Vieläkö Seinäjoella on aasialainen ruokakauppa? Joskus muutama vuosi sitten ainakin oli sen thaimaalaisen lounasravintolan vieressä, mutta onko varmuudella vielä siellä tai jossain muualla vastaavaa?
Aasialainen kauppa
13
4086
Vastaukset
- Vahinko on
Eipä taida olla mielestäni. Mutta muutamista muista löytyy jo aika hyvin aasialaisia mausteita ym, tarvikkkeita.
- sääli kyl
Joo, se ko. paikka on suljettu jo vuos sit varmaan. Ei ollut kovin kauaa auki, kun täällä ei ihmiset osaa valmistaa aasialaista ruokaa, syövät vain seinäjokisia eväitä.
- shoppihoppi
Onkos Lehtisen kauppakeskuksessa joku kauppa jossa vastaavia tuotteita?
- Matkusteleva
Siellä on ainakin ollut paremmin intialasia tuotteita. Mutta kyllä ainakin Joupin cittariltakin löytyy aika hyvin.
Sääli kyl- nimimerkki puhuu kyllä kakkaaa. Kyllä täällä tehdään etnisiä ruokia. Mitä ei saada täält,ä ostetään joko Helsingistä tai Tampereelta tai sitten tuodaan matkustettassa ulkomailla. Kun käy vaikka esim. Englannissa, siellähän on suurimmissä kaupungeissa suuria aasialaiskekuksia ravintoloineen ja kauppoineen. Ja jos ei joka paikkaan itse ehdi, suku tuo matkustaessaan tuliaisia. - Kyllä löytyy
Thaikauppa on nykyään Epstorin vieressä olevan Thairavintolan alakerrassa Maamiehenkadulla.
- Naminamska
Onko se Luxury Day Spa( seinäjoki) vielä toiminta ? Olin vuos sitten käytiin että hyvä tekis mieli käydää uudestaan.
- Use F Google
Et sitten viitsi itse katsoa niiden nettisivuilta? KVG!
- Anonyymi
Mokka- Market, keskuskatu 6.
- Anonyymi
Riippu_tissi kirjoitti:
Hmmm mitä tämä arabi myy
vaasan keskustassa löytyy pari hyvää thai myymälää ja yks afrikkalasia tuotteita myyvä kauppa. kyllä niistä aika hyviä tuotteita saa. täällä on kyllä monta thai hierojaa
- Anonyymi
Mokka Market ainakin oli kadonnut keskustasta.
- Anonyymi
Thai-hierontaa on ainakin monessa paikkaa!
- Anonyymi
Eikös Mokka-market muuttanut vanhaan postin taloon tien toiselle puolelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437