Jättäkää tämä sarja jo väliin

jusa

Ja pitäkää pennosenne omissa taskuissa. Syitä: Idolsin avulla MTV3 & co. tahkosi niin maan pirusti rahaa että oksat pois. Ohjelma uusintakierroksineen (mainostulot), ainakin 4 levyttävää artistia yhteislevyt, dvd ym. Artistit eivät tästä kostu juurikaan rahallisesti, kaikki menee mtv3:n pussiin.

Esimerkkinä myös Popstars1: voittajakolmikko Gimmel, jotka tienasivat vain muutamia hassuja euroja koko roskasta.

Jättäkää siis Popstars2 katsomatta, MTV3:a ei tarvitse enää tukea tällaisen paskan tuottamisesta. Nuorimmat katsojat: ette ehkä vielä ymmärrä, mutta tässä ei ole kyse mistään muusta kuin rahan tekemisestä. Ei mistään muusta. Ne tulevat voittajatkin tullaan hylkäämään tuotantoyhtiön osalta heti, kun heidän rahallinen tuottavuutensa laskee. Miettikää, miksi Gimmel lopettaa heti, kun tästä kolmannesta albumista alkaisi tulla rahaa laulajille itselleenkin.

Toivon, että Popstars2 ohjelmaa kohtaan leviää rasittavasta sanasta huolimatta katsojaboikotti. Älkää katsoko, älkää äänestäkö. Pitäkää rahanne.

10

1230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja vitut

      boikotti nääs... samanhenkiset honopellet äänestää kuiteski aina toisiaa... panee väkisi ihmetyttää, miks popparit laulaa sillee takakireesti honottae, idolsit sentään laulo lähes kaikki oikeeta lauluu, eikä popparie kaltaista vatsakovallapytyllä-ääntelyä!!

    • hah_hah_

      en aio jättää katsomatta sitä! noi ohjelmat on just parhaita!
      oot vaan kateellinen kun et tunne Gimmelii tai Idoleita!
      HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH AH AH HA HA HAH HAH HAH HAH A!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Tuubaa

        oot näköjään!!


      • jusa

        En ole kateellinen kummankaan aiemman kisan voittajille. En myöskään tunne heitä muuten kuin median antaman kuvan perusteella. He ovat suosionsa ansainneet, sympaattisia ihmisiä kaikki tyynni. Jokainen Idols-finalisti esim. oli hyvä laulaja, ja ansaitsisi menestyksen.

        En ole kateellinen heille vaan säälin heitä. Tuotantoyhtiö hylkää heidät heti, kun he eivät tuota enää riittävästi. Siksi olen tällaisia ohjelmia vastaan: hyväuskoiset nuoret ihmiset käytetään loppuun nopeassa tahdissa puristaen heistä kaiken mahdollisen rahallisen hyödyn lyhyessä ajassa.

        Ymmärrätkö nyt, että olen laulajien puolella MTV3:n riistoa vastaan?


      • fearless_89
        jusa kirjoitti:

        En ole kateellinen kummankaan aiemman kisan voittajille. En myöskään tunne heitä muuten kuin median antaman kuvan perusteella. He ovat suosionsa ansainneet, sympaattisia ihmisiä kaikki tyynni. Jokainen Idols-finalisti esim. oli hyvä laulaja, ja ansaitsisi menestyksen.

        En ole kateellinen heille vaan säälin heitä. Tuotantoyhtiö hylkää heidät heti, kun he eivät tuota enää riittävästi. Siksi olen tällaisia ohjelmia vastaan: hyväuskoiset nuoret ihmiset käytetään loppuun nopeassa tahdissa puristaen heistä kaiken mahdollisen rahallisen hyödyn lyhyessä ajassa.

        Ymmärrätkö nyt, että olen laulajien puolella MTV3:n riistoa vastaan?

        HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAAAA HAAA HAH HAH HAH!
        OON ONNELLINEN KUN SUOMESSA ON NIIN HYVII OHJELMII KUIN pOPSTARS 2 JA ME STALLARIT, SALATUT ELÄMÄT JA EWERWOOD!


      • jusa
        fearless_89 kirjoitti:

        HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAAAA HAAA HAH HAH HAH!
        OON ONNELLINEN KUN SUOMESSA ON NIIN HYVII OHJELMII KUIN pOPSTARS 2 JA ME STALLARIT, SALATUT ELÄMÄT JA EWERWOOD!

        Eipä tähän taida muuta enää voida sanoa. No, lohdutuksena voin sinulle vielä sen kertoa, että tulet kyllä vielä hallitsemaan luetun Ymmärtämisen jalon taidon. Tsemppiä siihen asti.


      • Leena
        jusa kirjoitti:

        Eipä tähän taida muuta enää voida sanoa. No, lohdutuksena voin sinulle vielä sen kertoa, että tulet kyllä vielä hallitsemaan luetun Ymmärtämisen jalon taidon. Tsemppiä siihen asti.

        Eikös tuon idols-janin omat biisit hyllytetty kun levy-yhtiön mielestä ne eivät olleet tarpeeksi hyviä?Ainakin jostain luin näin..Olen ihmetellyt että mitä noille voittajille tapahtuu sitten jos ura laskee?!!


      • jusa
        Leena kirjoitti:

        Eikös tuon idols-janin omat biisit hyllytetty kun levy-yhtiön mielestä ne eivät olleet tarpeeksi hyviä?Ainakin jostain luin näin..Olen ihmetellyt että mitä noille voittajille tapahtuu sitten jos ura laskee?!!

        Gimmel taitaa olla hyvä esimerkki ympyrän sulkeutumisesta. Ensimmäisen levyn jälkeen heistä ei juurikaan enää kirjoiteltu muuta kuin negatiiviseen sävyyn otsikoita "Gimmel hajoaa?, Toinen levy myy huonosti (ja paskat)" ym. Kolmas levy ja heidät on käytetty loppuun. Tuskin kuulemme heistä yhdestäkään enää koskaan.

        Ja ylipäätään pop/rock laulukisojen voittajista aika harva on tainnut päästä minkäänlaiseen menestykseen. Nylon beat pääsi, ja joku Pekka ja susi teki yhden hitin. Samana vuonna Rock-SM kakkoseksi jäi muuten muuan Absoluuttinen nollapiste. Keitähän pellejä oli tuomaristossa äänestämässä Abso Pekkaa huonommaksi...?


      • jore
        jusa kirjoitti:

        Gimmel taitaa olla hyvä esimerkki ympyrän sulkeutumisesta. Ensimmäisen levyn jälkeen heistä ei juurikaan enää kirjoiteltu muuta kuin negatiiviseen sävyyn otsikoita "Gimmel hajoaa?, Toinen levy myy huonosti (ja paskat)" ym. Kolmas levy ja heidät on käytetty loppuun. Tuskin kuulemme heistä yhdestäkään enää koskaan.

        Ja ylipäätään pop/rock laulukisojen voittajista aika harva on tainnut päästä minkäänlaiseen menestykseen. Nylon beat pääsi, ja joku Pekka ja susi teki yhden hitin. Samana vuonna Rock-SM kakkoseksi jäi muuten muuan Absoluuttinen nollapiste. Keitähän pellejä oli tuomaristossa äänestämässä Abso Pekkaa huonommaksi...?

        Käviskin joskus niin oudosti, että sen Absoluuttisen laulajan tyylinen kaveri tulis ja voittais tällasen kisan. Kyllä yksilökisa olis parempi kuin tämmönen "poika ja tyttö" bändien ettiminen. Ei perke kun ei ole karismaa sitten pätkääkään näillä yrittäjillä! Ihan hyviä laulajia mutta silti... Liian lässyä koko tuohu. Idollsissa oli sentään ihan rokkiäijiä ja mimmejä. Nää on vähä semmosia ylimakeita suklaatyyppejä.


    • kotikissa

      niin turhaan taistelet tuulimyllyjä vastaan. Ne bändit mitkä tässä ohjelmassa väen väkisin tehdään tulevat myymään ihan perhanasti joka tapauksessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3239
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2268
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe