Sari

Raparperiauto

The hot!!

42

4176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hunaja-Jussi.

      On se.

    • Hepo hirnahtaa

      Mut eiks se oo joku uskis? Ei sellaseen kannata sekaantua. Siks se ei saanut kirjeitäkään paljon mitään!

    • Mitä olen Saria täällä Lieksassa viihteellä nähnyt, niin en todellakaan häntä minään uskovaisena pidä, raikas ja iloinen nuori nainen, joten syyt kirjeiden vähyyteen lienevät jossain muualla.

      • Uskon veli

        Huolimatta siitä millaisena sinä häntä pidät, On hän uskishihhuli. Sen hän on itse julkisesti sanonut.
        Kyllä miehet tietää että sellaisesta friikistä kannattaa pysyä mahdollisimman kaukana!
        Se pudotti Sarin kirjesaldoa vähint. 90%!


      • mikä' lahko?
        Uskon veli kirjoitti:

        Huolimatta siitä millaisena sinä häntä pidät, On hän uskishihhuli. Sen hän on itse julkisesti sanonut.
        Kyllä miehet tietää että sellaisesta friikistä kannattaa pysyä mahdollisimman kaukana!
        Se pudotti Sarin kirjesaldoa vähint. 90%!

        Mitä tuo tarkoittaa? Jotain lahkoa, vai? Monet helluntalaiset eivät eroa ns tavan kansasta vaan käyvät viihteellä jne.. siis nykyaikaiset helluntalaiset, sen tiedän ja olen kuullut.


    • Jämpti on näin

      Ne pelkää hevosia ja kovan työn tekoon joutumista.
      Ja mihinkäs nuo jussittaret muuhun miehiä tarvisivat kuin ilmaiseksi rengiksi.

    • minäminä

      No ei toi ainakaan muuta eti ku renkiä. Kauhee pissis ja minä ite olevinaan. Ei ihme ettei saanu enempi kirjeitä. Siis tällä muijallahan ne hepat oli ja blonditukka? Ettei tuu moitittuu väärää henkilöä. Kun en niin tarkkaan muista kuka kukin on kun ei kiinnosta....

    • Uskouskis

      Taitaa kuulua ihan ortodoksiseurakuntaan. Joten se siitä uskovaisesta.

    • Uskon sisko

      Ortodoksit just on kaikkein pahimpia!!

    • kaunotar,,,,

      En tietenkään tiedä hänen henkilökohtaisia ominaisuukian,luonnetta ym,
      mutta mitä telkasta katsoin niin hän on huikein nainen mitä koskaan sarjassa on ollut. Jotkut eivät tykkää vaaleista eloveena naisista,mutta minä en muuta koskaan
      ole ajatellutkaan.

    • Vierusluokalta

      Tunnen hänet jo kouluajoilta ja ikävä kyllä en voi yhtyä kehujien kuoroon.
      Kaunishan hän kyllä on, mutta luonteeltaan oikea känkkäränkkä ja varsin ilkeä.

      • Tiinaliina

        No nythän vitsin murjasit. Ilkeätä ei saa hänestä tekemälläkään. Ihme tuubaa täällä kirjoitellaan. Et varmaan edes tunne häntä oikeasti samoin kuin minä.


    • pitäs olla kuuro...

      ÄRSYTTÄVÄ puhetyyli !!!

    • Samalta kylältä

      Sari kun on saanut kaiken ilmaiseksi, ja jo pienestä asti on suuhun työnnetty kultalusikkaa, niin se on suuri vaikuttaja hänen vaikeaan ja nirppanokkaiseen luonteeseensa.
      Tottunut saamaan kaiken mitä vain keksii pyytää, ja kirjeitäkin olisi pitänyt saada enemmän..
      Edellinen mies lähti kun kyllästyi ainaiseen Sarin vaatimiseen ja tyytymättömyyteen.
      Mistäpä uusi palvelija tilalle..??

      • Uskopois

        Veikkaan, että edellisen kommentin kirjoittaja on joku peräkammarin poika joka on saanut pakit Sarilta ja nyt katkerana esittää perättömiä väitteitä. Kirjoittaja varmaan sama kuka häntä uskovaiseksikin haukkui.


      • ystävä

        Kylläpä olet aika törkeä!


      • ne naiset ne ...
        Uskopois kirjoitti:

        Veikkaan, että edellisen kommentin kirjoittaja on joku peräkammarin poika joka on saanut pakit Sarilta ja nyt katkerana esittää perättömiä väitteitä. Kirjoittaja varmaan sama kuka häntä uskovaiseksikin haukkui.

        Naisen tekstiä, se näkyy , ei ole miehen, saati peräkammarin pojan.


      • myös samalta kylältä

        Sarin läheisenä ystävänä laspsesta asti uskaltaisin väittää, että puhut p....aa! Kateellisten panettelua, ei ole muuta omassa elämässä kun pitää toisten elämää ruotia! Ottaa ilmeisesti pannuun, jos toisilla on elämän lähtökohdat paremmin kuin itsellä. Hanki koulutus ja sitä kautta parempi palkkainen työpaikka, ettei tarvii olla toisten mammonasta kateellinen!


      • heppanainen1
        ne naiset ne ... kirjoitti:

        Naisen tekstiä, se näkyy , ei ole miehen, saati peräkammarin pojan.

        Eiköhän tuo ole kateellisen panettelua...naiset osaavat olla tosi kateellisia toisilleen. Itsekin nainen, vaan en millään muotoa kateellinen Sarille tai muillekaan. Ei minulta pois. Ja tuo ratsastuskoulun pyörittäminen on todella rankkaa työtä, ei siinä pääse millään tavalla helpolla - päinvastoin! t. sivusta seurannut.


    • Snobbarelli

      Sarihan on aina ollut sellainen snobi.

    • t772

      Kultalusikka, nirppanokka, hihhuli! Aivan uskomattomia juttuja. Noiden kirjoittajat eivät kyllä tunne Saria.

    • Tuntematon potilas

      Vai tuntevatkohan sittenkin paremmin kuin sinä...?

      • ilovesari

        Täällä se Pohjois-Karjalainen kateus taas paistaa oikein kunnolla. Aivan uskomatonta! Samaa peetä voi lukea Suomi 24 paikkakunnat ja Lieksa osastolta!


    • Sotkamon mies

      Kaunis nainen:) En tunne tarkemmin. Eipä varmaan yrityksen pyörittämisen ja muun elämän tapansa oheen tarvitse mitään kannateltavaa tai kannattelijaa. Jollain tavalla miekkosen pitää mukana pysyä tai sitten olla omat työmaat ja tekemisen mallia ja näyttöä? Vakka kantensa valitsee ja jos ei niin alkaa myöhmmin liitoksistaan natisemaaan...

    • imekää letkua

      Kateelliset pelletviime kaudella mollasivat kaunista ja fiksua paria ja nyt varmaan samat pellet mollaamassa kaunista blondia.

    • Lieksa town

      Niin, se kauneus kun merkitsee toimivassa parisuhteessa kovin vähän.
      Siksi se Sarikin yksin on..

    • Hei haloo

      Onneksi kovin moni teistäkin Sarin henkilökohtaisesti tuntee. Perättömistä huhupuheista on niin helppoa alkaa suurennella asioita ja varsinkin täällä paskanjauhamisen luvatussa maassa selän takana NIMETTÖMÄSTI puhua. Kirjoittaisitte kommenttinne edes omalla nimellänne jos ei muuhun kykene, fiksummat sanoisivat ihmiselle asiat suoraan ja kaikista fiksuimmat pitäisivät asian ihan omana tietonaan. Kyllä se on ihanaa miten aikuiset ihmiset käyttäytyvät esimerkillisesti.

    • NIMETTÖMÄSTI..

      ..ja sinun nimesi on..??

    • jukka...

      haistakaa työ sarin morkkaaja pitkät itellä teillä ei oo selkärankaa ees omalla nimellä täällä haukkua saria sari on esiintynyt omalla nimellään ja on ihmisistä mitä ihanin se on täällä hyvä nimimerkin takaa urputtaa mie ainakin annan kaiken tukeni sarille

      • matti...

        ..ja sinun nimesi on jukka mikä..??


    • Kuhjou

      Mielipiteen sanotaan olevan kuin persereikä, se löytyy meiltä jokaiselta. Jokainen saa sitä vapaasti ilmaista, mutta kuinka moni muodostaakaan mielipiteensä pelkän kuulemansa/näkemänsä perusteella, vaivautumatta tutustua ihmiseen paremmin? Toisen kommentointi nimettömänä heijastaa lähinnä kirjoittajan omia negatiivisia tuntoja. Tällaiset kommentoijat voisivat ottaa kirjoittamisen sijaan hetken aikaa itselleen ja pohtia, ovatko he itsekään tutustumisen arvoisia?
      Kaikki olemme jollain lailla hihhuleita, mutta se on jokaisen omassa harkinnassa, kuinka paljon. What goes around, comes around.

      • Nimetön lieksassa

        ..ja sinun nimesi on..??


      • Kuhjou
        Nimetön lieksassa kirjoitti:

        ..ja sinun nimesi on..??

        Olen ilmeisesti poikkeavan positiivinen hihhuli, kuka ei piiloudu nimimerkin taakse jaellakseen negatiivisia kommentteja, vaan pyrkien positiivisuuteen.
        "Kerrotaan tarinaa kahdesta koirasta, jotka kävelivät eri aikaa samaan huoneeseen. Toinen tuli ulos häntää heiluttaen, toinen muristen. Tilannetta seurannut nainen meni huoneekseen katsoakseen, mikä siellä teki toisen koiran niin vihaiseksi ja toisen iloiseksi. Yllätyksekseen hän löytää huoneen täynnä peilejä. Iloinen koira näki satoja iloisia naamoja vastaavan, kun taas muriseva koira näki vain satoja koiria murisevan hänelle takaisin. Se, mitä näät maailmassa on heijastus omasta itsestäsi."


    • Totuus Sarista

      Sari on fiksu nainen. Käyttäytyy korrektisti. Olen tuntenut Sarin pitkään. Olin iloinen kun kuulin, että Sari haki tähän ohjelmaan. Toivottavasti hän löytää sen oikean.

    • Ketä uskoa..?

      Kuka totta puhuu? Pari entistä mieskumppania mainitsee hänet naiseksi helvetistä! Miksi näin, jos kerta on maailman valloittavin ihminen? Outoa...

    • Miesparkaa auttakaa

      SnobiSarin nettitreffit...

    • ystävä

      Jos olet tuntenut ihmisen kouluaikaan, niin voitko väittää että olisit itse samanlainen kuin silloin? Et siis voi muodostaa mielipidettä 15 vuoden ? takaa kunet tunne ihmistä enää. Sama pätee entisiin parisuhde vertailuihin. Elämä muuttaa ja kasvattaa meitä kaikkia, virheistä toivottavasti opitaan ja niitä meistä jokainen joskus tekee. Parisuhteeseenkin tarvitaan aina kaksi, eikä sen toimimattomuus ole vain yhden syytä. Eikä kenenkään luonnetta, hyvyyttä tai huonoutta voi arvostella sen perusteella miltä ulkokuori kenenkin silmään näyttää. Minusta sari on aivan ihana ihminen, kaunis, huomaavainen, luotettava, lämminsydäminen, hauska. Jokainen meistä uskoo omalla tavallaan, kuka mihinkin, eikä se tee kenestäkään toista huonompaa. Minulle sari on ollut hyvä ystävä jo vuosia ja tulee olemaan. Toivon todella että hän löytää elämänkumppanin rinnalleen!

    • Naapurista

      Minä en usko, minä tiedän..

    • Aikuistukaa!

      "Kuka totta puhuu? Pari entistä mieskumppania mainitsee hänet naiseksi helvetistä! Miksi näin, jos kerta on maailman valloittavin ihminen? Outoa... "

      Sinäkö sitten ylistät ja kehut ex-kumppaneitasi?
      Toisen mielestä ärsyttävä voi olla toisen mielestä ihana, mieltymyksiä kun on erilaisia. En ymmärrä mitä kiksejä ihmiset saavat toistensa morkkaamisesta, etenkään tämmöisestä nettikirjoittelusta, jos ei jostakin pidä niin miksi siitä koko ajan puhua?

    • mees33v

      Aevan iihhana tää Sari! Kyllä mie ainaki siitä emännän itellein ottasin. Mie veisin ja hää vikisis. :)

    • männiinkölän petäjä

      Varmaan jollekkin sopiva? Ainahan vakka kannen löytää.Minua persoona alkaa jo ärsyttää siinä vaiheessa, kun suunsa avaa, äänikin ärsyttää.
      Pyörittää yhtä/kahta varattua heppua, aika useasti nimenomaan varatut, ja varakkaat kiinnostaa...Tämän tietävät hänen ns ystävänsäkkin,.joten puolusteku höpöjutut sikseen..Mutta kuten sanoin, varmaan jollekkin sipiva, minulle ei!

    • moi1

      ... niin ja onhan niitä halutessaan tarjolla ja tulossa varattuja ukkomiehiäkin, jos ei vapaista löydy...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5791
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2007
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1765
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe