Missä Lohjalla kokoontuu paikallinen Gay väestö?
Lohjan Gay paikat?
38
4986
Vastaukset
- Gayjo Homolius
Opus K on lauantaisin täynnä homoja, joten sieltä saat varmasti seuraa. Kannattaa jo tiskillä muikistella suuntaan jos toiseen.
- Anonyymi
Latbaari on best ja virkaaikana Mikkola !!
- ...
Lohjan lukio.
- Eheydy
Juissi - olet ainoa.
- gffg
Kalkkipetterissä, homoilevat nahkaliiveissä.
- suu69
kaskitien pääss kaverit nojaavat traktoriin siel se on ja kaveri toisess kerroksess tulee antaa paikkaa
- Anonyymi
Sinne kannattaa mennä tiukassa nahka-asussa ja rähinäremmi kiinni. Ei tietenkään unohdeta koppalakkia. Ovelta jo kyselee että kukas olisi kiinnostunut. Vientiä on varmasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinne kannattaa mennä tiukassa nahka-asussa ja rähinäremmi kiinni. Ei tietenkään unohdeta koppalakkia. Ovelta jo kyselee että kukas olisi kiinnostunut. Vientiä on varmasti
Tietääks kukaan onko "heidän joukossa" tietokone ammattilaisia ?
Ovat niin lupsakkaa porukkaa ,rehellisiä ja monitaitoisia,olen kuullut näin.
Thanks !
- juissi
Kiitos kaikille vastauksista :) kalkkipetterin pojat tiedänkin jo ;)
uutta oli Opus K täytynee käydä kiitos veljet. - Lohjapoika
Hei! Onko mitään tietoa että saako Lohjalta keltään kunnon panoa?
- Anonyymi
batman antaa
- Anonyymi
Kysy kaupungin johtajalta.
- Anonyymi
Talleilla on se lammas vapaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talleilla on se lammas vapaana.
Se panee perseeseen!
- Iso-Tauno
Missäpäin kalkkipetteriä?
- RRainboy
Olivers on sateenkaariurheilijoiden paikka
- emojikadunMichaeljakson
EmojiKadulla.
- Ihmettelen_tätä
Mikä ihmeen kalkkipetteri? Eikös se oo aika likasenruskeeta hommaa.
- Anonyymi
Missäpäin lohjan pojat ovat?
- Anonyymi
Pippelipoikirn kerhon osoite on kalkkipetterillä. Ollut jo pitkään, jos et tiennyt.
- Anonyymi
Entäs täällä Karjalohjan puolella? Onko tiedossa hyvää hierojaa?
- Anonyymi
Minkä ikäinen olet? Olisin valmis hieromaan ja hierotuttamaan itseäni myös. Olen 30wee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Olisin valmis hieromaan ja hierotuttamaan itseäni myös. Olen 30wee
55v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
55v
Kelpaako?
- Anonyymi
Onko Lohjalla paikkaa (puisto, metsä...) missä yksinäinen poika voi nauttia hyvästä bj:sta?
- Anonyymi
Lohja spa Karjalohjalla
- Anonyymi
Eiköhän siellä Virkkalassa riitä sekakäyttäjä luusereita jotka ovat valmiina ottamaan kakkoseen muutamasta kympistä.
- Anonyymi
Oliko hyvä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko hyvä?
Etsin vähän romanttisempaa suhdetta, kun jotain kaljadeekua, joka tekee mitä vain rahan takia…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etsin vähän romanttisempaa suhdetta, kun jotain kaljadeekua, joka tekee mitä vain rahan takia…
Hyvä.
- Anonyymi
Lohja Spa tänään klo 19->
- Anonyymi
Samaa sukupuolta kuin itse olet.... No huh huh... Ei tätä ymmärrä!!
- Anonyymi
Kokeile.
- Anonyymi
Saako osallistua, vaikka minulla onkin vain polkupyörä?
T: Tyhmä-poika - Anonyymi
missä nykyään?
- Anonyymi
Onko Karjalohjalla miehelle miesseuraa? Seksiä. Olen 5-kymppinen. Nuoremmat napakat peput kiinnostavat :-)
- AnonyymiUUSI
jos haluut keskustaan asti tulla niin olis tarjolla
- Anonyymi
Riippuu ihan siitä, minkä ikäistä seuraa olet vailla. Kannattaa kuitenkin ladata se Grindr nyt ensialkuun, niin selviää sinulle, keitä on lähellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262686Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee242042Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1111548- 761309
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71208Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381166- 641016
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10944Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70891- 102877