Olen huomannut, että varsinkin vihreä tee, samoinkuin sitruuna-tee saa aikaan ainakin puoleksi tunniksi ihan kauhean olon. Joskus oli mentävä ihan sohvalle pitkälle.
Olen lopettanut teen juonnin. Kannatti.
Teestä paha olo.
5
530
Vastaukset
- Ei aamulla
Minulle mustakin kahvi tekee ellottavan olon, jos juon sitä pian heräämisen jälkeen. Iltasella puolestaan ei mitään ongelmaa. Näin on ollut lapsuudesta asti.
- Lissu-pien
Yksi kuppi mustaa teetä sopii aamulla, mutta kannattaa jättää siihen. Huomenna taas.
Herkkä ihminen ja sellainen, joka ei käytä paljon mitään mausteitakaan reagoi teehen aika voimakkaasti. - niin myös
Mä en voi juoda ollenkaan vihreää teetä ja nykyään mustastakin teestä tulee tosi huono olo. Omituista. Ei ole ennen tullut.
- laukkasipuli
Minä huomasin noin kuulkausi sitten, että saan allergiaoireita tavallisesta teestä että rooibos teestä. En enää juo mitään teetä.
- kohtalo toveri
Minullekin tulee teestä joskus kuvottava olo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3422700Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1191502Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481350Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa56947Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15904Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta26876Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo147851- 78822
En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm57805Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar198798