Toivottavasti lääkäri Liz ei sorru mihinkään vähäpätöiseen mieheen.
Hän on todella sexy ja huipputyyppi.
Olisipa minulla tuollainen nainen....
Kyllä ne elokuvissa oaa. Osaisimpa minäkin....
Toivottavasti.......
13
323
Vastaukset
- Vilkaise peiliin
"Olisipa minulla tuollainen nainen...."
"Kyllä ne elokuvissa oaa. Osaisimpa minäkin...."
Itsetunto ainakin kohdillaan,ihme,että olet ilman naista jäänyt.- -utopiaa-
On minulla nainen, sama ollut jo 20 v. On vaan rumempi ja melkomoinen kälättäjä. Se alkaa jo kyllästyttää. Siksi silmä tarttuu söpöliineihin, vaikka vain elokuvissa.
- oletkotäydellinen?
-utopiaa- kirjoitti:
On minulla nainen, sama ollut jo 20 v. On vaan rumempi ja melkomoinen kälättäjä. Se alkaa jo kyllästyttää. Siksi silmä tarttuu söpöliineihin, vaikka vain elokuvissa.
kirjoituksestas päätellen olet.
vaimos varmaan ihailee sua tai ajattelee ompa mulla ruma mies ja melkoinen rähisijä ja kyllästyttääkin - nätti ritti
oletkotäydellinen? kirjoitti:
kirjoituksestas päätellen olet.
vaimos varmaan ihailee sua tai ajattelee ompa mulla ruma mies ja melkoinen rähisijä ja kyllästyttääkinGina on nätti ja upeasti pukeutunut lähes aina.
- Gina fani
nätti ritti kirjoitti:
Gina on nätti ja upeasti pukeutunut lähes aina.
Samaa mieltä, niin tässäkin kuvassa:
http://i2.cdnds.net/13/01/618x787/tricia_penrose.jpg
- Matkatstovirkailija
Nyt taitaa livetä Keniaan...
- kvjlqj
Jahas,taitaa olla taas lääkärin vaihto kylässä.Ei millään jaksa muistaa
kuka sinne seuraavaksi tulee. - takkari
kvjlqj kirjoitti:
kuka sinne seuraavaksi tulee.Robin tuleva...
- qaqaqaqaqa
kvjlqj kirjoitti:
kuka sinne seuraavaksi tulee.Ei voi vastata, kun heti aletaan rähjätä juonipaljastuksista.
- qaqaqaqaqa
qaqaqaqaqa kirjoitti:
Ei voi vastata, kun heti aletaan rähjätä juonipaljastuksista.
Nyt voi kertoa: Helen Trent
- Derek and the dödö
Bartbeat why do you miss when I kiss ... you
dadaa da da da dadaa da da da
Bartbeat why does it love you ... ???
dadaa da da da dadaa...- berrynick
Tässä sanat sarjan tunnariin Nick Berryn laulamana.
https://www.youtube.com/watch?v=H-tILXKuwUI
- jdhvbfjua
Fart-Pete why do you miss when I kiss ... you
dadaa da da da dadaa da da da
Fart-Pete why does it love you ... ???
dadaa da da da dadaa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768