Minä.

Vainen

Olen iloinen, kun lopultakin ymmärsit hellittää. Ei kaikki aina ole sitä miltä näyttää. :)

12

1553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lutunen

      sä luulet olevasi? Joku maailman halutuin henkilö varmaan..............

      • Minä

        Ikävä kyllä, en luule! Vaan tiedän! Viimeiset seitsemän vuotta olen istunut neljän seinän sisällä. Sillä sen verran kunnioitan itseäni. Ja läheisiäni. Että olkoon muut kateellisia. Jos siitä hyvän mielen saavat? Eli kaikki olettamuksia, arveluja. niinkuin myös luuloja. Aihe on ennenkin käyty läpi. Muistelisin.


      • Tässä
        Minä kirjoitti:

        Ikävä kyllä, en luule! Vaan tiedän! Viimeiset seitsemän vuotta olen istunut neljän seinän sisällä. Sillä sen verran kunnioitan itseäni. Ja läheisiäni. Että olkoon muut kateellisia. Jos siitä hyvän mielen saavat? Eli kaikki olettamuksia, arveluja. niinkuin myös luuloja. Aihe on ennenkin käyty läpi. Muistelisin.

        Lisätäkseni. Olen varmaan Tai olen syntynyt väärälle vuosisadalle. Minun kunnioittamis käsitteet ovat iham peestä. Sorry. Ei niitä kukaan ymmärrä. Mutta se asia ei minusta vielä tyhmää tee!!!


    • edes

      uskalla laittaa jotain mistä sut tunnistaa? Et, koska tommoset leikkijät pelkää paljastaa tyhmyytensä ja susta on niin tajuttoman kivaa leikkiä jonkun tunteilla. Säälittävä olet, ei voi muuta sanoa.

      • Niin

        Leikki leikkinä. Sääli on sairautta.


      • oikein
        Niin kirjoitti:

        Leikki leikkinä. Sääli on sairautta.

        hassusti sattuu niin noi ajatustenvaihdot täällä tapahtuu sellasten ihan vieraiden ihmisten kanssa ja mahdollisesti asianomainen ei ole ottanut mitään osaa keskusteluun eikä se edes tajua, että siitä ajatellaan niin pahasti.


      • Asia
        oikein kirjoitti:

        hassusti sattuu niin noi ajatustenvaihdot täällä tapahtuu sellasten ihan vieraiden ihmisten kanssa ja mahdollisesti asianomainen ei ole ottanut mitään osaa keskusteluun eikä se edes tajua, että siitä ajatellaan niin pahasti.

        Kuka ihmeen asianomainen? Joka leikkiin ryhtyy. Se leikin kestäköön.


      • hän
        Asia kirjoitti:

        Kuka ihmeen asianomainen? Joka leikkiin ryhtyy. Se leikin kestäköön.

        kenelle viestis osoitat, se on se sun juttus asianomainen=)


      • huomio
        Niin kirjoitti:

        Leikki leikkinä. Sääli on sairautta.

        henkilöt sekaisin


      • havainto
        Niin kirjoitti:

        Leikki leikkinä. Sääli on sairautta.

        olet oikeassa, kirjoittajia vaikka kuinka monta ja kaikki käyttävät toistensa nimimerkkejä=)


    • Minä

      ole ex miehesi.

      • Mitä

        Ei kumminkaan tämä pelleily ole mun laji ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe