Etsitään hyvää siivousfirmaan Tuusulan alueella tekemään kotisiivousta pari kertaa kuussa. Muutamaan firmaan olen jo soitellut mutta ovatkin jo täyteen varattuja. Mistä löytyisi hyvä firma?
Siivoojaa tarvitaan
10
1523
Vastaukset
- jagtjmjg
suosittelen Clenix:iä.
- Kokemusta1
Gr-siivous on luotettava.
- en viitsi en jaksa
Etkö tosiaan saa yhtä asuntoa pidettyä siivossa ihan omin voimin? Oletko niin laiska vai etkö vain osaa imurin suulaketta lattialla liikuttaa?
- No hei
En mäkään jaksa siivota.
- Clipsu
Kokeile Cleancodea. Hänellä on kuulemma vielä paljon vapaita aikoja. Vasta muutama kuukausi sitten aloittanut työt omassa firmassa. Olen häneen todella tyytyväinen.Siivoaa Järvenpäässä, mutta myös( olikohan?) tuusulassa, keravassa, vantaalla ja Sipoossa.
- Anonyymi
Meillä käynyt Alman siivous Oy jo 5 vuotta
Helppo asiointi, työnjohto ja palveluesimes sama kokoajan
Joskus vaihdettu päivä onnistunut hyvin
Tekevät ikkunat 2x vuoteen ja isommat siivoukset
2x kk ylläpitosiivous 4 h kerta 160 m2 talo
Hyvät välineet heillä. Kuuluu hintaan - Anonyymi
Muutin Vantaalta Tuusulaan. Meillä kävi Vantaalla Alman Siivous Oy
Otin sitten Tuusulasta siivousliikkeen. Eipä tullut laadukasta työtä. Ajat heitteli ja en ollut ihan tyytyväinen, työnjälki ei ollut ok
Soitin Almalle ja sainkin heidät torstaisin meille 2x kk
Samat siivoojat kuin aikaisemmin.
Kohtuullinen hinta ei peri kilometrejä eikä siirtymäaikoja
Käy myös ystävälläni Kirkkonummella
Siksi ymmärsin kysyä
Kevättä kohti - Anonyymi
Työssä käyvillehän , kiireisille , vanhuksille ja perheellisille ulkoistettu siivous on siis ihanaa !
Sensijaan sellaisille ihmisille, jotka eivät itse liiku,kuntoile,jumppaa niin, että jalat tulee jäykiksi ja selkä kipeäksi ja sillä tekosyyllä on haettu jopa kunnalta siivousapua, en ymmärrä. En taatusti ymmärrä. Silloin haetaan työkyvyttömyyseläkkeille ja roikutaan muutenkin avustuksilla kotona. - Anonyymi
Meillä käy nyt Alman Siivous Oy
Hommat hoituu hyvin
Meillä 4 h k+ sauna neliöitä 160m2
2 vkon välit, tykkään kun pesevät suihkutilat kunnolla ja keittiön. Kaikki kunnossa lämpimästi suosittelen, tekee myös lakanoiden vaihdot. Omat välineet ja puhtaat siivousliinat kuuluu hintaan
Löytyy kotisivut - Anonyymi
Me saimme Alman Siivous Oy
Tulee 2x kk 4 h kerta torstaina tai perjantaina
Omat välineet, pesuaineet, puhtaat siivousliinat
Erittiän hyvä työ ja asiallinen. Kaverini suositteli
Hoitaa myös vuosisiivoukset ja ikkunan pesut
Meillä on ollut samat siivoojat koko ajan
😍
Löytyy kotisivut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517033Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414774HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002718- 1411989
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321589Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961522- 161479
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101303Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki211263mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111153