Andre Wickströmin mielestä Vesku Jokisen pitäisi tappaa itsensä!

törkeää!!!!!

ja vain sen takia että Andre Wickströmin mielestä Vesku Jokinen on rasisti, nyt kysynkin sinulta Mover,eikö tämä ole aika kummallista että Andre itse syyllistyy selkeään vihapuheeseen kun hänen mielestään Veskulla ei ole oikeutta elää vain henkilön oman mielipiteen takia. kyllä minun mielestäni vaikka henkilö olisikin rasisti niin ei silti ole kenelläkään oikeutta mennä laukomaan tuollaista mitä Andre sanoi.

14

1099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • törkeää!!!!!!!!
      • ¢..

        onko nuo jotain muslimeja?


    • Mestaus

      Jospa joku leikkois jokisen kyrvän irti ja syöttäs sen homolle

      • kohtalontoveriksiko

        Sinulla suomalaisvastaisella svekovasurilla ei ole mitään munia mitä leikata irti.. ;-)


      • Anonyymi
        kohtalontoveriksiko kirjoitti:

        Sinulla suomalaisvastaisella svekovasurilla ei ole mitään munia mitä leikata irti.. ;-)

        Jokinen sai aina turpaasa 1986_1990 vaasassa😄teddy porukat pätki päihin aina kun törmäsivät😄😄😄ee uskaltanu iltasin liikkua edes reppana😃tappelussa ihan avuton äijjä😄😄😄kuseneet joskus porukalla homon päälle😆😆😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokinen sai aina turpaasa 1986_1990 vaasassa😄teddy porukat pätki päihin aina kun törmäsivät😄😄😄ee uskaltanu iltasin liikkua edes reppana😃tappelussa ihan avuton äijjä😄😄😄kuseneet joskus porukalla homon päälle😆😆😆

        Teddyt tai diinarit, miten vain, olivat kovia rasisteja 1977-1982. Vihasivat punkkareita, huumehippejä ja mustalaisia. Mustia ja lähiitäläisiä ei Suomessa vielä ollut tuolloin.


    • Tiedotan

      Tuo hurrien kiintiöhumoristi suuttui pahoin, kun suomalaiset vitsailivat ruotsalaisista!? Siis OIKEISTA ruotsalaisista eikä näistä meidän leikkiruotslaisistamme.

      Andre on tyypillinen hurri, joka on kehdosta saakka opetettu halveksimaan kaikkea suomalaista ja ihailemaan kaikea ruotsalaista.

      Kun suomenkielinen suomalainen puolusta suomalaisuutta, niin Andren tietysti pitää heilutella rasisti-korttia?!

      Tiedoksi: Klamydia-yhtye teki hyvän biisin rantaruotsalaisistamme ja heidän asenteistaan. SIKSI Andre on Jokisen kimpussa!

    • Eiuskallaollapersu

      Eikö vain historia toista itseään. Ennen se oli kylän ruustinna sormi pystyssä arvostelemassa rahvasta, nyt tekeytyy jotkut omatekoiset neuvojiksi joita kukaan ei tarvitse. Kai se on niin makeaa. Tosiasia on se että jos ei ole islamofobista rasismia, ei sitten ole länsimaisia arvojakaan, tiedettä, vapautta, feminismiä, homoutta, mitään. Eikä huumoria.

    • Anonyymi

      Andre saa tyäntää päänsä sinne minne mulkkunsakin eli toisen miehen perseeseen.

    • Anonyymi

      Minua haluttaa kovasti

    • Anonyymi

      Jokinen on kuulu hintti vaasassa😂88-90homostellu paljo äijien kanssa🤣eli homo jokinen

      • Anonyymi

        Mistä SINÄ sen tiedät??? DDDDDDDDD


    • Anonyymi

      Vesa Jokinen on oikeesti kuulu homo..! Vaasalainen mulukun imijä😂88_90😆

    • Anonyymi

      Homo jokinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3421
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      176
      1468
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1228
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1122
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      805
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      782
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      769
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      42
      750
    Aihe