Anteeksi !
Saisinpa sanoa sen sinulle. En tiedä nimeäsi, vain paikkakunnan.
Halasin uutta keväällä tapaamaasi miesystävääsi, annoin pusuja poskelle. Annoin hänen tulla käymään luonani, olemmehan olleet harrastuystäviä pari vuotta ja tukeneet toisiamme vaikeina aikoina.
Olin niin rikki ja särkynyt kaikesta, kukaan ei ole pitänyt minua lähellä pariin kuukauteen, olen rikkinäinen ja yksinäinen. Olen ihastunut miesystävääsi, nautin hänen seurasta, halaaminen tuntuu ihanalta. Suudellut en häntä ole, mutta se ei ollut enää kaukana.
Tänään laitoin viestiä, että en halua tavata enää, se on niin väärin. Hän rakastaa sinua, ja minä tunnnen rakkautta häntä kohtaan, nyt sen huomasin. Luulin voivani olla vain kaveri, ei onnistu. Unohdan hänet ja suren kohtaloani. Minua varten on joku toinen tai raastava yksinäisyys. Sinä olet kohdannut onnen, toivon teille kaikkea hyvää!
Anteeksi sinä länsirannikon nainen
nöyräpyyntö
1
349
Vastaukset
- mitalivaipapukaijam
Nyt tiedän nimesi ja paikkakunnan, tapasin tätä miestä jatkossa noin 2-3 kertaa vuodessa. aina hän oli aloitteellinen, itse en koskaan ottanut yhteyttä. Teimme aina jotakin kivaa, mitä kaverit nyt tekevät, muutaman tunnin pyöräretken, istuimme teellä ja juttelimme tai jossakin kahvilassa. Pusuja en enää antanut edes poskelle, halasin kyllä, kuten kaveria. Mutta jotenkin se on vaikeaa, siksi olen nyt kieltäytnyt tapaamisista jo viimeiset puolitoista vuotta.
Ei tarvitse enää pyytää anteeksi : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2132662
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1011879Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171641Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141515Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2791366Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471207- 471136
- 1061001
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53903- 85875