Ilmestyskirjasta voi lukea lopunajan sanomaa.
Joh. Ilm. 13.
10. Jos kuka vankeuteen vie, niin hän itse vankeuteen joutuu; jos kuka miekalla tappaa, hänet pitää miekalla tapettaman. Tässä on pyhien kärsivällisyys ja usko.
11. Ja minä näin toisen pedon nousevan maasta, ja sillä oli kaksi sarvea niinkuin karitsan sarvet, ja se puhui niinkuin lohikäärme.
12. Ja se käyttää kaikkea ensimmäisen pedon valtaa sen nähden ja saattaa maan ja siinä asuvaiset kumartamaan ensimmäistä petoa, sitä, jonka kuolinhaava parani.
13. Ja se tekee suuria ihmeitä, niin että saa tulenkin taivaasta lankeamaan maahan ihmisten nähden.
14. Ja se villitsee maan päällä asuvaiset niillä ihmeillä, joita sen sallittiin tehdä pedon nähden; se yllyttää maan päällä asuvaiset tekemään sen pedon kuvan, jossa oli miekanhaava ja joka virkosi.
Petolliset ihmeet on yksi merkki.
Ilmestyskirjasta lopunajan sanomaa
18
273
Vastaukset
- seireeninä seiti
Älä lue satuja totena. Jumala ei ole noin tyhmä kuin uskot ja luulet, että kirjaisi kaiken sanomisensa noin epäselvästi ja tuhannen tulkinnan hätäisesti. Menkää hoitoon, että pääsette eroon ylivainiolaiskaatajistanne.
- kuoliaaksi naurattaja
Satusedät saarnaavat satuja
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2011123115020606_uu.shtml
- Kokonaisuus kehiin!
Elkää yrittäkö tulkita Ilmestyskirjaa,se on salattua tietoa monilta,ei se miten sielä lukee ole sillain ymmärrettävää,siinä piilee salaisuus !
Eikä sieltätäältä otettuja jakeita kannata pistää tänne,ei ne yksinään mitään sano!
Tyhmää kirjottaakkaan tänne mitään sellaista!Se on salattua vain heille, jolla ei ole Pyhää Henkeä.
Siksi VL puhujat jättävät sen ”väliin”, luonnollisesta syystä, vaikka Ilmestys on Raamatun raamit.
Kes.- Urkujetekijän tuttu
Kesitas kirjoitti:
Se on salattua vain heille, jolla ei ole Pyhää Henkeä.
Siksi VL puhujat jättävät sen ”väliin”, luonnollisesta syystä, vaikka Ilmestys on Raamatun raamit.
Kes.Valehtelet ja mulkoilet - helluntailainen.
Voin pisitää paikan.
Siunusta - hellarikesiille
Kesitas kirjoitti:
Se on salattua vain heille, jolla ei ole Pyhää Henkeä.
Kes. - rane5
Urkujetekijän tuttu kirjoitti:
Valehtelet ja mulkoilet - helluntailainen.
Voin pisitää paikan.
SiunustaVaikuta vajaa mieliseltä.
Kommentoit aina hyviä vastuksia tuolla huonolla kirjoitustaidollasi.
Kannattaa hakeutua Terveys keskukseen.
Kirjoittaminen on fiksumpien juttuja.
- lukekaa.
Tässä vielä tuon luvun loppuosa:
15. Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.
16. Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
17. ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
18. Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.
- Perälä on lopunajan vaivoista kirjoittanut mm. tulevan suuren sodan ja sen jälkeisen ajan. Hänen puheitaan on myös ladattu youtubeen. Kun sielunvihollinen lopussa päästetään irti, niin silloin koittaa suuret vaivan ajat. Tuossa ei merkistä puhuta vielä, se ilmenee vasta jakeessa 18; Tässä vaaditaan viisautta. Se, jolla on ymmärrystä, laskekoon pedon nimen lukuarvon: se on erään ihmisen luku, ja se luku on kuusisataakuusikymmentäkuusi.
Niin kreikan, kun heprean kielessä on kirjaimilla myös numeraalinen merkitys.
Tämä luku ilmestyksessä on kertomus niistä maista, josta antikristus ilmestyy.
Maat ovat; Egypti, Assyria, Babylon, Meedo- Persia, ja Kreikka ja Rooma.
Tästä mainitsemasi otos kertoo.
Ilmestyskirjaa ei voi juuri tutkiskella ainoastaan kapeana otantoina.
Se on ronologinen kirja, ja luvuista puolet on kirjoitettu vain juutalaisille ja israelilaisille.- lukekaa.
Joh. Ilm. 14.
8. Ja seurasi vielä toinen enkeli, joka sanoi: "Kukistunut, kukistunut on se suuri Babylon, joka haureutensa vihan viinillä on juottanut kaikki kansat".
9. Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,
10. niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
11. Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.
12. Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
13. Ja minä kuulin äänen taivaasta sanovan: "Kirjoita: Autuaat ovat ne kuolleet, jotka Herrassa kuolevat tästedes. Totisesti - sanoo Henki - he saavat levätä vaivoistansa, sillä heidän tekonsa seuraavat heitä."
Babylon, maailman mammona ja sen koreus häviää ja tuhoutuu. Kaikki ihmiset, jotka ovat ajaneet Babylonin asiaa päätyvät tuhoon. Raha ja mammona vie ihmistä, niin että aletaan palvoa väärää. Tulee mieleen Perälän puheista se, mitenkä sielunvihollinen pitää lopussa suurta vihaa vankeudesta irti päästyään. Sielunvihollinen kun juottaa vihansa viiniä ihmisille, siitä ei hyvää tule. - lukekaa.
Joh. Ilm. 18.
1. Sen jälkeen minä näin tulevan taivaasta alas erään toisen enkelin, jolla oli suuri valta, ja maa valkeni hänen kirkkaudestaan.
2. Ja hän huusi voimallisella äänellä sanoen: "Kukistunut, kukistunut on suuri Babylon ja tullut riivaajain asuinpaikaksi ja kaikkien saastaisten henkien tyyssijaksi ja kaikkien saastaisten ja vihattavain lintujen tyyssijaksi.
3. Sillä hänen haureutensa vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet, ja maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet hänen kanssansa, ja maan kauppiaat ovat rikastuneet hänen hekumansa runsaudesta."
Tuossa kerrotaan myös Babylonin saastaisuudesta, haureutensa vihan viinistä ja kauppiaiden rikastumisesta hekuman runsaudessa. - lukekaa.
Joh. Ilm. 21.
7. Joka voittaa, sen pitää kaikki nämät perimän, ja minä olen hänen Jumalansa, ja hänen pitää oleman minun poikani.
8. Mutta pelkureille ja uskottomille, ja hirmuisille, ja murhaajille, ja salavuoteisille, ja velhoille, ja epäjumalisille, ja kaikille valehtelioille* pitää osa oleman siinä järvessä, joka tulesta ja tulikivestä palaa, joka on toinen kuolema.
Uskovaiset, uskossaan loppuun asti kestävät saavat lopuksi voittopalkinnon, ikuisen levon taivaassa.
Epäuskoiset joutuvat tuliseen järveen. Luettelossa mainitaan ensimmäisenä pelkurit. Pelkuruuden tähden jotkut suostuvat epäjumalan palvelukseen ja tuottamaan huonoa hedelmää. Ei uskalleta hyvän puolelle, joka hyvää hedelmää tuottaisi. Mutta paha, jonka pelkuritkin valitsevat, tuottaa huonoa hedelmää kuolemalle. Suurta tietämättömyyttä ja pelleilyä.
Mitä kirjoitat, tai paremminkin kopioit, ei ole Raamatusta.
Raamattu sitä vastoin toteaa 7 jakeessa, että Jeesus ON Hänen poikansa, ja sinun väärennöksessä, TULEE OLEMAN?
Etkö tajua, kysymys on aivan eri asioista, olla poika, tai tuee olemaan, ja kysymyksessä on kreikan kielen aori muoto, jolla ei ole päätettä, ennekuin päättäjä sen tekee?
Aoria ei ole Suomen kielessä.
Joten sanomasi on soopaa.
Luetko Raamatusta jakeita sen jälkeen, kun Jumala tulee Uuteen Jerusalemiin, Hän sanoo;
4 ja hän pyyhkii heidän silmistään joka ainoan kyyneleen. Kuolemaa ei enää ole, ei murhetta, valitusta eikä vaivaa, sillä kaikki entinen on kadonnut."
5 Valtaistuimella istuva ( Jumala ) lausui: "Uudeksi minä teen kaiken." Hän sanoi: "Kirjoita nämä sanat muistiin. Ne ovat luotettavat ja todet."
6 Vielä hän sanoi minulle: "Nyt ne ovat käyneet toteen. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Sille, jolla on jano, minä annan lahjaksi vettä elämän veden lähteestä.
7 Tämä on voittajan palkinto. Minä olen hänen Jumalansa, ja hän on minun poikani. ( Jeesus on VOITTAJA)
8 Mutta pelkurit, luopiot ja iljetysten kumartajat, murhamiehet ja irstailijat, ( joihin luetaan SRK pedofiilit) noidat, epäjumalien palvelijat ja kaikki valheen orjat saavat tämän palkan: he joutuvat tuliseen järveen rikinkatkuisten lieskojen keskelle. Tämä on toinen kuolema."
Tuntuuko nyt järkevämmältä?
>>Uskovaiset, uskossaan loppuun asti kestävät saavat lopuksi voittopalkinnon, ikuisen levon taivaassa.** Missä siinä mainitaan, että ”uskovaiset” saavat palkinnon? ”Tämä on voittajan palkinto”, Jeesuksen palkinto, yksikössä, PALKINTO.
Palkinto on JEESUKSEN.
>>Epäuskoiset joutuvat tuliseen järveen. Luettelossa mainitaan ensimmäisenä pelkurit. ** Juuri näin. Ei lestadiolainen uskalla edes tunnustaa ihmisjoukossa, että Jeesus on Herra.
Pedofiliakin tehdään piilossa. Se tuottaa, kuten kirjoitit >>>tuottaa huonoa hedelmää kuolemalle.
Kes.- Kessin kamu
Eikö kukaan lesta kirjoita --- helluntailainen raiskaa???
Menikö pupu jo housuun.
- lukekaa.
Joh. Ilm. 7.
9. II. Sen jälkeen näin minä, ja katso, suuri joukko, jota ei yksikään lukea taitanut, kaikista pakanoista, ja sukukunnista, ja kansoista ja kielistä, seisovan istuimen edessä ja Karitsan edessä, valkeilla vaatteilla puetetut*, ja palmut heidän käsissänsä.
10. Ja he huusivat suurella äänellä, sanoen: autuus olkoon meidän Jumalallemme, joka istuimella istuu, ja Karitsalle!
11. Ja kaikki enkelit seisoivat ympäri istuinta, ja vanhimpia, ja neljää eläintä, ja lankesivat kasvoillensa istuimen eteen, kumarsivat ja rukoilivat Jumalaa,
12. Sanoen: amen! Siunaus, ja ylistys, ja viisaus, ja kiitos, ja kunnia, ja voima, ja väkevyys olkoon meidän Jumalallemme ijankaikkisesta ijankaikkiseen. Amen!
13. III. Ja yksi vanhimmista vastasi ja sanoi minulle: kutka nämät valkeilla vaatteilla puetetut ovat, ja kusta he tulleet ovat?
14. Ja minä sanoin hänelle: herra, sinäpä sen tiedät. Ja hän sanoi minulle: nämät ovat ne, jotka suuresta vaivasta tulivat, ja he ovat vaatteensa pesseet ja ovat vaatteensa Karitsan veressä valaisseet.
15. Sentähden ovat he Jumalan istuimen edessä ja palvelevat häntä päivällä ja yöllä hänen templissänsä. Ja se, joka istuimella istuu, asuu heidän päällänsä.
16. Ei heidän pidä enään isooman, eikä enään janooman, eikä aurinko lankee heidän päällensä, ei myös yksikään palavuus.
17. Sillä Karitsa, joka istuimen keskellä on, kaitsee heitä ja johdattaa heitä eläväin vesilähdetten tykö*, ja Jumala on kuivaava kaikki kyyneleet heidän silmistänsä
Ketkä olivat pelastuneet? Tässä se kerrotaan; suuresta vaivasta tulleet ja Karitsan veressä vaatteensa valaisseet.
Ihmisen vaate, tai vaatteettomuus, on se vertauskua, joka kertoo kelvollisuudesta Jumalan edessä. Pahaa hedelmää tuottanut, on likavaatteinen (vertauskuva alaston joskus), hyvää hedelmää tuottanut, puhdasvaatteinen - valkeavaatteinen. Kerrotaan myös se, millaisesta olosuhteesta tuo pelastunut on tullut: suuresta vaivasta. Helppo ei ole täällä maanpäällä taivastien vaeltajan osa. On taistelu omaa lihaa, henkivaltoja ja maailmaa vastaan.- repsahdus;)
Lue päivän Hesari, siinä on tuoreempi leima.
- meiltäpäin
Millon minkäkin näkönen tötterökurkku huutaa maaliman loppua ja sitä loppua on ooteltu jo parituhatta vuotta. Ja hyvän huippuna on se että tämä "rakkauden sanoma" josta aina mandoliini kourassa uluvotaan toreilla ja turuilla päättyy tämmöseen jessukselliseen parilointijuhlaan eikä mitään väliä ole sille mitä täällä ajassa on touhuttu. Taivaaseen pääsee kunhan on oikeeta sukua ja tarpeeks äveriäs ettei tartte näläkäänsä varastaa. Haistakaa kuulkaa pitkä ja hikinen sanonko ma mikä...
- nykysistä ei ole pal
140000 niilläkö on avaimet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 465870
- 495361
- 493734
- 143685
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise993401- 313136
- 592894
- 582756
- 552413
- 381854