Missä Lohjalla kokoontuu paikallinen Gay väestö?
Lohjan Gay paikat?
35
4713
Vastaukset
- Gayjo Homolius
Opus K on lauantaisin täynnä homoja, joten sieltä saat varmasti seuraa. Kannattaa jo tiskillä muikistella suuntaan jos toiseen.
- Anonyymi
Latbaari on best ja virkaaikana Mikkola !!
- ...
Lohjan lukio.
- Eheydy
Juissi - olet ainoa.
- gffg
Kalkkipetterissä, homoilevat nahkaliiveissä.
- suu69
kaskitien pääss kaverit nojaavat traktoriin siel se on ja kaveri toisess kerroksess tulee antaa paikkaa
- Anonyymi
Sinne kannattaa mennä tiukassa nahka-asussa ja rähinäremmi kiinni. Ei tietenkään unohdeta koppalakkia. Ovelta jo kyselee että kukas olisi kiinnostunut. Vientiä on varmasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinne kannattaa mennä tiukassa nahka-asussa ja rähinäremmi kiinni. Ei tietenkään unohdeta koppalakkia. Ovelta jo kyselee että kukas olisi kiinnostunut. Vientiä on varmasti
Tietääks kukaan onko "heidän joukossa" tietokone ammattilaisia ?
Ovat niin lupsakkaa porukkaa ,rehellisiä ja monitaitoisia,olen kuullut näin.
Thanks !
- juissi
Kiitos kaikille vastauksista :) kalkkipetterin pojat tiedänkin jo ;)
uutta oli Opus K täytynee käydä kiitos veljet. - Lohjapoika
Hei! Onko mitään tietoa että saako Lohjalta keltään kunnon panoa?
- Anonyymi
batman antaa
- Anonyymi
Kysy kaupungin johtajalta.
- Anonyymi
Talleilla on se lammas vapaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talleilla on se lammas vapaana.
Se panee perseeseen!
- Iso-Tauno
Missäpäin kalkkipetteriä?
- RRainboy
Olivers on sateenkaariurheilijoiden paikka
- emojikadunMichaeljakson
EmojiKadulla.
- Ihmettelen_tätä
Mikä ihmeen kalkkipetteri? Eikös se oo aika likasenruskeeta hommaa.
- Anonyymi
Missäpäin lohjan pojat ovat?
- Anonyymi
Pippelipoikirn kerhon osoite on kalkkipetterillä. Ollut jo pitkään, jos et tiennyt.
- Anonyymi
Entäs täällä Karjalohjan puolella? Onko tiedossa hyvää hierojaa?
- Anonyymi
Minkä ikäinen olet? Olisin valmis hieromaan ja hierotuttamaan itseäni myös. Olen 30wee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Olisin valmis hieromaan ja hierotuttamaan itseäni myös. Olen 30wee
55v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
55v
Kelpaako?
- Anonyymi
Onko Lohjalla paikkaa (puisto, metsä...) missä yksinäinen poika voi nauttia hyvästä bj:sta?
- Anonyymi
Lohja spa Karjalohjalla
- Anonyymi
Eiköhän siellä Virkkalassa riitä sekakäyttäjä luusereita jotka ovat valmiina ottamaan kakkoseen muutamasta kympistä.
- Anonyymi
Oliko hyvä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko hyvä?
Etsin vähän romanttisempaa suhdetta, kun jotain kaljadeekua, joka tekee mitä vain rahan takia…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etsin vähän romanttisempaa suhdetta, kun jotain kaljadeekua, joka tekee mitä vain rahan takia…
Hyvä.
- Anonyymi
Lohja Spa tänään klo 19->
- Anonyymi
Samaa sukupuolta kuin itse olet.... No huh huh... Ei tätä ymmärrä!!
- Anonyymi
Kokeile.
- Anonyymi
Saako osallistua, vaikka minulla onkin vain polkupyörä?
T: Tyhmä-poika - Anonyymi
missä nykyään?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064858Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403233Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503155Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4152276Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371402Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761217
- 711166
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311138Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1211042