pitäisi kuitenkaan lietsoa, sillä ihmiset on hyvin yksilöllisiä. Kostumiseeen vaikuttaa niin moni asia. jotkut lääkkeetkin vaikeuttavat seksielämää: vievät halut ja kuivattavat suut, silmät ja kaikki limakalvot.
      Toisaalta kyllä miesten pitäisi itsekin katsoa peiliin. ei se vaimoakaan välttämättä kovin innosta ukko, joka on mahdollisesti lihonut, rupsahtanut, rypistynyt... hyvin paljon on miehiä, jotka ei edes hammaslääkärissä käy, saati muussa lääkärissä.
      että syytä on sysissä jos sepissäkin.

      • vielä tämäkin

        Lisäestrogeeni on hyvä kasvualusta rintasyövälle, ilman pakottavaa tarvetta ei mielellään määrätä...


    • Miss kostea.

      Just niin. Olen 76 vuotias leskinainen ja niin kosteaa, että pöksyt on vaihdettava kerran päivälläkin, jos näkee komian miehen. On aina ollut. Viisitoista vuotiaasta saakka.

      Se on miehessä vika, jos mirri ei kastu.

      • Leskelle

        Oi leski! Laita viestiä [email protected]

        Miehille opetusta:

        Nuolkaa ja samalla tunkekaa kostuketta.
        " saat aina mut niin kostumaan..."


    • marttakerhon pres

      kyllä kostunut kaikki 50 vuotiaat tähän mennessä :)

    • senverran on

      tullut nautittua seksin ilosta se nuorempien että vanhempien naisten kanssa ,että on nuorissakin niitä kuvapillusia naisia eikä yksi vanhemmissa naisisa

    • Moonika56

      Olen nyt 57v viriili sinkku-aikuinen nainen,sexiä ajattelen monta kertaa päivässä ja mieli tekee.Määrätyssä vaiheessa kuukautta tosi mielettömästi.Kostun tosi hyvin varsinkin ,kun tiedän saavani jotain.Viimeisien kokemuksieni mukaan,olen TOSI märkä, itse ajattelenkin,että kostunko liikaa,mutta miehet ovat kehuneet.Ikäiseni miehet ei vaan tahdo itse päästä mukaan,mutta nuoremmat wautsi.Ja vielä kun en laukea ihan helposti,voi aktit kestää pitempääkin,,että sellainen kostuja.

      • VANHA JÄÄRÄ

        No juu,nuorena kuulin että mies kun mies saa sen märäksi,mut se on tosimies joka nussii sen kuivaksi


    • Satu H 77
    • ped. sandaali

      Alla oleva valitusvirsi on lainattu toiselta foorumilta. Siinä 50 v ylittänyt nainen yrittää valittaa, että miten voidaan olla siten, ettei miehet enää "pakottaisi heitä seksiin!!!
      Taas yksi osoitus siitä että aloituksessa on vinha perä.

      "Mummorintama, Brax, Biaudet, Henriksson ja Vihreät naiset pitävät seksin ostokieltoa välttämättömänä, sillä ilman sitä miehet voivat painostaa lisääntymisiän ylittäneet naiset luonnottomasti seksiin. Väestön vanhetessa melkein puolet naisista on kohta yli 50-vuotiaita, mutta heteromiehet yrittävät pakottaa myös nämä lisääntymisiän ohittaneet naiset seksiin.

      50 vuotta täyttänyt nainen olisi vapautettava velvollisuudesta seksiin, toteaa Mummoliike. Maahanmuutto ja rajojen avautuminen antaa kuitenkin aviomiehille mahdollisuuden kiristää ja pakottaa myös 50 vuotta täyttäneitä naisia seksiin. "Jos ei seksi miellytä, niin onhan niitä ulkomaalaisia naisia tarjolla", uhkailevat heteromiehet puolisoitaan. Tämä uhka kohdistuu jokaiseen naiseen.

      Yhä useampi 50 vuotta täyttänyt mies ei sopeudu seksittömään elämään vaimonsa kanssa, vaan haluaa tehdä "Niinistöt", eli jatkaa seksielämäänsä vielä vaimon lisääntymisiän mentyä ohi. Ennen, kun Eila Kännö oli vahtina, ja rajat oli kiini, niin nuorempia naisia ei päässyt Suomeen tarjoamaan seksiä suomalaisille miehille. Tilanne on nyt muuttunut, ja naikkosia virtaa tänne köyhemmistä maista, ja nämä naikkose mahdollistavat heteromiehille sen, että kohta jokainen yli 50 vuotias mies voi tehdä "köyhän miehen niinistöt", eli ottaa seksistä kiinnostuneen nuoremman naisen. Tämä kilpailu pakottaa seniorinaisetkin pakottamaan itsensä seksiin, vaikka ikä ja halu seksiin ovat jo menneet 50-vuotispäivän koittaessa. Rauhallinen ja seesteinen vanhuus aviomiehen kanssa on vaakalaudalla, kun aviomies uhkaa lähteä hakemaan seksiä maahanmuuttajilta, jos seksiä ei ikääntyvältä vaimolta tipu.

      Siskot, seksin ostokiellossa on kyse suurista asioista. Nyt ratkaistaan se, voivatko miehemme pakotta meidät seksiin vielä vanhemmallakin iällä. Annammeko miesten kiristää meidät seksiorjikseen ulkomaalaisten naikkosten uhalla? On naisen ihmisarvoa alentavaa, jos vielä 50-vuotiaanakin nainen joutuu nuoren naisen lailla alistumaan miehensä seksiorjaksi. Ei! Meidän ikääntyvien naisten on pistettävä tälle stoppi!. Miesten on opittava, että seksi ei ole elinikäinen asia ja naista ei saa pakotta elinikäiseen seksiin. Jos nainen haluaa lopettaa seksin 50 vuotta täytettyään, on miehen tähän sopeuduttava, ei leikittävä Niinistöä, ja haviteltava seksiä nuorelta tai nuorekkaaksi tekeytyvältä alistuvalta naiselta.

      Kyse on meidän naisten taistelusta ja siitä, että haluamme seksin ostokiellolla osoittaa, että meitä naisia ei uhkailemalla ja kiristämällä pakoteta seksiin 50 ikävuoden jälkeen!!!"

      • janipetteri3

        Aika monelle yli viiskymppiselle ihan siistillekin naiselle seksi on vastenmielistä. Oikein ylpeillään ettei ole oltu kolmeen tai viiteen vuoteen miehen kanssa sängyssä. Ja voi, voi kuinka se on vaivalloista... mitä luuletteko että kostuuko tällaisella naisella paikat - ei taatusti kostu. Tyypillisen suominaisen prototyyppi, "eihän me enää sellaista". Juuri tällaisia tapauksia varten kannattaa miehen katella hyvissä ajoin nuorempaa, eihän tuollainen itse asiassa miestä kaipaa kuin elättäjäksi!


      • eufrosiiri
        janipetteri3 kirjoitti:

        Aika monelle yli viiskymppiselle ihan siistillekin naiselle seksi on vastenmielistä. Oikein ylpeillään ettei ole oltu kolmeen tai viiteen vuoteen miehen kanssa sängyssä. Ja voi, voi kuinka se on vaivalloista... mitä luuletteko että kostuuko tällaisella naisella paikat - ei taatusti kostu. Tyypillisen suominaisen prototyyppi, "eihän me enää sellaista". Juuri tällaisia tapauksia varten kannattaa miehen katella hyvissä ajoin nuorempaa, eihän tuollainen itse asiassa miestä kaipaa kuin elättäjäksi!

        p..skat sulle et onnistu nuoremankaan kanssa sinussa se vika on katso peiliin tai sun aninen nostaa kytkintä hu,ha


    • Mustan kiiltoa

      voi taivas! kyllä kai tuo on joku huvikseen kirjoitanut!
      Eihän nyt luulisi enää viisikymppisen naisen väkisin alkavan seksiin jollei huvita. ottaa eron ukostaan, jollei seksi maistu. Toisaalta meillä on mieheni kanssa sellainen soppari, että jos minulla halut hiipuu niin menköön rauhassa panemaan jotakin nuorempaa sutturaa. Ihan sama. Eihän se enää silloin iteltä ole pois jollei kerran itse seksistä nauti.
      nämä haluamiset on kuitenkin niiiin yksilöllisiä, että ei missään minessä pitäis mitään yleisiä linjoja vetää viiskymppisten kuivuudesta.Itse ainakin haluan - haluan seksiä jopa enemmän kuin mieheni. Toistaiseksi olen kuitenkin tyytynyt siihen mitä on tarjolla, vaikka mielessä onkin käynyt joskus, että pitäisi saada enemmän, pitempään ja monipuolisemmin.
      monilla viiskymppisillä saattaa olla jo sirauksia, jotka haittaa seksielämää. monet lääkkeet ja mielialakin vaikuttaa siihen haluttaako vai ei. Ja se taas, haluaako vai ei, vaikuttaa suoraan siihen, kostuuko vai ei. On siinä vaikea kostua, jos on kipuja, lääkkeet kuivattaneet limakalvot tai muuten huolet painaa. Sama se koskee teitä ukkojakin: jos on itsellänne kipuja, huonoa oloa ja huolia niin ei teillä mopo keuli.
      Tuon mummoliikkeen väitteistä huolimatta seksi on kyllä elinikäinen nautinto. Mutta minusta on kuitenkin tärkeintä se, että antaa kaikkien kukkien kukkia. Jos joku haluaa elää loppuelämänsä ilman seksiä niin se hänelle suotakoon. Itse tulen suorastaan vihaiseksi, jos olen puutteessa.

      • yrittäsit edes

        Minä kyllä mielummin jätän sen haluttoman kuivapillun ihan itsestään kukkimaan ja virkkaamaan vaikka patalappuja! Sinun sepustuksessasi ei ole päätä eikä häntää.


    • :DD

      HÖPÖHÖPÖ

      nou proplem. Kaikki ongelmat poistuivat kun vaihdoit 50 ukkoni kahteen kaksviitoseen :D

      • :DD

        Siis VAIHDOIN


    • parhaat ajat

      Ikinä en ole ollut niin eroottisesti latautunut, kiivas ja liukas kuin nyt 1 v suhteeni kanssa, joka myös auttaa omalla liukkaudellaan jo ennen yhdyntäämme. Halut tallella ja molemmilla, se on siinä. Ikäni 53, mies 48.

    • kosteaMAMMA

      Minä olen 76v vanha mamma ja kyllä kostun, saatanan aavikkopillut älkää yleistäkö!

    • Perusrasisti

      Mahtaako tuo johtua yli 50 vuotiaista miehistä?

    • aniara1

      Hei, tämä on täysin naisen fysiikasta ja myös "yläpäästä" kiinni.
      Itse olen jo 57v ja kostun joka kerta ja kunnolla...
      Kyse on halukkuudesta ja se tietoisuus lähtee yläkerrasta.

    • järki käteen...

      Kannattaa muistaa, että nyky naiset tupakoivat, sekä reippaasti käyttävät alko-tuotteita. Eli ns miehistyneet tavoiltaan. Ja kun usein miehille nuo tuotteet ovat yksi sellainen joka vie potenssin melko nuorenakin. Miksi ei sitten naisille kuivumiseen sekä muihin haluihin vaikuttaisi?

    • MINÄ KOSTUN

      No voih :(

    • Kyllä ensin kannattaa katsoa meidän miesten peiliin- ihan oikeasti.
      Mikäli kunnioitus,tunnella, hellyys on kohdallaan niin ongelmaa
      tuskin on.

    • hjjkkl..............

      Itselläni on ollut muutama tapaus jossa nainen yli 50 v ja ei oikein tullut mitään kun ei kostunut vaan huutoa sattuu. Se on ikävä tilanne. Minä en usko mihinkään vaseliini juttuihin. Jos ei normaalisti kosti ja kiihotu, niin parempi unohtaa koko hommat..

    • tämä tiedetään!

      Suurempi ongelma onkin suomalaisen ikänaisen estoisuus ja olematon seksiosaaminen. En ihmettele ollenkaa, että itänaapurin tytöillä on kysyntää!

    • koettu on

      Nyt puhut pötyä! Tänä aikana, jolloin on kaiki mahdollinen apu saatavilla lääkäristä liukuvoiteisiin, ei noita tahdo jaksaa lukea!

      Olen parikymmentä vuotta vanhempi ja enemmänkin, mutta mitään tuon kaltaista en itsessäni ole huomannut. Onhan tämä juttu aina kahden kauppa ja joskus vielä kolmannenkin korvapuusti!

      Ilolla vain ottamaan ja antamaan!

    • luiskis6

      liukuvoiteet.

    • hohoijaa1

      Millähän nämä ikävenukset oikein mittaa kostumistaan, ihan omalla sormellako? Mittaavatko he myös muitten naisten kostumista? Olisi mukava tietää kuka näistä omastamielestään kosteista elleistä on kokeillut liukuvoidetta käytännössä. Luultavasti ei kukaan. Se on häviävän pieni ja hapan liru, mikä ikänaisen tavaraa voitelee, kumi palaa ja käry käy. Mutta ittepä miehenne kanssa uskossa elätte, että taivas on just seisahtanut sille kohdalle.

      • salarakkaus

        Anteeksi, mikä kumi? Vakisuhteessa ei me ikääntyneet tytöt käytetä mitään kumeja! Ehkäisyä ei tarvita,ja sperma on limakalvoille vaan hyväksi.
        Naapurin kanssa (leskimies) ollut salasuhde jo pari vuotta. Joskus viikolla jää koko yöksi luokseni, kun kukaan mukulista ei kuitenkaan tule käymään arkiaamuna.
        On meillä vesiliukonen liukuvoide yöpöydän laatikossa, jos joskus tarvii lisäliukastetta.Harvoin on tarvittu.
        Ei noille kummankaan mukulille voi kertoa, tulis vaan kova riita!Samassa rapussa yläkerrassa, samanlainen salapari.
        Ollaan 61 ja 63 vuotiaita.


    • pojong

      Sinkkumies samoin ja kokemukset kuten aloittajalla. Kuivaa enemmän kuin tarpeeksi. Varsinkin oman käden varassa olleet naiset ovat melko kökköjä. En neuvoisi kajoamaan. Paras otti on 50-60 vuotiailla parisuhteessa tai muuten aktiivina olevilla naisilla, näillä kyllä useimmilla piisaa kosteutta. Vaikka kosteus on oleellinen, sinulla saattaa olla toivottomana työmaana vanha lahna, ei hyvä, heivaa pois. Onhan se yksilöllistä, mutta näin näillä kokemuksilla!

    • yli 50

      minulla ei ole vieläkään kostumis ongelmia vaikka ikä on jo 52. se voi olla yksilöllistäkin tietenkin. apteekista saa estrogeeni hormooni puikkoja jotka vahvistavat limakalvoja ja lisäävät kosteuttakin koska hormooni taso nousee. en ole itse käyttänyt mutta kuullut näistä kokemuksista. sitäkin kannattaa kokeilla koska liukastusvoide ei toimi loputtomiin ja jossai vaiheessa jopa rasittaa limakalvoja ja lisää jopa kuivumis ongelmaa tsemppiä kuitenkin kaikille.

      • niagra

        Oma vaimoni on vielä kuin Niagra! :) Veikkaan että se on luottamuksesta kiinni että nainen uskaltaa 'heittäytyä' täysillä peliin.


    • Niagara2

      Niin se on. Jos ei mikään mieltä paina ja voi vain täysillä antaa kaiken tapahtua sen enempää miettimättä että onko "tukka hyvin ja roikkuuko rinnat". Vasta silloin voi täysin nauttia seksistä ja ei taatusti ole mitään kosteusongelmia.

    • SEKSUAALISESTI

      aktiivinen nainen on kostea ikävuosiin katsomatta samoinkun kun mies välineet pysyy kunnossa käytettäessä.

    • eufrosiiri

      voi h..i sentään pitääkö 53 vuotiaan naisen viel kertoo sulle tollo mies että ei se 20 nainen kostu ellet osaa häntä kiihottaa esilikit suuseksi ,sormi leikki ,hieromasauva jne opettele jo nyt jos tolluska et vielä osaa tai vetele kuivie jatkossa hu.ha

    • kyllä on valetta ettei muka kostu,oon ollut useamman 50 vuotiaan naisen kanssa sängyssä eikä ongelmaa ole ollut,ovat olleet oikeikin halukkaita ja voi sanoa todella kosteita suomeks sanottuna aivan märkiä,kyllä se on miehessä vika, ja jos useamman kanssa sama juttu,kyl tän miehen pitäisi opetella hoitamaan seksiasit kunnolla,kyllä senkin oppii,tää on tietysti joku lihava sohvaperuna jolle kaikki pieni liikunta on liikaa,tai siitä on liikaa vaivaa

    • Vanhapoika

      joo olen 45 poikamies ja seurustellut aina itseäni vanhempien naisten kanssa.Kyllä löytyy niitäkin naisia jotka tarvitsevat liukastetta jotta homma onnistuisi ja toiset solisevat kun keväiset purot.

    • meillä ensitapaamisella oli aika kuivaa mutta nyt jännitys lauennut ja nainen kostuu ihanasti.Siis ei pidä paikkaansa.

    • RolfH

      Oma vaimo tilasi lakeuden shamaanin nettisivuilta sellaista aino-jauhetta. Viikon käytön jälkeen alkoi tulokset näkymään. Siis ei kostumista ihan nuoruudenmalliin, mutta silti ihan itse ilman voiteita tai muita sellaisia. Ja tuntuu, että sen ainon jälkeen haluaakin useammin. Tai sitten se vaan heikentää näköä...

    • totuus esiin

      Jos suomi-tytöllä olisi tämän ketjun verran kosteutta, koko tämä saitti olisi aivan turha. Mutta kun ei ole, valtaosa on kuivapillukäähkiä ja seksistä ymmärtämättömiä...

    • oikeaa paria vailla

      Miksiköhän täällä pyörii parisuhteessa olevat naiset todistelemassa kostumistaan ja samaiset miehet viriiliyttään. Ehkä sittenkään ei parisuhteessa taida natsata oikein hyvin???

    • 52-v. nam

      Kyllä on ihana SAADA. Liukaste auttaa asiassa. Kun miehellekkin tulee ikää, ei kestä se erektio niin pitkiä lämmittelyjä. Ja kyllä se orkku tulee vähemmälläkin lämmittelyllä...
      Pisteet liukasteelle, Itse ostan apteekista. Tai mies ostaa. Seksi on yhtä ihanaa kuin ennenkin.

      • oikeaa paria vailla

        Samanlainen torjunta kuin silareilla, kun ei ole kokemusta niin ei ole.


      • kypsä banaani

        Mature naiset, ei sen ihanampaa niin mieleltään kuin haluiltaan, kypsät ovat parasta.


    • Puuutteessa elävä

      Mun muija ei kostu eikä halua kullia. Mitämä teen sen kanssa, eiviittisi heittää
      poiskaan.

      • nylkky-Jorma

        Tee sille kirjallinen seksikysely, meillä auttoi!


      • hellyys1

        Ensin sanoisin ei ole sinun asiasi heittää pois. Miehenä sanon tämän. Luulen, ettei se ole kullista kiini. Naisesi kaipaa sinulta jotakin. Et ehkä tiedä mitä se on.Kuljen täällä nimimerkillä hellyys. Voisitko kokeillka osaamistasi hellyysalueilla. Hali, hali, hali,. Ennen kullia.Ei pahalla.


    • Namia

      Kyliä oli kostea ja hyvä potku emännällä. Vartti sitten.

      • nylkky-Jorma

        Onko aloittajan tarkoitus, että tänne laitetaan joka kerta ilmoitus kun tavisurpo sattuu saamaan piparia?


      • muropipari
        nylkky-Jorma kirjoitti:

        Onko aloittajan tarkoitus, että tänne laitetaan joka kerta ilmoitus kun tavisurpo sattuu saamaan piparia?

        Käykös sulla kateeksi? Haes jostain vakituinen "lampi" ittelleskin,niin pääset nylkyttään ja tekeen merkintöjä: säkin!


    • neptunus

      Liukkarilla taas tulee liian liukasta
      ja tunto häviää ääk

    • Sopivasti vaan

      Ei liikaa sitä liukkaria. Vain pyyhkäisy riittää usein.

    • elisa1

      Itse kostun nyt vanhempana paremmin kun parikymppisenä-Johtuu ravinnosta.Nuoruuden roskaruuat vaihtuneet runsaaseen raakaravintoon,terveellisiin öljyihin mm kookosöljy ym maca jauhe ym.liukuvoide ei tuu mieleenkään

    • ennen en uskonut

      Otsikko vie vähän harhaan. On se kokemuksen mukaan tuo raja vähän alle kuudenkymmenen paikkeilla, ja vähintään 2/3 osaa sen ikäisistä naisista tarvitsee lisäliukastetta. Kuiva tavara on miehen kannalta melko tuskallinen kapistus. Ja sitä liukkari saa sen viittä merkkiä omasta osuuskaupastakin. Kannattaa kokeille, muuttuu sen jälkeen käsitys ikäihmisten seksistä!

      • vanha korppu

        "Kuiva tavara on miehen kannalta tuskallinen kapistus"
        Niin meidän naisten kannalta ei olenkaan vissiin?
        Tiedoks et vanhempi nainen tarvitsee enemmän aikaa ja hellyyttä sängyssä,kostuakseen. Sitä hehkutusta vois tarjota naiselle enemmänkin,ilman et meidän tarvitsee sitä "rukoilla".Kun tuntuu hyvälle niin kosteuttakin irtoo enemmän.Eikä se liukuvoide ole poissuljettu, jos ei ilman tule toimeen.
        Nimittäin lyön vaikka vetoa, et kosteuden puutuumínen tuntuu naisesta vielä tuskallisemmalta kuin miehestä!Jos miehellä tuntuu "herkkumutterissa" ,niin naisellapa koko emätin on tulessa, kun molo "leikkaa" kiinni.
        Kyllä siinä pian halut kuolee naiselta.
        Ukko se eksyi tänne keskusteluihin, täältä sit neuvoa on jaettu,
        asiallist ja asiatonta. On noita sänkyhommia taas jatkettu,nyt onnistuneesti,liukuvoiteen kanssa ja välillä ilmankin. Mies kun jaksanut helliä mua kauemmin kuin koskaan. On huomannut sen itsekkin!


    • hellyys1

      Olen kirjoittanut ennenkin. Eri aiheesta. Miehenä olin sitä mieltä, että hellyys on tärkeää. Hän oli 66 v. Koskettelin häntä nuoren miehen tavoin. Hellästi. Yllätyin hänen kosteudestaan. En ajatellut pystyväni moiseen. Hellyyteni naista kohtaan on säilynyt ja olen saanut vastikkeeksi naista. Maistan myös.

    • pilluhaukka

      Saman huomasin itse kun kävin mummia tyrkkäämässä. Kuiva tavara vie halut

    • onnellinen 1

      Itselläni ei ole ollut tämmöistä ongelmaa ...kiihotun hyvin herkästi esm miehen pullottava etumus pelkkä ajatuskin tekee minut hulluksi
      Ps ..on olemassa liukuvoiteita josta saa apua ..

    • hjkk................

      Mitä lehdissä on ollut mainoksia näistä liukastus-voiteista apteekkitavarana kerrotaan kuin yli puolella suomalaisilla naisilla on tämä kuiva ongelma. Ilmeisesti tuo faktaa?

      • 16+6

        Juu selvähän se,sehän on silkkaa faktaa; mitä mainoksissa lukee!

        ...."petosta oll mainos Kalle oppi sen,
        vanhentunut painos oli Aapisen!"

        Lehteen saa lukeen melkein mitä vaan, kun maksaa mainoksen!

        Taatusti on siinä myös perää, mut yli puolella naisista?
        Oisko taas liioiteltua....totuutta!


    • mies+-50

      Hohoijaa, eiköhän tämä kostumisongelma ole käsitelty jo väellä ja voimalla valmiiksi. Kansan mielipide näyttää olevan, että "mun nainen on kostee", joten asia tuli harvinaisen selväksi.

      Samalla otettiin kantaa suomalaisen seksielämään laajemminkin. Silikonit ovat huonot, tosi huonot, luomurinnat ovat ainoat oikeat rinnat. Suomalaisen naisen tavaraa ei saa siistiä, karvojen pitää rehottaa valtoimenaan. Muitakin erikoisuuksia tulee välttää, sillä ne eivät ole "luonnollisia" eivätkä sovi "suomalaiseen seksielämään". Suomalainen seksielämä on todella innoittavaa monipuolisuudessaan, sehän on nyt tässä todistettu!

      • No tuo kyllä pitää paikkansa. Tuonne treffipuolelle pitäisi saada enemmän vaihtelua. Se mitä on näppi- ja elintuntumaa itäisen naapurimaan naiset eivät ole ollenkaan hullumpi vaihtoehto. Virolaistakaan ei ole vielä tullut kokeiltu. Oikeastaan maailmanhan on avoin rohkealle, ei kun baanalle!!!


    • kielimies

      MÄ OLIN MUUTAMA VIIKKO SITTEN YÖTÄ BAARISTA POKAAMANI NAISEN LUONA, HÄN 51V JA MÄ 36V, NUOLIN SITÄ SEN PILLUU HULLUN LAILLA JA KYLLÄ OLI NAINEN MÄRKÄNÄ PILLU VALUTTI NESTEITÄÄN JA MÄ NUOLIN VAAN LISÄÄ!!! JA NAINEN PYÖRI/TÄRISI NAUTINNOSTA!!!!!!!! OLI TOSI IHANA KAUNIS PIENI PILLU KUIN 17V TYTÖLLÄ.. EI OLLUT MAMMA SAANUT VISSIN MUNAA PARIIN VUOTEEN..NUOLIN SILLE ENSIN 5ORKKUA JA SIT ALOIN NAIMAAN SITÄ NI SE SAI 3ORKKUA LISÄÄ ENNEN KUN MÄ LAUKESIN!!!!
      AIVAN UPEE NAINEN JA KYLLÄ 51VUOTIAALLA VIELÄ PILLU KOSTUU KUN OSAA NIKSIT!!!
      T: M36V & 17CM/5CM

      • kielimiehelle

        mitä kieliä puhut?


    • !"#¤%&/()=

      On se niin huviittavaa lukea näitäkin vastauksia tähänkin "kyselyyn". Eikö ihmisillä ole enään nykypäivänä mitään omaa tahtoa tai mielipidettä ihan omaan elämään eikä selitellä sitä joillakin keskustelupalstoilla. Tai kehuskella tai arvostella.

      Tämäkin naisten kuivuus esimerkki, pannaan halvalla sen kuin keritään jos on esim. joskus törmännyt ko. "ongelmaan". Yhtään ei ajatella että olisiko sitä esim. itsessä ollut jotain toivomisen varaa......sehän onkin se paras puolustus aina syytellä toista oli asia mikä tahansa! Enhän minä mutta kun se......Aivan.

      Yksi asia tähän aiheeseen liittyen on ainakin fakta, kaikki me vanhenemme. Sekä miehet että naiset. Kertokaa jos tiedätte jonkun jonka elinvuodet ovat menneet toiseen suuntaan, eli vähentyneet elämän edetessä. En ole ainakaan minä kuullut.....

      Ihan miehille vain tiedoksi, sekin päivä voi joskus tulla että vaikka itsellä olisi kovat halut ja vaimolla myös, niin ei vain ota eteen.......

      • ikämies

        " Ihan vaan miehille vain tiedoksi" että sekin päivä voi joskus tulla, että jos haluja on, mutta ei ota eteen... pilleriä poskeen ja menoksi, mutta, mutta jos naiselta menee halut, niin kerropa millä ne herätetään, ja sitäpaitsi, onko joku väittänyt että me miehet/ naiset ei vanheta, tosin... vanhoja naisia ei olekaan olemassa, he ovat vain syntyneet aikaisemmin.

        Ja kaikille tiedoksi, kuivuus voi olla nuorenkin kiusa, tämä on faktatietoa, luulot voi tte pitää omana tietonanne.


    • luuloseksiä lisää?

      Järjetön ketju, ei tuo mitään uutta auringon alle.

    • fdghsaj

      tottakai vanhat kurttuvit_ut kehuvat kuinka vielä kostuvat, kuten nuoret mimmit. Se ei pidä useinkaan paikkaansa. Kyllä ne kostuu, mutta vain omasta kuse_staan. Luonto nyt vaan ajaa tuollaiset toiminnot alas, kun niitä ei enää niinkään tarvita. Onneksi sinne kuivaan mummopil_luun voi vaikka sylkeä tai käyttää sitä liukuvoidetta, jos joku nyt haluaa vanhaa venettä vielä soutaa.

      • pilluleena

        Nohnoh...en ole kurttuvittu, enkä mummopillu vaan runsaasti kostuva, helposti kiihottuva 51 vuotias nuorekas nainen, parisuhteessa..ja ajttelen seksia aika usein :P


      • å¨asdfluoå'
        pilluleena kirjoitti:

        Nohnoh...en ole kurttuvittu, enkä mummopillu vaan runsaasti kostuva, helposti kiihottuva 51 vuotias nuorekas nainen, parisuhteessa..ja ajttelen seksia aika usein :P

        Onko sinulta kysytty jotain? Yritä nyt vähän miettiä tuota otsikkoa!


      • 6-kymppinen pi**u

        Voi,ei kyllä tartte sylkeä mun 6-kymppiseen mummopil_luun! Luonto kun on ajanut noit toimet alas ukolta jo aikoja sitten. Ei keuli,ei!
        Eikä sitä kunnollista hyvää miestä sen asian vuoksi jätetä! Hellyyttä häneltä riittää mulle jokaiseen päivään, ja samaa saa multa takaisin.
        Enkä huoli nuorempaa soutajaa,vanhaa venettäni soutamaan!
        Sillä kyllä venho kunnossa pysyy, jos säännöllisesti sitä soudetaan.
        Tosi on sekin, et ravistuuhan se käytön puutteessa!
        Ja valitettava tosiasia on, et salskea fdghsaj, vanhenee itse päivä päivältä ja kohta on iltaruskon aika. Toivottavasti opit jotain matkan varrelta!


    • Napoleon

      N̛̓̽͌̇͌̽͌̀̉͆͗͒͆͐͗͑͊̀̈́̑̀̄͆̑̒̂͊͂̎͒̀̅͐̂͋̅̈́̈͗̅̾̓̇̍̀̿̓̊̄̆̈͗̒̆̆͒̐͐̈̑̊̽̋͋̈́͑̏́̈̈̈̈́͊͐̍̈̽͊͌̎̆̔͐̋̈́͂́͘̕̚̚̕̚͘̕͠͝͠͠

    • Totuus asiasta, että

      vanhetessaan naisen limakalvot kuivuvat. Siksi asia on herkkä.
      Limakalvojen kuivuminen on hyvin yksilöllistä. Monet naiset eivät kehtaa käyttää liukastusvoiteita kun huomaavat että eivät enää kostu entiseen malliin - vaan jättävät rakastelun väliin. Tätä ilmenee pitkän parisuhteen jälkeen. Naisen tulee käydä gynekologilla ja pyytää suun kautta otettava pilleriresepti.
      Lääkityksestä naiset eivät yleensä kerro miehille vaan antavat miehen tuntea itsensä kunnon oriiksi kun saavat naisen kostumaan.
      Turha kehua omia kosteuksiaa. Ihminen on fysiologinen kokonaisuus yksilöllisine eroineen.

      • norsukärsä

        Aivan, mutta suomityttö ei usko. Yksi 20:stä ymmärtää asian päälle, loput luulee!


    • ajomies ei kiirehdi

      oletteko havainneet saman asian myös b rapun puolella eli jos emätin on kuiva niin onko ryppyreikä sitten se maistuvampi osasto

    • erittäin kostee

      Kyllä 50v naisen pimppi kostuu,siinä missä 35 vuotiaan.

    • märkääollapittää

      Jos akalla alkaa haarukka vaan pölähtelemään, niin semmonen akka laitetaan vaihtoon.

    • Seksin ylijumala!
    • ghjkl...............

      Itselläni on ollut joitakin tapauksia vuosie varrella, että yli 50 v naisen kanssa ei ole onnistunut. Yksi ikävin tapaus oli kun saunoimme ja hän oli halukas kaluani imuttamaan. Sitten sänkyyn mentiin ja yritin nuolemalla ym saada nainen kuumaksi alkoi huutoa sattuu. Eihän siitä sitten mitään enää tule. Ensimmäisellä työnnöllä sisään armotonta huutoa. Jopa rivitalossa naapurit siinä jo alkavaat häiriintyä. En oikein usko näihin voiteiden autuuteen.. Voin olla väärässäkin? Fiilis siinä menee..

      • oi ja voi

        Älä vaan panosta alle 10€ maksavaan voiteeseen,joka tuo sen avun tosiaan tilanteeseen! Menee talous kuralle, jos voiteen ostat!
        Eikä sitä tarvitse kaukaa hakea: apteekeista, K-citymarketist ja täältä netti-apteekeista pystyt tilaan. Ihan sama kumpi sen voiteen hankkii ja mistä, mut otakaa vesiliukoista, ei kirvele ja voi käyttää myös seksilelun kanssa. Jos sellaisen nyt uskallatte hankkia!? Auttais kans siihen halukkuuteen, jollei sit tapa loppujakin haluja,riippuen henkilöiden kokeilu haluukkuudesta. Muista ottaa varovaisesti,aluks ja anna aikaa,pidä hyvänä myös muhalt kuin just vaan sielt.


    • paljon kokenut

      no sehän on tunteesta ja esileikin pituudesta kiinni.ei ole ollut ongelmia,kun ei hosu

    • romeria

      parisuhteessa asia pitäiäs olla selvillä. seniori "välineissä" kosteuisvoide pitäis olla päivittäis tarvike.

    • eväsreppu

      haloo viriili- villet,wilmat se kosteuden puute ei ole pelkästään senioreilla,myös nuoremmat voivat kärsiä samasta ogelmasta. Kehottaisin pelottomasti käymään joko netissä- tai ko. liikkeessä mistä saa "lelujujen" lisäksi myös oikeita liukasteita kaiken ikäisille.

    • eväsreppu

      aikusten "tavaratalot" ovat avoinna kaikille,ethän jätä sitä ainoastaan hänen vastuulleen.

    • voi kuule

      olen ollu sängyddä 50v. kanssa oli niin mehukas ai että voidaan jo puhua liikakostumisesta"nausen tarttee haluta sika kovasti niin kyllä kosteusprosetti on100%"

    • Jormamiäs

      Ompas ketjulla pituutta, aihe kiinnostaa ilmeisesti;) Noh laitampa minäkin niksini tähän ketjuun. Jos kaivo on kuiva, niin heitä ensimmäinen ämpärillinen sisään ovelta ja johan loiskuu, kun toista sangollista kippaat kaivon pohjalle. Nainen saa jostain kumman syystä helpommin orgasmin, kun siemenneste on jo valmiiksi sisällä, siis toisella varvilla luomulla tai dildolla tai sormella, ihan miten vaan ja saletisti natsaa. Ja toosakin pysyy kimmoisana, kun sisällä on luonnon omat liukkarit!

      • Luonnollista

        Käy sun konstis kyllä vaan vakisuhteessa, kun tietää ettei saa tautia spermasta.
        Ja mitä useammin spermat saa sisäänsä, alkaa se luonnollinen kosteuskin palata siihen entiseen rutikuivaan kaivoon. Näin ainakin meille on tapahtunut, puoli vuotta tätä suhdetta ollut ja kuivahko pimppi elpyy, säännöllisessä käytössä.


    • Panomies, kylän kovi
    • rikes

      aina yhtä ihanalta tuntunut on ollu nuorempi tai vanhempi naiset on ihania.

    • Kusetus221

      Älä avaa linkkiä

    • KOKEMUSTA ON

      Moi!
      Hyvänen aika, juuri siksi myydään liukkareita eli liukuvoiteita. Marketeissa halpaan hintaa, sexkaupoissa kalliita...Osta ihmeessä. Naista sattuu kun pillu on kuiva, siksi tulee haluttomaksi!
      TOIMI!

    • mummuunen

      Olen heti 70v, ei ole ongelmia. Mies on 20v nuorenpi.
      Olenkin ihmetellyt puheita kuivuudesta. Enkä kuivuutta on ollut muutaman kerran tilapäisesti.
      Nyt menee hyvin, onneksi on seksin lisäksi vankka ystävyys. Vanhenee se nuorenpikin.

    • leskimies1

      Kyllä Minun mielestäni nainen kostuu yli 50 iässä, se riippuu paljon myös miehestä kuinka yli 50 nainen kostuu. Se on yksilöllistä, mutta riippuu myös siitä rakastaako nainen miestä jonka kanssa hän sexsuaalisesti on. Lisäksi naiselle on oltava aikaa valmistautua varsinaiseen panoon eli sukupuoli aktiin. Hyvin johdateltuna vielä 75 vuotiaskin kostuu jos suhde on kunnossa. Mutta jo näinkin iäkkäälle on oltava valmistatumis aikaa kuten kaikille naisille pitäis olla iästä riippumatta. Varsinainen akti ei saa olla, sellaista rynkyttämistä, todellisuudessa ei sellaisesta pidä ketkään naiset iästä riippumatta. Aktin aikana olisi ihan hyvä pitää pieniä taukoja, kuitenkin niin ettei varsinaisesti erottais yhdynnästä. Voitais vaikka suukotella ja hyväillä tauon aikana. Tärkeä asia olisi sekin, että pari tuntee toisensa, ja tietää mitä toinen aktilta odottaa.

    • Tyydytetty

      Oma tyttöystäväni on 17vuotta vanhempi kuin minä,suhteemme alkoi kun partnerini oli 63v, nyt hän on 74v,hyvin menee,toistemme hyväily on rentoa ja häpeilemätöntä,annetaan ja otetaan joka paikkaan.Rakastamme toisiamme.

    • Mahmud abbas

      Jos nainen ei saa 90 vuotiaan miehen siitintä jäykistymään, on syy naisen.

    • Talvi tuo tullessaan

      Sullo käyny huono mäihä :)
      Mun kohalle sattu 55V jolla kyllä pelas kaikki.

    • Suuret luulotko..

      Oiskohan peiliin katsomisen paikka jos nainen ei kostu..

    • Naista Rakastava

      En tietenkään ole kovin nuori, mutta seksuaalisesti hyvin aktiivinen mies. Lähentelen viittäkympiä. Pari vuotta sitten tapasin todella ihanan naisen, johon ihastuin lähinnä luonteen takia. Halusin iskeä hänet. Iästä puheenollen ,hän on juuri nyt jäämässä eläkkeelle.

      Ensimmäisillä tapaamisilla hän oli hyvin varautunut, ja suorastaan pelkäsi seksiä vuosikymmenen tauon jälkeen. Kun pääsimme alkuun, niin liukuvoiteet jäivät kaapin perälle unuhduksiin.

      Nykyään naiseni on märkä kuin kiimainen emakko aina kun tilaisuus vain sallii, ja ihailen häntä yli kaiken.

      Väittäisin että ongelma, silloin kuin sitä on, on vain siinä, että nainen ei osaa, tai ei saa, tuntea itseään naiseksi.

      Te miehet, jotka sanotte naisianne kuiviksi, mikä on oma itsetunto?

      Onko oma seksuaalisuus jäänyt vähän kuivaksi?

      Minä nautin omasta yli kuuskymppisestäni, ja nautin paljon.

      Usein on siitä kirjoitettu kuinka naisten seksuaalisuus on tunneperäisempää kuin meillä miehillä. Sama koskee kaikenikäisiä naisia.

      Antakaa naiselle se mitä naiselle kuuluu, ja ehkä saatte siitä itselle myös paljon.

    • :)) li 50 v tarvii muutakin kuin "aletas panee"
      Minulle ei vielä ole kuivaa naista kohdalle sattunut. Kokemusta on jopa 64 vuotiaasta. yrittäkää nyt "jormat" tajuta ,että kaikki lähtee yli 50 vuotiaan laatutietoisen naisen korvien välistä! Eikä mistään liukuvoidetuubista.
      Haskaan vetoon teille Jormat on liukuvoidetuubi tehty:D!

    • huolimatta iästä

      Erilaisia liukastusvoiteita on syytä käyttää.Olen vaimoni kanssa käyttänyt yhtä apteekin myymää voidetta ja hyvältä on tuntunut.Ikää meillä on 75v.

    • toprak

      moi

    • Anonyymi

      Ei pitäisi yleistää. Olen itse 36 vuotias ja mulla oli seksisuhde 65 vuotiaan naisen kanssa ja hän ainakin kostui ja oli kostea pillu, tosi kostea ja nuolin sitä ja uuh yeah ja kyllä oli hyvät sessiot. Että ei kyllä pidä ollenkaan paikkaansa ettei sen ikäiset naiset kostu. Kyllä se on miehessä vika jos ei pillu märkene!

      t. Oolofi-83

    • Anonyymi

      Kyllähän nainti onnistuu, kun laitetaan liukastusta.Naisen halutkin paranevat,kun ei tunnu kipua. Vaimoni kiihottuu kun munaa koettan vähän pyörittää reijän sisällä reunoja myöten,ei niinkään ylös alas vetoja. Ne sitten vasta lopppuhuipennukseksi

    • Anonyymi

      Mulla oli kerran yli 60 v tyttöystävä joka naimisen lopuksi nuoli mulkun. Se tuntui miehestä mukavalta.

    • Anonyymi

      EIköhän se ole naisesta kiinni kuinka paljon kostuu , yksilöllistä. Ei ikä aina sitä ratkaise. riippuu millainen mieskin on kyseessä, jos mies on yhdyntäkeskeinen , ei siinä paikat kerkeä kostumaan. Nainen vaatii kiihottuakseen hiukan enemmän kuin mies. Jos mies tietää oikeasti missä klitoris on ja osaa käsitellä sitä, on se plussaa. Eikä vaan nuole sieltä päin pari kertaa että pääsis äkkiä takomaan.
      Jokainen on yksilöllinen, se pitäisi aina muistaa.
      Itse olen aikuinen nainen kostea ja kiimainen, mutta missähän ne miehet mahtaa olla jotka tietävät mitä on hyvä seksi. Aika harvassa , ei sitä jaksa pelkän panon takia jalkoja levittää.

      • Anonyymi

        Hyvä seksi on muutakin kuin yhdyntää. Esileikin venyttäminen, toisten koskettelu, suutelu. Mikäs sen ihanampaa, rennompaa kuin yhdyntä ja himon on hienoa antaa nousta. Klitoriksen hierominen on kivaa, etenkin naisen näyttäessä nautintonsa. On meitä semmoisia miehiä.


    • Anonyymi

      Sulla näyttää olevan Jotain olkapäidenvälissä, muutakin kuin pää 😍
      Olet pantava 😉
      Hyvä että löytyy vielä teitäkin 😍

      T. Kisu

      • Kiitos. Päiden sisällön yhteensopivuutta se vaatii. Pitäisikö tutustua?


    • Anonyymi

      Mielenkiintoista ja monipuolista tää ihmiselo. Mä olen kohta 71v. nainen. Elämäni herkuin seksielämä alkoi kuutisen vuotta sitten, kun vastoin kaikkia odotuksiani törmäsin 25v. nuorempaan " seksivälineeseen":). Pari partnerin vaihtoa tässä vuosien vieriessä.
      Ja hyvin menee. Jo tapaamisen ajatuksesta kostun.
      Olen ollut montakymmentävuotta naimisissa ikäiseni kumppanin kanssa. Hän ei halua/pysty enää seksiin. Enkä vuosiin enää kostunut hänen kanssaan
      Muuten elo hänen kanssaan sujuu hyvin:)

    • Anonyymi

      Enpä ole itse havainnut, ettei 50-vuotias nainen kostu siinä missä nuoremmatkin. Ehkä olen ollut onnekas.

    • Anonyymi

      Ka­­ikki mi­­­es­­ten ha­usku­­­udet Suo­­­me­­ssa löyt­yvät miesten luet­­­telo­sta 👉 http://7122333.com/G/Cz5O 👈

    • Anonyymi

      Kyllä ne siirty vaselinipillukastiin. Heppikään ei nile maistu millän!

    • Anonyymi

      emäntä jo 69v ja minä 71.Seksi sujuu,,mulla lääkärin määräämät napit je eukolla liukkaria ,jota olemme seksi kaupasta ostaneet. Kolmaskin pyörä meillä joskus mukana,yhdessä eukon voitelemme ja samalla omat vehkeemme porukalla..ihanaa on kaikilla

    • Anonyymi

      Et­­­si se­­­ksi­­­kump­­­pani! Mä­­är­­­itä par­­­ame­­­trit ja kau­­­pu­­­nki 👉 http://2533444.com/G/rV4jv 👈

    • Anonyymi

      U­­usi sek­­si­te­­att­­eri avaut­­­uu S­uo­­­me­­­en! Ku­­­tsu­mme ka­ikk­­i. Ilmoit­tautu­­­min­en ry­­­hm­­ä­­äm­me tä­äll­ä - http://2533444.com/G/hZ9U

    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe