Jessica

sini

Jessica on paras. Jotka muuta väittää on vaa kateellisii.

11

4040

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eeva

      mä en ainakaa todellakaan oo sille muijalle kateellinen! Se on niin itteensä täynnä oleva, eikä ota muita huomioon, eikä kestä sitä jos asiat ei meekään hänen mielensä mukaan.

      Hän ei ole mikään erikoinen persoona, vaan matkii säälittävästi idoliaan britneyta, ja yrittää laulaakin samalla lailla, ei siis mitään erikoista ääntä sil tytöllä ole, ei mitään omaa saundia!

      Toivottavasti muista kaupungeista löytyis kunnon lahjakkuuksia, toisin kuin Turusta tällä kertaa...

    • jess

      näittekö mitkä vatsamakkarat paistoi vaatteitten läpi ja levee pylly ja kroppa ku pökkelö, ei taida olla kovin urheilullinen tyttö se jessica.. laulo ihan ok, mutta iteki sano ettei pääse korkeelle ja ku ne oli siin ryhmäs ni niil meni iha päi vittuu se koko juttu. jessica ei ikimaailmas sopis bändiin, sooloartistina vois olla joku yhen hitin ihme. ja säälittävää pissistelyy ja huomion hakua siinä lopussa..

      • Anni

        samaa mieltä olen sun kanssa!!!

        Ei osannu toimii ryhmäs ja alko heti pillittää ku asiat ei meny hänen mukaan...

        Eihän se tyttö KESTÄIS niitä paineita mitä laulu-ura tois tullessaan..ei kestä yhtään kritiikkiä, eikä epäonnistumisia, ei oo kovin hyvä itsetunto sillä lapsella.

        Ja mitä oon tältäkin palstalta lukenu sen sekoiluja niin ei hyvä!

        Vaikka osais laulaa niin ei tarkota että ois laulaja ainesta!


      • Minä
        Anni kirjoitti:

        samaa mieltä olen sun kanssa!!!

        Ei osannu toimii ryhmäs ja alko heti pillittää ku asiat ei meny hänen mukaan...

        Eihän se tyttö KESTÄIS niitä paineita mitä laulu-ura tois tullessaan..ei kestä yhtään kritiikkiä, eikä epäonnistumisia, ei oo kovin hyvä itsetunto sillä lapsella.

        Ja mitä oon tältäkin palstalta lukenu sen sekoiluja niin ei hyvä!

        Vaikka osais laulaa niin ei tarkota että ois laulaja ainesta!

        Jessica ei osaa laulaa ollenkaan!(mun mielestä) Se on ihan sulosen näkönen, mutta tosi ittepäinen ja ärsyttävä.


    • nojooo

      no on se vähän blondi mut ei se haittaa kun on niin söötti

      • sini

        juuri tuota tarkoitin:)


      • Joo

        Niin että tyyppi saa olla vaikka miten kauhee kusipää jos on söpö?? Eihän se mitenkään siinä bändissä tuu pärjäämään ilman yhteistyökykyy vaikka pärstä ois kuinka söötti. Haloo...


    • inhoon pissiksii >:(

      Se on kauhee PISSIS...

    • emmi

      sehän on nykyään ihan kaunis..Pienempänä ei oo mikään sulofeissi ollut, eikä mikään kiltti tyttökään, ennemmin kauhukakara!!!...ja pienempänä sillä on ollu vielä leveempi naama kun nykyään! On tehny kaikkee tosi tyhmääkin elämässään...

      Ei siitä laulajaa tule, toivottavasti ei! Ei kestä paineita, vaikka kovia onkin lapsuudessaan kokenu...

      Vois sanoo näin että "ihan nätti tyttö ja kiva ääni, mut ei laulaja ainesta kuitenkaan, siihen tarvitaan enemmän"!

      • Tytsä

        Säkös sen tiedät, ettei siitä oo laulaja-ainesta?
        Kuulosti tuo sun kommentoiminen aika pahasti kateellisen panettelulta ja nyt oot ihan paniikissa jos Jessica vaikka sattuu pärjäämään.
        Kaunis tyttö ja hieno ääni, mutta ryhmätyötaidoissa tosiaan parannettavaa. Nöyryyttä kehiin. Ei ton ikäsenä voi mikää diiva vielä olla, tai se diivailu loppuu hyvin lyhyeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3151
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      109
      2569
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      381
      2477
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2065
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1887
    6. 172
      1309
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1297
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1121
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      980
    Aihe