Paljon maksaisit terveestä ihosta.

vttuprkl

Oletetaan, että meillä on käytössä 100% toimiva ja kokonaan riskitön menetelmä, joka palauttaa kasvojesi ihon täysin normaaliksi, ikään kuin et koskaan olisi saanut aknea.
Paljon maksaisit, että pääsisit eroon aknearvistasi ja saisit normaalin ihon takaisin?

Itse olisin valmis ottamaan pankista lainaa yksiön verran, eli n. 150 000-200 000 euroa (Helsingin hinnoista puhutaan).
Tai olisin valmis tekemään 5 vuotta töitä ruokapalkalla.

Ilmeisesti olen lopulta pinnallinen mies, vaikka ei tätä asiaa itselleen helpolla myönnä. Oikeastaan hiukan järkytyin, kun mietin asiaa. Akne pudotti kasvoni 9 plussasta, 7 plussaan.

38

1155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M18.

Kyllähän siitä kymppitonnin maksaisi mielellään.

• vaapukanlehti

Itselläni alkoi aikuisiän akne e-pillereiden lopetuksen jälkeen. Olen yrittänyt hoitaa sitä luonnolllisin keinoin, mm. itselle sopivalla ruokavaliolla. Ruokavaliolla on ollut omalla kohdalla suuri merkitys. Suklaa, kahvi, vehnä pahentavat akneani, samoin alkoholi ja tupakka aiheuttavat oikein kunnon räjähdyksen iholla. Olen löytänyt nyt suht hyvän luonnollisista aineista koostuvan ihonhoitosarjan, mutta arpia se ei paranna, odotan että aika ja mahdollisesti aurinko auttaisivat. Jos saisin arvet ja sileän vanhan ihon takaisin, olisin valmis maksamaan korkeintaan 5000 € ja senkin joutuisin ottamaan lainaa. Koen että oma olemus, terveys ja hyvä olo ovat ristiriidassa hirveän näköisen ihoni kanssa.

• Totta.

Arvet lähtevät vain virtsalla. Jokainen meistä on uinut virtsassa 9 kuukautta. Lääkärit jotka ovat leikanneet sikiöitä kohdun sisäisesti, ovat havainneet että sikiöihin ei jää mitään arpia kohdussa olevan virtsa-nesteen parantavan voiman ansiosta.

• Aikuisakne
        Totta. kirjoitti:

Arvet lähtevät vain virtsalla. Jokainen meistä on uinut virtsassa 9 kuukautta. Lääkärit jotka ovat leikanneet sikiöitä kohdun sisäisesti, ovat havainneet että sikiöihin ei jää mitään arpia kohdussa olevan virtsa-nesteen parantavan voiman ansiosta.

Lapsivesi ja virtsa on pikkuisen eri juttuja... itsellä on selän mitta aikuisiän vaikeampaa aknea, enkä enää tiedä mitä sen kanssa voisi tehdä.
        Lohduttavaa, kestää luetun mukaan noin 50 v. asti, eli kunneka vaihdevuodet on ohi.
        Kokeiltu on kotihoitona niin aloeta, sinkinsyöntiä, basironia ahkerasti, ja jos jotain kuorintoja. Pesuaine on ihotyypille sopiva- ei mitään saippuasaippuaa, kosteutankin.
        Viimeisin villitys joka yksittäisiin kystiin auttaa vähän, on illodiini. Mutta- jokaikinen kysta täyttyy ja tyhjenee, ja taas tulppiutuu täyttymään, arpea on jo yläselkä vierivieressä, takalantiolla paljon.

Naamaani ei tule kovin usein kaameita kystia.

Ai mitäkö antaisin nätistä ihosta? Perinnön, jonka saan isäni jälkeen, ihan kokonaan, kun joku apu löytyisi.

• Hulluja on monenlaisia, mutta todettakoon, että muutamalla kympillä saat ihosi hyvän kuntoon. Se vie kuitenkin aikaa, muutamia vuosia. Ratkaisun nimi on vetyperoksidi, ja sitä saa edullisimmin paikallisesta kemikaalifirmasta. Apteekkeihin ei kannata juuri mennä, sillä ne myyvät ylihintaan, tai ei-oota. Itse ostin litran 35%:sta, se on erittäin vahvaa tavaraa, jos sitä tiputtaa vaikka nahan päälle, niin höyryä nousee. Se on kuitenkin vain vesihöyryä.

Aluksi täytyy käyttää noin 10% liuosta, tämäkin on melko tuhtia tavaraa, mutta sillä ei saa vielä naaman ryppyjä pois. Akne kyllä lähtee tuolla jo. Ongelmana on että vahvempien liuosten kanssa saa helposti ensimmäisen asteen palovammoja naamaan, mutta nämä paranevat toki täydellisesti muutamassa päivässä. Täysin terve iho taas ei reagoi vetyperoksidiin oikeastaan mitenkään. Harvalla on kuitenkaan täydellistä ihoa.

Itse taas en ole kärsinyt akneihosta, mutta kun ikää rupeaa olemaan jo lähellä 40 vuotta, niin iho ei ole aivan täydellinen. Käytän itse 35%:sta vetyperoksidia ryppyjen poistoon, ja sillä saa kyllä ensimmäisen asteen palovammoja naamaan, mutta ne paranevat nopeasti. Tätä toistamalla useita kertoja pääsee kyllä rypyistään eroon, ja ihosta tulee lopulta erittäin sileä. Prosessi on kuitenkin vähän tuskainen. Aloitin myös itse ensin 10%:lla liuoksella, ja kun iho kesti sen ilman oireita, siirryin 35%:een. Vuosi tässä on jo kulunut, eli ei tämä nopeaa ole. Näitä vetyperoksidin aiheuttamia punoittavia kohtia voi peitellä ihomeikillä, ettei näytä niin kauhealta kun menee ihmisten ilmoille.

Toinen vaihtoehto on TCA-ihonkuorinta, mutta tämä maksaa paljon enemmän, ja siinä on iho ruvella vähintään kaksi viikkoa jokaisen toimenpiteen jälkeen. Veikkaan että TCA-happo aiheuttaa jo toisen asteen lieviä palovammoja naamaan. Vetyperoksidihan ei ole mikään happo, vaan se hapettaa ihoa, eli siirtää happea kudoksiin.

• Totta.

Tosiaan, markkinoilla on ihovoiteita joissa on virtsaa ja vetyperoksidia.

• paska paavo

Minun ulosteen mukana tulee jotain mysteeristä ainetta joka poistaa ihon sairaudet vuodeksi kun siitä on kerran tehnyt naamion tunniksi. Voin myydä sitä sinulle tonnilla kilon.

• Mietintämyssyyn..

En usko. Vain Sionistit ovat niin kieroja että myyvät käärmeöljyä kymppitonneilla per hoito. Kuten ns. syöpähoidot joissa tuhotaan keho, tai leikellään siitä palasia pois.

Tutkimukset kertovat että jotka eivät leikkele eikä salli kemiallisia aseita käytettävän itseään vastaan syöpähoidon nimikkeellä, elävät pitempään, ja kuolevat kivuttomammin. Oikea hoitokin on olemassa, lue itse:

"..Ms. Christy was sick. Very sick. For a very long time. Pelvic inflammatory disease, ulcerative colitis, Chron's disease, chronic fatigue syndrome, Hashimoto's disease, mononucleosis. She had severe kidney infections, two miscarriages, chronic cystitis, severe candida, endometriosis, adrenal insufficiency, serious chronic ear and sinus infections, food and chemical allergies. And that wasn't the half of it. She had every conceivable medical test, her share of surgery, and drugs - plenty of them. Then she tried all forms of alternative therapy. Homeopathy, herbs, mega-vitamins and liv-cell treatments in Mexico. After traditional medicine failed to work, she and her husband spent over $100,000 trying to get her well with alternative approaches. Nothing worked.

And then one day, her husband brought home a little book that told of how individuals had been cured of even the worst diseases with a seemingly strange and little-known natural therapy. Soon afterwards, she began the therapy herself. From the first day she began, she received almost instantaneous relief from her incurable constipation and fluid retention. Within a week, her severe abdominal and pelvic pain was gone. The chronic cystitis and yeast infections (internal and external) soon disappeared and her food allergies, exhaustion, and digestive problems all began to heal. After a few more months, her colds, flu, sore throats and on again off again viral symptoms disappeared. Her hair which had fallen out by the handfuls after her fifth surgery became thick and lustrous. Her weight normalized, and her energy and strength came back. After nearly 30 years of non-stop illness, Martha Christy was whole again.

What was this therapy that she had discovered? What was this therapy that has helped seriously ill patients gain complete remissions from their afflictions? What was it that she actually did? Well, here it is. She orally and medicinally re-consumed her own urine... "

http://www.rexresearch.com/articles/urine.htm

• Manteliöljy

Saat neuvon ihan ilmaiseksi, niin et joudu vararikkoon!

Kylmäpuristettu manteliöljy tekee ihmeitä iholle.
      Päivä tai kaksi ei riitä, vaan vähintään kuukausi niin tuloksia pitäisi näkyä.
      Hierot sitä nassukkaasi illalla hyvissä ajoin ennen nukkumaanmenoa ja kunolla , niin että se imeytyy mahdollisimman hyvin.
      Ei titenkään haittaa, jos hieroo vähän aamullakin, jos työt sallii ja muut syyt!!??

Halpa ja hyvä konsti!
      Saa terveyskaupasta, eikä edes ole kovin kallista.

• Jäi sanomatta

Ei ole haittavaikutuksia!

• sarik80

Aknen kontrollointiin on keinoja! Naispuolisille aknea usein aiheuttaa liika testosteronin tuotanto, joka oireilee esim. aknena, päänahan rasvoittumisena, karvan kasvuna jne! (Miehille testo tekee samoja juttuja.)Aknea on myös montaa tyyppiä. Itselläni on voimakas taipumus, polykystisten munasarjojen tuottaman liian teston aiheuttamaan komedotyyppiseen akneen. Olen vuosien kokeilujen aikana havainnut parhaaksi hoitokeinoksi (ikää 35v.) kemialliset kuorinnat salisyylihapolla/yhdistelmäkuorinnoilla. Kyseinen hoito maksaa törkeästi kosmetologilla, niinpä olen jo pitkään tilannut aineen :

www.chemicalpeelshop.mycashflow.fi

Hakekaa netistä tietoa salicylic acid (skin) peeling, ja chemical peeling. Säännöllinen käyttö ensinnäkin poistaa sarveistuneet ihosolut, päästäen talin ulos huokosesta. Lisäksi salisyylihappo on rasvaliukoinen ja liuottaa talin huokosesta ja hillitsee talin eritystä! Se tappaa myös bakteereja, eli sopii myös bakteeriperäiseen akneen hoidoksi! Lisäksi, akneiho tarvitsee puhtautta ja kosteutta, eli kevyt, hyvin kosteuttava geeli/emulsio pitää pinnan joustavana ja heleänä.(Myös miehillä!!) Puhdistusaineet eivät saa olla liian kuivattavia, se lisää roinan koteloitumista huokosiin ja ärsyttää rauhasia tuottamaan lisää talia! Huom! Akneiho on usein herkkä, eli välttäkää hajusteita, väriaineita, parabeeneja. Lisäksi naisille: mitkä tahansa e-pillerit eivät toimi aknen taltuttamisessa, vaan kyse on nimenomaan antiandrogeenisen komponentin omaavista pillereistä!! Diane Nova-pillereissä on syproteroniasetaattia (siis eräänlaista keltarauhasjohdannaista), joka on teston "vastavaikuttaja". Itse käytin kyseisiä pillereitä nuorempana vuosia erittäin hyvin tuloksin. Kannattaa kokeilla.
      Ai, niin. Apteekeista ja kaupoistakin saa nykyään jo mietoja salisyylihappotuotteita, joilla voi kokeilla ihon reagointia. (Garnier on kelvollinen). Niitä ei kyllä voi verratakaan teholtaan varsinaisiin kemiallisiin kuorintoihin.
      Elämäntavat han vaikuttavat paljon: tupakointi huonontaa ihon verenkiertoa ja pahentaa myös aknea. Jäkjäk Tsemppiä, ladies and gentlemen.

• fuullix

Kai sitä vois maksaa 5 senttiä

• scarface86

Eikös tähän vaivaan ole olemassa esim. laserhoitoja. Maksaa satasia per käsittely ja vaatii useamman käsittelyn, (eikä taida olla ihan riskitöntä, mutta mikäpä olisi!), mutta ei se nyt kuitenkaan ole kuin murto-osa yksiön hinnasta!

Ja mitä maksaisin itse? En luultavasti mitään. Minulla on jonkin verran arpia pahasta murkkuaknesta ja finnejä toisinaan edelleen (ikää 27 ja olen nainen), kaverini ovat joskus ehdotelleen että voisin kokeilla hoitoa. Mutta tämä on iho mikä minulla on enkä tarvitse paranneltua versiota. Pintavikoja lukuunottamatta tämä iho palvelee hyvin!

Ja vaikka ei arpista turpavärkkiäni katsomalla uskoisikaan olen hyvin tyytyväinen elämänlaatuuni!

• rsrsrsrs

Jos samalla pääsisin eroon myös laajentuneista verisuonista ja mustapäistä (tai lasketaanhan ne akneen) niin voisin maksaa hyvinkin paljon. Ottaa lainaa tai joku kuukausimaksu pari vuotta.

• niinpaljonmaks

Kyl mä ainaki viis miljoonaa maksasin, tai olisin valmis menemään vankilaan huoraks loppuelämäkseni.

• Lottovoitolla

Jos voittaisin lotossa niin todella olisin valmis maksamaan lähes koko jättipotin verran (jos se sitä vaatisi) siitä että saisin virheettömän ihon!

Jäisihän mulle vielä sitä itse tienattua rahaa jolla olen pärjännyt tähänkin asti, eikäpä tarvitsisi pelätä mihin joutuisin sen kaiken rahan kanssa.

Mutta tämä nyt lienee liki mahdotonta, joten taidan kärsiä koko loppuelämäni normaalia huonommasta ihosta :( Aina saa haaveilla.

• Neiti 22v.

Minä olisin voinut maksaa jopa 10 000 euroa ennen kuin sain isotretioniinikuurin neljäksi kuukaudeksi.

Akneni oli vain keskivaikea, mutta krooninen (eli ollut nassussani ja selässä n. 9 vuotta). Nyt ihoni on lähes täysin normaali ja sain sen kidutettua kuntoon mm. erilaisilla pinnallisilla A-vitamiinia ja salisyylihappoa sisältävillä ihonhoitotuotteilla.

Poskilla oli jonkin verran arpia, mutta ne ovat kadonneet lähes täysin lääkityksen avulla. Samoin kuin mustapäätkin. >:D Selässä tosin on muistona valkoisia, pigmentittömiä länttejä, mutta hyvin pieniä ja vähän.

Rahaa meni lääkkeisiin ja yksityiseen lääkäriin n. 300 euroa. Jos ihoni ei olisi näin hyvässä kunnossa, menisin ilman muuta laserkäsittelyyn arpien tasoittamiseksi.

• käly

Jälkikasvullani on aknea, mutta ei pahasti. käy onneksi saunassa, siis kunnon löylyissä ja sehän tunnetusti auttaa ihohuokosia. muutenkin on hyväksi akneen.

Ja nuo pesusienet, varsinkin se karheampi puoli, kun sillä kevyesti pesee on kuin olisi käynyt kuorintahoidossa. Suosittelen.

Mummoni aikanaan opasti ottamaan tuorehiivaa ihan hiukan ja vettä päälle silloin tällöin, oli apua siitäkin.

• kyllästynyt ihoon

Maksaisin sen 100000€

• 14+10

Aloittajan pointti ja tämän keskustelun tarkoitus oli kylläkin siinä, että kuinka paljon ihmiset olis valmiita maksamaan HYVÄSTÄ IHOSTA LOPPUELÄMÄKSI. Eli en ymmärrä, miksi ihmiset viljelee täällä niitä iänikuisia virtsa-, happokuorinta- ja pesusienivinkkejä, koska mikään näistä ei poista ongelmaa - siirtää vain ja ehkä vähän helpottaa hetkeksi. Joku mainitsi jo hormonit & ruokavalion ja nämähän on niitä avainasemassa olevia juttuja. Vaikka ihon kuinka kuorisi ja uusisi ja se näyttäisi täydelliseltä ja tasaiselta niin ennemmin tai myöhemmin se palautuu kuitenkin entiseen. Mustapäitä ja hormoninäppyjä puskee eikä stressiä ei voi estää. Ja tuskimpa kauhean moni pystyisi pidättäytymään alkoholista, tupakasta tai herkuista loppuikäänsä.

Jos aknen ja epäpuhtauksien varsinainen aiheuttaja löydettäisiin ja siihen keksittäisiin järkähtämätön parannuskeino ja tulokset pitäisi loppuelämän, niin itse henkilökohtaisesti maksaisin n. 5000€. Ehkä enemmänkin, mutta tällä hetkellä oon niin skeptinen ja toivo loppunut, etten edes osaa kuvitella tällaista mahdollisuutta.

• ikuinen kärsijä
        14+10 kirjoitti:

Aloittajan pointti ja tämän keskustelun tarkoitus oli kylläkin siinä, että kuinka paljon ihmiset olis valmiita maksamaan HYVÄSTÄ IHOSTA LOPPUELÄMÄKSI. Eli en ymmärrä, miksi ihmiset viljelee täällä niitä iänikuisia virtsa-, happokuorinta- ja pesusienivinkkejä, koska mikään näistä ei poista ongelmaa - siirtää vain ja ehkä vähän helpottaa hetkeksi. Joku mainitsi jo hormonit & ruokavalion ja nämähän on niitä avainasemassa olevia juttuja. Vaikka ihon kuinka kuorisi ja uusisi ja se näyttäisi täydelliseltä ja tasaiselta niin ennemmin tai myöhemmin se palautuu kuitenkin entiseen. Mustapäitä ja hormoninäppyjä puskee eikä stressiä ei voi estää. Ja tuskimpa kauhean moni pystyisi pidättäytymään alkoholista, tupakasta tai herkuista loppuikäänsä.

Jos aknen ja epäpuhtauksien varsinainen aiheuttaja löydettäisiin ja siihen keksittäisiin järkähtämätön parannuskeino ja tulokset pitäisi loppuelämän, niin itse henkilökohtaisesti maksaisin n. 5000€. Ehkä enemmänkin, mutta tällä hetkellä oon niin skeptinen ja toivo loppunut, etten edes osaa kuvitella tällaista mahdollisuutta.

Samaa mieltä!!!

• ihohuokoset

Mistä lie johtuu, että toiset geeneissään saavat tuon epäpuhtaan ihon ja toisilla on se ihanan kuulas, terve, sileä iho. Valtaosalla on hyvä osa. Sitten on meitä harvoja yksilöitä, ketkä saamme kärsiä iho-ongelmista suuren osan elämästämme.

Toki suuri-ihohuokosinen iho on yksi akneihon piirteistä. Paksuhko iho. Liekö juuri talituotannon kanssa paljonkin tekemistä.

• poistun sivulta

Ottaa päähän tulla näille terveyssivuille ja ensimmäisenä näkee tuon irvistelevän finninaaman.
      Vaihtakaa kuva tai antakaa tämän jutun hautautua.
      Joskus aiemminkin nämä herätekuvat ovat olleet todella ällöttäviä.

• hyvä ihoinen

Ihon kuntoon vaikuttaa monet eri tekijät. Tässä ovat ne tärkeimmät!

1) Ruokavalio. ON tärkeää, että iho saa kaikki tarvitsemansa ravintoaineet. Suoliston kunto heijastuu ihoon. Monella auttaa, kun jätää pois vehjäjauho ja sokeri tuotteet. (siskoni tytöllä näiden pois jättäminen teki ihmeitä!). Perusterveellinen ruokavalio eli paljon kasviksia, hyviä proteiineja ja hyviä öljyjä.

2) Ihon hoito. Jos on oikein hyvä iho, niin ei ehkä tarvitse kuin pestä aamuisin ja iltaisin. Sitten naamaan hyvälaatuista luomuvoidetta tai esim. luomukookosrasvaa.

3)Vältä stresssiä. Rento, hyvä olo heijastuu ihoonkin.

4). Liikunta ulkoilmassa. Iholle tekee hyvää saada happea.

Itselläni on niin hyvä iho, etten käytä juuri koskaan edes meikkivoidetta. Ihoni on tasainen, sileä ja hyvänvärinen.

• kiittivit..ti

Todella haista pas.. kommentti aloitukseen. Suuri osa meistä ongelmaihoisista kärsivät nimenomaan hormoonien aiheuttamista aknenäpyistä. Nuo mainitsemasi tärkeät tekijät ei auta.

Kaikkein eniten ärsyttää juuri nämä hyvän ihon omaavat, jotka kehtaavat tulla neuvomaan meitä joilla on todella suuria ongelmia ihomme kanssa, huolimatta miten itseämme hoidamme. Aivan kuin yrittäisivät osoitella itseään paremmiksi asiassa missä vaikuttavat tekijät ovat usein perinnöllisiä.

Arsyttävää. Onnistuit siis.

• roan syönyt
        kiittivit..ti kirjoitti:

Todella haista pas.. kommentti aloitukseen. Suuri osa meistä ongelmaihoisista kärsivät nimenomaan hormoonien aiheuttamista aknenäpyistä. Nuo mainitsemasi tärkeät tekijät ei auta.

Kaikkein eniten ärsyttää juuri nämä hyvän ihon omaavat, jotka kehtaavat tulla neuvomaan meitä joilla on todella suuria ongelmia ihomme kanssa, huolimatta miten itseämme hoidamme. Aivan kuin yrittäisivät osoitella itseään paremmiksi asiassa missä vaikuttavat tekijät ovat usein perinnöllisiä.

Arsyttävää. Onnistuit siis.

Kyllä se ravinto vaikuttaa suoraan kaikkeen mitä kehossa tapahtuu, harmi että niin harva on perillä asiasta, myös hormoneihin, puhumattakaan muista sairauksista. Itselläkin perinnöllinen hormonaalinen akne mukaan lukien esim. kovat menkkakivut yms, paiseaknesta kärsinyt vuosia kunnes löysin vähähiilarisen ruokavalion joka on toiminut loistavasti poistaen myös muut hormonaaliset ongelmat. Kannattaa perehtyä ja kokeilla, tiedän että on vaikea uskoa, itselläkin meni aikaa kunnes opin syömään oikein ja näin tuloksia, tämä on ollut terveyteni kannalta paras juttu elämässäni ja oon ikionnellinen että on olemassa keino jolla pitää akne kurissa. Silloin tällöin, n. kerran vkossa tulee syötyä herkkuja ja sen huomaakin naamasta seuraavana päivänä, onneks iho taas rauhoittuu aika äkkiä kun palaa taas siihen terveelliseen ruokavalioon. Monia lääkekuureja roaccutan mukaan lukien tullut syötyä turhaan ja rahaa tuhlattu, kun on näin helppo keino olemassa, eikä maksa mitään. Kunhan moni nuori saisi tietää tästä niin ei tarvitisi turhaan kärsiä vuosikausia.

• huolestunuttt

Miksi ihmeessä mun iho menee ihan kireäks suihkun jälkeen??? en voi avata suuta enkä silmiä kunnolla! :( mitä tää on??

• atoppikko kuitenkin

Ehkä 50 euroa... max.
      Ikää on jo keski-iän verran, jotenkin arvot ovat asettuneet kohdilleen, eikä ulkonäkö ole enää juurikaan mitenkään päivän polttavin kysymys.
      Puhtaus, ehjät vaatteet jotka ovat tilanteeseen sopivat ja jotensakin värit stemmaa keskenään ja vaatteet ovat vielä säähän ja vuoden aikaan sopivat. Siinä se.

• SadJoy

Jos oikeasti tuollainen olisi käytössä, ja takuuvarmasti hoitaisi ihon myös kuntoon, niin olisin valmis myös tekemään töitä ruokapalkalla sen 5 vuotta.
      Niin paljon olen syytänyt rahaa jo täysin toimimattomiin keinoihin aina laserista lähtien, että täysin varmasta hoidosta olisin valmis maksamaan todella myös tuon pienen yksiön verran työssä, koska rahaa ja realisoitavaa omaisutta ei ole. .
      Aknearpinen iho on ollut itselleni todella rankka itsetunto-ongelma, jota ei mentaalipuolella pysty enää hoitamaan. Sama tekijä on sysänyt minut totaalisesti sivuun elämästä. Vaikka olenkin koulutettu, töppää urani aloitus aina siihen ensimmäiseen työhaastatteluun.

Eli ihon kuntoon saaminen olisi myös tulevaisuuteni kannalta todella se tärkein asia elämässä tällä hetkellä. Kun sitä potentiaalista uraakin on enää jäljellä vajaa 30 vuotta.

• 111111111
      • ouyfhfjygf

Jos ongelmana on enää vain aknearvet, ei siis enää ole finnejä, suosittelen mikroneulausta.

Laitteita saa tilattua netistä monesta eri paikasta muutamalla kympillä. Tilaat 1,0 mm neuloilla olevan laitteen, käytät sitä muutaman kuukauden (parin viikon välein), ja ero entiseen on selvä.

Tepsii myös otsaryppyihin.

On pienentänyt itselläni ihohuokosia selvästi, vaikka olen testannut vasta pari kuukautta. Laittakaa googleen hakusanoiksi "dermaroller acne scars" ja laittakaa kuvahakuun, niin löydätte ennen ja jälkeen- kuvia.

Ja ei; en ole alalla töissä, enkä myy laitteita, eli oma lehmä ei ole ojassa.

• Ottaisin lainaa

20000€.

• Rheya:
    • mirtatsapiini

säännöllinen hyvien rasvojen saanti vaikuttaa ihoon.jättihelokkiöljyä ja soijalesitiiniä ruokaan lisäämällä saadaan tali ns.notkeammaksi ja ihohuokoset lähtee helpommin pestessä puhtaaksi.vähentää ainakin uusien mustapäiden ja finnien muodostumista.

• homoegi69

luulin itteeni heteroksi oli väärässä niinku erik

• dsffwwf

http://j.gs/39eD tuossa tietoa samantyyppisestä menetelmästä

• pula-ajan missi

No ei ole aknea, mutta paaaaaljon muuta ongelmaa ihon kanssa. Tämän hetken rahatilannetta vasten katsoen sanoisin että 500€ maksaisin täydellisestä ihosta: eli rypyttömästä, kiinteästä, olemattomista ihohuokosista, pusittomista silmistä,uurteettomasta otsasta, hamsterinpussittomista leukalinjasta jne jne jne
      No sanotaan että kyllä 1500€ euroa jostakin vääntäisin...

• teabag

Man: Let's teabag!
      Your Wife: Okay!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      488
      1845
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      378
      1567
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1368
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1357
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      110
      958
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      51
      909
    7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      906
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      761
    9. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      65
      756
    10. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      10
      751
    Aihe