Miksi Keravalla on sähkökatkoksia vähintään kerran viikossa, ******** sikana kun modeemin, digiboksin ym. asetukset nollautuu ja virransäästötilassa oleva PC käynnistyy uudelleen. Tietysti ******** vielä enemmän kun olet maksamassa laskuja ym. ja PAM virrat poikki. Muutin maalta pääkaupunkiseudulle ja luulin että se yksi jokasyksyinen syyskatkos jää pois, mutta niitä tuleekin nyt kerran viikossa!!!???
Miksi sähkön toimitusvarmuus KERAVALLA voi olla kehitysmaan tasolla? Maksaako kotivakuutus jos PC tai sen SSD kovalevy hajoaa näistä jatkuvista sähkökatkoksista?!?
Sähkökatkokset
Keskisomelainen
1
273
Vastaukset
- oho, hupsis
Keravalla rakennetaan niin paljon, että kaivurit katkovat kaapeleita. Itse asuin talossa, jonka lähistölle rakennettiin yhtäaikaa (melkein) 5 taloa. Sähköt ei niinkään menneet poikki, ehkä vain yhden kerran, mutta tietoliikennekaapeli oli useasti poikki, Eipä ole etsitty kaapeleita etukäteen, tai sitten virolaiset eivät ole ymmärtäneet suomenkieltä. Oli siinä yksi aikaasaava työnjohtaja, jolloin kaikki sujui, mutta joutui sitten toiselle työmaalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911477- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että383864- 156849
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 56723
- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632