Oletteko panneet merkille kuinka paljon ilkeitä ihmisiä liikkuu näillä keskustelupalstoilla?
Jos joku aloittaa keskustelun halutakseen kommenteja tai neuvoja, niin vastaukseksi saa vitseja tai ilkeilyä.
Se on ilmeisesti harrastus joillekkin, että saa nimettömänä olla täällä ilkeä toisille.
Ihmiset ovat ilkeitä.
4
241
Vastaukset
- ihmettelen myös..
me suomalaiset olemme niin pelkureita ettemme uskalla mennä sanomaan suoraan toiselle jos on jotakin hampaankolossa ja se johtunee varmaankin siitä että täällä voi nimettömänä ja piilossa laitella kaikenlaisia viestejä ja haukkua toisia ihmisiä vaikka olis aika monella haukkujalla varmaankin tarvetta katsella sinne oman asuinpaikkansa peiliin...
- Närkästynyt minäkin
Samaa mieltä, palsta-haukkujat katsokoot peiliin. Ja olen varma että niin tehdessään näkevät ruman pärstän ja ihmisen jolla on ihottavan sielun maiseman. Haukkokoot he itseään, sillä he sen ansaitsevat, sanon minä!
- pave 50
Tuo on totta.
- voimavara
OK. Totta, mutta tiivistän: "sama homma mulla aikaisemmin, mutta nyt on kovempi nahka."
Eli älkää tarttuko liikaa vaan antakaa kaikkien kukkien kukkia ja sienien kasvaa vaikka olisivatkin myrkyllisiä ihmiselle.
Anonyymiteetti ja matalakynnys antaa ujoille ja aroille keskustelua, ja huimapäille mahdollisuuden purkaa huimapäisyyttään. Sama asia voi jollekin kuulostaa vitsiltä, ja siten hän siihen vastaa. Palstan muotoa ei kuitenkaan kannata soveltaa oikeassa elämässä sillä silloin kannattaa jo etukäteen hieman miettiä mitä kellekin sanoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591