Haluaisin nettisivuilleni sellaisen jutskan, että kun vie hiiren kuvan päälle, kuva muuttuu toiseksi kuvaksi. Ilmeisesti javascriptillä onnistuu? Olisiko jollakin koodinpätkää tällaiseen tai sivua mistä saisin koodin pätkän?
Muita neuvoja tai vinkkejä?
Kuva muuttuu toiseksi kun vie kursorin sen päälle
4
601
Vastaukset
- Datanomi
Heitin ton ihan päästä, joten voi olla ett se ei toimi, mut kokeile ihmeessä.. ja luonnollisesti kuvaan täytyy laittaa muutkin tarpeelliset arvot kuten src, width, height ja alt.
- Peruna
Toimii!! Pieni ongelma oli: Kun sivun latasi, tuli ensin kuvan kohdalle vaan se neliö missä on X sisällä. Kun kursorin vei siihen äxän päälle alkoi kuvat näkymään. Sain kuitenkin itse fiksattua sen.
Kiitos! - Ohje
Peruna kirjoitti:
Toimii!! Pieni ongelma oli: Kun sivun latasi, tuli ensin kuvan kohdalle vaan se neliö missä on X sisällä. Kun kursorin vei siihen äxän päälle alkoi kuvat näkymään. Sain kuitenkin itse fiksattua sen.
Kiitos!Tässäpä olisi ohje.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=4500000000000145&posting=22000000004274567
Jos et halua linkkiä niin siirrä vaan noi metodinkutsu osuudet IMG tagin sisään. - Piru
Peruna kirjoitti:
Kiitos!pitää eka ladata siihen joku kuva
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336594- 356043
- 293334
- 452790
- 342614
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401849En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767