auttakaa pyydän

cellyy

Mä tarviin oikeesti apua,mun pää sekoo ja oon sekoomassa,sekoon iha just... siis mä olin ihanan ihmisen kanssa yhessä 2 vuotta. mutta ku loppu ajasta sain tietää että se on tapaillu jotain ihmistä jo monta kuukautta,mun tietämättä....nniiin sillon menin ja petin sitä..mutta kumminki... mä kadun sitä ehkä eniten tässä maailmassa... mä en vaa kestä enää... en mieti mitään muuta ku itteni tappamista ja siitä et satutan itteeni viiltelen noin viikossa pari kertaa... koska se asia saa mut unohtaa hetkeks kaiken,että sillo keskityn vaa siihen kipuun... mutta alan sekoon.... mä oikeesti sekoon kohta,mikää psykiatri tai mikään ei enää auta tässä vaiheessa,kaikessa käyny mikään ei auta,vaikka neuvoja annettu mutta kun ei vaan pysty enää.... mä oikeesti kohta teen jotain semmosta,että mua ei oo enää olemassa... mä tarviin apua mutta ei oo semmosta apua mikä auttais tähän tilanteeseen... ja se et mulla ei oo ku yks ystävä joka kuuntelee ja tietää kaikki nää,mutta ei senkään tuki mua enää pysty auttaa ja kaikki muut ihmiset haukkuu mua ja syrjii ja mitä kaikkee.....,mutta.... auttakaa pliis... mä pyydän....

5

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miten ne syrjii

No sinun pitää antaa itsellesi asia anteeksi ja ottaa opiksi että et koskaan enää petä ketään. Mennyttä ei voi muuttaa mutta vanhingosta voi oppia aina. Tietääkö tuo ihana ystäväs siitä pettämisestä ja oletteko vielä yhdessä.
      Ei yhden töppäyksen takia kannata elämäänsä kadottaa. Jos ei auta niin mene juttelemaan jonkun asiantuntijan kanssa.
      Miksi huo ihmiset sinua haukkuvat?

• cellyy

tietää että oon pettäny koska menin heti sanoon sille,ja en tie koska täällä jos ihminen tekee virheen niin haukutaan maanrakoon heti ja siittä erosta on nyt 4kk niin haukutaan edellee huoraks..

• Neiti kliseinen

Joskus sitä vaan ihailee maan parjatuinta naista Tuksua... Siis se nainen on sanan mukaisesti tämän maan sylkykuppi vaan silti se jaksaa puksutaa eteenpäin vaikka skandaali olisi mikä. Okei en hyväksy sen naisen töppäyksiä tietenkää mutta miettii mitä sekin joutuu suoltamaan joka päivä ja silti pokka on tuota luokkaa. Lähinnä sitä asennetta ja rohkeutta ihailee vaan tekoja ei eli niistä en menisi ottamaan mallia :P

Katso Tuksua huviksesi ja mieti mitä hän ottaa vastaa silti jatkaen elämäänsä. Naurahda kommenteille siis ja vaihda tarvitaessa maisemaa. Luo uudet ja omat kuviot mistä itse nautit. Rakkauden ja läheisen menetäminen satuttaa joka kerta mutta niistä pääsee ajan kanssa yli vaikka se ei nyt tunnu siltä. Muistot kuultaa sydämmessä ja mieli on avoinna uudelle. Lähde vaikka opiskelemaan aikuispuolelle tai hae yhteishaussa, kehitä oma tiesi :)

• Minun kanssa voit rupatella asiasta, jos kiinnostaa. Pistin sulle privan.

• Kokenut kristitty

Arvoisa cellyy, kaikkivaltias Jumala on tuonut sanat huora ihmisen tutkittavaksi ja sanonut ihmiselle opetukseksi, neuvoksi, et älä tee huorin ja Jumala-sanassaan on myös sanonut, huorintekijä eli saastainen ei ole taivaanvaltakunnan perillinen. Huorintekijällä tarkoitetaan avioliiton ulkopuolella tapahtuvaa yhdyntää vastakkaisen sukupuolen kanssa ja yhdynnän tarkoitus vain ja ainoastaan on ihmisen lisääntyminen Jumalan säätämän avioliiton sisällä.
      Jumala-sanassaan kuitenkin tuo esille et kaikki ihmiset ovat langenneet elämään häntä vastaan, aiheuttaen itse itselleen vahinkoa, ymmärtämättömyyttään jota myös kuvataan epäuskon hedelmäksi, kuitenkin Jumala rakkaudessaan langennutta ihmistä kohtaan uhrasi poikansa hengen jotta langenneella olisi mahdollisuus lankeemuksesta huolimatta periä taivaanvaltakunta, jos hän katuu tekoaan, sillä katumus aikaansaa parannuksen ja katumus joka on Jumalan aikaan saama, ei ihminen kadu koskaan enään jälkeenpäin tätä katumusta kun hänen sokeat silmät avataan tämän seurauksesta, vaan kiittää siitä Jumalaa ja tämän armolahjan todistaja hänestä tulee ja vieläpä niin et hän itse ihmettelee tätä valtavaa muutosta kun oppimattomasta tulee Jumalan salaisuuksien tuntia.
      Siksi neuvon sinua joko sopimaan tämän ensinmäisen henkilön kanssa asiasi ja solmimaan hänen kanssaan Pyhä-avioliitto tai sitten pidättäytymään ja elämään yksin lopun elämää ajallisessa ajassa , sillä kukaan ihminen ei tiedä milloin elämän lanka katkeaa ja alkaa iankaikkisuus ja tämän rajan yli meno ei muuta mitään vaan muutos on tapahduttava tälläpuolella, sillä ne rajan ylittäneet jotka eivät katuneet täälläpuolen, katuvat sitten iankaikkisuudessa omaa hulluuttaan kun eivät uskoneet, vaan ylönkatsoivat Jumalan kun Jumala puhui ihmisen kautta tahtoaan.
      Nämä lähipiirissäsi olevat ihmiset jotka olemuksellaan tuovat esille elämäntapasi vastenmielisyyden on juuri Jumalan vaikuttama sinulle opiksi, herätykseksi jotta ymmärtäisit sen ettei ole se ja sama kuinka aikaansa viettää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3525
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2951
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      2828
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      355
      1907
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1132
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1121
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      203
      1069
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      889
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      880
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      105
      877
    Aihe