Todellisia supertähtiä

fhgytuikolp

Aika avuton kattaus tänä vuonna näköjään, ei voi muuta sanoa.

14

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Virtuaalitanssija

Kyllähän siitä voi tulla kiinnostava kisa joka tapauksessa. Minullekin monet osallistujat ovat aika vieraita, mutta olen utelias näkemään, kuinka esimerkiksi näyttelijä Sari Havas ja stand-up-koomikko Sami Huber pärjäävät.

Rakel Lignell on varmaan mukava ja sympaattinen nainen, mutta hän on tänä vuonna ollut esillä niin paljon, että minun mittani ainakin on täynnä. Ymmärrän, että hän on innoissaan elämänmuutoksestaan ja haluaa mainostaa kirjaansa, mutta liika on liikaa.

• Virtuaalitanssija

Korjaan: Sami Hedberg.

• Ylimieline Raakel

Raakel vaikuttaa leuhkalta vaikka laihdutuskin mennyt metsään, sama möhömaha

• ei mattsonniskaa

Samaa mieltä aloittajan kanssa.
      Se vielä lisää äklöttää, kun mattsonin eukko taas mukana, älyäisi vetäytyä jo syrjään!

• Susa kuitenkin osaa

Minkä takia Susalle(Mattson) valikoituu aina porukan heikoin aines?

• ou nou

Ehdottomasti olisi pitänyt pudota tami puujalan. Mutta eihän sitä koomista katseltavaa pudoteta ja sen takia mattsonnin eukko saa jatkaa loputtomiin.

• Susa kuitenkin osaa

Mikä ihme siinä Susassa ärsyttää?
      Susahan on vallan osaava tanssija ja ihan hyvän näköinenkin.

ou nou:n kanssa samaa mieltä, että Tamin olisi kuulunut pudota, mutta äänestäjien sympatiathan on tunnetusti aina heikonman puolella.

• höhhöhhöh

onko se nyt pakko koko Lignelin suvun käydä vuorollaan tuolla tanssimassa..kyllä on raksussa vielä läskiä mitä lähteä! Naamaan vaan tulee lisää kurttuaja...

• Phui

Tyylitanssi viimeksi Raakelilta "nuori mies tanssii Isoäitinsä kanssa"

• pritigu

Raakkelin tanssi yliarvostettua, ei se niin hyvältä näytä. Yrittää pusutella tanssipariaan väkisin, poju parka väistelee...

• Kauhistunutxxxx

Raakelhan näyttää tekevän mitä vain julkisuuden eteen,kauhistutti se ruma alastonkuva Hesarin liitteessä vähä aika sitten, oi aikoja, oi tapoja 5 lapsen äidiltä ja ikä noin 50vuotta!

• Rachelia

Go Rachel go! Olet ihana kypsä NAINEN :)

• Vitsiksi mennyt Raak

Kyllä toi Raakel on vanhannäköinen, selvästi sovittu voittaja, vastapaino kauniille hoikille naisille, että tällainenkin öh,vähemmän hyvännäköinen vanha pullukka voi vitsinä hillua mukana, jopa voittajaksi!

• Raxu ja tuksu

Raakel on Suomen uusi Tukiainen, onneksi olkoon jo etukäteen voitosta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1469
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1255
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      222
      1225
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      203
      1223
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1049
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1019
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      946
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      923
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      79
      821
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      808
    Aihe