Emätinyhdynnän hinta

kääk.lis.

Toimin lähes 10 vuotta erään terveyskeskuksen päätoimisena vaginankiristäjänä. Koulutukseltani olen lääketieteen lisensiaatti. Olen nähnyt rehellisesti sanottuna kymmeniä tuhansia alapäitä. Syy, miksi kirjoitan nyt tänne, on se, että täällä ei tunnuta ymmärtävän sitä, mitä toistuva vaginaan yhtyminen tekee sille ns. passiiviselle osapuolelle.

En nyt puhu siitä, jos joku hairahtuu antamaan emätintään muutaman kerran, ehkä vielä muutama kymmenenkin menee ilman muutoksia. Mutta kauan harjoitettu emätinyhdyntä tekee korjaamattomia, peruuttamattomia vaurioita emättimen ja kohdunkaulan lihaksistoon, limakalvoihin ja kudoksiin. Luulisi olevan jo peruskoulun oppien mukaan selvää että emätinyhdynnän tarkoituksena on vain saattaa uusi lapsi maailmaan. Tämä voi korkeintaan tapahtua 9 kuukauden välein, ja on ilmiselvää että tiheämpi emätinyhdyntä peräsuoleen työntymisen vaihtoehtona on vain omiaan vahingoittamaan paikkoja.

Toivon, että uskotte minua, kun sanon, että pystyin kertomaan naisista ne tapaukset 100 % varmuudella, joita oli peräsuolen sijasta yhdytty emättimeen lukuisia kertoja vuodessa. Sen sekä näki että tunsi alapäästä. Arpeutunutta, löystynyttä kudosta.

Myös vaiva, jonka takia sain "asiakkaan", johtui usein tästä kyseisestä harrastuksesta. Vaginan kiristämisessä, mikäli kysessä on liiallisen yhdynnän aiheuttama löysyys, jouduimme laittamaan emättimeen jonkin verran instrumentteja, itse kiristys tapahtui ampumalla kiristävä kumilenkki emätinputken ympärille, joka "kuristi" liiallisen löysyyden pois. Samaa tekniikkaa käytetään vielä tänäkin päivänä jotta emätin saataisiin kireydeltään normaalille tasolle peräaukon kanssa.

Olin melko hienotunteinen, eli en tuonut asiaa esille asiakkaalle, mutta joskus keskustelimme hoitajan kanssa leikkimielisesti asiasta jälkeenpäin, että "olipas siinä taas horovittuinen nainen", tms.

Haluan vain sanoa, että suhtautukaa asiaan vakavasti, en halua puuttua kenenkään yksityisasioihin, mutta älkää hyvät ihmiset vaan kuvitelko, ettei vaginaalinen seksi pitkään ja useasti harrastettuna aiheuttaisi mitään emättimellenne. Jos käytatte ns. seksileluja, olkaa tarkkana, että niiden koko pysyy kohtuullisena, ihan vakavasti puhuen, joku sormenpään kokoinen dildo on kyllä jo tarpeeksi iso, ja hyvin öljyttynä se ei vielä vaurioita pahasti kudoksia. Luopukaa ns. monstereista, niillä kyllä pilaatte paikkanne, peniksen vaginaan työntämisestä puhumattakaan.

11

2384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nami.nami

Siinä puhui vanha poika joka ei koskaan ole saanu upottaa lusikkaa torttuun

• NAMI.NAMI AAAAH!

Mitä sää sillä lusikalla tortuun tarkoitat?
        Minä panen miestäni vaikka ensin oraaliseksillä sitten anaaliseksillä mieheni pesee peniksen ja sitten vaikka mieheni panee minua oraaliseksillä ja lopuksi mehevään kosteeseen vaginaani näin se on kaikki reijät käyty. AAAAH! OOOOIIIEEAAH! AAAH BLOJOP! AAAAAAAAHAHAHAAEEEEEEEAAAOOOOOOOOOOIIIIEEAH! Tuntunpa hyvältä sanoin miehelleni ja san kiimassani upean orgasmin.

• Per Sröör

Eikös se ole semmoset 200€/ tunti. Tarviiko siitä tuommonen kirja kirjottaa? Homostelkaa pojat toisianne, älkää naisia!

• Shalindac

Paska puhetta! Minä oon nussinu 40 miehen kanssa n. 17 vuoden ajan ja pimppa vaan kiristyy kun kuulilla treenaan! Ime ittees valelääkäri!!!

• Luku Tait O Hoi
    • Anonymous*

Tekstihän oli copypastelle otettu :) Missä modeeraus?

• läksy-burana pöytään

Kiitos suuresti. Suurkiitos jos suhtaudut työhösi yhtä ahkerasti. Muihin maihin verrattuna suomalaiset lääkäritit tekevät tässä maailman kolkassa hommat suht OK (suht OK 3sta 5een kokemus). Itse tekisin per euro palkattuna hieman paremmin. Kokonaisuudessa kirjoituksesta 4/5. Kiva juttu. Kiitti.

• pilkulphil

Hinta riippuu ihan siitä missä päin maailmaa ollaan. Hinta on alkaen 20 euroa/yö.

• hazalam

Luonnon vastaista on yhtyä emättimen kanssa!!! Paremi antaa suu munaa, suu per*settä, suu emätintä yms. Suu ei nimittäin löysty niin helposti kuin mitä emätin helposti tekee. Yhdellä nuorella naisella oli niin suuri ja väljä emätin, että kun yritin kohteliaasti antaa hänelle suu emätintä, niin se menikin loppujen lopuksi pää emättimen antamiseksi! Se oli kieltämättä erittäinkin epämielyttävä kokemus.Vähän niin kuin pääni olisi synynyt emättimestä edestakaisin useita kymmeniä kertoja putkeen. Voitte vain kuvitella miten traumaattisen luonnoton toimitus tämä loppujen lopuksi olikaani! En usko että pääni selviää koskaan täydellisesti tästä kauheasta kokemuksesta.

• repee paikat

Emätinyhdyntä on emättimelle hyvin haitallista. Siitä voi tulla raskaaksi ja sitten syntyy vauva ja repii paikat hajalle. Samalla tulee välilihan repeämä ja sitten onkin ulosteinkontinenssia. Jos jää lihakset jumppaamatta niin pissa valuu ja paikat tuntuu löysiltä.

Suomessa yleisin ulosteinkontintenssin syy peräpäässä on emätinyhdynnästä aiheutunut synnytys ja siinä tulleet repeämät. Tämä on lääketieteellinen fakta ja helposti tarkistettavissa. Kun väliliha repeää niin myös anuksen rengaslihas vaurioituu.

• Johan Repes

Onneksi olen synnyttänyt vain somaleita metroon... eli käynyt paskalla! ;o)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      74
      7617
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      128
      3037
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      153
      1884
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      69
      1709
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      126
      1540
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      172
      1482
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      132
      1202
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      879
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      48
      822
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      784
    Aihe