Lapualaista pesään ja ruutia palamaan!

12

104

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • **--**

Siks mä ostankin mustikat nykyään torilta.

• Thaipoimijat

Siinä onkin Thaimaalaisilla keräilijöllä oltava ketterät jalat, kun nalle tulee päälle ja yrittää pelastaa marjasankonsa mukaan torille myytäväksi.

• Late Lapista.
        Thaipoimijat kirjoitti:

Siinä onkin Thaimaalaisilla keräilijöllä oltava ketterät jalat, kun nalle tulee päälle ja yrittää pelastaa marjasankonsa mukaan torille myytäväksi.

Minä olen marjastellut ikäni kaukanakin korvessa, mutta koskaan en ole karhua nähnyt, kerran kuulin korvessa sellaisen onton vihellyksen, jonka epäilin karhun viheltelyksi!
        Thaikut keräilevätkin nykyisin marjat noilta valtateiden penkoilta, siinä tulee vitamiini rikasta marjaa toreille myytäväksi! siksi minä keräilen marjani itse enkä osta!

Late Lapista. SSSS Ry!

• Late Lapista.

Harventaa noita ainakin pitäisi, oppisivatpahan samalla karttamaan ihmisiä ja ihmisasumuksia! alkaa olla noita city petoja jo vähän liikaa!

Late Lapista. SSSS Ry!

• Miten se harvennettu enää mitään oppii?

• Aina ei ymmärrä

Minä käsitin otsikon väärin. "Lapualaista pesään ja ruutia palaamaan", luulin et joku oli saannut siellä pesää ja ruuti singahti pesän perukoille. Ehkä minulla on erinlaiset fantasiat ?

• kkcnmmcmcjfkfcff

Ei ole. Ei lapualla kukaan koskaan ole pesää saanut. Turpaan korkeintaan.
        Ps. Pesäpallo ja paini on homojen hommia!

• Lestadiolainen mies
        kkcnmmcmcjfkfcff kirjoitti:

Ai niin, nehän pelaa sitä puukkohippasta. Mut on kait siellä naisia joilla on tiukkapesä ?

• Late Lapista.

Jo Hantta Krause sanoi aikoinaan jotta, ei ole ihme kun Suomessa syntyvyys laskee, kun jätkät pelaa pesäpalloa ja hyppivät mulkkunsa pilalle pitkin kenttiä!

Late Lapista. SSSS Ry!

• tietoa löytyy

Lapualla pesäpalloa pelaavat lesbot...

• Lapuan liike
    • lappoo

nuijaa täällä on helponpi saada kuin muijaa . karhut syö hunajaa kopista niin kun muulakin päin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      137
      1403
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1071
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      67
      888
    4. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      56
      693
    5. 68
      693
    6. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      210
      603
    7. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      37
      589
    8. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      551
    9. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      527
    10. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      513
    Aihe