Pitkämäen Tero on aina ollut komea mies mustine hiuksineen. Nyt ensimmäistä kertaa huomasin hänen hiustensa ohentuneen selkeästi päälaelta. Hieman jo päänahka näkyy tuossa takaraivossa. Puhumme nyt kuitenkin vasta alusta, eikä tätä varmasti taviskatsoja edes huomaa vielä. Mutta mikä tilanne on vuoden päästä? Entä viiden vuoden? Jännä seurata millaiseksi Tero muuttuu. En voi kuvitella häntä ilman tuota aina niin samanlaista hiustyyliään, joka toki on niin hyvä, että miksi sitä turhaan vaihtaisikaan. Kohta on valitettavasti pakko.
Tässä kuva, jossa kaljunalku näkyy jo erittäin selkeästi: http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/urheilu/1024px/2013/007/1707020.jpg
Tero Pitkämäki kaljuuntuu! :(
33
1636
Vastaukset
- olet kyllä
sokea, jos vasta nyt huomaat. Onhan tuo ollut nähtävissä jo ainakin 3-4 vuotta. Hanki lasit.
- teron tukka..
Tuskin Tero on yhtä peloissaan ja huolissaan kuin sinä :)
Jätä asia vain hänen murheekseen,, kyllä se siitä. - Et sitten paskempaa
kuvaa enää löytänyt? Eihän tuossa nimenomaisessa kuvassa edes näy mitään kaljua vaikka kaljuuntuuhan se. Tuo kuvahan on vielä Pitkämäen kannalta oikein suotuisa.
- Anonyymi
Panomiehet kaljuuntuvat, niinku dannykin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panomiehet kaljuuntuvat, niinku dannykin!
Danny oli panomies jo ennen 70v, mutta käteenvetäjätkin voi kaljuuntua jo alle 20v. Selibaattikaan ei välttämättä auta.
- Ap.
Kyllähän tuosta kuvasta aivan selkeästi näkyy tuo kaljunalku. Jajoo en ole huomannut aiemmin, olen pahoillani..
Olipas tylyjä viestejä.
Eiköhän Tero pysty asian kanssa elää, mutta on minusta on mielenkiintoista/pelottavaa nähdä miten tuollaisen "kauniin" miehen look muuttuu kaljuuntumisen johdosta. Pitkämäki on sen luokan julkkis, että hänen hiuksistaan saa mielestäni puhua ihan vapaasti, ketään loukkaamatta.- Joo ja sun postista
näkyy selvästi homoontuminen! Ja se että sheivaat perskarvasi!
- Ap.
Niin sheivaankin. MItä sitten? :)
- Naurettavaa touhua !
Joo siinä taas huomaa kuinka "fina" on hyvin tehonnut - jokuhan täällä on aiemmin sanonut että tää Pitkämäki käyttää finasteriilia..
- Kukahan senkin
muka tietäisi, tuskin itse missään kertonut.
- pallit & kalju
Mä oon vissiin sokee, mutta saiskos jonku toisen kuvan tuosta alkavasta "´päänalueen esinahasta"
Kekkonenhan oli varsin naisten mieleen. Kalju kiihottaa joitain naisia, liuhuletti taas joitain toisia naisia.
Miehinenhän tukka kalju on koska naiset harvemmin on kaljuja, ainakaan ulkonäkösyistä.
Kyllä te ootte lapsellisia pallinaamoja! - Ap.
En puhunut missään vaiheessa naisista tai heidän kiinnostuksistaan. Terolla on jo nainen. Kaljuuntuminen voi olla kova paikka, vaikka se vaimo kotoa löytyisi. Minulle on vain jotenkin outoa ajatella Pitkämäkeä päälaelta kaljuna. Toivottavasti se ei näytä niin oudolta kuin kuvitelmissani, ja ennenkaikkea toivon että Terolle asia ei ole ongelma. Miten hemmetissä joku Kekkonen liittyy asiaan?
En todellakaan ole väittämässä etteikö kalju voisi näyttää hyvältä. Tero Pitkämäen kaltaisella "kauniilla pojalla" se vain tuntuu oudolta ajatukselta. - Ap.
Ja tuosta kuvasta. Verratkaa hiusten tiheyttä pään korvien yläpuolella ja sitten päälaella. Kyllä minusta siinä on aika selkeää ohentumista havaittavissa..
- apinn
finamies koittaa vaan uskotella valheita itselleen. ei ole minkään sortin tuuhentumista teron päässä tapahtunut
- Munan Purija
Lankkaanko munat no lankkaa vaan
eli kenkälankkia päälaelle, Terska ! - perttttti
jestas tuota AP:n kaksinaismoraalia. Oikein nautiskelee toisen hiustenlähdöllä ja sitten esittää vielä kannustavaa. tseppiäterolle. Jos kohdalleni osuisit niin laittasit 9 millisellä kuulan niskaasi ja nukkuisin hyvin.
- dfsdffdf
Siis eihän tossa ole mitään kaljuuntuvaa kohtaa? Ei kai ne hiukset kulmakarvoista ala?
- topi tietäväinen
Niin oot oikees mut toisaalta ne Asan turpeat rinnat voi johtua esim maksan sairauksista.. ne aiheuttaa kanssa gynomastiaa, ihan samalla tavalla ku Finasteriilikin
- Ap.
"jestas tuota AP:n kaksinaismoraalia. Oikein nautiskelee toisen hiustenlähdöllä ja sitten esittää vielä kannustavaa. tseppiäterolle. Jos kohdalleni osuisit niin laittasit 9 millisellä kuulan niskaasi ja nukkuisin hyvin."
Hahhahahahahahhaa. Ottaako noin päähän oma kaljuuntumisesi vai mikä on :)) - itkevämies
Äähähäh hiukset lähtee... BÄÄÄääääääääääääääääää itkettää
- ohi mennen
Asa?
- Ehkä parempi
Minusta näytti paremmalta kuin vuosi pari sitten.
- Bultti Bois
Älä pauha jaskaa siellä.. Sä voit ihan vaikka kuinka psyykata itteäs että "kyllä tää Fina nyt toimii ihan tunnen kuinka uutta hiusta puskee" - todellisuudessa ei mikään auta. Kikkelis Kokkelis, mitäs läksit !
- Älä ota pulttia
Bultti Bois kirjoitti:
Älä pauha jaskaa siellä.. Sä voit ihan vaikka kuinka psyykata itteäs että "kyllä tää Fina nyt toimii ihan tunnen kuinka uutta hiusta puskee" - todellisuudessa ei mikään auta. Kikkelis Kokkelis, mitäs läksit !
ota lääkettä. Vain otettu lääke auttaa.
- Antta olla
Annetaanhan se Teron tukan olla aivan rauhassa.
- khylä nhäi onh
No eiköhän se vaimokin lähde tukan mukana!
- Katinka
Voi voi teitä, asia on niin että jokainen elää niillä ehdoilla joita hänelle on syntyessä annettu. Näin asian näen. Minusta on suorastaan ilkeää että toisten tukkaa arvostellaan, jokainen voi katsoa itseään, siis sisältäpäin onko siellä kenties korvattavaa ajatusmaailmaa?
Tero on hieno mies ja niin kiltin näköinenkin että. Ja varmasti vaimo pysyy mukana, mitä nyt yksi tukka tekee.
En minäkään miestäni jättäisi jos ei olisi yhtäkään karvaa päässä.
Sitäpaitsi nykyään hyvin useat miehet ajaa koko helahoidon ja kulkevat pää paljaana kuten toinen poikani jo pian 10 vuotta. Oma tukka nsa olisi ihan paksu jos vain kasvattaisi. Joten eikö jokainen voisi töllätä sitä omaa nuppia joko hiusten kera tai ilman???? - Karu Totuus
Katinka kirjoitti:
Voi voi teitä, asia on niin että jokainen elää niillä ehdoilla joita hänelle on syntyessä annettu. Näin asian näen. Minusta on suorastaan ilkeää että toisten tukkaa arvostellaan, jokainen voi katsoa itseään, siis sisältäpäin onko siellä kenties korvattavaa ajatusmaailmaa?
Tero on hieno mies ja niin kiltin näköinenkin että. Ja varmasti vaimo pysyy mukana, mitä nyt yksi tukka tekee.
En minäkään miestäni jättäisi jos ei olisi yhtäkään karvaa päässä.
Sitäpaitsi nykyään hyvin useat miehet ajaa koko helahoidon ja kulkevat pää paljaana kuten toinen poikani jo pian 10 vuotta. Oma tukka nsa olisi ihan paksu jos vain kasvattaisi. Joten eikö jokainen voisi töllätä sitä omaa nuppia joko hiusten kera tai ilman????Älä pauha jaskaa.
Just tollanen jaskanpauhaminen ärsyttää.
Et tunnu ymmärtävän että on eri asia jos huvikseen höylää päänsä ku että on pakko tehdä niin ? Jos et oo ymmärtänyt niin se on hyvin erinäköinen se lopputulos - onko harmaata sänkeä koko pää täys vai vaalea rinkula päälaelle, tai pahimmassa tapauksessa mallia "amiraali kaskeala". Ei siinä kuule pään höyläys auta ku silti näkyy että on kalju homo.
Lisäks pauhat jaskaa sen suhteen että et jättäisi miestäsi jos ja kun hän kaljuuntuu. Naisillahan onneksi on aina mahdollisuus jättää mies ja ottaa tosta vaan uusi.
Mun ainut keino tehdä itsemurhakin on ampua haulikolla suuhuni niin että koko päälaki posahtaa paskaks - koska muuten ruumishuoneellakin naurettas mun kaljua.
Ei siinä kuule Teronkaan kiltteys auta ku näyttää tosi pahasti jo kaljuuntuvan...vaimo lähtee tukan mukana usko vaan.
- hohhoijaa
Täällä foorumilla on kyllä kajahtanutta sakkia. Hiukset näille idiooteille vaikuttaisi olevan maailman tärkein asia. Katotaan sitten jos oikeasti sairastut johonkin vakavaan tautiin tms. että josko sitten osaisitte laittaa asiaoita tärkeysjärjestykseen. EI ole helppoa teilläkään... :)
- kalju homo
Mieluummin vaikka halvaantuisin kaulasta alaspäin tai saisin suolistosyövän kuin miestyyppisen homoontumisen.
- kakakakds
Oletko harkinnut hakea apua? Kuulostaa aika pahalta tuo pakkomielteesi hiuksiin.
- tukkaatulee
Bemer auttaa, heh.
- yhtjh
Jotkut kokevat hiusten lähdön kyllä todella voimakkaasti (täällä toki paljon ihan provo -tarkoituksessa). Tottakai se saa vituttaa (itsellänikin harvenee ja se harmittaa), mutta että asian hyväksyy edes jollain aaltopituudella ja tekee sen jälkeen korjaavat toimenpiteet (esim. lääkkeet, siirteet, kaljuksi ajo) on mielenterveyden kannalta kovin järkevää. Kyse on ennen kaikkea itsetunnosta. Kaveripiirissäni muutamaa kovalla itsetunnolla varustettu miestä ei tuo kaljuuntuminen ole paljon jarruttanut (toki ajelevat päänsä) , naista kaatuu ja tanner tömisee kuten ennenkin. Toinen ääripää on sitten nämä, jotka alkavat HIUSTEN LÄHDÖN takia pyytelemään anteeksi koko olemassaoloaan, laittavat tuhansia rohdoksiin eikä koskaan ole hyvä. Itse koen vuosia takaperin tilanteen, jossa sain seurakseni elinikäisen fyysisen vaivan. Tuon asian käsittely ja hyväksyminen avasi silmiä paljon laajemmaltikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579