Mistä Keravalla kannattaa tilata täytekakut, hinta-laatusuhde? Haluaisin perinteisen marjakakun, moni tyrkyttää niitä hirveän makuisia marsipaani/sokerimassa kakkuja, ei kiitos. Maistuvat hirveälle vaikka näyttävän näköisiä on. Ja samall vieno pyyntö, jos teette useamman kakun juhliinne niin olisi kiva jos yksi olisi se mansikkakermakakku tms.Ihan hirveä villitys tehdä ja jakaa facebookissa kuvia pahanmakuisista kakuista. Mutta jokainen tyylillään.
Yksinkertainen on kaunista
4
1148
Vastaukset
- slurpsistanannaa
Uudenmaan leipomo vai mikä se nyt oli. Kytömaantien varrella, ihan normi vanhan ajan kakku ja hyvää oli. Hintaa en muista mutta palkoillehan niidenkin on päästävä.
- namskutarallaa
Se olikin Uudenmaan Herkku.
Mansikkakakku
http://www.uudenmaanherkku.fi/tuote/mansikkakermakakku-10h-l/8451/- uusavuttomat
No on avuttomia ihmisiä taas kun ei tommosta peruskakkua osata edes tehdä, vaan maksetaan hirveitä hintoja.
- yksinkertainen on ka
Tekisin kyllä, mutta kun käsi leikattu ja nyt joutuu olemaan kipsissä, yhdellä kädellä en viitsi alkaa, tulee vaan sotkua Ei pitäisi heti tuomita jonkun jutun perusteella, kun ei tiedä asioista mitään Yksi kaverini joka leiponut kaikkiin suvun juhliin kakut, päätti kerrankin olla tekemättä ja tilasi omiin juhliin valmiina kakut, että ei se aina ole avuttomuuta, mutta tyhmyyttä tulla tollasia tekstaileen. Kiitos käyn toisen vastaajan vinkkaamalla sivulla katsomassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811215
- 827579
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon485561- 755539
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764828Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334193- 483066
- 362925
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412525- 402440