Olen iloinen, kun lopultakin ymmärsit hellittää. Ei kaikki aina ole sitä miltä näyttää. :)
Minä.
12
1553
Vastaukset
- Lutunen
sä luulet olevasi? Joku maailman halutuin henkilö varmaan..............
- Minä
Ikävä kyllä, en luule! Vaan tiedän! Viimeiset seitsemän vuotta olen istunut neljän seinän sisällä. Sillä sen verran kunnioitan itseäni. Ja läheisiäni. Että olkoon muut kateellisia. Jos siitä hyvän mielen saavat? Eli kaikki olettamuksia, arveluja. niinkuin myös luuloja. Aihe on ennenkin käyty läpi. Muistelisin.
- Tässä
Minä kirjoitti:
Ikävä kyllä, en luule! Vaan tiedän! Viimeiset seitsemän vuotta olen istunut neljän seinän sisällä. Sillä sen verran kunnioitan itseäni. Ja läheisiäni. Että olkoon muut kateellisia. Jos siitä hyvän mielen saavat? Eli kaikki olettamuksia, arveluja. niinkuin myös luuloja. Aihe on ennenkin käyty läpi. Muistelisin.
Lisätäkseni. Olen varmaan Tai olen syntynyt väärälle vuosisadalle. Minun kunnioittamis käsitteet ovat iham peestä. Sorry. Ei niitä kukaan ymmärrä. Mutta se asia ei minusta vielä tyhmää tee!!!
- edes
uskalla laittaa jotain mistä sut tunnistaa? Et, koska tommoset leikkijät pelkää paljastaa tyhmyytensä ja susta on niin tajuttoman kivaa leikkiä jonkun tunteilla. Säälittävä olet, ei voi muuta sanoa.
- Niin
Leikki leikkinä. Sääli on sairautta.
- oikein
Niin kirjoitti:
Leikki leikkinä. Sääli on sairautta.
hassusti sattuu niin noi ajatustenvaihdot täällä tapahtuu sellasten ihan vieraiden ihmisten kanssa ja mahdollisesti asianomainen ei ole ottanut mitään osaa keskusteluun eikä se edes tajua, että siitä ajatellaan niin pahasti.
- Asia
oikein kirjoitti:
hassusti sattuu niin noi ajatustenvaihdot täällä tapahtuu sellasten ihan vieraiden ihmisten kanssa ja mahdollisesti asianomainen ei ole ottanut mitään osaa keskusteluun eikä se edes tajua, että siitä ajatellaan niin pahasti.
Kuka ihmeen asianomainen? Joka leikkiin ryhtyy. Se leikin kestäköön.
- hän
Asia kirjoitti:
Kuka ihmeen asianomainen? Joka leikkiin ryhtyy. Se leikin kestäköön.
kenelle viestis osoitat, se on se sun juttus asianomainen=)
- huomio
Niin kirjoitti:
Leikki leikkinä. Sääli on sairautta.
henkilöt sekaisin
- havainto
Niin kirjoitti:
Leikki leikkinä. Sääli on sairautta.
olet oikeassa, kirjoittajia vaikka kuinka monta ja kaikki käyttävät toistensa nimimerkkejä=)
- Minä
ole ex miehesi.
- Mitä
Ei kumminkaan tämä pelleily ole mun laji ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560