Onko joku kokeillut otsikon tuotetta? Saisi Biovealta 30.95€ puolen vuoden annoksen ilman postimaksuja? Onko tuo vaikuttavalta aineeltaan samaa kuin Rogaine?
Uskaltaako tuollaista kokeilla jos pitää sitten loppuelämä käyttää, tai hiuksen alkavat lähteä entistä rajummin?
MINOXIDIL 5% FOLIGAIN P5
12
6421
Vastaukset
- pegeeeee
Läträä tai ole läträämättä. Jos kalju alkaa olla jo selvästi näkyvissä parempi vaan unohtaa koko homma ja laittaa rahat vaikka peruukkiin.
- tuo ei sentään
aiheuta miestyyppistä homoontumista kuten Finasteriili.
- anus naamat
Finasteriili on ihan turhaa touhua. Ihan samoin kuin kaikki muutkin KÄRMESÖLJYT kuten minoksidillet ja reHOMOgeni-shampoot.
Siinähän vittu hinkkaat kaljua päälakeas litkuilla joka päivä kahdesti ja otat aamusin FinaSTERIILIn.. katsot kuinka nännit sojottaa yläviistoon ja miestissit on arat ja lantio levenee. - timo--1
Ihme vihapalstaksi tämäkin muuttunut. Asiallinen kysymys eikä yhtään asiallista vastausta. Vaikuttaa siltä, että joku ei ole saanut apua kaljuuntumiseensa, mutta ehkä rinnat ovat kasvaneet.
- Tarkoitat Asaa
kuvista päätellen Asa.. sillä oli sellainen suppa päälaella oli höyhenenomaista haitua siinä supan ympärillä ja dhtn raiskaama päänahka punoittavana vilkkui sieltä haituvien välistä..ja sen kroppa oli sellainen taikinainen ehkä jopa autistisen kömpelö.. tissit varmasti isot turpeat nännipihat
- timo---1
Viikko käytetty ja ehkä hiuksia lähtenyt enemmän, tai sittn on kuvittelua. Kahden kuukauden päästä voi odotella uudiskasvua.
- dsdsddd
uudiskasvua voi odotella vaikka koko loppuelämän.
- BCJDBV
Niin onko kukaan käyttänyt tuota ja auttaako se mitään?
- räkänokastaeimiestä
Olen käyttänyt biovean geneeristä minoxidil 5% liuosta jo yli vuoden ja olen todella tyytyväinen.Hiukset paksuuntuneet ja päivä ei enään paista päälaelta.Sanokoon muut mitä tahansa niiin se litku toimii mutta pitää olla säännöllinen käyttö ja odottaa muutama kk tuloksia.Käytän nykyään enään kerran päivässä eli yleensä iltaisin.Ei mitään sivareita toisin kuin finasta jonka lopetin 1kk jälkeen.
- Savolainen Homo
Elekee jauhoko paskaa notta täällä työ vaan jauhatte paskoo valehtelette aina vuan notta !
- supiturkki
Hei onko kukaan kokeillut tuota foligaia asiallisia vastauksia kiitos
- asdfasdfasf
voi helvetin suomalaiset noita teidä kommentteja, ei ihme että tapatte ihteänne konsanaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882