Mitä uutta uutisissa tänään? Voisko vaikka Late aloittaa säännöllisen ihmettelynsä?
No, sitä odotellessa on sitä lummastelua tässäkin tapauksessa: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288590600628.html
Tuosta tulikin mieleen, kun pikkupoikana kuulin isäni kertomana eräällä työmaalla miehen pudonneen korkealta katolta (kirkko, tai kerrostalo?). Olivat juosseet alas katsomaan miten miehelle kävi, mutta pudonnutta miestäpä ei ollut mistään löytynytkään.
Sitten myöhemmin kahvitauolla olivat menneet läheiseen baariin ja siellähän se pudonnut mies oli istunut oluella. Oli pudonnut lautapinon päätyyn ja lautojen päät joustaneet niin paljon, että miehelle ei ollut käynyt kuinkaan.
Huomenta
1
<50
Vastaukset
- Late Lapista.
Savossa sitä sattuu! siellä tehdään jopa tenavatähti kataloisia HUOMENTA!
Meidän kylällä pyöri 60 luvulla Jaska S, niminen juopohko muurari, jolle piti antaa pullo kossua heti kun viimeinen tiili oli piippuun muurattu!
Tällä kertaa oli piippu jälleen valmis, ja isäntä heitti maasta kossupullon Jaskalle ja huusi " ota kiinni"! Jaska ei pulloa saanut kiinni vaan se lähti pyörimään katolta alas, ja Jaska syöksyi perään, ja niinhän siinä kävi jotta sekä Jaska että pullo tippuivat katolta alla olevaan hiekkaläjään, ja kun talo oli noita matalanmallisia lättänöitä, säilyivät molemmat ehjinä, sekä Jaska että pullo!
Late Lapista. SSSS Ry!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667