Tilasin juuri meinasin kokeilla 3kpl erikokoisia saas nähdä. 116e maksoivat..
Onko kenellä kokekemusta OstosTV keraamisista pannuista.
3
82
Vastaukset
Minäkin olen katsellut niitä, mutta en oo tilannut, kun on yks Hackmannin pannu ja pari teflon-- jaa, toinen on vokkipannu. Eihän nuo teflonoidut kestä niin kovin pitkään, mutta vähentänyt olen jo tarjoiluja:D Pata on käytössä, jos innostun useammalle kokkaamaan!
Varmaan keraamiset on hyviä ja kestäviä, niillähän jo pärjäätkin pitkään:D- hevat
Minulla onkin tarkoitus lapselleni ainakin yksi antaa,kun on sinkku voi munan vaikka paistaa.
Minunkin ruuanlaitot on vähentyneet,ulkopuolisille lapset joskus ovat syömässä.Sähkötoiminen keraaminen haudutuspata on hyvä ja kelvollinen ostos. Itse ostin sellaisen 12v, sitten torikauppiaalta, mutta mm. Erätukun mainoksissa on nähnyt samantapaisen tuotteen.
Sen voi laittaa ajastimella päälle haluttuun aikaan mieltymyksiensä mukaisilla ruokaresepteillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1634568- 1691601
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661427- 59889
Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124787Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy191731Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6727- 75710
En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66709- 40654