Miksi Keravalla on sähkökatkoksia vähintään kerran viikossa, ******** sikana kun modeemin, digiboksin ym. asetukset nollautuu ja virransäästötilassa oleva PC käynnistyy uudelleen. Tietysti ******** vielä enemmän kun olet maksamassa laskuja ym. ja PAM virrat poikki. Muutin maalta pääkaupunkiseudulle ja luulin että se yksi jokasyksyinen syyskatkos jää pois, mutta niitä tuleekin nyt kerran viikossa!!!???
Miksi sähkön toimitusvarmuus KERAVALLA voi olla kehitysmaan tasolla? Maksaako kotivakuutus jos PC tai sen SSD kovalevy hajoaa näistä jatkuvista sähkökatkoksista?!?
Sähkökatkokset
Keskisomelainen
1
170
Vastaukset
- oho, hupsis
Keravalla rakennetaan niin paljon, että kaivurit katkovat kaapeleita. Itse asuin talossa, jonka lähistölle rakennettiin yhtäaikaa (melkein) 5 taloa. Sähköt ei niinkään menneet poikki, ehkä vain yhden kerran, mutta tietoliikennekaapeli oli useasti poikki, Eipä ole etsitty kaapeleita etukäteen, tai sitten virolaiset eivät ole ymmärtäneet suomenkieltä. Oli siinä yksi aikaasaava työnjohtaja, jolloin kaikki sujui, mutta joutui sitten toiselle työmaalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811255
- 827609
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505616- 765585
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764848Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334213- 483076
- 362974
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412535- 402440