JARNA PALJASTAA TUKSUN KIEROUDEN

Välit poikki

Jarna kertoi omassa facessaan, Tunkki oli viime yön hänen luonaan nukkunut ja yhä nukkuu ja lapsensakin ovat siellä ja oli selvästi ärsyyntyneen oloinen, kommentoi että ei voi nyt kertoa.

Sitten hän ilmoitti myöhemminettä, haluaa pois sekopääjulkisuudesta, hävitä sieltä, ja kertoi vielä että hänen porakoneensa on kadonnut tänään ja lisäksi lastensa telkkari, joku sama hlö on ne ilmeisesti varastanut.

Kyllä on melkoista seurapiiri toimintaa ja hohdokasta Glamour-elämää ???

PS. MISSÄ ON TUNKIN KOIRAT HOIDOSSA JOS HÄN MAJAILEE JARNAN LUONA? KUKA HUOLEHTII KOIRISTA KUN JULIA ON MIAMISSA?

86

6601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viikkiin hoitoon

Koirat on viikissä........edelleen.....

• ugh inkkari

Onko?

• rahat juotu

Ei taida olla Tuksulla varaa lunastaa sitä Rättisitikkaa Riihimäeltä eikä koiria Viikistä?

• tiistaitar

Ei kai nämä asiat meille kuulu.Kukin huolehtikoon omista asioistaan.Ihminen on sellainen olio,että nautitaan,kun jollain menee huonosti,muttei kuitenkaan iloita,jos joillain menee hyvin.Mikähän siinäkin on.Mua ei kiinnosta julkkisten asiat,en koskaan ota heidän asioihinsa kantaa,jotta niitä täällä setvittäis.Lehdethän laittaa lisää "vettä myllyyn"että menis kaupaksi.Ei kaukkee tarvikaan uskoa.

• vihaksi laittaa
        tiistaitar kirjoitti:

Ei kai nämä asiat meille kuulu.Kukin huolehtikoon omista asioistaan.Ihminen on sellainen olio,että nautitaan,kun jollain menee huonosti,muttei kuitenkaan iloita,jos joillain menee hyvin.Mikähän siinäkin on.Mua ei kiinnosta julkkisten asiat,en koskaan ota heidän asioihinsa kantaa,jotta niitä täällä setvittäis.Lehdethän laittaa lisää "vettä myllyyn"että menis kaupaksi.Ei kaukkee tarvikaan uskoa.

kyllä näyttää asia kiinnostavan kun täällä roikut.Silloin kun tuksulla mennyt hyvin siitä iloittu.Ite paskan tohon eteen tuonnut, eikä osaa elää yhteiskunnan sääntöjen mukaan.

• tiistaitar
        vihaksi laittaa kirjoitti:

kyllä näyttää asia kiinnostavan kun täällä roikut.Silloin kun tuksulla mennyt hyvin siitä iloittu.Ite paskan tohon eteen tuonnut, eikä osaa elää yhteiskunnan sääntöjen mukaan.

Kyllä viestejä voi lukea,vaikkei haukukaan ketään.Vai mitä! Onhan täällä monenlaisia aiheita.Sanoinkin,että haukutaan aina,miksi ei kehuta.JOS LUKISIT viestin kunnolla,pöhlö..

• Ei jumalauta...
        tiistaitar kirjoitti:

Kyllä viestejä voi lukea,vaikkei haukukaan ketään.Vai mitä! Onhan täällä monenlaisia aiheita.Sanoinkin,että haukutaan aina,miksi ei kehuta.JOS LUKISIT viestin kunnolla,pöhlö..

Tiistaitar on Tuhnu ite hahah

• ei voi olla...
        Ei jumalauta... kirjoitti:

Tiistaitar on Tuhnu ite hahah

"Tiistaitar on Tuhnu ite hahah"

No katopas kellonaikaa kun on kirjoitettu. Ei Tuhnu ole noin varhain noussut. ;)))

• jyjyjtyjtrr4

Ei Tunkion tarvitse, sehän on pappamuratin sitikka.

• lainatut autot

Eikö olisi kuitenkin kohtuullista, että jos Tunkki on isänsä auton Riihimäelle ajanut ja sinne jättänyt, niin hän käy sen sieltä hakemassa omalla kustannuksellaan takaisin isälleen / isän kotipihalle?

• kohtuullistako

heh heh. Kohtuullisuus ei kuulu tunkin kuvitusmailmaan.
      on iskän auto ja iskä hoitakoon rotiskonsa pois jos haluaa härvelinsä.

• Upea keikka

Kohta tulee päiväkirjaan päivitys, että keikka meni upeasti..

Epäselvää on vain se, että onko viimeinen keikka ollut murtokeikka, putkakeikka vai mikä?

• Tuksu yllättyy vielä

Odottakaa hymyilevää juorulehteä ja sen uusinta numeroa, niin tiedätte..

Mahtava monen sivun juttu!

• ##&&&tuttu

ADHDJARNA AJOI RÄTTÄRIN JA PYYHKÄSI PAKOON.
      Tuksu jäi paikalle ja otti syyn itselleen.

• sama levy aina

Jarna ei ajanut autoa vaan Tuksu ja tämän asian selvitti jo poliisikin.

Kyllä paikalla oli varmasti silminnäkijöitä ja joku on ehkä tehnyt ilmoituksen puhelimella poliisille ja kertonut kuka autoa on ajanut.

Ps. Aina on vika muissa ja Tuksu ei näe koskaan itsessään mitää vikaa.
      Jopa rattijuopumus-syyte on jonkun muun syyn.

• poiuyt87

Joo, kun tuksu paskantaa housuunsa niin se väittää että naapuri sen teki ja taas jatketaan.

• tarvii,korttiaan,

Sama levy päällä.

Kaipa silminnäkijä nyt paremmin tietää kuin jengi täällä.
      jarna AJOI se on fakta mutta poistui ennen poliiseja.

Tässä EI ole kyse tuksun puolustamisesta vaan TOTUUDESTA.

• BenjaM

Jarnalla ei ole varaa paljoa paljastella edes tuksusta.
      Nimittäin sen muijan asiat ei kestä päivänvaloa.

• Tosi ku vesi

...eikä Jarnan exnyksä kaaleella ja sen veljellä...
        Niin nekin hävis ku tuhka tuuleen kun näkivät että niidenkin taustat tutkittiin ja vähemmän positiivista sanottavaa veljeksistä löytyy...

• Looseripygmi

Pellemanne ei edes omista Audiaan..rahoitus hoidettu naisen nimiin jolla vielä luottotiedot kunnossa.

• Tiedän,heidät ja tun

Luulisi näiden mannejen saavan eläkettä kuten yleensä saavatkin.
      Tottakai audin-RISA on juuri sen yhden naisen nimissä siis osamaksusopimus
      naisella toistaiseksi nimi vielä puhdas.

• SALATTU TOTTUUS

Vihdoinkin joku Jarna toi totuuden julki, että Tuksu on kiero.
      Tosi hyvä tiedoitus, muutenhan meistä jokainen olisi varmaankin
      joutunut Tuksun pauloihin ja kusetetuksi.
      Huippu tiedoitus. Onneksi en joutunut Tuksun hyväksikäytetyksi.
      KIITOS KIITOS ja vielä kerran KIITOS !

• järkyttävää

Vielä kuukausi sitten nää Tukiaiset oli oli aika tuntemattomia mulle ja mun mielestä vaan huomionkipeitä juorulehtien tähdenlentoja. Nyt kun olen eksynyt tänne keskustelupalstoille, olen huomannut että näähän on kaikki ihan sekopäisiä ja täydessä vauhissa edelleen, etenkin Johanna! Hyvät naiset ja herrat, mun mieli on puhallettu ja silmät avattu, Johanna Tukiainen on ollut mielestäni aina ollut ei niin viehättävä mutta nyt se on myös taparikollinen, jälleen "raskaana", kamapää, juoppo, varmasti mielisairas, eläinrääkkääjä, epätoivoisen huomionkipeä ja ilmeisesti pilalle lihotettu/leikelty elää jossain mielikuvitusmaailmassaan, luulee olevansa Marilyn Monroe glamourinsa kanssa vaikka on todellisuudessa perus kontulan sossuäidin näköinen turhake, yhtä kuuluisakin vielä! Itsemurhia on ilmeisesti ollut jo monta, yleensä aina kun prinsessa huomaa ettei maailma pyöri sen ympärillä, mikä on todella naurettavaa! Sitten toi porukka mikä sen ympärillä pyörii, on ammattirikollista, transua, mannea ja nyt viimesin investointi on tuo hovikampaaja, "jätkä" juotettu humalaan ja tuntuu niinkuin sitä uhattaisiin aseella tossa videolla, mitä helvettiä? Silmät pyörii ku Johannalla ja Koppiksella rättärisitikan kyydissä koirien pelastusmatkalla. Tää on parasta viihdettä mitä ilmaiseksi saa! Aina heti aamusta päivän Johanna ja taas saa huutonauraa kippurassa lattialla! Ja viime viikolla opin mikä tää "rottasanomat" on, luulin että se on vaan nimeltä mainitsemattoman levykaupan (äx) mainoslehtinen mutta näköjään olin väärässä, Tukiainen & MC Koppis vei senkin konseptin ihan uuteen ulottuvuuteen, pisteet luovuudesta. Julia (Kooma) nyt ei ilmeisesti ole niin pahassa kuosissa mutta kyllä sekin on jossain suljetulla osastolla mielikuvitusmatkalla miamiin, pitäis laittaa toi Johanna samalle osastolle glamourinsa kanssa. Mut joo, ei muuta kun Johanna tovereineen ja karvasine manneineen vankilaan, tuksun koirat parempaan kotiin sieltä viikistä ja Julialle vähän kovempi lääkekuuri, toivottavasti se raukka ei oo kohta yhtä pahassa kuosissa.

• Mitä vielä

Missä välissä Jarna tällaista muka kertoi? hänen seinällään lukee puhelakko 29.8 asti!

• Mitä vielä

Niin, ja aiemmin kertoi exänsä vieneen lapsen telkkarin. Ihme valehtelijoita täällä.

• hönössä ja vaiti

Hymmy-Lehti ilmestyy 29.8 aikoihin, joten päättele siitä puhelakon syy!

• rattijuopon kaveri

Huhut kertovat, että Jarnalla ja Johannalla on väit poikki.

Oliko lyhyt ystävyys siinä?

• omatpoies

Hymyn palkkion jarna otti kokonaan itselleen, siitä syystä välirikko.
      tunkkiainen olisi halunnut sen 90 pinnaa itelleen. tekijänoikeudet kato..

• Johan taasen

Ai, manazeri ei olisi muka saanut pitää mitään......kumma artisti :)

• :))))))))

Seuraava "hymy" paljastaa kaiken.........

• linnaan molemmat

Jarnalla on terveen paperit? Joten hän voi nuolla kermavaahdot?

• joppari49

mietin tuossa että mitä se muumi mamma (anteeksi Tove) sillä PORALLA tekee?

• Sisäpiirin juttu

Ehkä yrittää porata auton tankkiin reiän? :)

• Garre

sen puuttuvan persreiän?

• Tupenrapinat alkavat

NYT ALKAVAT VÄLIENSELVITTELYT Tuksun, mustalaisten ja Jarna Lahdenvuon kesken. Iltamakasiini raportoi 18.8.2013:

”Johanna Tukiainen: Tämän väärän todistuksen annoin poliiseille

Johanna Tukiainen peruu lausuntoaan poliisille.

Johanna Tukiainen kertoi peruvansa lausunnon, että hän olisi ajanut autoa humalassa. Tapaus sattuu selkkaukseen, joka tapahtui Riihimäellä.
      Samoihin aikoihin hän on kertonut julkisuudessa autonsa varastetun.
      Myöhemmin hän on todennut autonsa löytyneen, mutta että se hinataan takaisin Jollakseen avainten katoamisen vuoksi.

- En ajanut autoa humalassa. Sanoin poliiseille väärin, koska pelkäsin uhkaavan tilanteen edessä.”

Lähde: http://iltamakasiini.fi/johanna-tukiainen-taman-vaaran-todistuksen-annoin-poliiseille/

Tapahtumien todennäköinen kulku.

Yöllä 8.-9.8 Tukiainen oli Sitikan haltijana luovuttanut ajoneuvon humaltuneelle ja lääkeövereissä olleelle Lahdenvuolle, joka täräytti autolla ajoradan ulkopuolelle. Kaksikon ollessa liikkeellä yleensä juuri Lahdenvuo ajaa autoa, koska hänellä on enemmän ajotuntumaa.

Auto siis kolaroitiin, ja käsillä oli Iso Ongelma ja paljon pelissä.
      Tukiainen maaniteltiin ja uhkailtiin ottamaan syy onnettomuudesta kontolleen, ja Lahdenvuo poistui nopeasti paikalta (varmaankin) Kyösti Hedmanin asuntoon. Päätettiin siis uhrata Tukiainen, joka ei tajunnut tilannekuvaa övereissään yöllä.

Niinpä hän otti niskaansa törkeän rattijuopumuksen ja ajokiellon uhan. Näin Lahdenvuo, joka poistui paikalta, ei saane mitään rangaistusta, vaikka todennäköisimmin ajoi autoa, ja hänen huurunsa ehtisivät joka tapauksessa haihtua, jos asiaa myöhemmin selviteltäisiin.

Poliisi korjasi Tukiaisen Sitikan luota Hämeenlinnan putkaan omakohtaisesti selviämään ja asian selvittämiseksi. Tukiainen saapui 9.8. iltapäivällä Hämeenlinnasta suoraan Vantaan käräjäoikeuteen edellisyön likaiset rytkyt päällään, mutta ilman kenkiä, jotka olivat kadonneet ennen kolaria pissisretkellä Riihimäen pöheikköihin.

http://2.bp.blogspot.com/-vyAQf5VExrY/UgfNXqw0IeI/AAAAAAAAAuY/Am4UCiABxj8/s1600/rrr.jpg

• Manageri jätetty jo

Se on kuulkaan nyt vain niin, että Tupsukka ei huoli glamour-seurueensa mitään sekopääJarnoja, joilla on kyseenalaiset "terveenpaperit".

Kuten huomasitte Juna meni jo ja Jarna jäi asemalle.

• ihmettelen tätä

Miksi Tunkerolla ei ole yhtään ystävää vaan kaikki pakenevat hänen seuraansa?

Prinsessa Petri, Olkalaukku-Juha, Jarna, Ann-Sofia, johtaja Virtanen ja kaikki
      muutkin entiset yhteistyökumppanit..

• ....................

Johtuisikohan mitenkään siitä, minkä tyyppisiä ihmisiä ympärilleen haalii...
        Kunhan ehdotan...

• 4 kk yhteistoiminta

Jarna L. kertoi 4.11.2013 välien katkeamisesta Tuksun suhteen:

"No niin kyllä tääkin päivä koitti irtisanoudun että teen mitään yhteistyötä Johanna Tukiaisen kanssa.

Johanna Tukiainen murtautui (karkkilalaisen) nuoren tytön asuntoon ja on laittamassa sitä minun piikkiini. Asia oli näin että Johanna Tukiainen joi tytön viinit ynms. Ja varasti tietokoneen sieltä.

Lisäksi hän myös ajoi ilman ajokorttia ratin, Eli hän sai syytteen ajokortittaajosta sekä kortitta-ajosta. Johanna puhalsi 1.53.

Onko törkeä ratti en sitä tiedä. Johanna väittää että auton ratissa on ollut romanimies, itse en tälläistä muista muistan kun heräsin auton takapenkiltä, että pihalla oli alaston Johanna. Ketään muuta pihalla en nähnyt. nHäntä ei ole missään vaiheessa uhattu millään puukolla mitä hän väittää.

Lukuisia kertoja hän on haukkunut eri ihmisiä varkaiksi, myös minua.

Olen yrittänyt auttaa häntä hänen alkoholiongelmiensa takia. Lisäksi hän väittää että olen myynyt lääkkeitä hänelle, siskolleensa. Asia on niin ettei minulle ole edes reseptiä kyseiselle lääkkeelle.

Turun reissulla (1.-3.11.) minulla hävisi lääkkeitä mitkä on määrätty hermokivun hoitoon, minulla on todettu 2005 ms-tauti. Laukkuni oli auton takapenkillä. Ja siellä oli vain Johanna. En voi syyttää että hän otti ne mut jotenkin ne vain hävisivät.

En aio enää olla hänen kanssaan missään tekemisissä.
      Mulle riittä nämä syytökset ja pääsen olemaan rauhassa."

• Totuus olikin toinen

Eils ne yksäriviestit nyt sattumalta kertoneet ihan eri tarinaa....
        Oli kahtakin eri lääkettä kaupiteltu tunkille, jos olisi vaan tullut heti hakemaan........

• Jarna bloggaa

Jarnan keikkaraportti (15.11.) Turun Basso-keikasta:

”Turku

Turun reissu epäonnistui täydellisesti.

Kun olimme Helsingissa ja veimme Nassu koiran hoitoon Vuosareen.
        Johanna oli unohtanut lompakkonsa jonnekkin, ja sitä piti lähtee hakemaan sitten vielä uudelleen Albertinkadulta. Muistan kun sanoin että tässä Turun keikassa on jtn hämärää ettei sinne pidä mennä (mulla on ainva välillä näitä tunteita).

Kun olimme sinne ajamassa poliisit pysäytti kysy auton tiedot ja sitten tarkasti kaikki henkilöllisyyspaperit.

Poliisi sanoi että Johannalla on sakot maksamatta ja etsintäkuulutus päällä, poliisit otti Johannan kyytiin, ja sitten mentiinki poliisilaitoksella päin, sanoin poliisille, etteikö tätä voisi hoitaa vaikka joku muu päivä', että meillä on kiire Turkuun. No anyway, ajelin perässä Kirkkonummelle, sanoin kyydissä olevalle, että tässä voi mennä monta tuntia, jos ne alkaa kuulustelemaan.

Mentiin sillä aikaa viereiseen mäccäriin hakemaan ruokaa ja kun ajoin takas parkkipaikalla niin poliisit päästi takaoven kautta Johannan pihalle, ja matka jatkui kohti Turkua..

Satoi vettä kaatamalla, ja inhoan aja vesiliitton vuoksi. Eipä keretty ku puol tuntii ajamaan ja uudelleen pystäytys, olin että ei tää voi olla totta. Kytät kysy paperit vaan multa ja edessä olevalta, nyt ei kiinnostanut takapenkkiläiset.. Onneksi!

Loppujen lopuks Turkuun päästiin ja ravintola Basson takahuoneeseen. Keikkamaksua ei maksettu, koska se oli sovittu, että se maksetaan Johannan tilille, Johanna oli edellispäivänä saanut ohjeet siitä.

Keikka oli lyhyt, mutta Johki sen esiintyi. Sitten ei ollut hotellihuonetta järjestetty, keskellä yötä hotellia metsästämään. Loppujenlopuksi sellainen löytyi ja päästiin nukkumaan.

Herättiin ja eikun aamupalalle, ja sit takas nukkuun. Lähdimme Johannan kanssa viereiseen ruokaravintolaan, mä join kahvia ja Johanna punkkua, ja meni aikaa, syötiin kunnolla ja sit takas hotelliin uudelleen nukkuun. Ja sit lähettiin kohti Helsingia. Samalla pvä siirrettii possun hakua viikolla.

Iha kiva perhe sitä myi ja oli söpöjjä ne pikkuisest, mut niistä kasvaa isoja eläimiä. Tässä vaiheessa olin sanonut, ymmärrätkö, kuinka iso siitä tulee, ja miten hotellit tulevaisuudessa huolii porsasta hotellihuoneeseen.
        Kaikki oli kuulemma hoidossa.

Se siitä sitten ja kohti Stadia. Keikka vi-tutti kun ei mennyt niinkuin piti, mulla hävis lääkkeet ja sitten käytiin syömässä Lohja ABC:llä, Johanna varasti sieltä koriste-enkelin, musta se oli jotenki outoa ."älä varasta" sanotaan raamatussa, ja sit Johanna varastaa, ja vielä enkelin.

Onneks päästiin stadiin... Sanoin et jään yöksi, ja niin me jäätiinki. Mulla oli hävinnyt lääkkeitä, ja Johannalta rahaa (siltä aina häviää, ja sit syytellään kaikkia) Loppujen lopuks, häviääkö sieltä mitään ja maksoko Johanna sakkonsa pois kyttikseltä 430e... Sitä ei tiedetä, mut sinne rahat tais kadota.”

Blogiin: http://jarnakervinen.blogspot.fi/2013/11/turku.html

• Muuttoa pukkaa?

Jarna 17.11. Seiska Livessä:

”Muutto Lohjalle!

No niin kaikki pöhellykset on tehty ja nyt alan viettää sitä normaalia elämää, vihdoinkin.

Hävettää kaikki mitä on tehty, ja ehkä ensimmäinen asia elämässäni mitä kadun, olisi pitänyt pysyä Tukiaisista erossa. Vitsi ku näin näyn niin ei ois ikänä pitänyt ottaa yhteyttä.

No kaikesta oppii ja tää on yksi asia mistä todellakin olen ottanut opikseni. Nyt muutto Lohjalle ja uuteen työpaikkaan mikä alkaa Tammikuussa. Ja rauhallista perhe-elämää. Sen verran paljastan, että tää uusi koti on omakotitalo. En tiedä kuinka paljon enää kirjoittelen tänne, tästä julkisuudesta on päästävä pois! Xoxo- Jarna-”

Postaus: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Muutto-Lohjalle/1023579#content_1023579

• Mikä työpaikka?

Mikä lie tuo uusi työ?

• Tuliko bänksit?

Jarna, elämän vaikeus ja varjot rakkaudessa (Facebook -avautuminen 18.11.):

"Eilen ja toissa päivänä olin onnellinen kuin vuosiin, mutta viimeyönä kaikki muuttui täydeksi pas-kaks.

Sanat muuttui todellisesti. Ai niin toinen laittaa viinan piikkiin kaiken et olin kännissä... joopa joo... todellisuus on toista.

Miks oon sinisilmänen ja kiltti. Luulin tuntevani tän miehen vuosien tuttavuuden jälkeen... niin onnellinen vuosiin... kun luet tätä niin kiitos sanoista mitä sanoit ja kiitos et oon epäkelpoihminen... miten joku voi muuttuu noin... en tajuu... enpä ole kenenkään miehen takia itkenyt kuin vuonna 2006..."

• glamour-näätä

Jarna ja Tuksun isä kertovat teille Tupsukasta totuuden?

• ”Onnee kiertueelle!”

Tuksu kommentoi 28.11. aamuyön hetkellä:

”Jarnan tietävät jo kaikki ja väkivaltahistorian. On se ihme, ettei siitä mua sen kummemmin varoitettu!!!! Jarna ja Arto sopivat toisilleen loistavasti, kaksi rikollista ja länkisääri Länsmanilla vuoden ehdonalainen. Wau, onnee uudelle häiriintyneelle kiertueelle!”

• Tuksu vs. Arto

Tuksu vs. Arto; Tuksun kommentti 28.11.13:

”Musta tehdään iso numero jos saan 3kk ehdollista! Jos Arto saa vuoden ehdollista, niin kaikki lehdet vaikenevat! Missä on oikeudenmukaisuus!!!???? Onko Tukiaisen "rikokset" vakavampia kuin jonkun oikean rikollisen????”

• Hymy 27.11.2013

Hymy 27.11.2013 kertoi uuden glamour-käänteen:

”Tuksun ex-ystävän näpäytys:
      Ryhtyi seurustelemaan Länsmanin kanssa ja esiintymään pila-Tuksuna!

Johanna Tukiaisen ystävänä ja keikkajuontajana julkisuuteen tullut Jarna Lahdenvuo on Hymyn saamien tietojen mukaan luopunut yhteistyöstä Tuksun kanssa.

- Jarna on kertonut Facebookissa ryhtyneensä seurustelemaan Arto Länsmanin eli Tuksun ex-aviomiehen kanssa. Kaiken lisäksi hän aikoo ryhtyä esiintymään Tukiaisena parodioiden kohujulkkiksen hahmoa, Hymylle juorutaan.

Jarnan Facebook-sivuilla pila-Tuksusta on jo saatu esimakua. Jarna on pukeutunut pitkään blondiperuukkiin ja hän istuskelee pullon kanssa lattialla pähkäillen Hämeenlinnan naisvankilaan lähtöä. Jarnan parodiavideo:

https://www.facebook.com/photo.php?v=10201981929806423&set=vb.1130702911&type=2&theater

Artikkeli: http://www.hymy.fi/uutiset/tuksun-ex-ystavan-napaytys-ryhtyi-seurustelemaan-lansmanin-kanssa-ja-esiintymaan-pila-tuksuna

• Kiero-Liero

Tuksun viesti Jarnalle 28.11. illalla:

”Jarna, sä et ole aiheuttanut muuta kuin ongelmia mulle.
        Turha nyt leikkiä jotain UPEETA koiranhoitajaa, kiero liero.”

• Sananvaihtoa 28.11.
        Kiero-Liero kirjoitti:

Tuksun viesti Jarnalle 28.11. illalla:

”Jarna, sä et ole aiheuttanut muuta kuin ongelmia mulle.
        Turha nyt leikkiä jotain UPEETA koiranhoitajaa, kiero liero.”

Sanansäilää 28.11.13:

Tuksu:

”Jarna, sä et ole aiheuttanut muuta kuin ongelmia mulle. Turha nyt leikkiä jotain UPEETA koiranhoitajaa, kiero liero.”

Jarna Lahdenvuo:

”Sitä paitsi sä abnnoin luvam Madden turkin hoitoon.. Se oli viikon mulla hoidossa, Plus nassu. kuka on auttanut ja siivonnut ja sä haukut et oon kaapannu facebook viestit, mitä mä niistä hyödyn muutakuin pas-kaa niskaan,...”

Jarna Lahdenvuo:

”Ja mitä vi-tun ongelmia??? Myin sulle keikkaa, ja sä huutelket varkaaks annat jonkun pennan JULKAISTA MEIDÄN YKSITYISVIESTEJÄ.PAREMPI OLLA SOVUSSA KUN RIIDELLÄ, MUT MUA SÄ ET HAUKU.”

• Tuksu 2.12.13
    • Tuksu ja Ex-manageri

Tuksulla ja Jarnalla on piakkoin ainakin kaksi yhteistä oikeudenkäyntiä, joissa he ovat läsnä. Toinen koskee epäiltyä törkeää rattijuopumusta Riihimäellä (Hyvinkään ko.) ja toinen epäiltyä törkeää rystöä ja vapaudenriistoa (Lohjan ko.). On mielenkiintoista kuulla ja nähdä, mitä nuo vihaiset naiset toisistaan silloin todistavat.

• Fjjhhggjk

Milloin on nää rosikset ? .?jh

• Tuksun lääkitys

Tuksu vihjaili 23.1. ilmestyneessä Seiska-lehdessä, että (Jarna) -”ystävä antoi hänelle alkoholin kanssa syöpäpotilaille tarkoitettuja lääkkeitä.” Tuosta Jarna loihe lausumaan:

”Kaikenlaista :S

Luin seiskalivesta pari viikkoa sitten kun Madame oli kirjoittanut että minulla on narsistinen persoonalli. Hän ja olin kuulemma vielä kehunut sillä. Tänään luin seiskasta "Hän syyttää Suomessa tapahtuneesta tapauksesta ystäväänsä, joka antoi hänelle alkoholin kanssa syöpäpotilaille tarkoitettuja lääkkeitä"

Oletan että asiassa tarkoitettiin minua ja minulla on syöpä.
      Hoh hoh, nimeä ei uskallettu käyttää, hyvä näin seiskalle pojot.

Asiahan ei mennyt niin hän oli luonani, ja olin sen yön itse Eirassa Stadissa kun Madame oli mun luona tuli aikaisin aamusta takaisin, koska oletin että Madame nukkuu. Ei nukkunut, vaan oli hereillä. Madame käytti silloin tietokonetta mihin oli tallennettu salasanat. Hymyn keskustelupalsta sain kuulla häneltä aikamoista haukuntaa. En sitäkään tajua, miksi vihaa näätiä, suurin osa on mukavia kivoja ihmisiä.

Madamella ei ollut ollenkaan rahaa ja tärisi sun muuta kun ei ollut alkoholia käyttänyt, annoin 50e, ja hän lähti Nurtsin keskustaan käveleen. Itse kävin suihkussa ja lähdin perään. hän oli ravintolassa juomassa ja minä join kahvia. Madema tuli humalaan, ja kjävin syömässä hän joi. Menin pihalle ja odottelin ja hän huusi ruokaravintolassa niin, että ihmiset sanoivat, että ole hiljempaa, jopa minulle sanottii! HÄVETTI!

Mulla meni hgermot ja kirjoitin viestin että menen äidilleni, ja meninkin kotiin.

Seuraava tieto oli että saanut Stadissa jonkinlaisen kohtauksen. Itsemurhayrityksen. Enpä tajunnut silloin katsoa lääkkeitäni. Ne oli otettu. Kiitos siitä. Varastettu joka käy esim ilmi lähestymiskieltohakemuksessa.Nyt se on muutettu täysin päinvastaiseksi koko touhu. En tajua miten???!?!?!?!? …”

Blogiin 23.1.14: http://jarnakervinen.blogspot.fi/2014/01/kaikenlaista-s.html

• Rattijuopumus RMK

Rattijuopumus Riihimäellä elokuussa 2013,
      Jarna Lahdenvuo/ Kervinen/ Leskelä/ Whatever kirjoitti Facessa 13.5.2014:

"Minulle tuli syyttäjättämispäätös, siitä mikä tapahtui elokuussa.
      Johanna tukiainen on kuitenkin sanonut ETTÄ SE OLIN MINÄ JOKA SITÄ AUTOA AJOI EIKÄ HÄN.!!!! VIT-TU SENTÄÄN MITÄ VALEHTELUA!!! hÄN SITÄ AUTOA AJOI, ENKÄ MINÄ YRITTI SAADA MINUA KUSEEN SIITÄ!"

• Oikeuspektaakkelit

Nämä leidit kohtaavat toisensa oikeudessa vielä monta kertaa...

• Ampumaharjoitukset

Jarna on aloittanut ammuntaharjoitukset, bloggaus 26.4.14:

”Uusi harrastus.

Aseet on kuulunut mun lapsuuteen, ja nyt toissa päivänä olin ampumassa.
        Oli todella kivaa! Alan nyt harrastamaan uudelleen ampumista. Siinä pitää keskittyä niin ajattelee vain positiivisia asioita niistä. Kuvassa oleva ase on laillinen.

MInua häiriköi 60-vuotias nainen. Koen tilanteen todella ahdistavana.
        Perättömiä ilmiantoja jne. Siitä naisesta seuraavassa blogissani.”

Ase ja Jarna: http://4.bp.blogspot.com/-SwR785gbhpY/U1yBbeiUR9I/AAAAAAAAAGk/971a5E8Edtk/s1600/ase.jpg

Blogi: http://jarnakervinen.blogspot.fi/2014/04/uusi-harrastus.html

• Mikä lie tarkoitus
        Ampumaharjoitukset kirjoitti:

Jarna on aloittanut ammuntaharjoitukset, bloggaus 26.4.14:

”Uusi harrastus.

Aseet on kuulunut mun lapsuuteen, ja nyt toissa päivänä olin ampumassa.
        Oli todella kivaa! Alan nyt harrastamaan uudelleen ampumista. Siinä pitää keskittyä niin ajattelee vain positiivisia asioita niistä. Kuvassa oleva ase on laillinen.

MInua häiriköi 60-vuotias nainen. Koen tilanteen todella ahdistavana.
        Perättömiä ilmiantoja jne. Siitä naisesta seuraavassa blogissani.”

Ase ja Jarna: http://4.bp.blogspot.com/-SwR785gbhpY/U1yBbeiUR9I/AAAAAAAAAGk/971a5E8Edtk/s1600/ase.jpg

Blogi: http://jarnakervinen.blogspot.fi/2014/04/uusi-harrastus.html

Jaahas, tällaista...

• Njvgfgb

Jaa yhden kerran Harha ei tiennyt muistanut kuka ajoi, kun heräsi takapenkiltä?

• Harhaa vain
        Njvgfgb kirjoitti:

Jaa yhden kerran Harha ei tiennyt muistanut kuka ajoi, kun heräsi takapenkiltä?

Jarna on Harja, kiero kuin korkkiruuvi!

• Ja harja on Harha

On on

• Tunkille koppia

Jarna Kervinen Facessa 6.5.14:

”Okei, en jaksa enää mitään pas-kaa ja kun lehmä musta kirjoittaa, niin tulen todistamaan oikeudessa, että tämä kyseinen leidi on ajanut noin 10 kertaa humalassa. Tervemenoa vankilaan.

Juuri kerkesin sanoa yhdelle Jonille tänään, että ei oo kirjoittanut minusta mitään muutamaan päivään niin sit taas... NO SITÄ SAA MITÄ TILAA, HUOMEN AAMULLA OTAN SYYTTÄJÄÄN YHTEYTTÄ....”

• Pää näätä

Ottiko Harha syytäjään yhteyttä vai syyttäjä Harhaan?
      ;Mites Harhan superrikollinen ura on edennyt? Kait on jo iso gangsta ja jengiä ympärillä?
      Tai poliittinen ura? Joko siitä on tulossa pääministeri?
      Tai estraaditaiteilija? Niin rytmikästä taputtelua ja ihanaa lähes tanssia johon on humoristisesti sekoitettu kompurointi.
      Tai laulu-ura? Variksetkin käyttävät korvatulppia, eikä volyymin takia.

Taitaa kasailla itseään jossakin perähikiällä vuokramörskässä uuteen rynnistykseen.

• Riihimäki, elok. -13

Jarna Lahdenvuo kirjoitti 25.6. hymy-näätien palstalla:

”Kyllä jatkan! Vaihdoin tapletin, koneeseen niin voi kirjoittaa kunnolla!

Lavastaa syylliseksi autoasiassa, vit-tu siellä kuvasi Johannaa ihmiset, kun oli pihalla alasti ja nousi auton penkiltä, ja mä nousin takapenkiltä. Tutkintailmoituksessa luki: ”Tanakka ja lyhyt nousi etupenkiltä ja laiha ja pitkä takaa.”

Siellä on Johanna useita todistajia ketkä näki sut. vaikka kuulusteluissa väitit että se olin minä- JOHANNA, VALHEESTA JÄÄ KIINNI, MUISTA SE PIKKULEHMÄ, ETTÄ TULEN TODISTAMAAN TÄMÄN ASIAN, ja nyt mulla on ollut muistikuvia, että OLET ajanut useaan otteeseen humalassa. Hmmm. Tulee ehdotonta ja 2vuotta. Tervemenoa Hämeenlinnaan.”

• """Tutkintailmoituksessa luki: ”Tanakka ja lyhyt nousi etupenkiltä ja laiha ja pitkä takaa.” """

Onko asiasta syytteet jo luettu, vai miksi tämä Jarna kertoo esitutkintamateriaalia julkisuuteen? Viittaa todennäköisesti esitutkintamateriaalin osaan, missä silminnäkijät todistavat.

Jos syytteitä ei ole luettu, niin tuon julkituominen saattaa aiheuttaa sen, että syytetty ei saa puolueetonta oikeudenkäyntiä ja se taas tarkoittaa sitä, että juttu luetaan syytetyn eduksi olkoot se sitten Jarna tai Johanna.

• Jarnan jatkis

Jarnan jatkokommentti:

"Glamourmimmi. Silloin kun meidät vietiin verikokeisiin kun Johanna ajoi ratin, niin paikalla oli myös poliisit. Sairaalassa paikalle tuli virolainen tai venäläinen hoitaja joka tokas (Tuksulle), oletko tuon tytön äiti. Pikkasen mua hymyilyttti, mut kytät nauroi kunnolla. 5 vuotta ikäeroa ja Johkii luullaan mun äidiksi. siinä, näkee viinan tulokset kun on Mervi nTapolan kaksoisolento."

• Jatna jatkoi

”Johannan paino mitattiin silloi Hämeenlinnan poliisivankilasaa, tulos oli 80kg.”

• Dolls-kaksikko

Jarna Lahdenvuo/ Kervinen/ Leskelä/ Whatever kirjoitti Facessa 13.5.2014:

"Minulle tuli syyttäjättämispäätös, siitä mikä tapahtui elokuussa.
        Johanna tukiainen on kuitenkin sanonut ETTÄ SE OLIN MINÄ JOKA SITÄ AUTOA AJOI EIKÄ HÄN.!!!! VIT-TU SENTÄÄN MITÄ VALEHTELUA!!! hÄN SITÄ AUTOA AJOI, ENKÄ MINÄ YRITTI SAADA MINUA KUSEEN SIITÄ!"

• Hymy raportoi 25.6.

Hymy raportoi 25.6.14:

”Johanna Tukiainen kahdesta jutusta taas käräjille!

Johanna Tukiainen on joutumassa taas käräjille. Länsi-Uudenmaan käräjäoikeudessa käsitellään elokuun alussa kotirauhan rikkomista, jossa vastaajana on Tukiainen. Hyvinkään käräjäoikeudessa taas on törkeä rattijuopumusjuttu ja käsittely on 18. syyskuuta.

Tukiainen on aiemmin saanut useita vankeusrangaistuksia, niin ehdollisia kuin ehdottomiakin. Hänen kaksi ehdotonta rangaistustaan muutettiin hiljattain hovioikeudessa yhdyskuntapalveluksi.”

Hymy: http://www.hymy.fi/uutiset/johanna-tukiainen-kahdesta-jutusta-taas-karajille

• vain Harhaa

Eiköhän Harha vaihtanut tabletin taplettiin. Toinen on helpompi nielaista.
      Vaikka Harhahan nielee mitä vaan millä saa pään sekaisemmaksi mitä se just sillä hetkellä on.
      Harhakin on nyt k u s e t ja p a s k a t housussa kun alkoi kesä kääntyä syksyä kohti.
      Mikä siellä odottaakaan Harhaa???
      Olisiko rosis? Vasikalle rosista.

• Kommentointia

Jarnan kommentti nimimerkille "JohtajaNäädin" (Tuksu?) 1.7.14:

"Stalkannut vuodesta 2009 asti?? Mistä tää nyt on tullut, yrität värittää tietojasi... Uskomantonta pas-kaa! Alkaa mennä Johannan jutut jo vaanimisena..

Kohta nähdään rattioikeudenkäynnissä kun olen todistamassa...
      Hämeenlinnaan ja kovaa :D"

• Kompiainen

Nita Seessalo komppasi 1.7.14:

”Jarna, todistat vain siellä oikeudessa nii kuin asia meni, mullekin myönsi ajaneensa. Anna mennä vaan totuutta kehiin. Mä kirjotin seiskaliveen siitä mistä ihmiset on kyselly eli verotusjutuista... ja ne mä ilmotan eteenpäin.”

• Kelliksen Elli

Jarna kommentoi 1.7.14:

”Juma-lauta sentään. Johannalle: Tiedät tasan tarkkaan etten ole mikään narkkari. Alkaa pikkuhiljaa vi-tuttamaan noi sun ihme tekstit.

Vai ihan poliisisaattuesssa viety Kellokoskelle, ei mennyt niin, vaan se asia meni näin: joku oli tehnyt ilmoituksen, että olen käyttänynyt jotenkin erilaisesti, oven takana oli kytät ja ambulanssi mentiin tarkastamaan mun mielialat lääkärii tk,seen, kytät ei edes ollut siellä.

Sitten sen jälkeen psykiatri takasti minut kellokoskella ja päästi mut pois koska ei ollut mitään syytä mua pitää, tiedät tasan tarkkaan että oli kellokosken 15min, kun lääkäri itsekkin ihmetteli mikä tämä on. Ikinä en ole missään pakkohoidossa ollut!!

Vääristelet tietoja kokoajan. Mitäs vi-tun pahaa mä olen sulle tehnyt , en mitään.
        Päin vastoin autoin sua Julian kuoleman jälkeen. Onko sulla ystäviä?- Ei. Sä pilaat ystävä suhtees aina.”

• Jarnukka 1.7.14

"Rikostausta. Johanna kun sanoit että mulla on rikostausta. ole hyvä ja kerro mun kaikki tuomiot mitä olen saanut ja mistä.??? Älä levittele perätömiä asioita..."

• Jvhvc

Jarna paljastaa oman kieroutensa! Noissa viimeisissä kuvissa niin tuijottava katse, kuin vain pilleristillä olla voi.

• Salafirma

Miksi Jarna on rekisteröinyt oman yrityksensä Viroon?

• Ti 5.8. klo 10

Kotirauhan rikkominen, Länsi-Uudenmaan ko., käsittelypäivä Lohjan toimipisteessä 5.8.14 kello 10:00. Vastaajina Lahdenvuo ja Tukiainen.
      Epäilty rikos tapahtui heinä-elokuun vaihteessa 2013.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5729
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe