Lady Life

Gerryfan

Onko kukaan käynyt Lady Lifen uusissa tiloissa, arvaako sinne mennä? Palvelu on joskus ollut hieman....olen rohjennut katsella vain ulkopuolelta.
Olen ostanut GerryWeberini muualta.

21

3919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lauracrofr100

      Hah, Gerry Weber on Outlettavaraa euroopassa ja mielestäni Lady Lifessa on palvelu ihan paikallaan. Kannattaa ihan mennä kaupungin erikoisliikkeisiin ilman asennetta niin kauan kuin niitä on!
      Jos oven avaaminen tuottaa vaikeuksia, pyydä henkilökunta auttamaan, se on aika älykkyyttä vaativa toiminta! :)

    • Gerryfan

      Kiitokset asiallisesta vastauksesta. Jos kyseisen liikkeen asiakasrakenne on tuota tasoa, niin ostan vastakin vaatteeni Helsingistä ja ulkomailta.

      Ulkomailta saa todellakin edullisemmin esimerkiksi Weberin vaatteita. Olivat alentaneet Espanjassa tämän vuoden mallisen vaatteet 19.95, Lady Lifessä normaalihintainen 79 euroa.

      Tosikolle vastaajalle sanoisin, että ei kannata ottaa toisten kirjoittajien sanoja ihan kirjaimellisesti. Kannattaisi varmaan lukea enemmän kaunokirjallisuutta, jotta tajuaisi, että ajatuksia ja tunnetiloja voidaan kuvata kirjoittamalla ne ikään kuin konkreettisiksi tapahtumiksi.

      • 9+3

        Kivijalkayritys on kalliimpi kuin nettikauppa. Kai me kohta tilataan ihan kaikki netistä ja oikeat kaupat kuolevat kokonaan. Eläköön työttömyys.


      • Ohokatoslihavanainen

        Että olet idari; siksi alentaneet paskatavaran koska ei mene kaupaksi muulla hinnalla! Sun tunnetilat ovat syvältä ...seestä, oot ihan kädetön looseri, sorry vaan. Mun katos ei tarvii mennä Espanjaan halpakauppoihin ostamaan outlettavaraa tokmannin hinnoin...hajoa, oot varmaan vielä kooltasi ultimate XXXXL!


      • Gerryfan
        Ohokatoslihavanainen kirjoitti:

        Että olet idari; siksi alentaneet paskatavaran koska ei mene kaupaksi muulla hinnalla! Sun tunnetilat ovat syvältä ...seestä, oot ihan kädetön looseri, sorry vaan. Mun katos ei tarvii mennä Espanjaan halpakauppoihin ostamaan outlettavaraa tokmannin hinnoin...hajoa, oot varmaan vielä kooltasi ultimate XXXXL!

        Millähän aineilla olet saanut pääsi noin sekaisin?


      • Anonyymi
        9+3 kirjoitti:

        Kivijalkayritys on kalliimpi kuin nettikauppa. Kai me kohta tilataan ihan kaikki netistä ja oikeat kaupat kuolevat kokonaan. Eläköön työttömyys.

        Tästäkin liikkeestä voi ostaa netin kautta, ystävällinen palvelu !


      • Anonyymi
        Ohokatoslihavanainen kirjoitti:

        Että olet idari; siksi alentaneet paskatavaran koska ei mene kaupaksi muulla hinnalla! Sun tunnetilat ovat syvältä ...seestä, oot ihan kädetön looseri, sorry vaan. Mun katos ei tarvii mennä Espanjaan halpakauppoihin ostamaan outlettavaraa tokmannin hinnoin...hajoa, oot varmaan vielä kooltasi ultimate XXXXL!

        No sinulla ei ole ainakaan minkäänlaisia tapoja, karmeeta tekstiä ja katsokaas vaan, kohta saan minäkin kuraa kun kommentoin, mutta oli niin pöyristyttävää että tuollainen ihminen, onhan nyt ihmisestä siis kyse ja ilmiesesti täydellisestä sellaisesta, kirjoittaa noin karmeeta tekstiä luullen olevansa fiksukin, kaukana siitä ja 100 varma että tämän lukiessaan saa itkupotkuraivarin. En tiedä kenelle tuo ( en kirjoita tarkoituksella hän sanaa) kirjoitti noin ilkeästi, mutta kohde, elä välitä, sääli ennenkin tuollaista !


    • Nettiostaja

      Niin minä ainakin teen, eli tilaan netistä lähes kaikki vaatteeni. Palkkani on sen verran pieni, etten voi laittaa yhteen vaatteeseen montaa sataa euroa. Tuskin yhtäkään... Ja kun kerran ei esim. Laakso pidä isompia kokoja valikoimissaan, ei sitten. Laaksolta ostin joskus nuorempana ja pienempänä. Uusia nettikauppoja tulee koko ajan lisää, ja monissa on isokokoisemmillekin valinnan varaa.

      • ei vaatteita

        Mistä ihmeestä te tiedätte varmasti, että vaate istuu ja mittasuhteet ovat oikeat, kun tilaatte netistä?

        Kahvinkeittimen ja television ja matkan ja jääkaapin ja muuta vastaava voi netistä tilata, mutta ei vaatetta.


      • Ohosata

        Suurin osa nettitilaajista on kokoa 46-52 naisissa, palautusprosentti yli50 %,ei ollut vaate yhtään täydellinen jumalaiselle vartalolleni :)
        Jos olet paloauton kokoinen niin miksi et mene kauppaan sovittamaan vaatteita?
        Voisi antaa sinullekin Nutriletin lahjakortin jotta voisit tiputtaa muutaman kymmenen kilon painoa...


      • sääliksi käy :(
        Ohosata kirjoitti:

        Suurin osa nettitilaajista on kokoa 46-52 naisissa, palautusprosentti yli50 %,ei ollut vaate yhtään täydellinen jumalaiselle vartalolleni :)
        Jos olet paloauton kokoinen niin miksi et mene kauppaan sovittamaan vaatteita?
        Voisi antaa sinullekin Nutriletin lahjakortin jotta voisit tiputtaa muutaman kymmenen kilon painoa...

        Kylläpä sinulla on patoutunutta vihaa sisälläsi! Tuo ei ole enää tervettä. Varaa aika lääkärille.


    • lifelady

      Olen käynyt ja palvelu on ollut todella hyvää ja asiantuntevaa sekä uudet tilat ovat kokonaisuudessa oikein miellyttävät..

      • tyrkky

        Juu en kyllä enää astu sisään, kallista vaatetta ja tuputtavaa palvelua !
        Katsokaa vanhempaa viestiketjua !


    • trendi 3

      Tylsää tätivaatetta ja kallista !

      • hoojaäm ei

        Pissisvaatteet onkin sitten erikseen. Hoojaämmässä ja mitä niitä on.


    • 1935

      Olen käynyt sekä vanhoissa että uusissa tiloissa ja palvelu aina yhtä ystävällistä, asiallista, opastavaa, ei tuputtavaa!!! On ilo, että meillä on vielä ns. kivijalkakauppoja kotikaupungissa. Ei tarvitse lähteä Helsinkiin, puhumattakaan Espanjaan!!!!
      Kiitos vain tämänpäiväisestäkin miellyttävästä palvelusta - hyvät kaupat tein!

    • Eimuodikas

      Kävin tänään etsimässä asua cocktail-tilaisuuteen. Kiersin Laakson, Halosen,Nooa-Nooan ym. liikkeitä enkä löytänyt mitään, kunnes muistin Lady Life, olisiko siellä mitään? Palvelu oli ystävällistä,sovitin varmaan 10 mekkoa ja jokaisen sovituksen jälkeen myyjä halusi nähdä miltä näyttää,kommentoi ja toi uusia malleja. Olen kokoa 42-44, ja vaikka olen jo 60, olen mielestäni nuorekas, en mikään täti-ihminen. "Täti" on tunneasia, siis millaiseksi itsesi koet. Kiitos, palvelu oli asiantuntevaa, ystävällistä.

    • Anonyymi

      Konkurssi kypsä perseen pyöritys yritys?💸💸

    • Anonyymi

      Miksi näin asiatonta kirjoittelua?

    • Anonyymi

      Joku sairas yksilö kirjoittaa noita karmeuksia, säälittävä !

    • Anonyymi

      Hyvä kysymys Iisalmi lakimiehet tilaa tälle merkille hautaus auton reiteineen Kärsämäki tilitoimisto saastoauto kuitein.
      Gerry Weber, Halti jatkaa samaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      434
      3133
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      108
      2522
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      376
      2394
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2045
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1867
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1287
    7. 167
      1273
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1121
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      977
    Aihe