Aika avuton kattaus tänä vuonna näköjään, ei voi muuta sanoa.
Todellisia supertähtiä
14
349
Vastaukset
- Virtuaalitanssija
Kyllähän siitä voi tulla kiinnostava kisa joka tapauksessa. Minullekin monet osallistujat ovat aika vieraita, mutta olen utelias näkemään, kuinka esimerkiksi näyttelijä Sari Havas ja stand-up-koomikko Sami Huber pärjäävät.
Rakel Lignell on varmaan mukava ja sympaattinen nainen, mutta hän on tänä vuonna ollut esillä niin paljon, että minun mittani ainakin on täynnä. Ymmärrän, että hän on innoissaan elämänmuutoksestaan ja haluaa mainostaa kirjaansa, mutta liika on liikaa.- Virtuaalitanssija
Korjaan: Sami Hedberg.
- Ylimieline Raakel
Raakel vaikuttaa leuhkalta vaikka laihdutuskin mennyt metsään, sama möhömaha
- ei mattsonniskaa
Samaa mieltä aloittajan kanssa.
Se vielä lisää äklöttää, kun mattsonin eukko taas mukana, älyäisi vetäytyä jo syrjään! - Susa kuitenkin osaa
Minkä takia Susalle(Mattson) valikoituu aina porukan heikoin aines?
- ou nou
Ehdottomasti olisi pitänyt pudota tami puujalan. Mutta eihän sitä koomista katseltavaa pudoteta ja sen takia mattsonnin eukko saa jatkaa loputtomiin.
- Susa kuitenkin osaa
Mikä ihme siinä Susassa ärsyttää?
Susahan on vallan osaava tanssija ja ihan hyvän näköinenkin.
ou nou:n kanssa samaa mieltä, että Tamin olisi kuulunut pudota, mutta äänestäjien sympatiathan on tunnetusti aina heikonman puolella. - höhhöhhöh
onko se nyt pakko koko Lignelin suvun käydä vuorollaan tuolla tanssimassa..kyllä on raksussa vielä läskiä mitä lähteä! Naamaan vaan tulee lisää kurttuaja...
- Phui
Tyylitanssi viimeksi Raakelilta "nuori mies tanssii Isoäitinsä kanssa"
- pritigu
Raakkelin tanssi yliarvostettua, ei se niin hyvältä näytä. Yrittää pusutella tanssipariaan väkisin, poju parka väistelee...
- Kauhistunutxxxx
Raakelhan näyttää tekevän mitä vain julkisuuden eteen,kauhistutti se ruma alastonkuva Hesarin liitteessä vähä aika sitten, oi aikoja, oi tapoja 5 lapsen äidiltä ja ikä noin 50vuotta!
- Rachelia
Go Rachel go! Olet ihana kypsä NAINEN :)
- Vitsiksi mennyt Raak
Kyllä toi Raakel on vanhannäköinen, selvästi sovittu voittaja, vastapaino kauniille hoikille naisille, että tällainenkin öh,vähemmän hyvännäköinen vanha pullukka voi vitsinä hillua mukana, jopa voittajaksi!
- Raxu ja tuksu
Raakel on Suomen uusi Tukiainen, onneksi olkoon jo etukäteen voitosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808