Hei haloo!!?

Nadine

popstar ohjelman taso on huomattavasti alhaisempi, kuin idolssissa!! tuomarit päästävät jatkoon sellaisiakin, joilla ei ole TIPPAKAAN nuottikorvaa, tai rytmitajua!! ja sitten: ne matkivat aivan törkeesti Idolsia!! esim. ovat mukavas niin kovia kriitikkoja!! no ottakaa kantaa jos huvittaa.

15

1481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minna

      toi ihan totta, mutta ei olla viel nähty kaikkee ni en viitti viel arvostella kauheesti...

      Mut kyllä Idols oli jo pelkän ulkoasunsakin myötä tasokkaampaa katseltavaa kun tuo halpamainen popstars!

      Odotan seuraaviä jaksoja, jotta näkisin onko täs kilpailussa yhtään hyviä laulajia! Se blondi muija oli ainakin kaikkien aikojen munaus ja laski ohjelman tasoa todella..

    • <ina>

      Oon aika samaa mieltä sun kaa.. Suurin osa niistä niidne jutuista on ihan suorii kopioita idolsista.. Esim. Tuomarit.....
      Vähän kaikki on kyll kopioutuu siit.
      MUTTA yks juttu pitää muistaa Popstar tais mun mielestä tulla ennen Idolsii eli tavallaan Idols on popstarsin muunneltu ja uudempi versio.. Että sellasta, =)

      • Mizzye

        hei, älkää unohtako, et ekaks tuli popstars ja sitte vast idols!mut se on kyl myönnettävä, et popstars on ihan spurgu! tuomarit ei ess lado kommenttei,tulee vaa joku ****n peukkukäsi ja kilpailijoil on liiat luulot itsestää!!!!!!!


      • <ina>
        Mizzye kirjoitti:

        hei, älkää unohtako, et ekaks tuli popstars ja sitte vast idols!mut se on kyl myönnettävä, et popstars on ihan spurgu! tuomarit ei ess lado kommenttei,tulee vaa joku ****n peukkukäsi ja kilpailijoil on liiat luulot itsestää!!!!!!!

        Noh, toi on kyllä totta. Popstar on paljon paljon paljon HUONOMPI ku Idols..
        Juuh.. Mutta tosi on myös et Popstar tuli ekana.. Ensin ja huonona...
        Hanna Pakarinen on muuten TOSI HYVÄ!!


      • NADINE

        Joo, olihan popstars suomessa ennen Idolsia, mutta ajattele vähän näitten ohjelmien "historiaa"! Idols oli maailmalla ennen popstarsia (ainakin mun tietääkseni), ja musta sillä ei oo mitään väliä kumpi tulee eka SUOMEEN. Minusta Idols oli parempi, muuta en voi sanoa!


    • Minä

      Ne on iha surkeita. Ne vaan ottaa jatkoon semmosii jotka niinku ehkä vois näyttää joltai poppistaralta... Idolsin tuomarit otti huoioon esin sen laulun ja sit vasta ulkonäön... Ja ei ulkonäöl sillee oo mitää välii kunhan osaa laulaa...

    • Wau

      Onhan tuo Popstars kyllä aika halpis...Mutta ei voi mitään, käyhän sekin viihteestä...:)

      • Tytsä

        Bändissä laulaminen ja esiintyminen on hieman eriasia ku sooloartistina olo. Bändiläisiltä ei vaadita niin hyvää laulutaitoa kuin sooloartistilta. Bändiläisten taidot ja puutteet kompensoivat toistensa taitoja ja puutteita. Sooloartistin täytyy olla parempi yksinään.

        Jos otetaan nyt vaikka esimerkiksi Gimmel, niin eihän ne tytöt osaa yksin laulaa. Suski olis voinu pärjätä sooloartistina, mutta jennin ja erityisesti Ushman laulutaidot ei kovin hohdokkaaseen musiikkiin riitä. Yhdessä he sensijaan kuulostavat vallan mainiolta. Synergia kasvattaa koko bändin niin, että sen säteily on suurempi kuin osiensa summa. Tässäkin mielessä sooloartistilta vaaditaan enemmän kuin bändiläiseltä.


      • Tytsä
        Tytsä kirjoitti:

        Bändissä laulaminen ja esiintyminen on hieman eriasia ku sooloartistina olo. Bändiläisiltä ei vaadita niin hyvää laulutaitoa kuin sooloartistilta. Bändiläisten taidot ja puutteet kompensoivat toistensa taitoja ja puutteita. Sooloartistin täytyy olla parempi yksinään.

        Jos otetaan nyt vaikka esimerkiksi Gimmel, niin eihän ne tytöt osaa yksin laulaa. Suski olis voinu pärjätä sooloartistina, mutta jennin ja erityisesti Ushman laulutaidot ei kovin hohdokkaaseen musiikkiin riitä. Yhdessä he sensijaan kuulostavat vallan mainiolta. Synergia kasvattaa koko bändin niin, että sen säteily on suurempi kuin osiensa summa. Tässäkin mielessä sooloartistilta vaaditaan enemmän kuin bändiläiseltä.

        Ja vähäsen eksyin aiheesta...
        Tän vuoden popstarssi on kyllä tosi kehnon ja halvan näkösesti tehty. Aika mauton. Mutta muistelin, että ei se ensimmäinenkään popstars ton paremmin tehty ollu. Tuomaristoki istui välillä pöydillä, eikä pöytien takana. Tuntuu vaan nyt erityisen halvalta toi ohjelma ku idols oli niin "korkeetasonen". Eli sen puitteet oli niin viralliset.


    • minna

      noh noh... mun mielestä se matkii huomattavasti idolssia siinä on "juontajissa" tai siis jotka arvostelee niin siinä on 1 nainen nii ku idolssissaki... huomasitteko??? ja muut 3 on miehii..

      • NADINE

        hienoa kun huomasit!! ekassa popstarssissahan kaikki tuomarit oli miehii. sit Idolssissa oli 1 nainen, ja sen takii popstars 2:teen piti myös tuomaristoon tunkea nainen!! aika törkeetä... popstars 1 oli parempi ku 2, ka IDOLS on kaiken kunkku!!


      • minna
        NADINE kirjoitti:

        hienoa kun huomasit!! ekassa popstarssissahan kaikki tuomarit oli miehii. sit Idolssissa oli 1 nainen, ja sen takii popstars 2:teen piti myös tuomaristoon tunkea nainen!! aika törkeetä... popstars 1 oli parempi ku 2, ka IDOLS on kaiken kunkku!!

        niimpä niin...


    • mimmi

      aivan tosissaanko te jaksatte vatvoa sitä kumpi ohjelma on parempi idols vai popstars? Tai kumman raadin tuomarit ovat asiantuntevampia? Taitaa olla kuitenkin niin, että molemmat ohjelmat ovat kuitenkin hakemassa hieman erilaisempaa artistia. Idols etsii soololaulajaa ja Popstars ryhmää. Hiukkasen ehkä voi olettaa eroja löytyvän laulajistakin ja niitä etsiviltä tuomareilta. Rahasta ne tota tekee... ja rahaa myös saa!

      • Tytsä

        ootteko huomannu kattoo ruottalaisten idolssia.. Se on iha karstanen.. suosittelen kaikille. Menee totaalisesti viimenenki into koko ohjelmasta.


    • NADINE

      Idolssi oli mun mielestä elegantimpi ku popstars!!
      Popstarssissa on räikeet värit, ja siit en tykkää xP Idols mainosti coca-colaa, joka on paras limsamaku (nyt pikkean "vähän" aiheesta)! No Idols on parempi ku popstars, olen sitä mieltä. joku muu voi olla toista mieltä :) hyvää viikonlopun jatkoa, men tänään mun kaverin "pyjamabileisiin".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe