Nielettekö naiset sperman?

Tyttö joka haluis.

Miten moni nainen nielee kaiken sperman kun ottaa suihin ja imeskelee miestä orkkuun saakka niin että miehen lasti tulee suuhun, tykkäättekö siitä ja miltä se soerma maistuu suussa.

62

11523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anita-63

Minut on pakoitettu nielemään spermat, ei maistunut hyvältä, oli todella epämiellyttävää, kuten koko suuseksi

• Mies4370

Kaikki vastentahtoinen on varmasti epämieluisaa ja tappaa sitten fiiliksen asiaan jatkossakin.

• Mies15+5

Minun mielestäni on kohtuutuonta toista kohtaa pakottaa nielemään spermat. Minulle riittää, kun nainen antaa minun ruiskia spermat pitkin kasvoja ja suuta.

• daaaaaaaa

Olen joskus niellyt, mutten monta kertaa kun tulin kumppanin kanssa siihen tulokseen, ettei se ole minun juttuni, liian herkkä oksennus reflexi.

• Rouva 47

Rakastan spermaa. Se on terveellistä

• spermaman.

Rouva 47, missäpäin asustelet voisin tulla luoksesi ja antaa sinulle useita lasteja spermaani sitä tulee usein tosipaljon ja lyhyenkin ajan kuluttua edellisestä orkusta.

• spermaman. kirjoitti:

Rouva 47, missäpäin asustelet voisin tulla luoksesi ja antaa sinulle useita lasteja spermaani sitä tulee usein tosipaljon ja lyhyenkin ajan kuluttua edellisestä orkusta.

heh ...nyt kun kommentoin tätä keskustelua niin tuli tunne et mun postiluukusta alkaa tuleen miehiltä jotain spermalähetyksiä ja mun pitää johonkin palstalle kirjottaa niistä sitten aromi ja tuoksu pisteytys , jos Mika (mun kundikaveri kysyy et mitä noi paketit on niin sanon et synttärilahjoja vaan .....8.10 on mun synttärit mulla on alibi epämääräsiin postituksiin.

• rva 47
        spermaman. kirjoitti:

Mä olen varmaan alkuperäinen "rva 47",
        jonka nimiin tulee kaikkia juttuja, kun en rekisteröinyt nimmaria.

No, mitäs siitä, kaikki rouva 47:t ovat varmasti ihania naisia tai miehiä,
        he harrastavat seksiä itsensä, miesten tai naisten kanssa.

Viime kesänä 2x kimppakivaa, elämäni ennätykset nuorten/ vanhojen miesten kanssa ym .kivaa. Miten perustetaan julkinen päiväkirja,blogi?

• Puoliso ainaski

Puolisko ainaski nielee ellei lastia voi kuukkareiden takia rymäyttää pesän perukoilla tai peräpukamien takia B-rappuun.

• yks vaan

Tottahan toki ton elämän eliksiirin sisuksiini haluan. Eron vuoksi ei sitä herkkua ole nyt tarjolla, uus etsinnässä joten jospa taas piankin....

• ei kiitos

Yäk hyi mä oksennan pelkkä hajukin jo etoo

• Koskas nähdään?

• ........
        vkl-isi76 kirjoitti:

Koskas nähdään?

Ei koskaan

• randooom2121

täällä olis eliksiirii tarjol ;)

• laatuspermaa.

Nimimerkki (yks vaan) laita mailia vaikka feikkimaili niin saat sitä ihana herkkua, tykkään todella paljon kun nainen imee spermani suuhunsa ja nielee samantien se kiihottaa nin että uusi lasti lähtee muutaman minutin päästä mutta vaatii hiukka enenmpi imutusta.

• lakuna.renault@hotma

Terve.
        Oletko mistä päin mulla olisi tarjotta elämän eliksiiriä sinul

• laatuspermaa. kirjoitti:

Nimimerkki (yks vaan) laita mailia vaikka feikkimaili niin saat sitä ihana herkkua, tykkään todella paljon kun nainen imee spermani suuhunsa ja nielee samantien se kiihottaa nin että uusi lasti lähtee muutaman minutin päästä mutta vaatii hiukka enenmpi imutusta.

pakkaamaan vaan ja tänne tehdään aromi testi......mitähä kundikaveri tuumais jos tietäs mitä kirjottelen .....mut ei voi tietää ennen kuin on maistanut edes teelusikallisen.

• lurps

Niellyt olen kun olin suhteessa eikä siinä mitään kummallista ole, eihän se tosin mitään herkkua ole maultaan ja puhdas pitää olla,siis niin puhdas,että vehje on pesty 5 min ennen hommaa,Mies tykkää kun ottaa suihin,voihan lastin päästää myös rinnoille tms.Harva nainen osaa ottaa suihin kunnolla,mä sen homman taidan niin,että ukolta lähtee varpaankynnetkin:) Vastapalvelukseksi halusin sen nuolevan mua kunnolla orkkuun asti.No,ne ajat on nyt takana mutta kivaa oli.

• suu on paras

Vaimoni ratsastaa päälläni ja orkkujensa jälkeen nappaa kalun suuhunsa ja nielee viimeisenkin pisaran. Annan myös hänelle aina suuseksiä.

• ehkä joskus

Eksä nieli sperman jos laukesin suuhun.
      Nyksä ei ole vielä suostunut esim naamalle laukeamisesta, ja olenkin ensimmäinen
      jolta hän on ottanut suihin, samoin saanut suuseksiä.

• n40v1

hyi helvetti!!!

• Nainen66_

En niele spermaa. Eikä se näytä miehille mikään ongelma olevan, että sen rinnoilleni päästävät. Pääasia on, että pystyy antamaan hyvää suuseksiä miehelle.

• (k)riisi

joskus nielen. tämä vaatii kyllä sen että olen itse(kin) todella kiihottunut, aina en siis halua niellä. mutta silloin kun itse on kovin kiihottunut niin tuo vain lisää sitä, on mahtavaa kun mies ottaa hiuksista kiinni ja tulee suuhun.
      ja olen siis parisuhteessa, nykyinen mieheni on ensimmäinen jonka spermasta nautin, ei yökötä ;)

• mä vuorostaan imen,nielen kaikki naisen sisältä valuvat limat,nesteet jopa kiimavirtsatkin sekös kiihottaa"nainen maistuu kiihottavalta"

• kunkertakysytään!

Miehen laukeaminen on ihanaa etenkin suuhun ja nielen kyllä ilomielin joka pisaran. Laukemisen jälkeenkin tykkään nuolla koko peniksen kauttaaltaan sekä kivekset puhtaiksi mitä on suuseksin aikana valunut. Tämä asia on kyllä kaikilla niin oma kohtaista !:D

• Annan poskihoitoa ja imulla. Joskus ukko laukee myös suuhun,mut mun on annettava sperman valua ulos suustani. En pysty nielemään lastia, ylös tulee takuu varmasti. Se ei kyllä sit tunnelmaa kohottais. Niin on pakko hyväksyä valuttaminen rinnoille.
      Sperma kun on suolaista, liisterimäistä, paksua limaa ja maistuu pahalle; ainakin jos mies on syönyt kalaa,hiljattain! Yök.
      Mut sitä ei ole tosiankaan pakko niellä, eikä maistella.

• Banskua banskua

Koitakaapa silleen et pistät miehes syömään paljon banskua nii sit se mälli on maistuvampaa.

• heh heh hee
        Banskua banskua kirjoitti:

Koitakaapa silleen et pistät miehes syömään paljon banskua nii sit se mälli on maistuvampaa.

No joo, ja sit kilo luumuja tasapainottaan,niitä banskuja! Eipä muuta sit jaksaiskaan syödä. Olishan siinä sit yks kokonainen vege päiväkin samal!

• heh heh hee kirjoitti:

No joo, ja sit kilo luumuja tasapainottaan,niitä banskuja! Eipä muuta sit jaksaiskaan syödä. Olishan siinä sit yks kokonainen vege päiväkin samal!

Ensinnäkin mä en pist ukkoa syömään banaaneita,koska hän ei tykkää banaaneist eikä ananaksesta! Oisko muita ehdotuksia? Kokeilla voisin.

• lakuna.renault@hotma

Se on monesti tosi kiihoitavaa kun tulee naisen suuhun joka sitten valutaa
        sen tisseileen.Tykkään hieroa spermat sen jälkeen naiseni tisseille.Hyvä homma sulla.

• pömppis
        mirja-maija kirjoitti:

Ensinnäkin mä en pist ukkoa syömään banaaneita,koska hän ei tykkää banaaneist eikä ananaksesta! Oisko muita ehdotuksia? Kokeilla voisin.

greippi, tai sitrushedelmät yleensäkkin raikastaa sperman makua. eiköhän mies voi sen verran vaivautua, että jois lasillisen greippimehua päivässä, jos ei hedelmänä kykene syömään.
        Normaali tasapainoinen ruokavalio, sekä tupakoimattomuus parantaa makua, mutta esim. kala ja voimakkaat mausteet voivat pahentaa. kalanmaksaöljykapselit jopa vaikuttavat ainakin mun miehellä pahentavasti.

• pussit pullolaan

hei missä päin olet antaisitko mulle poskihoitoa,se tutuisi tosi kiimaiselta
        moi peku

• drillimilli

Moikka! Haluaisin antaa Sulle hyvän lastin. Tykkään siitä. Voin ottaa myös Sulta. Leikittäis oikein orkku-sperma-leikit. Laita viesti/infoa tulemaan ja jatketaan...

• nannaa 7+4

Suuseksin antaminen ja saaminen on ihanaa....on kiihoittavaa katsella kun mies kiemurtelee mautinnosta ja pystytn hallitsemaan tilannetta täysin ennen kun annan miehen tulla suuhuni....nam...sen jälkeen vielä jatkan tovin kielellä sykkivän kalun hyväilyä.... 69 on parhautta ......

• hanskuliini80

tykkään mieheni sperman mausta, ja aika useinkin otan suihin loppuun saakka. tiedän kuinka hyvälle miehestä tuntuu kun saa laueta suuhuni.
      kannattaisi joskus hemmotella miestä ottamalla suihin ihan loppuun saakka. kyllähän me kaikki ihmisiet ollaan joskus syöty jotain epämiellyttävän makuista vähän kuin kohteliasuusmielessä, joten eiköhän sperman nielemisenkin kestäis silloin tällöin...

aika moni nainen ei halua tätä tehdä, enkä minäkään missään aiemmassa suhteessa.
      miehen sperman haju vastaa makua, mikäli haisee pahalle, niin todennäköisesti myös maistuu ja toisinpäin. ananaksen, ja muiden sitrushedelmien syöminen auttaa pahanhajuiseen spermaan, tupakointi ja tosi mausteiset ruuat pahentaa asiaa.

• Ma1ja69

Sperma on muuten todella hyvää. Makuasioista ei sovi kiistellä.

• SR 1 JA AHMA 69

Odotan perjantai iltaa ja spemalastia suuhun ellie nyt anna. Ma1 ja 69 minä SR1 JA 69 Yhtyy tuohon lauseeseen. Kyllä spermaa ei voita mikään. Lämmin muna suussa ja lämmin sperma nielussa. Tyydytys on makea asia halut vieläkin isommat. Rakkaani kiittää ja kullan kuvia.

• Bisibisi

Olen biseksuaalinen. En koskaan niele miehen spermaa; se haisee jo niin pahalle ettei mitään rajaa. On se outoa miten naisten maku voi kiihottaa mua ja miesten sperman hajukin saa mut oksentamaan. Koen kutienkin romanttisessa mielessä olevan enemmän miehiin suuntautunut, kuitenkin toi sperma etoo.

• åööööööö

En!

• En ole kovin monelta mieheltä maistanut , mutta minusta kaikissa peniksissä on oma aromi tai maku vaikkee edes hänen siemennestettä tulisi suuhun niin tuoksu ja kielellä lipaistessa se vähän jo maistuu mutta se katseleminen kun se sykkii ja turpoaa kun lipaisen terskaa.

• Jaana miehen annatko tulla kasvoillesi?
      Makustelun lisäksi saisit huulirasvat...

Nautitko siitä että tunnet huulillasi kuinka kalu turpoaa suussasi ja lopulta purkautuu kuin tulivuori valellen kasvosi ja suusi lämpimällä spermalla.

• tuhma M ...taas herättelee mun narttua esiin....piru sen kanssa

• jaanabeachgirl kirjoitti:

tuhma M ...taas herättelee mun narttua esiin....piru sen kanssa

Kyllä, olen piru mieheksi, mutta naisten kannalta kivalla tavalla...
        Sinun narttu puoltasi on aika mukava herätellä...

• mä oon märkä ja kohta teen jotain .....viiniä otin ja Mika jo sammu

• drilli6

moi Jaana. otatko multa makutestin? mul on oma salaisuus kuin saan sperman maistuva hyvältä...

• drilli6 kirjoitti:

moi Jaana. otatko multa makutestin? mul on oma salaisuus kuin saan sperman maistuva hyvältä...

hih sul on resepti.....

• drilli6
        jaanabeachgirl kirjoitti:

hih sul on resepti.....

On kyllä. Ja hyvä sellainen. Tykkääksä maistaa?

• anniahhh

Mä ainkin tykkään sperman mausta, mutta paljon makua kiihotavampaa on kun huomaa kuinka paljon miehet ite nauttii kun nielen :)

• drilli6

Ihana juttu! Toteutetaanko se?! Ihan rakastan sitä. Vastapalvelukseski nuolen sut orkuihin ihan niin paljon kuin haluut.

• :::mä

Miehenä oon kai poikkeus, kun en ole kertaakaan pannut merkille, mitä nainen spermalle tekee. Siinä on usein just hieman kiirettä sen suhteen, ettei lastit valu jostain esim sängylle ja tee lakanoista märkiä ja tahmeita, niin en ole tullut katsoneeksi ja harvemmin laukean edes suuhun, se on enemmänkin esileikkivaihe. No kerran muistan kyllä, taisi olla ensimmäisiä kertoja, kun laukesin suuhun, kyllä kama syljettiin ulos samantien. Ei sillä ole mulle mitään väliä, kunhan lakanat ei mene smäidään.

• Tosirakkauden merkki

Tosirakkauden merkki on se kun nainen ottaa suuhun ja nielee koko lastin viimeistä tippaa myöden, ahnaasti imien viimeisen pisaran. Viisas nainen nielee samalla koska maku ei suussa seisottamalla parane. Tämän kun yhdistää suostuvaisuuden B-rapun vierailuihin niin siinä on jo vaimoainesta.

• se soerma?

”Miten moni nainen nielee kaiken …”
      > Siten moni nainen nielee kaiken, että tuoreimman tilaston mukaan heitä on nyt suomessa 528 000 kpl. Luotettavia kansainvälisiä tuloksia ei ole, mutta varmaan sellaisia on muuallakin kuin Suomessa.

• grease777

itse ainakin olen niellyt ekasta suihinotosta asti, mikä tosin tapahtui vasta 20 vuotiaana eli ihan tässä parin vuoden sisällä:3 aluksi oli pieni järkytys miten pahalta siemenneste maistui, mutta nyt siihenkin on tottunut parin suikkarin jälkeen. Ja mies tuntuu ainakin tykkäävän;)

• easy dick

naiset ei ehkä ymmärrä asiaa mutta nainen joka nielee on pomo.

• en niele,koska...

Miten Bimpoina sä naisia pidät? Jo oli vedätyksen yritys!
      Siinä tapauksessa jos niin olis, niin kai lastin lahjoittaja siivois kans sotkun joka siitä seurais?
      Nimittäin ruokalusikallinen alas ja välittömästi kaks ylös!
      Kyllä olis herkää!! Eiks vaan?

• en niele,koska...

Kai jokainen suusexin antaja nielis sen lastin,jos pystyis siihen.
        Tietäen että lastin antaja sitä ehkä kovin toivoo!
        Kaikki meistä ei kuitenkaan siihen pysty, vaikka muuten homma hoidetaan loppuun asti.
        Ainoastaan valutan spermat pitkin melan vartta - rinnoilleni.
        Mun mies tykkää siitäkin: on irstaan näköistä kuulemma äijästäni!
        Hyvin on kelvannut hänelle,vajaanakin suorituksena!
        Lähes kaikki miehet, kun ei saa suuseksiä ollenkaan.

• oirlaskdflhwkuery

Todellakin, jokaista pisaraa myöten joskus saattaa hieman valahtaa suusta mutta ei haittaa ;) minä tykkään sperman mausta, semmoienn suolaisen makea, lämmin.. mulla kyllä meni hetki että uskalsin päästää suuhun, koska jotenkin ajatus limaisesta klöntistä suussa ei oikeen innostanut.. Olen aikaisemmissakin suhteissa ottanut suihin, mutta esileikki tarkoituksessa tuolloin, nykyisen kanssa oikeasti uskalsin päästää suuhun asti VUODEN seurustelun jälkeen. Kyllä, nielen mällit ja tykkään siitä ;)

• hulluna kiihkosta

Oma vaimoni ottaa aina suuhun ja imee joka pisaran. Ensiksi hän haluaa tietenkin ratsastaa ja saada muutaman orgasmin. Kiihoittavaa, kun hän ottaa omissa nesteissä olevan kalun suuhunsa ja alkaa imemään.

• 50v reetu

Mulla sama juttu,mutta kokemuksesta yli 200 naisen kanssa vain niistä tosi hyviä suihinottajia noin 15
        Pääasia että saa laueta suuhun ei niin väliä vaikka kalun vartta valuukin,muttä kyllä se lisäkiihotuksen tuo kun nielee kaiken ja ottaa vaikka tuoremehua päälle.

Joku taas lulee et omiani puhun mutta ikää jo yli 50v ja nytkin ns.salarakas joka nielee kaiken myös naimisen jälkeen.

Ja niille naisille terveisiä jotka ei ota suihin ollenkaan niin näistä 200 noin 120 ei ottanut kalua olleenkaan suuhun.

Ei se mun elämä pelkän suihinotonnauttimista ole kylla takaapäin pano joskus suihinoton voittaa.

Se riippuu vähän fiiliksistä yleensäkkin seksi on aina kivaa.

• Suun täydeltä

Kysyit tyttö joka haluasi.
      Mitäs sitä empimään. Minä voin myös kertoa että hyvää on.
      Ensin sun pitää otta se mela suuhun se on vähän sellainen kumman oloinen suussasi ens alkuun mutta pidä sitä ensin paikallaan etäkä liikuta sitä.
      Suusi alkaa tottua nahkaiseen melaan.
      Voit alkaa liikutelaa sitä vehettä suussa mutta älä ihan syvälle koska ei ole pakko niellä kok tavaraa sisään. Puolet varresta riittää ja se on ihan hyvän makuinen hellästi vain nuolet suussasi terkaa se antaa sieltä spermaa niele se ja seuraavaa lastia odotellessasi työnnä vehje perille munaa niin pikälle kun saat anna olla sielä. Saat loput lastista suoraan nieluun Mies on näin tyydytetty ja onnellinen.

• Anonyymi

Mun nais kaveri nielee kaiken sperman. Aluksi ei niellyt mutta kerran kysyin jos koittaisi ja on siitä asti niellyt kaikki ja tykkää.

• Anonyymi

Miehenä tykkään ottaa suihin lastin vieraasta kullista ja nielen. Myös mieskuset otan nöyrästi vastaan. Olen mies 51v ja lähinnä runkkari.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1483
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      26
      1328
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1298
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1164
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1096
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      320
      1031
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      226
      1023
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      959
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      280
      938
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      303
      926
    Aihe