himo

lukiolainen.

Olen ihastunut varattuun, itseäni 20 vuotta vanhempaan mieheen. En haluaisi tuntea näin, tiedän, että on väärin himoita jonkun aviopuolisoa, mutta en voi mitään. Mitä teen? Rukoilkaa mun puolesta?

6

153

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukiolainen:lle
      Tiedä varmaa että sydämmestä lähtvät kaikki pahat ajatukset,ja niin edelleen......
      Mene itseesi ja kysy mitä todella on edessäsi jos toisen puolisoon menee houkuttelemaan.
      Siitä voi päästä irti Jeesus on sen kahleiten katkoja.

• 28x...

Itse olen raelilolainen. Enkä siten oikein tunnista syntiä. Sanoisin että noudata sydämesi ääntä. Rakkaus on myös kiihkoa joka menee ja tulee. Kehoittaisin ottamaan hetkestä irti. Kehon kiihko joka saa tyydytyksen on varmaankin ihanin asia minkä voi koskaan tuntea.
      Tässähän eivät rukoukset auta niinkuin ei missään. Ota rakastasi kaulasta kiinni ja nauttikaa himostanne niin että hiki lentää! Jälkeenpäin voit nauraa onnellisena ja tarvittaessa pyytää anteeksi enkeleiltä jotka sen hymyhuulin suovat!

Toivon Teille kiihkeitä ja hymyhuulisia onnenhetkiä!

• ap.

missä sun moraalit? Ällöttävää.

• pakeneminen parasta

Himon hetkestä kiinniottaminen on siitä ikävää, että silloin tehtyjä tekoja ei voi jälkikäteen muuttaa. Harkitsemattomat teot jäävät kaivertaman omaantuntoon loppuelämäksi, eikä se ole kovinkaan kivaa ja vaikuttaa myös myöhäisempiin suhteisiin. Pitkällä tähtäimellä varmasti on parasta on unohta ukkomies ja etsiä ikästäsi seuraa. Näin on ihan riippumatta siitä, uskotko Jumalaan vai et.

• sam66

Toisen "omaa" himoitseminen on ihaninta syntiä.. wouh.. mitkä kiksit siitä saa.
      Anna mennä vaan ja nauti elämästä äläkä jähmety tuomitsevista kommenteista, sinä elät tätä elämää eikä muut ruttusuut.

• Bible is true

Muistakaa että tulette tekemään vielä tilin elämästänne elävälle Jumalalle! Jumalalle ei mikään ole peitettyä ja salattua. "Taivasten valtakunta on tullut lähelle. Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi" (Mark. 1:15). Jumalan tahto ei ole tuomita ketään vaan armahtaa katuva syntinen. Ainoastaan Jumalan Pojalla Jeesuksella Kristuksella on valta antaa syntejä anteeksi maan päällä koska hän maksoi niistä täyden hinnan omalla verellään ja hengellään Golgatan ristillä. Jumala nosti Jeesuksen kolmantena päivänä kuolleista ja hän on kuuleva rukoukset Pyhän Henkensä kautta.

Uusi testamentti sanoo että on syntiä eli väärin himoita tai tehdä haureutta naimisissa olevan puolison kanssa. Jumala ei valehtele, älkää eksykö!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4288
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      135
      2976
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2322
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      37
      2164
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1863
    6. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      90
      1753
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1576
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1519
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      147
      1367
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1188
    Aihe