Mihin kirjoittaa päiväkirjaa siten että säilyy turvassa?

liisakkkk

Minne kirjoittelette päiväkirjaa? Joku kirjanen olisi helppo, sinne olisi mukava raapustela omia mietteitä, tavoitteita ja ajatuksia. Seurata tuntoja, tuskia ja onnistumisia sekä tavoitteiden ja arvojen toteutumista yms. mutta jos joku sen saa käsiinsä? Ystävä tms. tulee kylään ja selailee? Puoliso selailee? Huoltomies?...

Jos kirjoittaisi koneella suojatulle muistitikulle. No aina kun tekee koneella niin todennäköisesti tieto on mahdollista karata maailmalle. Sehän on todellisuus, että mikäli koneessa on netti niin tiedustelupalvelut yms. pystyvät lukemaan tekstiä, mutta eiväthän he sitä lue tai mitenkään käytä. Yksittäisen ihmisen höpinöitä. Mutta jos se leviäisi nettiin jotakin kautta... Kamalaa...

3

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avain ja lukko

Onhan sellasiikin päiviksii missä on lukko ja avain...jos et halu massa lukkoo osta joku eri lukko siihen vaikka rautakaupasta, ei kukaan jaksa nähä vaivaa siihen et ettii saman laisen lukon...Ja jos haluut turvata viel enempi laita se johonkin lukolliseen paikkaan jolloin siihenkin pitää olla joko joku koodi tai sitten avain että saa sen kaapin, lootan tai mini kassakaapin auki...Vaikka mä kirjotan joskus päivistä ja jättäisin sen lojumaan niin ei mun bf sitä ainakan lue, tietää et on rankkaa luettavaa...mä kun puhun sille kaiken niin ei sen tarvii sitä lukea...tosin, ehkä kamuja yms. kiinostaiski? Kuka tietää?

• hyvää joulua

Facebook on ehdoton valinta, sinnekun jotain laittaa ikinä ei saa pois ja säilyy ikuisesti. Siis sinne :-)

• vinkki

esim sellaiseen blogiin, jota ei ''jaa'' minnekkään, eli blogitekstit asetuksista -> näkyväksi vain itselle (krjoittajalle).
      Voi tehdä blogin anonyymillä sähköpostiosoitteella, ettei omalla nimellään, jos kuumottelee..
      Ei julkinen blogi vaan yksityinen. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      315
      7329
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2136
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1347
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1221
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1136
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe