Anteeksi !
Saisinpa sanoa sen sinulle. En tiedä nimeäsi, vain paikkakunnan.
Halasin uutta keväällä tapaamaasi miesystävääsi, annoin pusuja poskelle. Annoin hänen tulla käymään luonani, olemmehan olleet harrastuystäviä pari vuotta ja tukeneet toisiamme vaikeina aikoina.
Olin niin rikki ja särkynyt kaikesta, kukaan ei ole pitänyt minua lähellä pariin kuukauteen, olen rikkinäinen ja yksinäinen. Olen ihastunut miesystävääsi, nautin hänen seurasta, halaaminen tuntuu ihanalta. Suudellut en häntä ole, mutta se ei ollut enää kaukana.
Tänään laitoin viestiä, että en halua tavata enää, se on niin väärin. Hän rakastaa sinua, ja minä tunnnen rakkautta häntä kohtaan, nyt sen huomasin. Luulin voivani olla vain kaveri, ei onnistu. Unohdan hänet ja suren kohtaloani. Minua varten on joku toinen tai raastava yksinäisyys. Sinä olet kohdannut onnen, toivon teille kaikkea hyvää!
Anteeksi sinä länsirannikon nainen
nöyräpyyntö
1
415
Vastaukset 1
- mitalivaipapukaijam
Nyt tiedän nimesi ja paikkakunnan, tapasin tätä miestä jatkossa noin 2-3 kertaa vuodessa. aina hän oli aloitteellinen, itse en koskaan ottanut yhteyttä. Teimme aina jotakin kivaa, mitä kaverit nyt tekevät, muutaman tunnin pyöräretken, istuimme teellä ja juttelimme tai jossakin kahvilassa. Pusuja en enää antanut edes poskelle, halasin kyllä, kuten kaveria. Mutta jotenkin se on vaikeaa, siksi olen nyt kieltäytnyt tapaamisista jo viimeiset puolitoista vuotta.
Ei tarvitse enää pyytää anteeksi : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei191279Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331191- 641180
- 891076
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.661007- 109989
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94937Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev181899- 80811
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66771- 41761
- 70626
- 57624
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....48619- 98618
- 40592
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15086583- 51537
- 60534
Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi299525