olemme poikaystäväni kanssa 18-vuotiaita ja hän on polttanut viitisen vuotta...nykyään hän polttaa päivittäin noin kymmenen tupakkaa. olen huolissani hänen terveydestään näin yleisesti sekä siitä, mitä tupakointi voi tehdä seksielämällemme. olen lukenut jostain, että tupakoijan seisokki ei ole niin jämäkkä kuin sellaisen joka ei polta, koska tupakointi haittaa verenkiertoa.
onko jollakin kokemuksia tupakoinnin aiheuttamista ongelmista erektiossa?
paljonko tupakointi vähentää seisokkia?
9
727
Vastaukset
- 7/8/2
Nuorena tupakka ei välttämättä vielä heikennä seisokkia mutta sitten 40 turha ihmetellä jos rööki on leikannut parhaan erektion pois.
- n gbvcsxt
Juu,näin on, menee varmasti vuosia ennen kuin tupakoinnilla seisokkiin on vaikutusta. Enemmän olisin huolissani muista terveysvaikutuksista, vaik eihän hän älyttömän paljon poltakaan
- Harmittaa
Minulla on 44v miesystävä joka polttaa kuin korsteeni, siis tosi paljon ja suihinotossa kyllä seisoo kunnolla, mutta muussa touhussa erektio on heikonlainen ja sehän kismittää.
Hän ei tupakastaan luovu.- jhghbvc
Jos kalu seisoo suikkaris, mut ei muuten, niin lähtisin kyl etsimään syitä pikemminkin henkiseltä puolelta kuin tupakasta. Tosin ei se jatkuva kessuttelu varmasti ainakaan auta asiaa....
- Näin on
jhghbvc kirjoitti:
Jos kalu seisoo suikkaris, mut ei muuten, niin lähtisin kyl etsimään syitä pikemminkin henkiseltä puolelta kuin tupakasta. Tosin ei se jatkuva kessuttelu varmasti ainakaan auta asiaa....
Tupakointi on suurin yksittäinen impotenssin aiheuttaja. Nuoret kundit eivät sitä 20 vuotiaina tajua, mutta 40v. asia alkaa vaivata kun ei seiso. Välttämättä pillerit eivät auta kun verenkierto on häiriintynyt. Asia pitäisi olla kaikilla sivistyneillä miehillä tiedossa. Tupakoimattomat miehet vanhemmiten panee ja porskuttaa kun ei ole muitakaan sairauksia. Tytöt, te joiden poikaystävät polttaa, voitte varautua seksittömään vanhenemiseen mikäli olette vielä kymmenien vuosien kuluttua yhdessä. Moni vanhempi nainen varmaan tietää asian ja on kokenut tämän henkilökohtaisesti.
- nainen
Jep, kokemusta on. 40-vuotiaana alkaa körssittelyn vaikutus näkyä.
- naaras
Juuh. Siinä neljänkympin tienoilla tupakoimattomat miehet voivat alkaa onnitella itseään.
- oldis
Liikaa! Mutta sitä ei silloin huomaa vaan hiljainen hiipuminen lasketaan helposti elintapojen ja ikääntymisen piikkiin.
Ketjun 4-kymppisten osoittajat ovat minunkin mielestäni hyvinkin tontilla.
Lopetin itse 38-vuotisena mutta silloin olin jo tuhonnut osan ääreisverenkierrostani.
Lopettamisen syyt olivat muut mutta pitemmässä juoksusssa olen päätellyt tehneeni oikean ratkaisun potenssiakin ajatellen.
En ollut impotentti eikä piristymisen syitä pysty erittelemään mutta savuttomuus on varmasti eräs tekijöistä.
Nyt. 7-kymppisenä vielä pelittää kunhan pysyn erossa alkoholista.
Täällä on teitenkin turha uhota mutta olen itsekin hieman hämmästynyt, että tämän ikäinen ukko pystyy uusintaan 20:n minuutin hengähdyksen jälkeen.
Tosin kumppani oli 20 ammattilainen.
Oman ikäluokan eukkoni kanssa elpymiseen menee vähimmilläänkin useita tunteja ja sitten saakin pitää siestaa ainakin pari vuorokautta.
En enää ihmettele jos vanhoja ukkoja kuolee "pukille". - Man1987
Kyllä se tupakointi vaikuttaa vaan nuoren miehenkin seisokkiin. Tupakointi huonontaa iästä riippumatta ääreisverenkiertoa. Eli vaikka kulli seisoisi ihan komiasta, seisoisi se ilman tupakkia vielä komiammin. Polttelin tupakkia seitsemän vuotta. Nyt ollut vuoden polttamatta. Kyllä huomaa muutoksen alapäässä ja jaksaa muutenkin sängyssä paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815