Missä Lohjalla kokoontuu paikallinen Gay väestö?
Lohjan Gay paikat?
39
5141
Vastaukset
- Gayjo Homolius
Opus K on lauantaisin täynnä homoja, joten sieltä saat varmasti seuraa. Kannattaa jo tiskillä muikistella suuntaan jos toiseen.
- Anonyymi
Latbaari on best ja virkaaikana Mikkola !!
- ...
Lohjan lukio.
- Eheydy
Juissi - olet ainoa.
- gffg
Kalkkipetterissä, homoilevat nahkaliiveissä.
- suu69
kaskitien pääss kaverit nojaavat traktoriin siel se on ja kaveri toisess kerroksess tulee antaa paikkaa
- Anonyymi
Sinne kannattaa mennä tiukassa nahka-asussa ja rähinäremmi kiinni. Ei tietenkään unohdeta koppalakkia. Ovelta jo kyselee että kukas olisi kiinnostunut. Vientiä on varmasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinne kannattaa mennä tiukassa nahka-asussa ja rähinäremmi kiinni. Ei tietenkään unohdeta koppalakkia. Ovelta jo kyselee että kukas olisi kiinnostunut. Vientiä on varmasti
Tietääks kukaan onko "heidän joukossa" tietokone ammattilaisia ?
Ovat niin lupsakkaa porukkaa ,rehellisiä ja monitaitoisia,olen kuullut näin.
Thanks !
- juissi
Kiitos kaikille vastauksista :) kalkkipetterin pojat tiedänkin jo ;)
uutta oli Opus K täytynee käydä kiitos veljet. - Lohjapoika
Hei! Onko mitään tietoa että saako Lohjalta keltään kunnon panoa?
- Anonyymi
batman antaa
- Anonyymi
Kysy kaupungin johtajalta.
- Anonyymi
Talleilla on se lammas vapaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talleilla on se lammas vapaana.
Se panee perseeseen!
- Iso-Tauno
Missäpäin kalkkipetteriä?
- RRainboy
Olivers on sateenkaariurheilijoiden paikka
- emojikadunMichaeljakson
EmojiKadulla.
- Ihmettelen_tätä
Mikä ihmeen kalkkipetteri? Eikös se oo aika likasenruskeeta hommaa.
- Anonyymi
Missäpäin lohjan pojat ovat?
- Anonyymi
Pippelipoikirn kerhon osoite on kalkkipetterillä. Ollut jo pitkään, jos et tiennyt.
- Anonyymi
Entäs täällä Karjalohjan puolella? Onko tiedossa hyvää hierojaa?
- Anonyymi
Minkä ikäinen olet? Olisin valmis hieromaan ja hierotuttamaan itseäni myös. Olen 30wee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Olisin valmis hieromaan ja hierotuttamaan itseäni myös. Olen 30wee
55v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
55v
Kelpaako?
- Anonyymi
Onko Lohjalla paikkaa (puisto, metsä...) missä yksinäinen poika voi nauttia hyvästä bj:sta?
- Anonyymi
Lohja spa Karjalohjalla
- Anonyymi
Eiköhän siellä Virkkalassa riitä sekakäyttäjä luusereita jotka ovat valmiina ottamaan kakkoseen muutamasta kympistä.
- Anonyymi
Oliko hyvä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko hyvä?
Etsin vähän romanttisempaa suhdetta, kun jotain kaljadeekua, joka tekee mitä vain rahan takia…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etsin vähän romanttisempaa suhdetta, kun jotain kaljadeekua, joka tekee mitä vain rahan takia…
Hyvä.
- Anonyymi
Lohja Spa tänään klo 19->
- Anonyymi
Samaa sukupuolta kuin itse olet.... No huh huh... Ei tätä ymmärrä!!
- Anonyymi
Kokeile.
- Anonyymi
Saako osallistua, vaikka minulla onkin vain polkupyörä?
T: Tyhmä-poika - Anonyymi
missä nykyään?
- Anonyymi
Onko Karjalohjalla miehelle miesseuraa? Seksiä. Olen 5-kymppinen. Nuoremmat napakat peput kiinnostavat :-)
- Anonyymi
jos haluut keskustaan asti tulla niin olis tarjolla
- Anonyymi
Riippuu ihan siitä, minkä ikäistä seuraa olet vailla. Kannattaa kuitenkin ladata se Grindr nyt ensialkuun, niin selviää sinulle, keitä on lähellä.
- Anonyymi
Lohjan homoseksuaalit kokoontuvat pääasiassa nummelassa sillä siellä kyseinen kulttuurin edustajia on enemmän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1941735- 941411
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421219- 1151128
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351060Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70904
- 250886