Hei.
Ajattelin kysyä teiltä että onko kenelläkään kokemuksia ns. " Varjomiehistä taikka hahmoista ", ja mitä te niistä ajattelette?
Niille jotka eivät tiedä mistä puhun niin Varjomiehet ovat mustia, pilvimäisiä hahmoja jotka useinmiten ilmestyvät meille esim. jos heräämme taikka olemme heräämässä unesta. Tai jos kärsimme ns. " uni halvauksesta ".
Itse näin niitä joitakin vuosia sitten kun heräsin aivan yllättäen aamuyöstä ja näin katossa kaksi mustaa pilveä jotka kiertelivät ja kaartelivat yläpuollani kunnes katosivat seinän sisään. Muistan kuulleeni äänen joka sanoi; " Kutsu minua, kun hätä on suurin. ". Muistan ajatelleeni että se oli Jeesuksen ääni.
Laittakaa mietteitä ja kokemuksia. :)
" Varjohahmot. "
5
222
Vastaukset
- Onko lääkitys kohdallaan
Varmaankin verenkiertohäiriö silmäpohjassa.
- eighteenth_angel
Et ilmeisesti tiedä että kyseessä on maailmanlaajuinen ilmiö joka tunnetaan
lähes kaikissa kulttuureissa, ja tunnen itse henkilökohtaisesti ihmisiä jotka ovat nähneet " Varjomiehiä ", joten en ole ainut, eikä siksi kyseessä voi olla verenkiertohäiriö. :) Hyvä teoria kyllä, joten kiitos vastauksestasi.
- -Vesa-
Tällä miehellä ruumiistairtaantumiskokemus ja taistelu musta hahmoa vastaan.
http://www.sidroth.org/site/PageServer?pagename=tv_watchonline
Guest: Dr. Francis Myles
August 19-25, 2013
Käsikirjoitus:
http://www.sidroth.org/site/DocServer/IS717Transcript_Myles.pdf?docID=6521 - sairauksissa ihmisil
Joo, äitimuorilla alkoi tuollatavalla ja myös, että alkoi liidellä huoneestaan, sekä kierteli sanojensa mukaan alueiden yläpuolella, missä milloinkin.
Sitten alkoi asemiehet 5.krs. olemaan ikkunoiden ulkopuolella ja jopa sisällä myöhemmin kaivettiin sängynvierellä kaapeleita ja se oli hänelle tosi.
Kyse oli aivoperäisestä ongelmasta ja niin, hän luki katosta tekstejä. Silmät seurasi lukemaansa ja ikäänkuin vaihtoi rivejä.
Että kyse on harhoista, jota ajatusmaailma syöttää johonkin paikkaan ja hetkeen, eikä niihin kannata ruveta sotkemaan "maailman" varjomiehiä. Aivojen ajatusmaailma alkaa ruokkimaan sitten ongelmissa näitä syötteitä.
Toisessa tapauksessa esim. alkavan MS- sairauden ensioireenakin on harhaisuus, jotka voi paheta ajansaatossa. Eli ajatuskantasi suuntaan emme taida lähteä mukaan, sillä kaikenlaisia "hattaroita" on ihmismielien syövereistä esitetty. - fuhffjbgccvncxc
Hyvän ja pahan taistelu on totisinta totta, mitä ateistit ja moni ei Katolilainen ymmärrä. Kutsu Jeesus apuun ja sydämeesi kun on tuollaista.
Sinuna ottaisin yhteyttä joko Roomalaiskatoliseen tai Orttodoksi pappiin.
Sinulla on todennäköisesti pahat henget kiinnittyneet seuraasi ja toimivat jollain tavalla kauttasi. Se, että kuulut protestanttiseen kirkkoon ja jollain tavalla uskot ei riitä! Olet kenties jäsen jonkun herätysliikkeen, jota paha käyttää hyväkseen eksytyksessä.
Itse olin Luterilainen ja minussa asui riivaaja (en tiennyt sitä, mutta sain kaiken haluamani...mainetta, rahaa omaisuutta, mutta samalla ajoin pahan asiaa). Käynti Roomalaiskatolisessa kirkossa ja pyhässä paikassa käynnisti taistelun, jonka seurauksena lopulta (tullessani Roomalaiskatolisen kirkon yhteyteen) riivaajan oli pakko lähteä minusta.
Taistelun käydessä pahana hakeuduin terapiaan, mutta Kirkkoon liittyminen Naps.
Terapeuttinikin joutui miettimään asioita uudestaan.
Olen tavannut myös muita Katolilaisia, jotka ovat kokeneet saman nuoruudessaan, se on totisinta totta.
Nyt menee hyvä elokuva, Riivattu elokuvateattereissa ja se perustuu ihan todellisuuteen (vaikka ateistit eivät sitä uskokkaan) Käy katsomassa, uskon siitä olevan hyötyä sinulle!
Siinä oli mm. niistä mainitsemistasi varjoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435920
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2674966Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002733537- 122071
- 1661766
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1891686- 1041343
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2261322Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj1011219- 621195