Oon saanu tosta teidän kinastelusta monet hyvät naurut! Ihan kun 13 vee pikkuteinit tappelemassa XD ei millään pahalla tietenkään, ootte molemmat oikein asiantuntievia ja on hyvä että vastaatte ja otatte kantaa toisten kommentteihin :) keep on going!
Geh ja suruhymio
3
103
Vastaukset
On se hyvä että saa ihmiset hyvälle tuulelle=) Viimesin kommenttini oli aika huono.. mutta puolustukseni olin ollut töissä rapiat 16 tuntia putkeen. Eikä uni tullut heti.
Mutta nyt oon taas "normaaliustilassa", kyllä multa tälläikin saattaa tulla huonoja juttuja, mutta suurimmaksi osaki osaan sensuroida ne itse.
On se hyvä vaikuttaa PALJON nuoremmalta kun oikeesti on, ainoa ero on varmaan että meillä ei tuu joka toisena sanana V''''''U. Kinaaminen välillä(ja hyvällä mielellä) piristää elämää=)- geh
Joo, kyllähän tuo ikä aika alakanttiin heittää, mutta ei haittaa jos useampikin täällä teiniksi minut kuvittelee. Eipähän tunnisteta. ;)
Multa tulee kyllä ihan tahallaan välillä hieman provosoivaa tekstiä. Kannattaa kysellä muilla foorumeilla, niin saa minultakin oikein ystävällisiä ja mukavia vastauksia. Ei vaan pysty ottamaan tätä keskustelupalstaa kovin vakavasti, sori. :D Eikä elämää kannata ottaa tosissaan, oltais jo menetettyjä tapauksia jos kaikki ottais tosissaan=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t535510Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo943408Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel453299Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L762477SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral562354Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi751887Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei2991705Anteeksi T
Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa71106Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja
Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal221076Kuinka kauan
Olet tuntenut kaivattusi oletko edes jutellut hänen kanssaan Tietääkö että kaipaat häntä63943