Pöytä on ollut nyt toista viikkoa taas kerran.Hyvä paikka ja kauppa käy.
Myyjät iloisia ja kiireestä huolimatta jaksavat palvella hymy huulilla.
Kun pitää oman pöytänsä siistinä,eikä liian täynnä niin mukava tilitys on varma.
En asu Lahdessa,mutta sieltä otan aina paikan kun kaapit alkaa pursuamaan yli.
Lahden Lanttila
3
390
Vastaukset
- Tosi pettymys
Mulla taas toisenlaisia kokemuksia Lanttilasta. Kauppa kävi huonosti vaikka tavara oli hyvää ja hinta edullinen. Pöytähinta on jo ylihinnoiteltu eli ei kannata enää viedä tavaraa kun ei saa omiaan pois. Tein kaiken kuten aloittaja,eli pidin pöydän siistinä ja toin uutta säännölisesti mutta 2/3 sai viedä pois kun ei kauppa käynyt
- aamu8
Voi kun kurjaa.Itse "sain"tuoda takaisin vain muutaman vaatteen.Joukut pöydät eivät vaan myy niin hyvin,vaikka tavara olisikin hyvää.
Möin paljon,mutta todella edulliseen hintaan.Jos samaanaikaan on kalliimpaa ja halvempaa samaa tavaraa,tietää mistä ihmiset ostaa.
Aurinkoista syksyä sinulle pettymyksestä huolimatta.
En pitäisi pöytävuokraa liian kalliina kun ajattelee miten paljon siellä käy ihmisiä. - Lanttilaan
aamu8 kirjoitti:
Voi kun kurjaa.Itse "sain"tuoda takaisin vain muutaman vaatteen.Joukut pöydät eivät vaan myy niin hyvin,vaikka tavara olisikin hyvää.
Möin paljon,mutta todella edulliseen hintaan.Jos samaanaikaan on kalliimpaa ja halvempaa samaa tavaraa,tietää mistä ihmiset ostaa.
Aurinkoista syksyä sinulle pettymyksestä huolimatta.
En pitäisi pöytävuokraa liian kalliina kun ajattelee miten paljon siellä käy ihmisiä.Mitkä paikat siellä niitä ns.huonosti myyviä? Itse juuri otin Lanttilasta pöydän sieltä ikkunapuolelta. Onkohan huono paikka?:(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3563045Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011473En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi791045Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847